Προς το περιεχόμενο

Broken Age (aka DFA/ Reds)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Η προσπάθεια της Double Fine να δημιουργήσει ένα κλασικό point & click adventure game αποτέλεσε την πρώτη πραγματικά μεγάλη επιτυχία του Kickstarter και σήμερα, ένα χρόνο μετά, παρότι έχασε τα πρωτεία του μεγαλύτερου ποσού που συγκεντρώθηκε, παραμένει το project με το μεγαλύτερο αριθμό υποστηρικτών στην κατηγορία του.

 

Το παιχνίδι, το οποίο ξεκίνησε ως DFA (Double Fine Adventure) και στην πορεία ονομάστηκε Reds (από την παράδοση της Double Fine να δίνει κωδικές ονομασίες στα projects της ανάλογα με τα μπαράκια/στέκια όπου μαζεύεται στην αρχή της ανάπτυξης του παιχνιδιού η ομάδα) περνά σε ένα άλλο στάδιο, με την ανακοίνωση της επίσης ονομασίας του: Broken Age.

 

Η επίσημη ιστοσελίδα που ανέβηκε πριν από μερικές ημέρες δεν περιέχει πολλές πληροφορίες, όμως πλέον διαθέτει ένα πρώτο trailer διαθέσιμο για όλους.

 

Σύντομο μεν, εξαιρετικής αισθητικής δε. 

 

 

  • Like 2
  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Double Fine’s Broken Age Being Split in Half

 

Double Fine selling first half of Broken Age via Steam Early Access in January 2014

 

Double Fine is currently planning to launch the initial half of its adventure gameBroken Age via Steam Early Access in January 2014, founder Tim Schafer announced via the game's Kickstarter page.

 

Schafer writes that Broken Age has continued to grow and needs further funding to finish in a timely manner. Rather than returning to Kickstarter or asking a publisher, Double Fine will offer the half-version to the public through Early Access pricing.According to Schafer, releasing half of the game first will help improve the project's efficiency without reducing its scope. Original estimates for the first half of the game placed it in July 2014, with a full version coming in 2015.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πονεμένη ιστορία. Η επίσημη εκδοχή είναι πως η επιτυχία της προσπάθειας χρηματοδότησης (και η ανάγκη να "πιάσουν τόπο" τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν) οδήγησε σε ένα υπερβολικά φιλόδοξο σχέδιο το οποίο (είναι γνωστό από καιρό ότι) δυσκολεύονται να χρηματοδοτήσουν.

 

Ήδη συγκέντρωσαν επιπλέον χρήματα με το port του Brutal Legend σε pc και το bundle με τους προηγούμενους τίτλους τους, αλλά από ό,τι λέει το τελευταίο update έχουν διαθέσει ήδη γύρω στα 5,5 με 6 εκατομμύρια... και θέλει κι άλλο.

 

Από τη μια πλευρά λες μπράβο που είναι ανοιχτοί και ειλικρινείς (το pitch video, άλλωστε, δεν απέκλειε και την περίπτωση μιας... θεαματικής αποτυχίας), από την άλλη όμως δε γίνεται να μην ανησυχείς: όχι για τα χρήματα που έδωσες (αυτό για μένα είναι το λιγότερο) όσο για την αδυναμία έμπειρων ανθρώπων να διαχειριστούν σωστά μια κατάσταση, σε επίπεδο στόχων και χρημάτων. Kρίνοντας, μάλιστα, από την ιστορία με την παρέμβαση της Microsoft στο Iron Brigade (κι εκεί μάλλον είχαν ξεφύγει και τους ζητούσαν να θέσουν όρια στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και χρόνο παράδοσης) μάλλον δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό.

 

Επειδή το DFA/Reds/Broken Age είναι το poster child του Kickstarter (και αυτό που για πολλούς άλλαξε άρδην την κατάσταση) όλη αυτή η ιστορία δεν μπορεί παρά να προβληματίζει.

 

(Εντωμεταξύ, τελικά αποφάσισα να μείνω στο Massive Chalice και σκέφτομαι, αν δεν τους φτάνουν 6 εκατομμύρια για ένα adventure, που είναι η ειδικότητά τους, πόσα θα χρειαστούν για ένα tbs με strategic layer κτλ., κτλ. όπου δεν έπιασαν ούτε 1,5; Προτιμώ να μην το σκέφτομαι).

Δημοσ.

Τώρα που βρήκα λίγο χρόνο, αξίζει να γράψω μερικές σκέψεις που συμπίπτουν σε πολλά με το παραπάνω ποστ.

 

1) Το να ξεφεύγει ένας developer το βρίσκω λογικό σε κάποια πλαίσια, αν μη τι άλλο η δημιουργικότητα και οι νέες ιδέες δεν ξεπηδάνε μέσα από καλούπια και στενά χρονοδιαγράμματα. Το πρόβλημα είναι όταν αυτό αποβαίνει σε βάρος του τελικού προϊόντος. Προσωπικά είμαι ΟΚ με τις καθυστερήσεις, αλλά η υπέρβαση στον προϋπολογισμό, σκεφτόμενοι πως το αρχικό ποσό ήταν 400.000 δολλάρια και πήραν το δεκαπλάσιο χοντρικά, με προβληματίζει. Κατανοητό το να παρασυρθείς, αλλά ΞΕΡΕΙΣ τα χρήματα που έχεις στη διάθεσή σου και ΞΕΡΕΙΣ τις δυνατότητες της ομάδας σου. Πιο σημαντικό όμως ΞΕΡΕΙΣ το είδος και το κόστος ενός point and click graphic adventure. Αρνούμαι να μπω στην (ανύπαρκτη) συζήτηση του δόλου, που για άλλους developers τύπου Dyack ήταν εκεί από την πρώτη στιγμή, αλλά από το Schafer περίμενα περισσότερη συγκρότηση.

 

2) Ελπίζω το αποτέλεσμα να μην αποβεί σε βάρος και της έκρηξης του Kickstarter, μιας θετικότατης εξέλιξης κατ'εμέ, και της φήμης του Schafer που καταφέρεται εδώ και χρόνια εναντίον των publishers και τώρα που βρήκε χρήματα απέτυχε (στεγνά, άκαρδα, άκομψα, αλλά αν χρεωθεί μια αποτυχία στη διαχείριση με μια κυκλοφορία κάτω του "καλού"?). Ελπίζω επίσης η όλη υπόθεση να μην οδηγήσει σε μια συνειδητοποίηση του πόσο χρειάζεται η βιομηχανία τους publishers όχι σα μονοπωλητές δημοσίων σχέσεων αλλά σαν αυτούς που κρατάνε τα λουριά στο developer. Εντάξει υπάρχουν πολλά αντιπαραδείγματα, αλλά υπάρχουν και εξίσου πολλές περιπτώσεις που ο developer απέτυχε.

 

3) Από τη στιγμή που έχεις υπερβάσεις και καθυστερήσεις στο πρώτο σου project, δεν έχεις δικαιολογία να βγεις και να ζητήσεις χρήματα για το δεύτερο εκτός δα και αν η δουλειά που έχεις να παρουσιάσεις είναι καταπληκτική. Όταν εγείρονται αμφιβολίες όχι για την αισθητική ποιότητα αλλά την αποτελεσματική διαχείριση, είναι άβολο και για σένα και για τον κόσμο. Φάουλ για μένα και κακώς που πέτυχε.

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Μια μερούλα μένει για τους backers :D

Έγινε και ένα backer's only update στο kickstarter με κάποιες πρόσθετες πληροφορίες που θα ανακοινωθούν επίσημα αύριο σε σχετικό press release (το update περιέχει παράκληση να μην διαδόσουμε τις πληροφορίες αυτές πριν το press release αύριο).

  • Super Moderators
Δημοσ.

Και Banner Saga και Broken Age, ίδια μέρα; Επίτηδες το κάνουν;

 

Καλά, τη βλέπω εγώ την Τετάρτη να είναι παραγωγικότατη ημέρα στη δουλειά...

 

Πάντως, η αισθητική του είναι θαυμάσια και την εκτιμάς ακόμη περισσότερο έχοντας παρακολουθήσει την όλη διαδικασία μέσω του συνοδευτικού ντοκιμαντέρ.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Σε δύο εβδομάδες η κυκλοφορία του Act I μέσω Steam, λογικά μέσα στις επόμενες 24 ώρες οι backers θα έχουν τον κωδικό μέσω Humble Bundle.

 

Υπόψη ότι τα επόμενα επεισόδια του ντοκιμαντέρ θα περιέχουν spoiler για το πρώτο act: αν θέλετε να δείτε την ιστορία ολοκληρωμένη, κάποια στιγμή τον Απρίλιο, αποφύγετε να τα παρακολουθήσετε. 


edit: Για την ακρίβεια, ούτε 24 ώρες. Τα mail για τους backers στάλθηκαν, όσοι πιστοί προσέλθετε.

  • Moderators
Δημοσ.

Βλέπω στο kickstarter ότι κάποιοι είχαν αρχίσει το download. Αλλά e-mail δεν έχει έρθει. 

Ωστόσο! Στο humble store αν έχετε ήδη λογαριασμό στο ίδιο e-mail με αυτό που είχατε στο kickstarter, τότε από τη σελίδα του λογαριασμού σας στο Humble Store, πηγαίνετε στο My library και πατάτε στο [+] δίπλα στο "Claim Past Purchases". Σε εμένα εμφάνισε το "Βroken Age (xx Tier)". Έκανα "claim orders" και πλέον το έχω στο My library -πήρα το Steam key και κατεβαίνει τώρα :)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πρώτες εντυπώσεις:

 

Εξαιρετική αισθητική. Είδα λίγο το αγόρι και η σκηνοθεσία είναι πολύ καλή. Επαγγελματικό full voice acting, ωραίο inventory, με το παιχνίδι να συνδυάζει πολύ όμορφα την αίσθηση του παραμυθένιου κόσμου όπου υποβόσκει ένα σκοτεινό μυστικό.

 

Το μόνο που δε μου άρεσε είναι η κίνηση στο χώρο, βγαίνει κάπως "σπαστή". 

 

Ωραίος και ο αυτοσαρκασμός (και του genre γενικότερα). Εύχρηστο inventory, το λίγο που το είδα στις -βασικά tutorial- πρώτες σκηνές.

 

Η αίσθηση που έχω είναι ότι η αναμονή και οι καθυστερήσεις άξιζαν. Προφανώς χρειάζεται πολύ περισσότερη τριβή, ώστε να δούμε στην πορεία πώς εκτυλίσσεται, αλλά πραγματικά νοιώθεις σαν να ταξιδεύεις στο όμορφο παρελθόν των παλιών, καλών adventures. Μακάρι να επιβεβαιωθεί και στη συνέχεια η εικόνα αυτή.

  • Moderators
Δημοσ.

Παρόμοιες εντυπώσεις έχω κι εγώ.

Ομολογώ ότι από το (πρόσφατο χθεσινο-σημερινό) trailer (και έχοντας χάσει αρκετά από τα τελευταία developer diary updates) αποκόμισα την εντύπωση μιας αισθητικής/animation "Forbidden Planet" που δεν την είχε τελικά το παιχνίδι στο hands-on, (περίπου μια ώρα, με αρκετό χάζεμα).

 

Ωραίο και απλό το interface, αρκετά φιλικό το tutorial section, ταιριαστά voice overs και σχετικά σύντομα cutscenes που δεν κουράζουν.

 

Στο animation με ενόχλησαν 1-2 glitches (που είναι μάλλον bugs) και στο cutscene direction είχε λίγο απότομες μεταβάσεις (αυτό κολλάει λίγο στο story, αλλά προς στιγμή σε κάποια φάση έμοιαζε να με πέταξε σε random σκηνή από bug). Επίσης το βρήκα λίγο ασυνήθιστο για adventure να σε βγάζει στο save game screen για να επιλέξεις slot όταν πατάς "New Game".

 

Πάντως όντως η πρώτη εντύπωση είναι ότι έχει γίνει καλή δουλειά. I'm hooked.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...