Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 16 Μαρτίου 2014 Moderators Δημοσ. 16 Μαρτίου 2014 Είχε ενδιαφέρον ο αγώνας. Κρίμα που ο Ρικ(ι?)άρντο χάνει την θέση του για πράγμα που φταίει η ομάδα και όχι ο ίδιος. Αλλά επειδή δεν είμαι φαν της RBR, πρέπει να πω και το "Δεν σε χάλασε Vettel!". :P Edit: Α ναι, ωραίο που ήρθε ξανά στον Alpha η F1, αλλά την βλέπαμε στις διαφημίσεις των διαφημίσεων. (ΥΓ. Έκοβα φλέβες με την διαφήμιση-ντοκυμανταίρ για τον γεωργό)
Raikkonen86 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2014 Ο αγώνας ήταν όντως καλός... Είχε ωραίες μάχες. Η διαφήμιση της Πειραιώς όντως είναι γαμάτη αν και θα μπορούσαν να την κάνουν μικρότερη!!!
Merdock Δημοσ. 16 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2014 Είχε ενδιαφέρον ο αγώνας. Κρίμα που ο Ρικ(ι?)άρντο χάνει την θέση του για πράγμα που φταίει η ομάδα και όχι ο ίδιος. Αλλά επειδή δεν είμαι φαν της RBR, πρέπει να πω και το "Δεν σε χάλασε Vettel!". :P Edit: Α ναι, ωραίο που ήρθε ξανά στον Alpha η F1, αλλά την βλέπαμε στις διαφημίσεις των διαφημίσεων. (ΥΓ. Έκοβα φλέβες με την διαφήμιση-ντοκυμανταίρ για τον γεωργό) Από περιέργεια κάθισα και το χρονομετρούσα.Για κάθε 13-15 λεπτά αγώνα είχε 4-5 λεπτά διαφημίσεις.Έλεος δηλαδή. Ο ήχος των αυτοκινήτων όντως χάλια.
Gtr34 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 «Η έλλειψη αγωνιστικού ήχου στην F1 είναι τρομακτική»
Voodooman Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 «Η έλλειψη αγωνιστικού ήχου στην F1 είναι τρομακτική» Α, ωραίοι! Μυαλό αντίστοιχο του τρίχρονου γιου μου, που κάνει "βρουμ, βρρρρουμ" με τα αυτοκινητάκια του. Ο ήχος είναι απόρροια ενός μηχανικού συνόλου και εκεί βρίσκεται η γοητεία του, δεν υπάρχει "ωραίος" και "άσχημος" ήχος, υπάρχει μόνο ήχος. Ας βάλουν επάνω ένα DAP, έναν ενισχυτή και ένα ηχείο με ήχους F1 του '60, να νοιώσουν καλύτερα.
johnny.tifosi Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Οι Mercedes κυριάρχησαν στα σημερινά δοκιμαστικά αλλά οι υπόλοιποι έκλεισαν την ψαλίδα κατά πολύ. Βλέπω Χάμιλτον αύριο για pole position αλλά και ο Ράικονεν με απόδοση 25,00 είναι πολύ δελεαστικός!
Raikkonen86 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Εγώ πάλι θα έλεγα και ότι ο Ραικκονεν μπορεί να πάρει την πρωτιά... Στις ελευθερες δοκιμές ηταν μέσα στους 3 πρώτους... Βέβαια μπορεί να βρέξει και να αλλάξουν τελείως τα πράγματα και να δουμε κάτι τελείως διαφορετικό... Γιατί όπως ξέρουμε όλοι " εκεί που σταματά η λογική αρχίζει η formula 1" !!!!!
~mxls~ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Χαχαχαχα διαβάζεις την ατάκα και αυτόματα ο εγκέφαλος στην λέει α λα Πουρναράκης Πήγαιναν για αναβολή τα QF αλλά ευτυχώς ξεκίνησαν: http://gofirstrow.eu/watch/250192/1/watch-f1-grand-prix-kuala-lumpur,-malaysia---qualifying.html 1
Raikkonen86 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2014 Αναλυτικά η κατάταξη: 1. Χάμιλτον, Mercedes 2. Φέτελ, Red Bull 3. Ρόσμπεργκ, Mercedes 4. Αλόνσο, Ferrari 5. Ρικιάρντο, Red Bull 6. Ραϊκόνεν, Ferrari 7. Χούλκενμπεργκ, Force India 8. Μάγκνουσεν, McLaren 9. Βερνιέ, Toro Rosso 10. Μπάτον, McLaren 11. Κβίατ, Toro Rosso 12. Γκουτιέρες, Sauber 13. Μάσα, Williams 14. Πέρες, Force India 15. Μπότας, Williams 16. Γκροσάν, Lotus 17. Μαλδονάδο, Lotus 18. Σούτιλ, Sauber 19. Μπιανκί, Marussia 20. Κομπαγιάσι, Caterham 21. Τσίλτον, Marussia 22. Έρικσον, Caterham 2η σερι για Hamilton...
~mxls~ Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2014 Η λέξη ατυχία πάει πακέτο με Κίμι. Φαινόταν ότι θα'χε πολύ δυνατό ΣΚ στη Μαλαισία αλλά δεν... Tον πήρε στον λαιμό του ο Μάγκνουσεν, ο οποίος πρόλαβε ωστόσο 10αδα σε αντίθεση με τον Iceman. Ομοίως ο Ρικιάρντο που παρά την ταχύτητα και τα πλασαρίσματα, η σούμα 0 στα 2 gp, δύο τιμωρίες και -10 θέσεις εκκίνησης στον επόμενο αγώνα! Χωρίς να φέρει ο ίδιος την παραμικρή ευθύνη. Δείχνει να έχει την ταχύτητα πάντως που ο προκάτοχός του δεν έβρισκε. Αν και είναι νωρίς, και θέλουμε 2-3 gp ακόμα να φανούν πιο καθαρά που κυμαίνονται οι δυνατότητες της κάθε ομάδας/ταχύτητα μονοθεσίων τους, η 5αδα παει ως εξής: Mercedes - RBR - Ferrari - McLaren - Williams Αν μετα από τόσες ριζικές αλλαγές, την εμφανή πρόοδο κινητήρων Mercedes (φαίνεται άλλωστε ακόμα και στις Force India), την προσπάθεια ανάκτησης του αεροδυναμικού πλεονεκτήματος της RBR, τις ελάχιστες (και προβληματικές) δοκιμές εξέλιξης που είχαν, συνυπολογίζοντας μάλιστα ότι σχεδόν όλες οι ομάδες σταμάτησαν την εξέλιξη των περσινών μονοθεσίων πολύ νωρίτερα των ταύρων, και βλέπεις Φέττελ στο πόντιουμ, και μάλιστα όχι ιδιαίτερα πίσω απ'την Μερσέντες του Ρόζμπεργκ...well, τι να πω... Αν έχουν την συνήθη εξέλιξη στην τρέχουσα σεζόν, θα πανηγυρίσουν ξανα νίκες.
johnny.tifosi Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Δημοσ. 5 Απριλίου 2014 Απότι φαίνεται και αυτό το Σ/Κ θα δούμε pole και νίκη Χάμιλτον. Μονότερμα θα πάρουν τα πρώτα Grand Prix oi Mercedes μάλλον.
Gtr34 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Δημοσ. 6 Απριλίου 2014 Και το πρωταθλημα πιστευω εχουν σημαντικη διαφορα απο τους αλλους .
~mxls~ Δημοσ. 8 Απριλίου 2014 Δημοσ. 8 Απριλίου 2014 Ωραίο θέαμα στο Μπαχρέιν. Ακόμα και οι 2 πρώτες θέσεις που ήταν υπόθεση μια ομάδας, δεν θύμισε (προς τιμην της Μερσέντες) αίσχη Φερράρι μια 10ετία πριν. Άφησαν Λουις-Νικο να διεκδικήσουν στα ίσα νίκη.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Moderators Δημοσ. 11 Απριλίου 2014 Mercedes φέτος σίγουρα έχουν τον πρώτο λόγο. Θέλω να δω πώς θα αντιδράσουν οι υπόλοιποι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα