Tobajara Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές και από εδώ! Καταρχάς, η φωνή του Shay είναι ο Dominic Armato? Ο Guybrush? Μου φαίνεται πολύ παρόμοια... Τώρα, από πλευράς gameplay, ξεκινά πολύ απλά αλλά στην πορεία εμφανίζονται κλασσικοί γρίφοι LucasArts. Υπάρχει ανοδική καμπύλη στη δυσκολία, αλλά μέχρι στιγμής τίποτα τρομερό. Ο χειρισμός είναι για νήπια, πράγμα θετικό προφανώς. Μεγάλα θετικά 1) Το παιχνίδι ΕΙΝΑΙ mainstream παραγωγή, με όσα θα περίμενε κανείς. Προσεγμένος οπτικός και τεχνικός τομέας, τόσο αισθητικά όσο και σε θέματα σταθερότητας, πλήρης μουσική και voice overs, γνωστά ονόματα πίσω από το cast (Jack Black - Jennifer Hale). Η απάντηση στο αν το Kickstarter μπορεί να στηρίξει τίτλους που ξεφεύγουν από τα gaming δεδομένα του indie (όπως πχ δεν έκανε το Shadowrun, που ήταν μέσα στη μούγκα) είναι θετική. 2) Φαίνεται να έχει πέσει πολλή και ουσιαστική δουλειά στο σενάριο. Τόσο το εκνευριστικό ξεκίνημα με το Shay και η εξέλιξή του σε πιο """ενήλικο""" πλαίσιο δείχνουν πως το παιχνίδι δέχεται και δεύτερη ανάγνωση, πέρα από το αφηγηματικό. Η σάτιρα στη gaming βιομηχανία, που παρατηρήθηκε πιο πάνω, είναι κατά τη γνώμη μου κάτι ευρύτερο - τόσο ο αυτισμός του να κρατάς (ή να μένει από μόνο του) ένα άτομο κλεισμένο σε ένα παλιμπαιδίζον κουκούλι και κολημμένο σε μια παιδικότητα που έχει χαθεί, όσο και το πώς η θέληση του να μεγαλώσεις οδηγεί σε όλο και περισσότερα καταναλωτικά ή μη "κουτάκια" στα οποία αυτό που αλλάζει είναι όχι το νόημα αλλά η πολυπλοκότητα. Με άλλα λόγια, το λουρί που έλεγε ο Ζορμπάς στον Καζαντζάκη. Επιπλέον, ιδιαίτερα εκτιμητέες οι αναφορές στην Ελληνική Μυθολογία. Τι αναφορές δηλαδή, ξεκάθαρη χρήση μύθων και μάλιστα με αρκετό σεβασμό. Ξεκινάς από τον Περσέα και την Ανδρομέδα, περνάς στη Νεφελοκοκκυγία του Αριστοφάνη και ποιός ξέρει τι έχει μετά. Είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα διασταυρωθούν οι ιστορίες και σε ποιά επίπεδα. 3) Αισθητική! Δεν είμαι μεγάλος οπαδός αυτού του είδους σχεδίου, αλλά ομολογώ πως ταιριάζει πολύ. Ανήκει, νομίζω, στο Μοντερνισμό, αλλά ας με διορθώσει κάποιος. Προσωπικά, αν κρίνω από τους προηγούμενους τίτλους της Lucas, μου φαίνεται παρόμοιο με το The Dig και ύστερα με το Grim Fandando. Διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για το gameplay, γιατί το ξεκίνημα μου θύμισε interactive movie - αν και έχει αρχίσει να στρώνει - αλλά όσον αφορά την ιστορία και την αφήγηση, I'm sold κι εγώ. Παράλληλο gameplay και κουβεντούλα ftw 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Tη φωνή του Shay την κάνει ο Elijah Wood. Μου άρεσε επίσης πάρα πολύ ο David Kaufman στο ρόλο του Marek: περίεργη περίπτωση ο χαρακτήρας και νομίζω η φωνή του ταιριάζει απόλυτα. Οι γρίφοι στην αρχή είναι εύκολοι, ενδεχομένως σαν άτυπο tutorial, φαντάζομαι γίνονται περισσότερο πολύπλοκοι στη συνέχεια.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Λοιπόν, έπεσα πάνω στον πρώτο "κανονικό" γρίφο όπου πρέπει να κάνεις τρία πράγματα για να πετύχεις το στόχο σου και βασικά περνάς από όλους τους (επί του παρόντος) διαθέσιμους χώρους του διαστημοπλοίου + ένα spacewalk. Ευχάριστα σχεδιασμένο και μάλλον απλό μου φάνηκε, με το τελευταίο βήμα να με δυσκολεύει λιγάκι μέχρι να πιάσω τη λογική του σχεδιασμού του γρίφου (με ένα πολύ χαλαρό timed σκέλος). Όλα αυτά με τον Shay, θέλω να δω πού "σκαλώνει" η περιπέτειά του και μπαίνει στην ιστορία η Vella.
Millennium Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2014 Broken Age skips Early Access, hits Steam with season pass "You may recall that at one point Broken Age was planned for release under the Steam Early Access program," Double Fine wrote in a backers-only update on Kickstarter. "This is no longer the case. For various logistical reasons, and because we believe Act 1 is a polished and satisfying piece of content in its own right, Broken Age will be a standard Steam release that includes a 'Season Pass' granting access to Act 2 once it is complete. Anyone who has Act 1 – either by being a backer, or by buying the game separately – will receive Act 2 as a free update when it's ready."
Moderators Praetorian Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2014 Τελικά, καταπιάστηκα και τελείωσα το Act I σήμερα. Νομίζω πως η ιστορία του Shay ήταν πιο σύντομη από της Vella ή ίσως είχα ζεσταθεί πολύ από το gameplay που την πέρασα γρηγορότερα -αν και έκανα ό,τι μπορούσα για να χασομερήσω και να δω τί είχε να προσφέρει το παιχνίδι. Ξεκίνησα με λίγη ιστορία του Shay, και πάνω που άρχισε να αποκτά ενδιαφέρον η ιστορία του πέρασα στη Vela. Νομίζω ότι το παιχνίδι σε σπρώχνει να ασχοληθείς πρώτα με το Shay, αλλά εν τέλει δεν πιστεύω ότι έχει πολύ διαφορά το τι θα επιλέξει κάποιος. Γενικά καλές εντυπώσεις. Οι γρίφοι στην πλειοψηφία τους δεν είναι δύσκολοι, και η ιστορία δείχνει να έχει βάθος, αν και μένει να το αποδείξει το Act II αυτό -για το οποίο και ανυπομονώ. Εκτιμώ το ότι έχουν απλά cutscenes και σύντομους διαλόγους που δε θα κουράζουν, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ομολογώ ότι ήθελα να μάθω περισσότερα για κάποιους χαρακτήρες, και οι διάλογοι μαζί τους παραήταν σύντομοι :/ Πάντως από τεχνικούς τομείς όπως voice acting, background music, background/game art είμαι πολύ ευχαριστημένος. Υπήρξαν κάποια glitches εδώ κι εκεί, σε μεταβάσεις ή στο animation. Τίποτα πολύ σημαντικό, εκτός από ένα bug στην ιστορία της Vela που έκανε την background μουσική να κολλήσει ανεξήγητα και στην συνέχεια αλλάζοντας οθόνη, το παιχνίδι κόλλησε μέχρι να το βγάλω από fullscreen (φέρνοντας τις διεργασίες των Windows στο προσκήνιο). To Steam έγραψε 5 ώρες gameplay, αλλά ίσως χασομέρησα αρκετά. PS. Αυτό το easter egg με το pixelized φίλτρο ενεργοποιείται από την ανάλυση 640x480, αλλά συνεχίζει να λειτουργεί σε άλλες αναλύσεις αφότου το ενεργοποιήσεις. Ωστόσο σε μένα λειτουργεί μόνο με key από το πληκτρολόγιο (πχ F1). Τα mouse keys (middle click, right click) δεν δουλεύουν για το συγκεκριμένο shortcut.
Tobajara Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2014 Τέλος κι εδώ, με χρόνο κοντά στις 3 ώρες σύμφωνα με το Steam, αλλά θα ορκιζόμουν πως έκανα παραπάνω. Ο τρόπος που δένουν οι δύο ιστορίες έκανε την έκπληξη για μένα, δε θα το φανταζόμουν ποτέ. Ταυτόχρονα έδωσε και άλλο νόημα στα γεγονότα που είχαν προηγηθεί, και με έκανε να ανυπομονώ για τη συνέχεια απλά για να δω πού το πάει ο Schafer. Όντως, η ιστορία φαίνεται να έχει αρκετό βάθος, και είναι πολύ νωρίς να πω το οτιδήποτε πέρα από το ότι μου αρέσει πολύ. Από gameplay και γρίφους περίμενα κάτι παραπάνω. Χωρίς να σημαίνει πως ήταν της πλάκας ή διακοσμητικοί, μου φάνηκαν υπέρ του δέοντος απλοί. Ήθελα κάτι πιο περίπλοκο, αλλά το ό,τι υπάρχει κάνει τη δουλειά του αρκετά καλά. Εν πάσει περιπτώσει, παιχνίδι που έχει πολλά να πει, με εξαιρετική αισθητική, σοβαρά production values και πολύ ευχάριστο σαν εμπειρία. Καθαρά σα γρίφοι δεν πλησιάζει τους πρόσφατους τίτλους της Daedalic (Deponia - The Dark Eye) και είναι κάτι που ίσως απογοητεύσει όσους περίμεναν ένα νέο Monkey Island από πλευράς σουρεαλισμού και πρόκλησης. Πρόσημο σαφώς θετικό, αξίζει τα λεφτά του και κυρίως σε κάνει να ανυπομονείς για τη συνέχεια.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Το βασικό μου παράπονο με το παιχνίδι είναι ότι σε βοηθάει πάρα πολύ να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις, και αυτό σε συνδυασμό με το ότι είναι σπασμένο στα δύο και τα αντικείμενα/γρίφοι είναι ούτως ή άλλως λιγοστά, το κάνει να μοιάζει ακόμη πιο μικρό από ό,τι είναι. Ένα δεύτερο ζήτημα είναι ότι δεν υπάρχει καθόλου background story, ειδικά για το αγόρι (κάποια ελάχιστα πράγματα υποψιάζεσαι προς το τέλος του Act 1, αλλά εντωμεταξύ έχεις φτάσει κοντά στο τέλος). Είναι κρίμα, γιατί μαζεύεις κάποιες σκόρπιες πληροφορίες στην πορεία, αλλά έμεινα με την αίσθηση ότι μπορούσαν να εκμεταλλευτούν καλύτερα το γλυκόπικρο (τραγικό, για την ακρίβεια) στοιχείο. Σαφώς η πιο δυνατή σκηνή είναι στο τέλος του Act 1, και υπό την έννοια αυτή -και έχοντας παρακολουθήσει μέσω του συνοδευτικού ντοκιμαντέρ τους προβληματισμούς που υπήρχαν όταν κατέληξαν στο ότι έπρεπε να κοπεί το παιχνίδι στα δύο- πέτυχαν 100% το στόχο να δημιουργήσουν ένα μεστό cliffhanger με αρκετό αίσθημα ικανοποίησης για τον παίκτη και ενδιαφέροντα ερωτήματα για το δεύτερο μέρος. Σε σχέση με το (επικό και ανεπανάληπτο) DotT, πάντως, δείχνει μικρό και πολύ εύκολο, ως adventure. Η ιστορία είναι καλή, η εκτέλεση ως προς τους γρίφους, έτσι κι έτσι. Εκεί, βέβαια, υπήρχε και το εξαιρετικό κόλπο με την "επικοινωνία" των χαρακτήρων μέσα από το χρόνο. Το BA έχει επίσης πολλούς ωραίους χαρακτήρες, αλλά περνούν και χάνονται γρήγορα (ο ξυλοκόπος, ειδικά).
Tobajara Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Το ότι το παιχνίδι είναι μισό κάνει την όποια αξιολόγηση εξαιρετικά επισφαλή. Προτιμώ να του δώσω το υπέρ της αμφιβολίας. Σα δομή γρίφων δε μπορεί να συγκριθεί στο ελάχιστο με τους μεγάλους τίτλους της Lucas, απλά και μόνο λόγω διάρκειας. Το θέμα της ευκολίας είναι ένα αγκάθι, αλλά τουλάχιστον είναι ευχάριστοι και δε βρίσκονται απλά για να γεμίσουν χρόνο παιξίματος. Η σύγκριση με το Day of the Tentacle είναι αναπόφευκτη (πιο παλαβούς γρίφους δε θυμάμαι, πραγματικά) αλλά μιλάμε και για διαφορετικά μεγέθη και χρονοδιαγράμματα. Θέλω να πιστεύω πως θα δούμε κάτι πιο προκλητικό στη συνέχεια. Γενικά είμαι επιφυλακτικός να εκφέρω κρίση ως προς τους χαρακτήρες, γιατί μπορεί να τους δούμε στη συνέχεια να επιστρέφουν και να μαθαίνουμε περισσότερα. Αν η κατάσταση μείνει ως έχει τότε ναι, θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά ας περιμένουμε.
beastgr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 To αγόρασα και εγώ χθες από το steam και περιμένω πως και πως να το κατεβάσω όταν έρθει η ώρα. Πάντως το γεγονός ότι οι γρίφοι δεν είναι δύσκολοι δεν το βρίσκω και πολύ κακό (φυσικά δεν το έχω παίξει ακόμα) Πλέον είμαι 33 χρονών και δεν έχω τον άπειρο χρόνο που είχα μικρός να λιώσω και να ψάχνομαι να λύσω τους γρίφους. Οπότε θα μου άρεσε η ιστορία να κυλήσει στρωτά χωρις πολλά κολλήματα (και χωρίς φυσικά να αρχίσω να κοιτάω στο ιντερνετ για λύσεις) Αν το σκεφτείτε, αυτοί που θα αγοράσουν adventures είναι πλεόν σαν και εμένα και μεγαλύτεροι οπότε δεν ξέρω πόσο θα βοηθούσε αν οι γρίφοι του ήταν δύσκολοι. Επίσης δεν γνωρίζω πόσοι πιτσιρικάδες πλέον ασχολούνται με adventures ώστε να λιώνουν επί ώρες να λυνουν γρίφους. Τέλοσπαντως αυτά είναι προσωπικές απόψεις και μάλλον θεωρητικές. Θα παίξω το παιχνίδι και ελπίζω να είναι ωραίο. Με τα παιχνίδια του Schafer είχα λιώσει μικρός οπότε θα το αγόραζα και ως τιμής ένεκεν ακόμα και να μην το έπαιζα
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Στρωτά κυλάει το παιχνίδι, δεν τίθεται θέμα επ' αυτού. Απλά, ελάχιστα ήταν τα σημεία όπου αισθάνθηκα εκείνη την ικανοποίηση του "αυτό είναι, το βρήκα". Η ιστορία (το σενάριο) είναι πολύ έξυπνη, όπως φαίνεται και στην αυλαία της πρώτης πράξης, όμως μου αφήνει την αίσθηση ότι δεν την εκμεταλεύτηκαν αρκετά. Προφανώς πρέπει να δούμε το δεύτερο μέρος για να εκφέρουμε ολοκληρωμένη άποψη, πάντως από ό,τι είδα ως τώρα (και όχι μόνο μέσα στο παιχνίδι, αλλά και στην πορεία προς την κυκλοφορία), δεν πείθομαι ότι περνάμε σε ένα άλλο μοντέλο χρηματοδότησης, τουλάχιστον όχι για παραγωγές αυτών των μεγεθών. Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά δεν το βλέπω ως τώρα. Και όχι μόνο λόγω ΒΑ.
Gtr34 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2014 Θα μπορουσε να εχει μεγαλυτερη διαρκεια, καλυτερα γραφικα και γριφους το ποιο βασικο. Γενικα το παιχνιδι δεν δικαιολογει τα χρηματα που μαζεψε, πιστευω οτι πολλοί θα δυσαρεστηθουν .
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Super Moderators Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 709 mb patch; Πώτς γένεν τούτο; [πρωταθλητής παραμένει το Blackguards, όσο ήταν σε early access μια φορά την εβδομάδα έσκαγε 1,5-2 giga, στανταράκι]
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Moderators Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Νομίζω ότι είναι κυρίως λόγω των animation fixes/art improvements. Αν και δεν είναι ακριβώς σαφές το πρώτο item στο changelog "So many fixes!" Το changelog (από Broken Age Private Backers-Only Area > Broken Age Bugs and Feedback > Changelog) : - So many fixes!- Added mouse sensitivity slider option.- Added ‘Click’ or ‘Drag’ control option.- Added the option to opt out of Telemetry gathering.- Many, many animation and art improvements.
Millennium Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2014 709 mb patch; Πώτς γένεν τούτο; [πρωταθλητής παραμένει το Blackguards, όσο ήταν σε early access μια φορά την εβδομάδα έσκαγε 1,5-2 giga, στανταράκι] http://kotaku.com/13-gb-dead-rising-3-patch-raises-questions-about-gaming-1505219529 Ξέρω,άλλη πλατφόρμα,άλλου είδους παιχνίδι αλλά και πάλι..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα