hurrycat Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Γεια σας, σκοπεύω ν'αγοράσω το inspiron 17r 7720 SE από το site της Dell στον Καναδά γιατί έχω άτομο που μένει εκεί και θα μου το φέρει σε κάνα μήνα. Μίλησα στο site τους με εκπρόσωπο και μου είπε ότι η εγγύησή του ισχύει στον Καναδά, αλλά για να ισχύει για ένα χρόνο και στην Ελλάδα θα πρέπει να πάρω και το 1-year Basic Home Protection (κάπως έτσι) με άλλα 59$. Το ξέρατε αυτό? Μήπως υπάρχει κάτι να προσέξω? Επίσης, κάτι έχω ακούσει να το χει στο ταξίδι σαν δικό του laptop για να μη μπλέξει με τελωνεία - κάτι τέτοιο - που δεν το χω καταλάβει! Ευχαριστώ
magdalhnh Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Ναι καλά σου τα είπανε, πρέπει να πληρώσεις κάποιο τίμημα για να έχεις εγγύηση και εδώ. Και για το τελωνείο όντως, αυτό που πρέπει να κάνει ο άνθρωπος που θα το φέρει, είναι να πάρει το Laptop μαζί του, χωρίς το κουτί του, για να μην δείχνει ότι είναι καινούργιο, αλλά ότι είναι δικής του ιδιοκτησίας.
hurrycat Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Σ' ευχαριστώ πολύ. Δεν έχω ιδέα από τελωνεία, μπορείς να μου πεις γιατί δεν πρέπει να δουν ότι είναι καινούριο? πληρώνει κάτι εξτρα? Ούτε σε μια βαλίτσα? Το λέω γιατί το κουτί μπορεί να χρειαστεί, σε περίπτωση που πάθει κάτι και πρέπει να το στείλω στην αντιπροσωπεία εδώ.
magdalhnh Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Αν δούνε κουτί θα πληρώσεις τα μαλλιοκέφαλα σου. Υπολόγισε συν 50% στην τιμή αγοράς του. Κι αν πάθει κάτι μην ανησυχείς, η dell δεν θα σου ζητήσει κουτί. Θα ρθει ο τεχνικός στο σπίτι σου. 1
Chrisl7 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Εγω από Αμερική για dell alienware είχα την ίδια απορία και ρώτησα (sorry τα αγγλικά μου είναι λίγο χάλια) ίσως σε βοηθήσει έχει και κάποια λινκ κάπου στην μέση ρίξε μια ματια This is an automated email sent from Dell Chat. The following information is a log of your session. Please save the log for your records. Your session ID for this incident is 57223364. Time Details 03/29/2013 06:17:27PM Session Started with Agent (Reji J) 03/29/2013 06:17:31PM Agent (Reji J): "Hi Chris" 03/29/2013 06:17:33PM Agent (Reji J): "Welcome to Dell US Chat! My name is Reji and I will be your Dell.com Sales Chat Expert. I can be reached at [email protected] or via phone at 1-800-289-3355 ext. 4163263. How can I help you today?" 03/29/2013 06:19:04PM Chris: "Hi! I want to by a m17r I want to know I must pay extra money to have a warranty for this alienware in Greece?" 03/29/2013 06:20:07PM Agent (Reji J): "Glad you chatted in , Chris . Let me help you . Warranty that comes on alienware are international , however , you need the services offerd in Greece since this will differ .Once you get there and need to switch over the warranty you will have to do it fr" om this link . 03/29/2013 06:20:16PM Agent (Reji J) sends page: "http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dellcare/international_travel?c=&l=&s=gen&redirect=1" 03/29/2013 06:20:21PM Agent (Reji J): "This has all the info you would need and you can find the form here to have it switched ." 03/29/2013 06:22:19PM Chris: "A ok is international I don't pay extra charge thnx" 03/29/2013 06:22:57PM Agent (Reji J): "You are welcome , Chris . Anything else apart from this you needed to know that I may help with ?" 03/29/2013 06:23:28PM Chris: "No thnx a lot" 03/29/2013 06:23:54PM Agent (Reji J): "Our Chat team strives to provide the very best levels of customer service. If you have a minute, we would really appreciate your feedback on a 1 minute survey that will appear above this chat once the session ends. My manager gets all the feedback and we" use it to help our customers. You may also provide your feedback to my manager at [email protected]. Thank you for choosing Dell’s Sales Chat and have a day , Chris ! 03/29/2013 06:23:57PM Agent (Reji J): "To provide the feedback please click the “EXIT” button beside the "PRINT CHAT" on the top right side of the chat screen. Please do take a minute to provide your valuable feedbacks on the survey form." 03/29/2013 06:24:25PM Session Ended If you require further assistance, please visit us at support.dell.com Sent from my iPhone using Insomnia 1
sattack Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 εγω που αγορασα 7720 SE απο Αγγλο reseller, ακολουθησα τις οδηγιες απο αυτο το link: http://forum.notebookreview.com/dell/524895-how-transfer-dell-laptop-warranty-out-previous-owners-name.html και συγκεκριμενα εκανα αυτα: International Warranty TransferHere's the International Warranty Transfer Form. I haven't used it, but my guess would be enter "No Information" in the owners name and all that, then enter the country it was purchased in. If you don't know what country it was purchased in, your probably out of luck.International Form: http://support.dell.com/support/topi...dhs&redirect=1NEW: You have to enter "No Information" in the zip code box. αυτα θα χρειαστει σιγουρα να τα κανεις για να ισχυει η εγγυηση στην ελλαδα (ή οπουδηποτε αλλου) δυστυχως ομως δεν ξερω να σου πω αν η εγγυηση που δινουν στον Καναδα χωρις εξτρα χρεωση μεταφερεται, ή αν πρεπει οντως να πληρωσεις κατι εξτρα. Απο οτι καταλαβα απο το site της Dell, δεν μεταφερονται σε αλλη χωρα εγγυησεις που λενε οτι πχ πρεπει εσυ να το πας στο service, ή εγγυηση μονο για parts, πραγμα λογικο. Αντιθετα, μεταφερεται απο οτι καταλαβα καθε εγγυηση που λεει οτι θα ερθει η Dell να παραλαβει το μηχανημα απο εσενα. Παντως, πιστευω οτι εχεις την επιλογη να παρεις πρωτα την αρχικη εγγυηση και αν δεις οτι δεν μεταφερεται τοτε να βαλεις τον συγγενη σου να κανει μια επεκταση στον Καναδα και μετα να τη μεταφερεις.
makfil Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Σ' ευχαριστώ πολύ. Δεν έχω ιδέα από τελωνεία, μπορείς να μου πεις γιατί δεν πρέπει να δουν ότι είναι καινούριο? πληρώνει κάτι εξτρα? Ούτε σε μια βαλίτσα? Το λέω γιατί το κουτί μπορεί να χρειαστεί, σε περίπτωση που πάθει κάτι και πρέπει να το στείλω στην αντιπροσωπεία εδώ. Για το θέμα της εισαγωγής αντικειμένων από τρίτες χώρες, όπως ο Καναδάς, θα πρέπει να ξέρουμε ότι θα πληρώσουμε τουλάχιστον ΦΠΑ και λοιπά έξοδα επί της αξίας CIF (κόστος+μεταφορικά+ασφάλεια). Για αντικείμενα αξίας CIF πάνω από 150 ευρώ πρέπει να συνυπολογίζουμε και δασμό κα εάν το δέμα έρθει με courier τα έξοδα γίνονται πολυ περισσότερα. Για όλα αυτά τα θέματα θα βρεις απαντήσεις στον οδηγό της υπογραφής μου. Ειδικά, όμως, για υπολογιστές, που εισάγονται από τρίτες χώρες, δεν πληρώνεται δασμός και σον οδηγό υπάρχει καταγραμμένη, από τον unforgiven, με όλες τις λεπτομέρειες, η εισαγωγή ενός laptop από Αμερική και τα χρήματα που πλήρωσε για τον εκτελωνισμό, αν και μπορούσε να γλυτώσει περισσότερα αν το εκτελώνιζε μόνος του. Εάν στο φέρει γνωστός σου, θα αποφύγεις και αυτά τα έξοδα εάν δεν είναι στη συσκευασία του και θεωρηθεί ως δικό του laptop, όπως ειπώθηκε παραπάνω. Εάν, φυσικά, ο γνωστός σου έρθει με σταθμό σε ευρωπαική χώρα, τότε τα πράγματα εξελίσσονται ακόμη πιο καλά αφού στην Ελλάδα δεν θα γίνει κανένας έλεγχος. Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση, εδώ είμαστε. Πάντως, ο ξέδελφός μου που έρχεται 2 φορές το χρόνο από το Μόντρεαλ με το allienware στις αποσκευές του, ουδέποτε είχε πρόβλημα στο αεροδρόμιο. 1
hurrycat Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2013 makfil σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες, έπρεπε να το είχα ψάξει στο forum. Όχι, θα έρθει κατευθείαν με το αεροπλάνο Ελλάδα.. Οπότε,για να ανακεφαλαιώνουμε: 1.Παραλαμβάνει το λαπτοπ από Dell canada 2.Δεν κάνει κάτι όσον αφορά την εγγύηση, το ξεπακετάρει και το έχει στο αεροπλάνο μαζί του (όχι στις αποσκευές) 3.Μου το φέρνει και το ενεργοποιώ εγώ από εδώ, με την έξτρα εγγύηση που μου είπαν απ τη dell να αγοράσω και πληρώνω ότι λέει στην ιστοσελίδα, κάπου στα 1000$ με κάτι κουπονάκια και 59$ η εγγύηση, τίποτα άλλο (τελωνεία κλπ) Σωστά? Γίνομαι κουραστικός αλλά λεφτά δίνουμε, θέλω να μαι σίγουρος!
magdalhnh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Εφόσον η ίδια η Dell σου είπε για την εγγύηση, με τα 59$ που πρέπει να πληρώσεις και εφόσον δεν τίθεται θέμα τελωνείου, με την μεταφορά του από τον δικό σου άνθρωπο, τι άλλο να κάνεις? Προχωράς στην αγορά. Στην εδώ Dell τηλεφώνησες? Αν δεν το κανες, πάρε και εκεί, για σιγουριά. 1
sattack Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 απο οτι ειδα στη σελιδα της Dell στον Καναδα, η βασικη της εγγυηση ειναι "mail in after remote diagnosis" αρα σωστα σου ειπαν οτι δεν μεταφερεται, συμφωνα και με τα παραπανω που σου εγραψα. αρα οντως πρεπει να πληρωσεις κατι παραπανω για να παρεις εγγυηση παραλαβης απο το σπιτι σου για να μπορεις να τη μεταφερεις σε αλλο κρατος. (1 χρονος 59$, 2 χρονια 99$, 3 χρονια 129$, 4 χρονια 189$)
sattack Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) 2bl post απο το κολλημα του φορουμ, pls delete. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2013 από sattack
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα