alexdelpiero Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2013 Σημερα τον ειδα τον χθεσινο αγωνα που ηταν υπεροχος.Αν εξαιρεσουμε τις δυο πρωτες θεσεις που ειχαν κριθει νωρις ειδαμε μονομαχιες για ολες τις υπολοιπες θεσεις.Εντυπωσιακος ο Γκροσαν απο 11ος που ξεκινησε τερματισε 3ος.Πολυ καλο αγωνα και οι Χαμιλτον-Περεζ που χαρισε και θεαμα.Ατυχη η φεραρι
zeniath Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Πάλι Mercedes pole, πάλι Rosberg, για να δούμε τι προβλήματα θα του βγουν αύριο του γκαντέμη αυτού κ του Hamilton. Για άλλη μια φορά μηδενικά οι McLaren, α ρε Hamilton όλοι έκραζαν όταν έφυγες αλλά κάτι ήξερες μάλλον.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Λιγο οφφτοπικ, αλλα pole position o Ελληνας στην f3! Μακαρι να τον δουμε f1 σε λιγα χρονια, θα εχει αλλο ενδιαφερον πλεον!
zeniath Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 Δημοσ. 12 Μαΐου 2013 και άλλη μια φορά σκατά για τις Mercedes. O Kimi έφτασε το κωλόπαιδο (Vettel) σε απόσταση 4 πόντων και ξεκίνησε να ανεβαίνει ο Αλόσνο που επιτέλους δεν αντιμετώπισε προβλήματα και φάνηκε πόσο μπροστά είναι το μονοθέσιο φέτος. mclaren απογοήτευση για άλλη μια φορά αν και κατατάχθηκαν καλύτερα απ'ότι περίμενα. Α και το πως κατάφερε να βγει 5ος ο Webber ακόμα δεν το κατάλαβα
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 13 Μαΐου 2013 Moderators Δημοσ. 13 Μαΐου 2013 Είπαν να μην τον σαμποτάρουν τον Alonso αυτή τη φορά για να χαρεί στην χώρα του. Next round όμως... /conspiracy theory
~mxls~ Δημοσ. 25 Μαΐου 2013 Δημοσ. 25 Μαΐου 2013 Κατατακτήριες: http://www.firstrow1.eu/watch/188242/1/watch-f1-grand-prix-monaco,-monte-carlo---qualifying.html 1
lak10 Δημοσ. 27 Μαΐου 2013 Δημοσ. 27 Μαΐου 2013 τι ξενερα αυτο το μονακο ρε παιδι μου τερμα στενουρα και ελαχιστες προσπερασεις εντελως βαρετος ο σημερινος αγωνας
BLuE_PaNtHeR Δημοσ. 28 Μαΐου 2013 Δημοσ. 28 Μαΐου 2013 http://www.zougla.gr/automoto/article/eksales-i-omades-me-to-krifo-test-tis-mercedes
Voodooman Δημοσ. 9 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2013 Πλάκα έχει η Φ1. Όλοι μας λενε πόσο στην αιχμή της τεχνολογίας είναι τα μονοθέσια, πόση σημασία έχει ακόμη και το χιλιοστό, πόσο τέλειος και προσεκτικός είναι ο σχεδιασμός τους. Ωραία. Ο Webber πάει γρήγορα. Στη σύγκρουση χάνει μέρος της εμπρός αεροτομής του, ένα σημαντικό τμήμα του αυτοκινήτου, που υποτίθεται πως επηρεάζει προς το χειρότερο τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Παρόλα αυτά, ο Webber παραμένει αξιόμαχος, κάνει καλύτερους χρόνους και-το αποκορύφωμα- μπαίνει στα pit και δεν καταδέχονται να του αλλάξουν την αεροτομή.
~mxls~ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2013 Πλάκα έχει η Φ1. Όλοι μας λενε πόσο στην αιχμή της τεχνολογίας είναι τα μονοθέσια, πόση σημασία έχει ακόμη και το χιλιοστό, πόσο τέλειος και προσεκτικός είναι ο σχεδιασμός τους. Ωραία. Ο Webber πάει γρήγορα. Στη σύγκρουση χάνει μέρος της εμπρός αεροτομής του, ένα σημαντικό τμήμα του αυτοκινήτου, που υποτίθεται πως επηρεάζει προς το χειρότερο τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Παρόλα αυτά, ο Webber παραμένει αξιόμαχος, κάνει καλύτερους χρόνους και-το αποκορύφωμα- μπαίνει στα pit και δεν καταδέχονται να του αλλάξουν την αεροτομή. Νέος στο άθλημα ε;
f1vettel Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Ο Τιτανοτεραστιος πηρε αλλη μια σημαντικη νικη,υπεροχα! Πλάκα έχει η Φ1. Όλοι μας λενε πόσο στην αιχμή της τεχνολογίας είναι τα μονοθέσια, πόση σημασία έχει ακόμη και το χιλιοστό, πόσο τέλειος και προσεκτικός είναι ο σχεδιασμός τους. Ωραία. Ο Webber πάει γρήγορα. Στη σύγκρουση χάνει μέρος της εμπρός αεροτομής του, ένα σημαντικό τμήμα του αυτοκινήτου, που υποτίθεται πως επηρεάζει προς το χειρότερο τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Παρόλα αυτά, ο Webber παραμένει αξιόμαχος, κάνει καλύτερους χρόνους και-το αποκορύφωμα- μπαίνει στα pit και δεν καταδέχονται να του αλλάξουν την αεροτομή. Δεν ειναι οπως παλια φιλε,παλια η αεροτομη ηταν 1 μεγαλο κομματι και αμα εφευγε αντε γεια,τωρα εχει αρκετα μικροτερα κομματια πανω που και να φυγει 1-2 δε θα συμβει τπτ,επισης η πιστα ηταν τετοια που δεν ηταν απαραιτητο να αλλαξει
andreapaog328 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2013 δε ξέρω μου φαίνεται ότι έχει καταντήσει αρκετά προβλέψιμη η f1 ειδικά στις πρώτες θέσεις...τι εννοω...παιρνεις pole, ξεκινάς, κάνεις μια διαφορά +1 δευτερόλεπτο απ τον δευτερο εύκολα επειδη εχεις ανοιχτό δρόμο μπροστα...ο πισω δεν εχει drs και μένει ακομα πιο πίσω και αν δε σου παει κατι στραβα κερδίζεις. όπως είδαμε και χτες δηλαδη και σε αλλους αγώνες. o φετελ πήγαινε μονος του απ τους 10 πρωτους γύρους...ποσο καιρό έχουμε να δουμε μονομαχία για το 1-2 δηλαδή...+ το ότι απ τον 8ο και μετά ήτανε ολοι 1 και 2 γύρους πίσω... + ένα ωραιο άρθρο που βρηκα για τηλεμετρία/αναλυση δεδομενων μονοθεσίου στον αγώνα... http://scarbsf1.com/blog1/2011/08/18/telemetry-and-data-analysis-introduction/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα