Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

αρκετοί νόμοι δημιουργούνται ανάλογα με τα συμφέροντα που εξυπηρετούν αυτούς που έχουν τον όγκο του χρήματος.

δεν υπάρχει ιερά εξέταση πάντως οπότε δεν χρειάζονται απολογίες, είπαμε λίγο πολύ όλοι είμαστε/ΗΜΑΣΤΑΝ...

επίσης υπάρχουν και άγραφοι νόμοι,και πράγματα που δεν περιμένεις να γίνεις Λυκουρέζος για να τα κάνεις.

 

επίσης

 

 

 

σόρρυ αλλά αυτό γίνεται από το αρχαία χρόνια. οι άνθρωποι με δύναμη έκαναν πάντα ότι γούσταραν. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ!

και δεν είναι κανένας επικίνδυνος σε τέτοιο βαθμό αν έχει κόπια το CD του Moby p.x.

 

 

Δεν χρειάζεται να το παίρνεις προσωπικά. Αν δεν έχεις ΤΙΠΟΤΑ πειρατικό στον υπολογιστή σου τότε μαγκιά σου. Αυτό πάντως δεν σε ξεχωρίζει από τον "όχλο". Όσο για τους νόμους κάτσε και σκέψου πόσο σωστός είναι ο νόμος που επιτρέπει στους βουλευτές να κλέβουν και να παίρνουν μίζες αρκεί να φροντίζουν να μην βγει στην δημοσιότητα για μερικούς μήνες, ως το κλείσιμο της βουλής το καλοκαίρι. Αν θέλεις να θέσεις επιχειρήματα φρόντισε να είναι ηθικής φύσεως και όχι "νομικής" καθώς σου απέδειξα ήδη πολλές περιπτώσεις οπού ευτυχώς δεν τηρήθηκε ο νόμος. Η επιλεκτική νομιμότητα των νόμων λέγεται κριτική σκέψη. Αυτοί που αγωνίστηκαν να ρίξουν την χούντα επέλεξαν να καταργήσουν κάποιους νόμους, δεν έγιναν κλέφτες βιαστές και φονιάδες. Στην τελική μέχρι να αρχίσουν όλοι οι μουσική και οι δισκογραφικές να αποδίδουν ποσοστά στο Ελληνικό κράτος για τα πνευματικά δικαιώματα της θεωρίας της μουσικής (βλέπε Πυθαγόρας οκτάβα) αρνούμαι να πληρώνω και εγώ πνευματικά δικαιώματα για το έργο τους.

 

Στα λόγια μου έρχεστε! Και οι Βουλευτές που λέτε και όσοι έχουν "δυνάμη" κλπ, την ίδια σκέψη κάνουν απέναντι στους νόμους: τους κρίνουν επιλεκτικά και λένε "έλα μωρέ σιγά, ποιος θα με βρει και στο κάτω κάτω δεν σκότωσα και κανέναν". Αξιοποιούν δηλαδή την ίδια "χαλαρότητα" απέναντι στους νόμους που περιγράφετε και εσείς. Προσωπικά και τους βουλευτές τους θεωρώ έναν από εμάς γιατί αυτό είναι βασικά, ένα συμπυκνωμένο κομμάτι του συνόλου!

  • Like 1
  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δηλαδη αισθανεσαι οτι οταν η Σακιρα βγαζει ενα cd το κανει προς τερψη των δικων της αυτιων , αντε και του περιγυρου της και απλως τυχαινει να βρισκεται αυτο στη  βιτρινα ενος μαγαζιου ?  :-D

Δημοσ.

ντάνε, αφού οι νόμοι εξυπηρετούν τους λίγους-δυνατούς σχετικά με το χρήμα, πάει να πει πως είναι και οι σωστοί-πρέπον? ε δεν νομίζω (δεν τους βάζω ΟΛΟΥΣ τους νόμους στο ίδιο σακί)

 

με άλλα λόγια επειδή "το λέει ο νόμος" δεν πάει να πει ότι είναι και το σωστό/λάθος (ξαναλέω όχι για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς νομους)

Δημοσ.

@bluesattack

 

Διάβασε σε παρακαλώ όλη την συζήτηση για να μην λέμε τα ίδια. Όταν η Σακίρα έρθει στην Ελλάδα και ζητάει 50ευρώ είσοδο στην συναυλία της, εγώ που την έμαθα απο το youtube ραδιόφωνο και ενδεχομένως και 10 τραγούδια που κατέβασα πειρατικά θα πάω στην συναυλία της. Αν όμως πουλάει την μαγνητοσκοπημένη συναυλία 50ευρώ όχι λυπάμαι δεν θα τα δώσω και ας έχει καλύτερα πλάνα από αυτό που έβλεπα εγώ που ήμουν τέρμα πίσω. Απάντησε μου σε αυτό που ρωτάω στην πρώτη σελίδα θα αγόραζες φωτοτυπία του πίνακα "Έναστρη νύχτα" για το 0.001% της αξίας του πίνακα; Και πες μου για ποιόν έφτιαξε τον πίνακα ο Βαν Γκόνγκ αφού δεν είχε σκοπό να πουλήσει κανέναν.

Δημοσ.

Απάντησε μου σε αυτό που ρωτάω στην πρώτη σελίδα θα αγόραζες φωτοτυπία του πίνακα "Έναστρη νύχτα" για το 0.001% της αξίας του πίνακα; Και πες μου για ποιόν έφτιαξε τον πίνακα ο Βαν Γκόνγκ αφού δεν είχε σκοπό να πουλήσει κανέναν.

 

Οι φωτοτυπιες δεν ειναι αντιγραφο του πινακα οπως θελεις να το παρουσιασεις.Ειναι αντιγραφο μιας φωτογραφιας του.Και ουσιαστικα πληρωνεις την εκτυπωση 

Δημοσ.

Στα λόγια μου έρχεστε! Και οι Βουλευτές που λέτε και όσοι έχουν "δυνάμη" κλπ, την ίδια σκέψη κάνουν απέναντι στους νόμους: τους κρίνουν επιλεκτικά και λένε "έλα μωρέ σιγά, ποιος θα με βρει και στο κάτω κάτω δεν σκότωσα και κανέναν". Αξιοποιούν δηλαδή την ίδια "χαλαρότητα" απέναντι στους νόμους που περιγράφετε και εσείς. Προσωπικά και τους βουλευτές τους θεωρώ έναν από εμάς γιατί αυτό είναι βασικά, ένα συμπυκνωμένο κομμάτι του συνόλου!

 

Sure..

 

Όποιος αντιγράφει μουσική είναι παράνομος.

 

Όποιος κοροιδεύει/εκμεταλεύεται/κλέβει 10 εκατομμύρια κόσμο είναι παράνομος.

 

Άρα πειρατής=μιζαδόρος βουλευτής.

 

Η καταπληκτική αυτή ισοπέδωση μπορεί να επεκταθεί κιόλας.

 

πειρατής=μιζαδόρος βουλευτής=παραβάτης ορίου ταχύτητας=κατά συρροή δολοφόνος=καπνιστής σε εσωτερικό χώρο=έμπορος ηρωίνης.

 

Και μετά λες τους άλλους υποκριτές.

  • Like 3
Δημοσ.

@bluesattack

 

Πολύ χαίρομαι που συμφωνούμε. Και το cd είναι αντίγραφο του διαφημιστικού υλικού του συγκροτήματος και θέλω να πληρώνω την εκτύπωση. Οι καλλιτέχνες βγάζουν λεφτά απο τις συναυλίες. Απο τα cd βγάζουν οι δισκογραφικές. Το live είναι τέχνη, το cd είναι ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ μαζικής παραγωγής για την προώθηση ενός καλλιτέχνη.

Δημοσ.

Πολύ χαίρομαι που συμφωνούμε. Και το cd είναι αντίγραφο του διαφημιστικού υλικού του συγκροτήματος και θέλω να πληρώνω την εκτύπωση. Οι καλλιτέχνες βγάζουν λεφτά απο τις συναυλίες. Απο τα cd βγάζουν οι δισκογραφικές. Το live είναι τέχνη, το cd είναι ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ μαζικής παραγωγής για την προώθηση ενός καλλιτέχνη.

 

Ποιος ειπε οτι το cd ειναι αντιγραφο του live η οτι υπαρχει live.Aν θες να πληρωσεις την εκτυπωση αγορασε τους στιχους και το πενταγραμμο , χαχα .Τα λαδια και την εκτελεση οχι.

Δημοσ.

Ναι και εσύ όταν πας στο ΙΚΕΑ και πάρεις μια ντουλάπα των 10ευρω και 500 κομματιών αγόρασε  και τις οδηγίες χρήσης που κάνουν 100ευρώ. Πολύ έξυπνο, γελάς κιόλας με αυτά που λες. Όταν είσαι τραγουδιστής ρε φίλε ποιά είναι η ιδιότητα σου; Να τραγουδάς μήπως; Ε έλα τραγούδα μου να σε πληρώσω. Το οτι έγραψες την φωνή σου σε μια πλαστική μα**κια που κοστίζει 50 λεπτά δεν σημαίνει οτι θα την πληρώσω 20ευρώ για τα "πνευματικά δικαιώματα" όπως και εσύ δεν πληρώνεις τα πνευματικά δικαιώματα της θεωρίας της μουσικής και της οκτάβας. Απλά είναι τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παλι τα ιδια θα λεμε.Το οτι καποιος μηχανικος σου εκανε το σχεδιο σε κολλα χαρτι που κοστιζει 50 λεπτα δεν σημαινει οτι θα τον πληρωσεις κιολας, σωστα ? Ποσο μαλλον οταν αυτος δεν πληρωσε πνευματικα δικαιωματα για τα μαθηματικα που χρησιμοποιησε.Μα ειναι να μην γελαει καποιος ?



Ελα σxεδιασε μου στον πινακα πες του.live



Για τα βιβλια τι γνωμη εχεις ? Εκει δεν ειναι ευκολο το live..

  • Like 1
Δημοσ.

Εκεί πληρώνεις για τον χρόνο του και όχι για τον μέσο. Για να κάνει το σχέδιο στο χαρτί σπούδαζε κάποια χρόνια άρα ο χρόνος που του πληρώνεις δεν είναι η μια ώρα που θα του πάρει να σχεδιάσει αλλά το άθροισμα των γνώσεων και δεξιοτήτων του. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την μουσική, αλλά όταν παίζεις μουσική. Όχι όμως να απαιτείς να πληρώνεσαι ες αεί επειδή έπαιξες κάποτε μουσική σε ένα στούντιο το οποίο στην τελική το έκανες για να προωθήσεις την δουλειά σου και να έρχεται κόσμος στην συναυλίες σου. Εγώ δεν τα έχω με τους καλλιτέχνες με τις δισκογραφικές τα έχω γιατί είναι παράσιτα. Όσο οι καλλιτέχνες παίρνουν ψίχουλα απο τα cd θα τα κατεβάζω και όταν κάποιος καλλιτέχνης μου αρέσει θα πληρώσω όσο όσο για να πάω στην συναυλία του.

 

Πολύ χαίρομαι που έθιξες το θέμα των βιβλίων. Έχω μια συλλογή 300 ίσως και περισσότερων βιβλίων. Δεν μπήκα ποτέ στην διαδικασία να κατεβάσω βιβλίο που μπορούσα να παραγγείλω (μόνο  στην πρωτοπορία έχω λογαριασμό με αγορές 300+ ευρώ) εκτός απο πολύ εξειδικευμένα συγγράμματα που δεν έβρισκα στην Έλλαδα (κυρίως προγραμματισμού). Παρότι τζαμπατζής και κλέφτης δεν έχω βγάλει ΠΟΤΕ φωτοτυπία βιβλίου. Ο λόγος; Δεν ένιωσα ποτέ οτι ένα βιβλίο με κλέβει. Όταν βιβλία των 1000 σελίδων που απαιτούν δουλειά ετών για να γραφτούν κοστίζουν 50ευρώ γιατί να μην τα πληρώσω; Συγκεκριμένα τα βιβλία πιστεύω οτι είναι πολύ φθηνά σε αναλογία με την προσπάθεια που απαιτεί η συγγραφή τους. Όταν όμως διατυπώσω μια ιδέα σε ένα βιβλίο δεν μπορώ να απαιτώ πνευματικά δικαιώματα για την αναπαραγωγή της (όχι αντιγραφή μέρους του βιβλίου, μιλάω για επαναδιατύπωση) ειδικά όταν αυτή δεν γίνεται με κερδοσκοπικό χαρακτήρα (π.χ. έρευνα, εκπαίδευση)

  • Like 1
Δημοσ.

Να την κανουν την επανασταση οι καλλιτεχνες.Να τα ανεβαζουν online.Οσο για την επιρροη των δισκογραφικων  στα πραγματα και στην προωθηση τους η απαντηση ειναι τα social media.



 Εγώ δεν τα έχω με τους καλλιτέχνες με τις δισκογραφικές τα έχω γιατί είναι παράσιτα. 

 

Το επιχειρημα χανει,υπαρχει και το μπουκοταζ.Το πιο για να μην πω το μονο πειστικο επιχειρημα ειναι το δεν εχω μια , την βγαζω στο σπιτι βλεποντας ταινιες και ακουω μουσικη τζαμπα και να παει να ..ολος ο κοσμος .  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Εκεί πληρώνεις για τον χρόνο του και όχι για τον μέσο. Για να κάνει το σχέδιο στο χαρτί σπούδαζε κάποια χρόνια άρα ο χρόνος που του πληρώνεις δεν είναι η μια ώρα που θα του πάρει να σχεδιάσει αλλά το άθροισμα των γνώσεων και δεξιοτήτων του. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την μουσική, αλλά όταν παίζεις μουσική. Όχι όμως να απαιτείς να πληρώνεσαι ες αεί επειδή έπαιξες κάποτε μουσική σε ένα στούντιο το οποίο στην τελική το έκανες για να προωθήσεις την δουλειά σου και να έρχεται κόσμος στην συναυλίες σου. Εγώ δεν τα έχω με τους καλλιτέχνες με τις δισκογραφικές τα έχω γιατί είναι παράσιτα. Όσο οι καλλιτέχνες παίρνουν ψίχουλα απο τα cd θα τα κατεβάζω και όταν κάποιος καλλιτέχνης μου αρέσει θα πληρώσω όσο όσο για να πάω στην συναυλία του.

 

Koroba μεχρι να καταφερεις να αποδειξεις οτι ο νομος περι πνευματικης ιδιοκτησιας δεν ισχυει, οτι ειναι νομιμη η αναπαραγωγη τραγουδιων χωρις την εγκριση του δημιουργου (η αποθήκευση αντιτύπου μέσω διαδικτύου εννοω) και οτι υπαρχει νομοθεσια που λεει οτι οι καλλιτεχνες πρεπει να πληρωνουν πνευματικα δικαιωματα για τη θεωρια της μουσικης και την οκταβα στον Πυθαγορα, εισαι κλεφτης και τζαμπατζης. (εφοσον κατεβαζεις χωρις να πληρωνεις)

 

Δε μπορεις να αποκαλεις τον καλλιτεχνη πουτανα του χρηματος, οταν βασει νομου πρεπει να πληρωθει για τα πνευματικα του δικαιωματα και να στραβωνεις, οταν παλι βασει νομου, του κλεβεις τις δημιουργιες κανοντας download χωρις να δωσεις φραγκο.

 

Αν δε σ αρεσει, μην αγοραζεις...αν κατεβαζεις free, κλεβεις...απλο ειναι.

 

Το αν ειναι δικαιο ολο αυτο, ειναι αλλο καπελο. Στην περιπτωση των πολυεθνικων και της αισχροκερδειας, συμφωνω μαζι σου, ειναι αδικο. Και για σενα τον ακροατη και για τον καλλιτεχνη που απ τα 20 ευρω που κοστιζει το cd, ζητημα αν θα παρει 2.

 

Παρ ολα αυτα η αποψη σου για τo οτι η μουσικοι πρεπει να πληρωνονται μονο στα live, sorry που θα στο πω, αλλα ειναι μια μπουρδα.

 

Η Shakira λοιπον για να σου κανει live, θα πρεπει πρωτα να χει cd. Για να κανει cd θα πρεπει να χει μουσικη. Για να χει μουσικη πρεπει να βρει συνθετες και στιχουργους. Η συντριπτικη πλειοψηφια αυτων δεν κανουν live, πληρωνονται με ποσοστα βασει των πνευματικων δικαιωματων τους.

Υπαρχει και μουσικη που δεν στηριζεται στο live για την προωθηση της. Μουσικη για ταινιες και video games ας πουμε. Καλλιτεχνες ειναι κι αυτοι που την κανουν. Αν για σενα οι μουσικοι πρεπει να πληρωνονται μονο απ τα live, τον Jeremy Soule και τον Thomas Newman (πχ) τι θα τους κανουμε; Θα τους πουμε ν αλλαψουν επαγγελμα;

Δημοσ.

Τελευταία φορά που μπαίνω στον κόπο να απαντήσω στα "νομικά" επιχειρήματα. Ο νόμος πνευματικών δικαιωμάτων ισχύει για 'σενα μόνο για τους σύγχρονους καλλιτέχνες; Αν είχαμε κράτος και ανάγκαζε όλους τους καλλιτέχνες να πληρώνουν το 50% τον κερδών τους ως πνευματικά δικαιώματα της μουσικής θεωρίας θα συμφωνούσες δηλαδή; Ακόμα και αν αυτό εξάλειφε κάθε μικρού πορτοφολιού καλλιτέχνη εσύ θα έβαζες τις νομικές παρωπίδες σου και θα συμφωνούσες; Αν εσύ κάθε φορά που ήθελες να κάνεις πρόβα έπρεπε να πληρώνεις λεφτά στο κράτος θα το έκανες; Πες μας και εσύ τώρα όπως ο billdanos οτι δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ πειρατικό υλικό στον υπολογιστή σου. Επίσης θέλεις να μας πεις οτι απο τις χιλιάδες κόσμου που πήγαν στην συναυλία της Madona έχουν όλοι αγοράσει και απο ένα τουλάχιστον cd της; Ο τίτλος του άρθρου έχει να κάνει στο αν τελικά οι εταιρίες και εν τέλη οι καλλιτέχνες αποκομίζουν κάποιο όφελος απο την δωρεάν διανομή υλικού. Μα δεν διαφωνώ στο να πληρώνονται οι μουσικοί που γράφουν για παιχνίδια ή ταινίες. Να πάρουν ποσοστά επι των πωλήσεων του παιχνιδιού ή ενα ποσό εφαπαξ που θα τους ικανοποιεί. Δεν υποστήριξα ποτέ την πειρατεία λογισμικού. Μιλάμε για την αισχροκέρδεια αυτών που καπηλεύονται την τέχνη.

 

@bluesattack

Δεν είναι το επιχείρημα που χάνει, η δική σου παντελής έλλειψη επιχειρημάτων χάνει. Όταν δεις κάποιον να κλέβει τι κάνεις; Τον μποϊκοτάρεις κόβοντας του την καλημέρα; Όταν αυτός έχει φροντίσει να νομιμοποιήσει την κλοπή τι κάνεις; μποϊκοτάρεις τις εκλογές και όλα καλά; Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο επιχείρημα που ανέφερες και σε ευχαριστώ γι' αυτό. Η τέχνη δεν είναι κτήμα κανενός. Είναι πολιτισμικό αγαθό και ανήκει σε όλους. Κανείς δεν σε υποχρεώνει να το παράγεις αλλά απο την στιγμή που το κάνεις και το ονομάζεις τέχνη αυτομάτως το κάνεις δημόσιο αγαθό. Στην αρχαία Ελλάδα επειδή δεν είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσουν θεατρικές παραστάσεις υπήρχαν οι "χορηγοί". Τώρα θα μου πεις που κολλάει η αρχαία Ελλάδα και η Δημοκρατία όταν σήμερα η κοινή γνώμη είναι "επικίνδυνος όχλος". Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να αποκόψεις κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα απο την τέχνη, όπως και απο την εκπαίδευση.

 

Εν τέλη όλες οι πόρνες του χρήματος αργά η γρήγορα θα βγουν απο τον χώρο της τέχνης είτε το θέλετε είτε όχι. Όσο και αν προσπαθείτε να το παίξετε νομιμόφρονες δεν ξεγελάτε κανέναν. Με εξαίρεση ένα 5% (γενναιόδωρα) όλοι έχετε πειρατικό υλικό. Η διαφορά μας είναι οτι εγώ παιδεύτηκα λίγο να μάθω τα audacity και open office, pure data, processing και δεν χρησιμοποιώ "σπασμένα" προγράμματα γιατί εκεί σέβομαι τον χρόνο τον προγραμματιστών που περιμένουν να πληρωθούν (καθώς πουλάνε "εργαλεία" όχι τέχνη). Τα μουσικά cd είναι τελείως άλλη περίπτωση και για μένα όποιος απαιτεί να πληρώνετε ες αεί πουλώντας κόπιες του έργου του είναι απλά τυχοδιώκτης και καιροσκόπος και όχι καλλιτέχνης.

Δημοσ.

Τελευταία φορά που μπαίνω στον κόπο να απαντήσω στα "νομικά" επιχειρήματα. Ο νόμος πνευματικών δικαιωμάτων ισχύει για 'σενα μόνο για τους σύγχρονους καλλιτέχνες; Αν είχαμε κράτος και ανάγκαζε όλους τους καλλιτέχνες να πληρώνουν το 50% τον κερδών τους ως πνευματικά δικαιώματα της μουσικής θεωρίας θα συμφωνούσες δηλαδή; Ακόμα και αν αυτό εξάλειφε κάθε μικρού πορτοφολιού καλλιτέχνη εσύ θα έβαζες τις νομικές παρωπίδες σου και θα συμφωνούσες; Αν εσύ κάθε φορά που ήθελες να κάνεις πρόβα έπρεπε να πληρώνεις λεφτά στο κράτος θα το έκανες; Πες μας και εσύ τώρα όπως ο billdanos οτι δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ πειρατικό υλικό στον υπολογιστή σου. Επίσης θέλεις να μας πεις οτι απο τις χιλιάδες κόσμου που πήγαν στην συναυλία της Madona έχουν όλοι αγοράσει και απο ένα τουλάχιστον cd της; Ο τίτλος του άρθρου έχει να κάνει στο αν τελικά οι εταιρίες και εν τέλη οι καλλιτέχνες αποκομίζουν κάποιο όφελος απο την δωρεάν διανομή υλικού. Μα δεν διαφωνώ στο να πληρώνονται οι μουσικοί που γράφουν για παιχνίδια ή ταινίες. Να πάρουν ποσοστά επι των πωλήσεων του παιχνιδιού ή ενα ποσό εφαπαξ που θα τους ικανοποιεί. Δεν υποστήριξα ποτέ την πειρατεία λογισμικού. Μιλάμε για την αισχροκέρδεια αυτών που καπηλεύονται την τέχνη.

 

Κατσε ρε συ. Εσυ δεν εισαι αυτος που συμφωνουσε με τον Manuel, στο οτι δεν πρεπει να υπαρχει η πνευματικη ιδιοκτησια;

 

Πως ειναι δυνατον να "τα χεις" με το νομο, αλλα ν αγοραζεις βιβλια, να στηριζεις video games και λογισμικα, οταν κι αυτα υποκεινται σε πνευματικα δικαιωματα;

 

Με ποιο σκεπτικο ο συνθετης της μουσικης του video game να παιρνει ποσοστα επι των πωλησεων, ενω ο συνθετης της Madona οχι; Και γιατι ο ενας ειναι πουτανα του χρηματος και ο αλλος δεν ειναι;

 

Δεν υπαρχει αισχροκερδεια στη βιομηχανια των video games δηλαδη;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...