giteart Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Κατ αρχήν δηλώνω πως είμαι άσχετος με προγραμματισμό και υπολογιστες. Απλα επειδή πριν μερικές μέρες μου είπε ένας φίλος μου πως υπάρχουν προγραμματάκια που μπορώ να εγκαταστήσω πχ τον firefox στη μνήμη ram του υπολογιστή. έτσι ώστε να ανοίγει πολύ πιο γρήγορα ακόμα και από ssd. Kαι επειδή έχω προμηθευτεί μπόλικη ραμ λόγω μιας προσφοράς το σκέφτομαι. Το θέμα μου όμως είναι τώρα το εξής. Εαν μπορεί να κάνει κανείς το αντίστροφο. Δηλαδή να αφιερώσει ένα partition(νομίζω ετσι λέγεται) από τον SSD του ώστε να το χτησιμοποιεί ο υπολογιστής σαν ram. Yπάρχει τέτοιος αλγόριθμος που να κάνει κάτι τετοιο? Και αν όχι νομίζω θα μέτραγε πολύ κάποιος να έφτιαχνε κάτι τέτοιο Για πείτε απόψεις...
lexmark Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Δεν έχει σχέση με προγραμματισμό. Αυτό που λες είναι η εικονική μνήμη ή το χαρακτηριστικό readyboost. Τι θες να κάνεις ακριβώς, ποιο είναι το λειτουργικό σου και τι υπολογιστή έχεις;
giteart Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Αυτο που θέλω να κάνω δηλαδή αφορά έναν παλίο υπολογιστή που έχω με ddr2 και 2gb ram, σκέφτομαι, υπάρχει πρόγραμμα ώστε να αυξήσω την μνήμη ραμ παιρνοντας από το σκήρό δίσκο?
άδικος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Δε χρειάζεσαι κάποιο πρόγραμμα. Όλα τα λειτουργικά διαθέτουν την επιλογή αυτή (και ίσως ήδη τη χρησιμοποιείς). ...ποιο είναι το λειτουργικό σου...