bananasplit Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Αν ρωτάς εμένα,όχι να κινώ..μόνο να παρκάρω...μέσα στο σπίτι μου και ίσως ακριβώς έξω από αυτό...με πληρωμένα τέλη φυσικά..
BadBoy Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Δεν έχει σημασία αν κινείται για ένα μέτρο ή για 100.000χλμ. Από τη στιγμή που βγαίνει σε δημόσιο δρόμο οφείλει να είναι ασφαλισμένο. Σκέψου να πέσει κάποιος πάνω στο παρκαρισμένο όχημα ενώ είναι ανασφάλιστο, άντε βρες άκρη μετά. Οπότε όχι, δε μπορείς να καβατζάρεις θέση παρκαρίσματος με αυτό το αυτοκίνητο, εκτός αν το ασφαλίσεις.
mentoras99 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2015 Δηλαδη για να καταλαβω:πινακιδες+ασφαλεια, πανε πακετο;Πες οτι εγω, το εχω στην πιλωτή μου, μονιμα. Και δεν το κινω ποτέ.Αρα, δεν το εχω καν στο δρομο, σε δημοσιο χώρο.Γιατι πρεπει, αν πρεπει, να παραδωσω πινακιδες;Η μονη λυση για να μην πληρωσω ασφαλεια, ειναι μονο να δωσω πινακιδες;---Αν δωσεις πινακιδες, έπειτα:- δινεις και την αδεια κυκλοφοριας μαζι; και πως θα φαινεται μετα οτι σου ανηκει το αυτοκινητο;;;;;;;;;;;;- τις παιρνεις απο την ΔΟΥ οτι ωρα θες;- πληρωνεις κατι για να τις παρεις;- παιρνεις τις ιδιες πινακιδες-νουμερο;
Thanos1972 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2015 και που ξερουμε οι υπολοιποι οτι δεν το κινεις?γιατι το δηλωνεις εσυ σαν ιδιοκτητης? (καταλαβαινω πως το λες,δεν σου επιτιθεμαι αλλα με λιγα λογια αυτο θα σου πει ο καθενας). οποτε ναι πρεπει να παραδωσεις πινακιδες και αιτιολογια πες οτι εχει βλαβη και θα δηλωσεις τον χωρο που το εχεις αφησει (την διευθυνση) για να μην ειναι παρατημενο και καλα στον δρομο.τυπικα ειναι αυτα. δινεις την αδεια κυκλοφοριας και τις πινακιδες (αφου δεν χρωστας τελη κυκλοφοριας) και σου δινεις ενα χαρτι ακινησιας οπου με αυτο το χαρτι μετα ξαναπαιρνεις τις πινακιδες σου.προ κρισης εαν θυμαμαι καλα τις κρατουσαν τις πινακιδες για εναν η τρια χρονια.εαν τις επαιρνες αργοτερα παιζει να ειχαν καταστραφει οποτε σου εδιναν καινουργια νουμερα.τωρα με την κριση δεν νομιζω να τις καταστρεφουν τις πινακιδες. πρεπει να εχει ασφαλεια και κτεο το αυτοκινητο για να τις παρεις ξανα πισω.τωρα θα μου πεις,πως θα πας να περασεις κτεο το αυτοκινητο και με τι πινακιδες και πως θα το καταχωρησουν εαν ειναι να σου δωσουν καινουργιες πινακιδες και το ιδιο με την ασφαλεια.ε αυτα ειναι τα ωραια του Ελληνικου δημοσιου.
kostasbm Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 σημερα μου ηρθε προστιμο για μηχανη που εχω με προβλημα στο υπογειο για ανασφαλιστη 250 αφου δεν κυκλοφορει γιατι να πληρωσω ??εχω σκοπο να τη κυκλοφορησω οταν επισκευαστει αλλα τα οικονομικα λογω ανεργιας ειναι μειον υπαρχει τροπος να αντικρουσω η να υπερασπιστω τη θεση μου η παω σαν το σκυλι στα αμπελι???
haris_216 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 σημερα μου ηρθε προστιμο για μηχανη που εχω με προβλημα στο υπογειο για ανασφαλιστη 250 αφου δεν κυκλοφορει γιατι να πληρωσω ??εχω σκοπο να τη κυκλοφορησω οταν επισκευαστει αλλα τα οικονομικα λογω ανεργιας ειναι μειον υπαρχει τροπος να αντικρουσω η να υπερασπιστω τη θεση μου η παω σαν το σκυλι στα αμπελι??? Δεν υπάρχει τρόπος αφού πολύ απλά θα πρέπει να στηριχθούμε στο λόγο σου , για το ότι δεν την κυκλοφορείς. Για να σου ήρθε πρόστιμο, αν δεν είναι από λάθος (γιατί ακούγεται ότι έχουν γίνει και πατάτες), σημαίνει ότι έχεις κρατήσει τις πινακίδες. Αν πραγματικά την είχες σε ακινησία μπορούσες να καταθέσεις τις πινακίδες και άρα να μην είσαι υπόλογος σε ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας. Από τη στιγμή όμως που έχεις πινακίδες σημαίνει ότι θα μπορούσες να την κυκλοφορείς (άσχετα το τι έκανες εσύ) και άρα πρέπει να πληρώσεις. Και βέβαια αν στο μεταξύ δεν πλήρωνες ούτε τα τέλη κυκλοφορίας, να ξέρεις μαζεύονται και αυτά
panos2171 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Πλάκα κάνουμε τώρα; Για να κατηγορήσεις έναν κλέφτη είτε πρέπει να τον πιάσεις επ αυτοφώρω είτε να έχεις στοιχεία. Το γ@μοκράτος τι στοιχεία έχει για το αν κυκλοφορούσε τη μηχανή του;
teddy71 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Οποτε μας λες οτι δεν κυκλοφορουν τα 100-200-300.000 δεν ξερω και εγω ποσα αυτοκινητα που ακουμε οτι κυκλοφοροτν ανασφαλιστα οποτε και κακος επιβαλεται το προστιμο??? Οποιος δεν κυκλοφορει το οχημα του παραδιδει πινακιδες και να μην πληρωνει τζαμπα 200αρια+ για τελη και να εχει αυξημενα τεκμηρια. Για αυτο λογο βγηκε και αυτος ο νομος για πιασει του κουτοπονηρους ελληναρες που θελουν την πιτα ολοκληρη και το σκυλο χορτατο. Το σχολιο δεν το λεω για το φιλο παραπανω δυστυχως επεσε στην περιπτωση οπου παραεγινε το κακο με τα ανασφαλιστα οπου κοντα στα ξερα καιγονται και τα χλωρα!
panos2171 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Αν δε θέλω να το κυκλοφορήσω για 3-4 μήνες θα καταθέσω πινακίδες και μετά θα πάω να τις ξαναπάρω; Από τη στιγμή που βλακωδώς δε δίνουν τη δυνατότητα να έχεις εξάμηνα τέλη σε αντίθεση με την ασφάλεια που μπορείς προφανώς κάποιος που δε θα το χρησιμοποιήσει για κάποιους μήνες θα το αφήσει ανασφάλιστο. Άλλο παράδειγμα. Πάω εξωτερικό 1 βδομάδα πριν λήξει η ασφάλεια και επιστρέφω σε 1 μήνα, πρακτικά μένει ένα μήνα ανασφάλιστο. Θα πρέπει να καταθέσω πινακίδες και μετά να τις ξαναπάρω; Με την υπεργαμάουα γραφειοκρατεία; Τζαμπέ; Το μέτρο αυτό είναι βλακώδες απ όπου κι αν το πιάσεις. Τα περιπολικά είναι εξοπλισμένα με scanner που σε χρόνο dt τη μόνη πληροφορία που δείχνει είναι αν είναι ασφαλισμένο ή όχι ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ το λόγο.
haris_216 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Να δω πόσο τέτοιες "ανοιχτόμυαλες" απόψεις θα έχεις αν σε τρακάρει ανασφάλιστο. Φαντάζομαι θα σου αρκεί να σου πει "φιλαράκο έλειπα στο εξωτερικό μια βδομάδα" και προφανώς δεν θα ανοίγεις θέματα στο insomnia για το γ....νο κράτος που σε αφήνει απροστάτευτο. Και βέβαια αντίστοιχα, "όταν λείπεις στο εξωτερικό" πρέπει και η ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κλπ να πάψουν να σου χρεώνουν πάγια γι' αυτό το διάστημα (αφού δεν χ...ζεις, δεν ανάβεις φώτα, δεν κάνεις μπάνιο εδώ αλλά στο εξωτερικό) και ο πάροχός σου επίσης να κόψει τα πάγια γι' αυτό το διάστημα γιατί θα πρέπει να καταλάβει ότι αφού δεν twitάρεις προφανώς λείπεις και δεν κάνεις χρήση των υπηρεσιών του. Οκ, το 'πιασα
teddy71 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Αυτο που εννοει ο φιλος ειναι αν απουσιαζεις για καποιο χρονικο διαστημα γιατι να μην μπορεις να μην το εχεις ασφαλισμενο και φυσικα για αυτο το διαστημα να μην το κινει κανεις και οτι θα κινηθει το αυτοκινητο αφου προηγουμενω ασφαλιστει. Τωρα με το ιντερνετ δεν ειναι τοσο δυσκολο αυτο οπως παλαιοτερα θα επρεπε να πας με το αυτοκινητο στην ασφαλιστικη. Πριν χρονια που επρεπε να απουσιασω για αρκετους μηνες για δουλειες ο ασφαλιστης μου ειχε πει να κανω διακοπη του ασφαλιστηριου και να το σταθμευσω σε ιδιωτικο χωρο. Πηγα και το αφησα στο εξοχικο και οταν γυρισα πηγα πρωτα στην ασφαλιστικη για την ασφαλιση του και κατοπιν πηγα να παρω το αυτοκινητο. Δεν θεωρω παραλογο αυτο το σκεπτικο. Αφου το αυτοκινητο βρισκεται σε ιδιωτικο χωρο και σε ακινησια για ποιο λογο να ειναι ασφαλισμενο, ποιος κινδυνευει??? Δυστυχως για την μαλακια και την κουτοπονηρια καποιων την πληρωνει αδικα αρκετος κοσμος καθως αλλος τροπος δεν υπαρχει για να πιασουν τα ανασφαλιστα οχηματα που κυκλοφορουν. Οσων τους ηρθε το μπουγιουρντι πρεπει να ειναι εντελως ηλιθιοι και κουτοπονηροι καθως εδω και μηνες ελεγαν οτι θα γινει διασταυρωση στοιχειων, περιμεναν μαλλον οτι θα αργησει μερικα χρονια ακομη ή οτι δεν θα γινει αυτο ποτε και ειπαν να το συνεχιζουν για να γλιτωσουν οσα χρηματα μπορουσαν. Κατα την αποψη μου και λιγα ειναι τα 250€, τουλαχιστον τα διπλασια επρεπε να ηταν να τσουξει για τα καλα ο κωλος τους. Φοβαμαι οτι και αυτο το μετρο θα παει απατο οπως και τα αλλα μετρα, μια φορα θα γινει ο ελςγχος , δηλαδη τωρα, και μετα ξεφραγο αμπελι. Θα πρεπει να αυτοματοποιηθει το συστημα και να γινεται συνεχης ελεγχος και οταν χτυπαει στο συστημα οτι ενα αυτοκινητο ειναι ανασφαλιστο για περισσοτερο πχ απο 10 μερες (γιατι κατι μπορει να τυχει) να στελνεται στο ιδιοκτητη το ραβασακι.Μονο ετσι θα λυθει το θεμα και οχι οπως εκαναν τωρα για καποια συγκεκριμένη μερα και οποιο βρεθηκε ανασφαλιστο την συγκεκριμενη μερα στον τακο.
haris_216 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Αυτο που εννοει ο φιλος ειναι αν απουσιαζεις για καποιο χρονικο διαστημα γιατι να μην μπορεις να μην το εχεις ασφαλισμενο και φυσικα για αυτο το διαστημα να μην το κινει κανεις και οτι θα κινηθει το αυτοκινητο αφου προηγουμενω ασφαλιστει. Τωρα με το ιντερνετ δεν ειναι τοσο δυσκολο αυτο οπως παλαιοτερα θα επρεπε να πας με το αυτοκινητο στην ασφαλιστικη. Πριν χρονια που επρεπε να απουσιασω για αρκετους μηνες για δουλειες ο ασφαλιστης μου ειχε πει να κανω διακοπη του ασφαλιστηριου και να το σταθμευσω σε ιδιωτικο χωρο. Πηγα και το αφησα στο εξοχικο και οταν γυρισα πηγα πρωτα στην ασφαλιστικη για την ασφαλιση του και κατοπιν πηγα να παρω το αυτοκινητο. Δεν θεωρω παραλογο αυτο το σκεπτικο. Αφου το αυτοκινητο βρισκεται σε ιδιωτικο χωρο και σε ακινησια για ποιο λογο να ειναι ασφαλισμενο, ποιος κινδυνευει??? Δυστυχως για την μαλακια και την κουτοπονηρια καποιων την πληρωνει αδικα αρκετος κοσμος καθως αλλος τροπος δεν υπαρχει για να πιασουν τα ανασφαλιστα οχηματα που κυκλοφορουν. Οσων τους ηρθε το μπουγιουρντι πρεπει να ειναι εντελως ηλιθιοι και κουτοπονηροι καθως εδω και μηνες ελεγαν οτι θα γινει διασταυρωση στοιχειων, περιμεναν μαλλον οτι θα αργησει μερικα χρονια ακομη ή οτι δεν θα γινει αυτο ποτε και ειπαν να το συνεχιζουν για να γλιτωσουν οσα χρηματα μπορουσαν. Κατα την αποψη μου και λιγα ειναι τα 250€, τουλαχιστον τα διπλασια επρεπε να ηταν να τσουξει για τα καλα ο κωλος τους. Φοβαμαι οτι και αυτο το μετρο θα παει απατο οπως και τα αλλα μετρα, μια φορα θα γινει ο ελςγχος , δηλαδη τωρα, και μετα ξεφραγο αμπελι. Θα πρεπει να αυτοματοποιηθει το συστημα και να γινεται συνεχης ελεγχος και οταν χτυπαει στο συστημα οτι ενα αυτοκινητο ειναι ανασφαλιστο για περισσοτερο πχ απο 10 μερες (γιατι κατι μπορει να τυχει) να στελνεται στο ιδιοκτητη το ραβασακι.Μονο ετσι θα λυθει το θεμα και οχι οπως εκαναν τωρα για καποια συγκεκριμένη μερα και οποιο βρεθηκε ανασφαλιστο την συγκεκριμενη μερα στον τακο. Και πως ακριβώς τεκμηριώνεται το ότι είναι σε ακινησία και σε ιδιωτικό χώρο τη στιγμή που, κατέχοντας πινακίδες, μπορεί να κυκλοφορεί και να μην έχει θέμα (εκτός αν πέσει σε μπλόκο ή σε ατύχημα); Υπάρχει διαδικασία και αυτή λέγεται κατάθεση πινακίδων. Το αν δεν είναι βολική και χρειάζεται απλούστευση οκ. Να το "παλέψουμε" . Αλλά όχι να λέμε ότι θα στηριχτούμε στην καλή διάθεση και την ειλικρίνεια όλων εμάς των "καλοπροαίρετων".
panos2171 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Να δω πόσο τέτοιες "ανοιχτόμυαλες" απόψεις θα έχεις αν σε τρακάρει ανασφάλιστο. Φαντάζομαι θα σου αρκεί να σου πει "φιλαράκο έλειπα στο εξωτερικό μια βδομάδα" και προφανώς δεν θα ανοίγεις θέματα στο insomnia για το γ....νο κράτος που σε αφήνει απροστάτευτο. Και βέβαια αντίστοιχα, "όταν λείπεις στο εξωτερικό" πρέπει και η ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κλπ να πάψουν να σου χρεώνουν πάγια γι' αυτό το διάστημα (αφού δεν χ...ζεις, δεν ανάβεις φώτα, δεν κάνεις μπάνιο εδώ αλλά στο εξωτερικό) και ο πάροχός σου επίσης να κόψει τα πάγια γι' αυτό το διάστημα γιατί θα πρέπει να καταλάβει ότι αφού δεν twitάρεις προφανώς λείπεις και δεν κάνεις χρήση των υπηρεσιών του. Οκ, το 'πιασα Έχεις παραφράσει τα πάντα. Προφανώς και απαιτώ να είναι ασφαλισμένο ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί και μπορεί να εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα. Πως έβγαλες από το μυαλό σου ότι είμαι υπέρ του ανασφάλιστου;; Στο άκυρο παράδειγμα που φέρνεις όταν εγώ λείπω από το σπίτι δεν έχω κατανάλωση παρά μόνο πάγια. Το αυτό και με το αυτοκίνητο, όταν δε το κινώ ναι μεν έχω το πάγιο (τέλη) αλλά όχι ασφάλεια. Αυτό που δε θες να καταλάβεις είναι ότι η ασφάλεια καλύπτει ζημιές, όταν δε κινείται ένα αυτοκίνητο τι ζημιές μπορεί να προκαλέσει; Αυτο που εννοει ο φιλος ειναι αν απουσιαζεις για καποιο χρονικο διαστημα γιατι να μην μπορεις να μην το εχεις ασφαλισμενο και φυσικα για αυτο το διαστημα να μην το κινει κανεις και οτι θα κινηθει το αυτοκινητο αφου προηγουμενω ασφαλιστει. Τωρα με το ιντερνετ δεν ειναι τοσο δυσκολο αυτο οπως παλαιοτερα θα επρεπε να πας με το αυτοκινητο στην ασφαλιστικη. Πριν χρονια που επρεπε να απουσιασω για αρκετους μηνες για δουλειες ο ασφαλιστης μου ειχε πει να κανω διακοπη του ασφαλιστηριου και να το σταθμευσω σε ιδιωτικο χωρο. Πηγα και το αφησα στο εξοχικο και οταν γυρισα πηγα πρωτα στην ασφαλιστικη για την ασφαλιση του και κατοπιν πηγα να παρω το αυτοκινητο. Δεν θεωρω παραλογο αυτο το σκεπτικο. Αφου το αυτοκινητο βρισκεται σε ιδιωτικο χωρο και σε ακινησια για ποιο λογο να ειναι ασφαλισμενο, ποιος κινδυνευει??? Δυστυχως για την μαλακια και την κουτοπονηρια καποιων την πληρωνει αδικα αρκετος κοσμος καθως αλλος τροπος δεν υπαρχει για να πιασουν τα ανασφαλιστα οχηματα που κυκλοφορουν. Οσων τους ηρθε το μπουγιουρντι πρεπει να ειναι εντελως ηλιθιοι και κουτοπονηροι καθως εδω και μηνες ελεγαν οτι θα γινει διασταυρωση στοιχειων, περιμεναν μαλλον οτι θα αργησει μερικα χρονια ακομη ή οτι δεν θα γινει αυτο ποτε και ειπαν να το συνεχιζουν για να γλιτωσουν οσα χρηματα μπορουσαν. Κατα την αποψη μου και λιγα ειναι τα 250€, τουλαχιστον τα διπλασια επρεπε να ηταν να τσουξει για τα καλα ο κωλος τους. Φοβαμαι οτι και αυτο το μετρο θα παει απατο οπως και τα αλλα μετρα, μια φορα θα γινει ο ελςγχος , δηλαδη τωρα, και μετα ξεφραγο αμπελι. Θα πρεπει να αυτοματοποιηθει το συστημα και να γινεται συνεχης ελεγχος και οταν χτυπαει στο συστημα οτι ενα αυτοκινητο ειναι ανασφαλιστο για περισσοτερο πχ απο 10 μερες (γιατι κατι μπορει να τυχει) να στελνεται στο ιδιοκτητη το ραβασακι.Μονο ετσι θα λυθει το θεμα και οχι οπως εκαναν τωρα για καποια συγκεκριμένη μερα και οποιο βρεθηκε ανασφαλιστο την συγκεκριμενη μερα στον τακο. Ααααααακριβώς. Όσο για το bold εγώ νομίζω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό που τα κυκλοφορούσε ανασφάλιστα τα ασφάλισε και την πάτησαν αυτοί που τα είχαν σε ακινησία. Γι αυτό είμαι αντίθετος με αυτό το μέτρο. Και πως ακριβώς τεκμηριώνεται το ότι είναι σε ακινησία και σε ιδιωτικό χώρο τη στιγμή που, κατέχοντας πινακίδες, μπορεί να κυκλοφορεί και να μην έχει θέμα (εκτός αν πέσει σε μπλόκο ή σε ατύχημα); Υπάρχει διαδικασία και αυτή λέγεται κατάθεση πινακίδων. Το αν δεν είναι βολική και χρειάζεται απλούστευση οκ. Να το "παλέψουμε" . Αλλά όχι να λέμε ότι θα στηριχτούμε στην καλή διάθεση και την ειλικρίνεια όλων εμάς των "καλοπροαίρετων". Όπως είπα αυτό γίνεται με ελέγχους της τροχαίας.Μπλόκο σε εισόδους πόλεων και κομβικά σημεία και θα ψαρέψουν πολλούς.
haris_216 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Οκ τότε ρε παιδιά Όταν πάει να γίνει κάτι καλό μια φορά (καλό από όλες τις πλευρές με εξαίρεση "αυτούς που ταξιδεύουν στο εξωτερικό") να το προγκάμε γιατί μπορεί ένας (ή 2 ή 3 αλλά σίγουρα όχι χιλιάδες) να είναι τίμιος στις προθέσεις του και πραγματικά να μην το κινεί Όπως είπα αυτό γίνεται με ελέγχους της τροχαίας.Μπλόκο σε εισόδους πόλεων και κομβικά σημεία και θα ψαρέψουν πολλούς. Προσωπικά προτιμώ την διασταύρωση στοιχείων αφού θα τους "ψαρέψουν" όλους. Ειδικά αφού είπαμε ότι υπάρχει διαδικασία ακινησίας.
panos2171 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Θα μπορούσαν να ορίσουν δήλωση ακινησίας στις ασφαλιστικές χωρίς εμπλοκή με κατάθεση πινακίδων, απλά με μια αίτηση/συμπλήρωση φόρμας ή κάτι αντίστοιχο. Ο ένας την έφαγε επειδή το άφησε ανασφάλιστο 5 μέρες ενώ ο άλλος 4 χρόνια να κυκλοφορεί ανασφάλιστος στα @@ του αν φάει 250€ πρόστιμο. Συν ότι πολλοί ανασφάλιστοι τρέξαν να τα ασφαλίσουν οπότε γλύτωσαν. Το μέτρο είναι καθόλα άδικο, δε γίνεται να επικροτούμε εισπρακτικές μεθόδους του κ@λου επειδή κατά κάποιον τρόπο θα μαζευτούν λεφτά. Το να χαιρόμαστε που κάποιοι αδίκως θα πληρώσουν τα σπασμένα ενώ άλλοι συνεχίζουν να τρώνε με χρυσά κουτάλια και δεν τους αγγίζει τίποτα δείχνει το τι είμαστε. Προσωπικά δεν έχω κάτι ανασφάλιστο ούτε σκοπεύω να αφήσω (άσχετα αν το ένα αυτοκίνητο το βγάζω μόνο ΣΚ) ούτε έφαγα κάποιο πρόστιμο και σε καμία περίπτωση δεν θα κυκλοφορήσω ποτέ ανασφάλιστο όχημα αλλά κάτι τέτοιο ξεφτυλίκια μου φαίνονται παράλογα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα