Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο κακομοιρος ο Πυθαγορας αμα επαιρνε πνευματικα δικαιωματα...

 

Μιας που αναφέρθηκε, ειδικά στην σχολή των Πυθαγορείων υπήρχε άκρα μυστικότητα, και τίποτα δεν έβγαινε παραέξω. Ένας κακόμοιρος που έβγαλε κάτι βιβλία έξω (δεν θυμάμαι όνομα) τον αυτοκτόνησε για τιμωρία ο Δίας με 7 μαχαιριές στην πλάτη.

 

 

Πάντως για τη μουσική, το μόνο χειρότερο από το να αγοράζει κανείς Bieber, είναι να κατεβάζει πειρατικό το άμπουμ του :P

  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ.

Κατ, αρχην κατα τον Manuel δε θα επρεπε καν να ζει απο τη μουσικη του, αρα δεν θα επρεπε να μπει σε αυτα τα καναλια.

 

Απο κει και περα, η ποιοτικη μουσικη γιατι δεν πουλιεται τοσο ευκολα;

Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε τι έγραψα: δε θα πρέπει να ζει πουλώντας ΙΔΕΕΣ. Δεν έχω πρόβλημα να διδάσκει μουσική, να παίζει σε μαγαζιά, στο δρομο, σε συναυλιες ή στο κατω κατω να πουλήσει και CD αν θέλει, αλλά το CD! Οχι τις ιδέες που έχει μέσα. Οπως κάποιος πουλάει ένα βιβλίο με τα παραμύθια του Αισωπου. Δεν του ανήκει τίποτα. Απλά πουλάει το βιβλίο, το χαρτί, το μελάνι κτλ.

 

Ισως το τελευταίο δεν έπρεπε να το γράψω για να μην σας μπερδέψω. Κάντε με υπερήφανο.

 

Οσον αφορά την ιστορία του νομού, επίσης νομίζω ότι είναι σαφή τα πράγματα: δε με ενδιαφέρει να με νομιμοποιήσει κανένας, γιατί εξαρχής θεωρώ το νομό απαράδεκτο και αστείο. Δε μπορεί ΚΑΝΕΝΑΣ να κλειδώνει τη σκέψη, είτε λέγεται νομοθέτης, είτε ηθικός άνθρωπος.

 

Τέλος, όσον αφορά την απορία σου για την ποιοτική μουσική, έχει να κάνει με το γεγονός ότι, όπως πολύ εύκολα μπορούμε να διαπιστώσουμε απο συζητήσεις σαν κι αυτή καλή ώρα, οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται τόσο να ακούσουν καινούργιες ιδέες, όσο ενδιαφέρονται να ακούσουν τις ιδέες που ήδη έχουν απο κάποιον άλλον. Η οποία εμπορική μουσική λοιπόν μπορεί να υπάρξει, είναι καταδικασμένη να είναι αντιγραφή απο ιδέες που αφενός προϋπάρχουν, αφετέρου είναι κοινά αποδέκτες.

 

Και κάπου εδώ δημιουργείται ακόμη ένα πρόβλημα: αυτό το είδος τέχνης με τις κοινές ιδέες που όλοι μοιραζόμαστε, υπήρχε πάντα και το λέγαμε παραδοσιακή μουσική και ανήκε σε όλους. Ηταν τα τραγούδια που τραγουδαγανε επι εκατοντάδες χρόνια οι γιαγιάδες στα εγγόνια, παραλλαγμένα κάθε φορά, μέχρι που έφταναν σε μια μορφή καθαρό χρυσάφι, μέσα απο το φιλτραρισμα εκατοντάδων ανθρώπων.

 

Αυτό καταστράφηκε σήμερα με το σκλαβωμα των ιδεών. Και μόνο αυτό καταφέραμε και τίποτα παραπάνω, γιατί ας μη γελιόμαστε: οι νόμοι αυτοί βρίσκονται εκεί για να προστατέψουν ακριβώς αυτό το είδος. Την δημοφιλη μουσικη. Τα δικά μου έργα δεν πρόκειται ποτέ να με έκαναν εκατομμυριουχο.

 

Ε, αυτά. Αρκετά. Αν άφησα κενά στη σκέψη μου, συγγνώμη. Είμαι άρρωστος εδώ και μια εβδομάδα και ο εγκέφαλος μου έχει γίνει γιαούρτι.

Δημοσ.

Μιας που αναφέρθηκε, ειδικά στην σχολή των Πυθαγορείων υπήρχε άκρα μυστικότητα, και τίποτα δεν έβγαινε παραέξω. Ένας κακόμοιρος που έβγαλε κάτι βιβλία έξω (δεν θυμάμαι όνομα) τον αυτοκτόνησε για τιμωρία ο Δίας με 7 μαχαιριές στην πλάτη.

 

 

Πάντως για τη μουσική, το μόνο χειρότερο από το να αγοράζει κανείς Bieber, είναι να κατεβάζει πειρατικό το άμπουμ του :P

 

Ναι πραγματι οι Πυθαγοριοι ηταν μυστικιστες. Ειχαν καταλαβει βλεπεις τη δυναμη της γνωσης και προσπαθουσαν να την "ιδιωτικοποιησουν". Στο ιδιο σφαλμα πεφτουμε και σημερα :P

 

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατι απευθύνεται σε άτομα με μουσικό κριτήριο που πρέπει να ικανοποιηθεί, όχι σε άτομα που παίρνουν το cd επειδή γουστάρουν το ξέκωλο που τραγουδάει ή για να είναι ιν.

 

Σωστο. Κι ερχομαι λοιπον και ρωταω. Σε τι διαφερει σε μενα η ποιοτικη απο τη μη, οσον αφορα το κοστος; Παλι τα ιδια στουντιο δε θελει; Παλι τους ιδιους ηχοληπτες; Παλι τα ιδια καναλια πορωθησης; Αρα στο τελος αν ενα ποιοτικο κομματι θελει να βγει προς τα εξω, παλι δεν πρεπει να περασει απο τα γραναζια της κακης βιομηχανιας; Τοτε δε θα μας πειραζει η κακη βιομηχανια; Η μηπως επειδη το κομματι θα ειναι ποιοτικο, θα εχει και χαμηλοτερη τιμη;

 

Εκτος βεβαια αν υπαρχει συνυφασμος της ποιοτικης μουσικης με το δωρεαν. Αλλα εκει παμε σε αλλη κουβεντα.

 

 

Να μην σώσεις να την γράψεις. Δεν στη ζήτησε κανείς ούτε θέλουμε μουσική που γράφεται με σκοπό το κέρδος.

 

υγ οχι εσύ προσωπικά, προφανώς δεν έχω κάτι μαζί σου. :-)

 

Ποσο ευκολα δαιμονοποιουμε και μπορουμε να κατηγορησουμε κατι οταν ξερουμε οτι δεν προκειται να το χασουμε. Εχεις σκεφτει ποτε σου, ποση μουσικη θα υπηρχε αν εμενε μονο αυτη που δεν εχει σκοπο το κερδος; Προφανως και οχι, διοτι δε σε νοιαζει, ξερεις οτι αυτο που γραφεις δεν προκειται ποτε να γινει, οποτε μπορεις να αφοριζεις εκ του ασφαλους.

 

 

@Manuel, συνεχιζω να μην καταλαβαινω το διαχωρισμο σου. Οταν θα παω να παιξω σε μια συναυλια, στην ουσια δεν θα αποτυπωσω στην κιθαρα μου τις ιδεες μου ή τις ιδεες καποιου αλλου; Αρα δεν πουλαω ιδεες; Τι πουλαω; Το οτι εσυ πχ μου εδωσες τις ιδεες σου δωρεαν (οπως ο Αισωπος), κι εγω τις ενσωματωνω στο προγραμμα της συναυλιας μου, στην ουσια δεν τις πουλαω αυτες τις ιδεες; Δε ζω πουλωντας τη δικη σου ιδεα;

Επισκέπτης
Δημοσ.

 

Σωστο. Κι ερχομαι λοιπον και ρωταω. Σε τι διαφερει σε μενα η ποιοτικη απο τη μη, οσον αφορα το κοστος; Παλι τα ιδια στουντιο δε θελει; Παλι τους ιδιους ηχοληπτες; Παλι τα ιδια καναλια πορωθησης; Αρα στο τελος αν ενα ποιοτικο κομματι θελει να βγει προς τα εξω, παλι δεν πρεπει να περασει απο τα γραναζια της κακης βιομηχανιας; Τοτε δε θα μας πειραζει η κακη βιομηχανια; Η μηπως επειδη το κομματι θα ειναι ποιοτικο, θα εχει και χαμηλοτερη τιμη;

 

Εκτος βεβαια αν υπαρχει συνυφασμος της ποιοτικης μουσικης με το δωρεαν. Αλλα εκει παμε σε αλλη κουβεντα.

 

 

 

Ποσο ευκολα δαιμονοποιουμε και μπορουμε να κατηγορησουμε κατι οταν ξερουμε οτι δεν προκειται να το χασουμε. Εχεις σκεφτει ποτε σου, ποση μουσικη θα υπηρχε αν εμενε μονο αυτη που δεν εχει σκοπο το κερδος; Προφανως και οχι, διοτι δε σε νοιαζει, ξερεις οτι αυτο που γραφεις δεν προκειται ποτε να γινει, οποτε μπορεις να αφοριζεις εκ του ασφαλους.

 

 

@Manuel, συνεχιζω να μην καταλαβαινω το διαχωρισμο σου. Οταν θα παω να παιξω σε μια συναυλια, στην ουσια δεν θα αποτυπωσω στην κιθαρα μου τις ιδεες μου ή τις ιδεες καποιου αλλου; Αρα δεν πουλαω ιδεες; Τι πουλαω; Το οτι εσυ πχ μου εδωσες τις ιδεες σου δωρεαν (οπως ο Αισωπος), κι εγω τις ενσωματωνω στο προγραμμα της συναυλιας μου, στην ουσια δεν τις πουλαω αυτες τις ιδεες; Δε ζω πουλωντας τη δικη σου ιδεα;

Απαντήσεις αντιστοιχα:

 

Για το πρώτο, η ποιοτική και οποιαδήποτε μουσική, δεν έχει καμία ανάγκη να προωθηθεί. Και πάλι, οι μόνοι που βοηθιούνται από τη μαζικοποίηση του γούστου και των ιδεών, είναι η βιομηχανία και το εμπόριο, πράγματα άσχετα με την τέχνη. Γιατι δηλαδή να πρέπει να ακούν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια έργα; Νομίζεις ότι δεν υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που γράφουν πολύ αξιόλογα πράγματα;

 

Και εδώ απαντάμε στο δεύτερο θέμα που γράφεις, του πόση μουσική θα έμενε αν χανόταν αυτή που έχει σκοπό το κέρδος. Η απάντηση επίσης έχει δοθεί. Ανέφερα και νωρίτερα την παραδοσιακή μουσική. Αφετέρου οι άνθρωποι που γράφουν αυτή τη στιγμή μουσική είναι πολλαπλάσιοι αυτων που την πουλάνε. Ενα πολύ μικρό ποσοστό θα χαθεί το οποίο είμαι βέβαιως οτι θα άφηνε τους περισσότερους αδιάφορους, καθώς μιλάμε για εμπόριο που οπως είπαμε συνεπάγεται κλισέ και κοινοτυπίες. Νομίζεις οτι οι τύποι που προβάλλονται έχουν κάποιο σούπερ ταλέντο; Ζουμε στην εποχη του youtube, οπου μπορεις καθημερινα να βλέπεις δεκάδες απιστευτα ταλαντούχους ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ανθρώπους που κάνουν αυτό που θέλουν για την καύλα τους και μόνο.

 

Ειναι εύκολο να γραφτούν τα τραγούδια που ακούει ο πολύς κόσμος, μην ανησυχείς καθόλου. Είναι φόρμουλες. Σε μια μέρα γράφονται.

 

Δεν βλέπω που μπερδεύεσαι στο διαχωρισμό. Σαφές είναι. Πουλάς το χρόνο σου πάνω στη σκηνή, την ερμηνεία σου. Δεν πουλάς την ιδέα ΜΟΥ, γιατί δεν υπάρχει ιδέα ΜΟΥ. Οι ιδέες δεν ανήκουν σε κανέναν.

 

Όποιος θέλει ας βγει στη σκηνή και ας πει ΟΤΙ τραγούδι θέλει, οτι ΣΚΕΨΗ θέλει, με όποιον τρόπο θέλει. Δεν είναι το ίδιο πράγμα με το να κατοχυρώνεις τη σκέψη. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω καλύτερα. Δε νομιζω οτι ειναι τοσο περιπλοκο.

Δημοσ.

 Ποσο ευκολα δαιμονοποιουμε και μπορουμε να κατηγορησουμε κατι οταν ξερουμε οτι δεν προκειται να το χασουμε. Εχεις σκεφτει ποτε σου, ποση μουσικη θα υπηρχε αν εμενε μονο αυτη που δεν εχει σκοπο το κερδος; Προφανως και οχι, διοτι δε σε νοιαζει, ξερεις οτι αυτο που γραφεις δεν προκειται ποτε να γινει, οποτε μπορεις να αφοριζεις εκ του ασφαλους.

 

Ναι, το λέω εκ του ασφαλούς ενώ κατα βάθος με ενδιαφέρουν οι δεκάδες χιλιάδες σαβούρες που υπάρχουν για το target group στο οποίο ανήκω. Εσύ που το έχεις σκεφτεί, πόση θα υπήρχε;

 

Το πρόβλημα δεν είναι να βγαίνει κέρδος απο την τέχνη. Αν σκεφτόμουν έτσι δεν θα είχα ούτε ενα cd. Το πρόβλημα είναι σκοπός της τέχνης να γίνεται το κέρδος. Η πειρατεία δεν σκοτώνει την μουσική, όπως περίτρανα αποδεικνύει η έρευνα. Και η βιομηχανία μπορεί να μη την σκοτώνει, αλλά πολλές φορές αφήνει ενα ζόμπι χωρίς ψυχή.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xRkA6zugNMQ

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι πραγματι οι Πυθαγοριοι ηταν μυστικιστες. Ειχαν καταλαβει βλεπεις τη δυναμη της γνωσης και προσπαθουσαν να την "ιδιωτικοποιησουν". Στο ιδιο σφαλμα πεφτουμε και σημερα :P

 

 

 

Και όχι μόνο οι πυθαγόριοι. Ίσα ίσα που η γνώση σήμερα είναι πιο ελεύθερη από ποτέ (ελεύθερες ιντερνετικές βιβλιοθήκες, ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες πανεπιστημίων, ακόμα και στη wikipedia βρίσκεις τα περισσότερα μη εξειδικευμένα).

Πάντως θεωρώ πως όλα τα βιβλία θα έπρεπε να διακινούνται ελεύθερα, αλλιώς να μην αυτοαποκαλούμαστε πολιτισμένοι.

Δημοσ.

Απαντήσεις αντιστοιχα:

 

Για το πρώτο, η ποιοτική και οποιαδήποτε μουσική, δεν έχει καμία ανάγκη να προωθηθεί. Και πάλι, οι μόνοι που βοηθιούνται από τη μαζικοποίηση του γούστου και των ιδεών, είναι η βιομηχανία και το εμπόριο, πράγματα άσχετα με την τέχνη. Γιατι δηλαδή να πρέπει να ακούν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια έργα; Νομίζεις ότι δεν υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που γράφουν πολύ αξιόλογα πράγματα;

 

Και εδώ απαντάμε στο δεύτερο θέμα που γράφεις, του πόση μουσική θα έμενε αν χανόταν αυτή που έχει σκοπό το κέρδος. Η απάντηση επίσης έχει δοθεί. Ανέφερα και νωρίτερα την παραδοσιακή μουσική. Αφετέρου οι άνθρωποι που γράφουν αυτή τη στιγμή μουσική είναι πολλαπλάσιοι αυτων που την πουλάνε. Ενα πολύ μικρό ποσοστό θα χαθεί το οποίο είμαι βέβαιως οτι θα άφηνε τους περισσότερους αδιάφορους, καθώς μιλάμε για εμπόριο που οπως είπαμε συνεπάγεται κλισέ και κοινοτυπίες. Νομίζεις οτι οι τύποι που προβάλλονται έχουν κάποιο σούπερ ταλέντο; Ζουμε στην εποχη του youtube, οπου μπορεις καθημερινα να βλέπεις δεκάδες απιστευτα ταλαντούχους ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ανθρώπους που κάνουν αυτό που θέλουν για την καύλα τους και μόνο.

 

Ειναι εύκολο να γραφτούν τα τραγούδια που ακούει ο πολύς κόσμος, μην ανησυχείς καθόλου. Είναι φόρμουλες. Σε μια μέρα γράφονται.

 

Δεν βλέπω που μπερδεύεσαι στο διαχωρισμό. Σαφές είναι. Πουλάς το χρόνο σου πάνω στη σκηνή, την ερμηνεία σου. Δεν πουλάς την ιδέα ΜΟΥ, γιατί δεν υπάρχει ιδέα ΜΟΥ. Οι ιδέες δεν ανήκουν σε κανέναν.

 

Όποιος θέλει ας βγει στη σκηνή και ας πει ΟΤΙ τραγούδι θέλει, οτι ΣΚΕΨΗ θέλει, με όποιον τρόπο θέλει. Δεν είναι το ίδιο πράγμα με το να κατοχυρώνεις τη σκέψη. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω καλύτερα. Δε νομιζω οτι ειναι τοσο περιπλοκο.

 

Με βαση το μηνυμα 69 του Σπυρου, οι εταιριες προμοταρουν τα τρεντυ σε βαρος της ποιοτικης μουσικης. Αρα, αν η ποιοτικη μουσικη δε θελει προμοταρισμα, τοτε οι εταιριες δεν κανουν τιποτε εις βαρος της ποιοτικης μουσικης, διοτι εχουμε δυο διαφορετικους δρομους. Μια βιομηχανια η οποια παραγει και προμοταρει τρεντυ και εφημερα τραγουδακια, και ενα πακετο ποιοτικων μουσικων και τργουδιων, που δε χρειαζονται προμοταρισμα, αρα και δεν ενδιαφερονται να περασουν απο τα γραναζια των εταιριων ωστε να προωθηθουν. Αφου λοιπον οι δυο δρομοι δεν εχουν σχεση μεταξυ τους, δε βλεπω το λογο του να κοπτονται οι ενδιαφερομενοι της ποιοτικης μουσικης, για το τι κανει η υπολοιπη βιομηχανια οσον αφορα τις τιμες και τις κατωχυρωσεις. Αυτος που θεωρει οτι γραφει ποιοτικη μουσικη, και νομιζει οτι δε θελει προωθηση, ας τη διαθεσει δωρεαν (οπως ειπες youtube υπαρχει), και ας μη μπει στο παραλογο της κατοχυρωσης.

 

Για το δευτερο θεμα, θα συνεχισω να διαφωνω, ως προς το ποση μουσικη θα μπορουσε να διατεθει δωρεαν, και ποσοι θα μπορουσαν να ασχοληθουν δωρεαν με αυτο το θεμα. Το youtube δεν το θεωρω μετρο συγκρισης, γιατι πολυ απλα, για μενα τουλαχιστον, ελαχιστοι απο τους εγνωστους καλλιτεχνες, μολις γινουν γνωστοι απο εκατομμυρια hits, θα αρνηθουν ενα καλο συμβολαιο προωθησης. Μεχρι να γινουν γνωστοι ολοι παιζουν για την καυλα τους, μολις γινουν γνωστοι, η πλειοψηφια τους θα παψουν να παιζουν για την καυλα τους.

 

Το χρονο μου πανω στη σκηνη δεν τον πουλαω, με το να καθομαι ακινητος και εσεις να με κοιτατε απο κατω. Τον πουλαω κανοντας κατι. Και για να κανω κατι, πρεπει να ξερω τι κανω, και αυτο το εμαθα ειτε δουλευοντας μια ιδεα δικη μου, ειτε διαβαζοντας και αναπαραγοντας μια ιδεα καποιου αλλου.

Εσυ λοιπον εχεις καποιες ιδεες. Εγω δεν εχω καμμια απολυτως, αλλα ο θεος μου εδωσε καλη φωνη. Κανω μια συναυλια και χρεωνω 20 ευρω την εισοδο. Τραγουδαω τα δικα σου τραγουδια, διοτι δεν εχω δικα μου. Αρα χωρις τις ιδεες σου η συναυλια δεν θα ειχε σκοπο υπαρξης. Με τις ιδεες σου λοιπον εγω εβγαλα χρημα,

Αν λοιπον εσυ δεν κατοχυρωσεις τις δικες σου ιδεες, εγω και πολλοι αλλοι θα κονομαμε καθε μερα (αστα τα cd και τις μουσικες βιομηχανιες), μονο και μονο απο συναυλιες, χοντρο χρημα εις βαρος σου, χωρις να εχουμε παλεψει για τιποτε, χωρις να εχουμε σπουδασει εστω και βασικα πραγματα, χωρις να εχουμε ξοδεψει φραγκο σε αυτο που θα πουλησουμε.

Δημοσ.

Καμια μουσική δε "θέλει" προμοτάρισμα βρε pournaras. 

Αν οι δισκογραφικές λειτουργούσαν μόνο ως εταιρίες παραγωγής και διανομής, άντε και ενημέρωσης, και σου προσφέρανε το "προιόν" βγάζοντας μόνο ένα λογικό κέρδος που θα το μοιράζονταν με τον καλλιτέχνη δε θα είχε κανείς ιδιαίτερο πρόβλημα.

Όταν όμως κάνουνε lobying για να ενισχυθούν οι νόμοι του copyright και να καταργηθούν ελευθερίες, όταν χώνουν αστρονομικά ποσά για να φτιάξουν το ιματζ του κάθε πορνιδίου που την είδε τραγουδίστρια, όταν πληρώνουνε σταθμούς για να παίζουν τα δικά τους, όταν σπρώχνουν συγκροτήματα προς εμπορικές μουσικές κατευθύνσεις και πάνω απ όλα όταν σου προσφέρουν ένα προιόν τραγικά υπερκοστολογημένο και τα κέρδη πάνε σχεδόν όλα σε αυτούς, καταλαβαίνεις εύκολα ότι τη μουσική τη σκοτώνουν οι πολυεθνικές και όχι η πειρατεία.

Και επειδή δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να ζήσει κανείς παίζοντας μουσική, όλο αυτό γίνεται εις βάρος της ποιοτικής μουσικής. Φυσικά θα ήθελα οι καλλιτέχνες που μου αρέσουν να ζουν από αυτό που κάνουν -όχι να γίνονται εκατομυριούχοι- και ξέρω ότι αυτό δε γίνεται με donations και φυσικά δε θα τους κατηγορήσω αν κάνουν συμβόλαιο με πολυεθνική αλλά αν είναι για να τους ενισχύσω να σκάω ένα εικοσάρικο για να παίρνουν αυτοί 50 λεπτά και τα υπόλοιπα να γίνονται βίλες των CEOs της ΕΜΙ, ε να πάει να γ@μηθεί, θα το κατεβάσω και όταν έρθουν για λάιβ θα τα σκάσω και θα μου φύγουν οι τύψεις. Όχι ότι δεν μας τον πιάνουν και στα λάιβ αλλά τουλάχιστον εκεί πάει ένα σεβαστό ποσό στο γκρούπ και τους βλέπεις κι όλας.

 

Δημοσ.

 Μπα. Η πιο τιτανοτεράστια παραγωγή δεν δικαιολογεί ένα cd με κόστος παραγωγής 50 cents να πουλιέται 20 ευρώ. Και λόγω των γελοίων νόμων περι copyright που αποκλείουν τον ανταγωνισμό η κάθε πολυεθνική βαράει όσο γουστάρει και αισχροκερδεί, και αν δεν υπήρχε η πειρατεία θα αισχροκερδούσε ακόμα περισσότερο.

Επίσης το προμόσιον που συνυπολογίζεις στο κόστος δεν καταλαβαίνω γιατί εξυπακούεται ότι πρέπει να το πληρώσω εγω αφού γίνεται από την πολυεθνική με σκοπό την παραγωγή καταναλωτών και όχι για εμένα που δεν το ζήτησα και ποτέ. Εγώ ξέρω τι θέλω να αγοράσω και έχω τις πηγές μου να μαθαίνω καινούργια (που δεν είναι το ΜΤV ούτε οι εκπομπές του star).

Όσο για το αν μπαίνουν μέσα από κάποιες κυκλοφορίες κατ αρχήν αυτό είναι πολύ δύσκολο να γίνει όταν πουλιέται το cd 15 φορές πάνω από το κόστος αλλά και να γίνεται στα @@ μου, ας προσέχανε. Ψαξε βρες ισολογισμούς ΕΜΙ, SONY, Columbia -γιατί γι αυτές μιλάμε, όχι για τις "ανεξάρτητες" που είναι άλλα τα μεγέθη- να δεις κατά πόσο μπαινουν μέσα στο τέλος του χρόνου. Θα εκπλαγείς.

Παράδειγμα δημιουργημένης "νεας αγοράς" ας πούμε είναι τα boy bands των 90s ή το grunge (χωρίς να θέλω να το κατατάξω στα "σκουπίδια" αυτό το είδος, καμια φορά προωθείται και κάτι πιο ποιοτικό για το ξεκάρφωμα). Δεν το πήγαινα στο Λιακόπουλο, μην τρελαίνεσαι.

 

Εγινε φιλε.

 

Δε χρειαζεται να ψαχνω ισολογισμους. Ειδικα για τη δεκατια που αναφερεις ειμαι παραδειγμα, το group που επαιζα δηλαδη, οτι πολυεθνικη μπηκε μεσα, με την εννοια οτι δεν εβγαλε πισω τα λεφτα που εσκασε για την κυκλοφορια του δισκου. Το οτι μπορει να τα εβγαλε 100πλασια απο αλλου στα @@ μου και μενα, οπως στα @@ σου και σενα για το αν τελικα μπηκε μεσα.

 

Κυκλοφοριες απο ανεξαρτητες δισκογραφικες κατεβαζεις; ή μονο απο πολυεθνικες;

 

Να μην σώσεις να την γράψεις. Δεν στη ζήτησε κανείς ούτε θέλουμε μουσική που γράφεται με σκοπό το κέρδος.

 

υγ οχι εσύ προσωπικά, προφανώς δεν έχω κάτι μαζί σου. :-)

 

 

Αντιστοιχα και συ να μην προλαβεις να ξαναπατησεις το download. Μεχρι ν αλλαξει ο τροπος που πληρωνονται οι καλλιτεχνες, μπορεις να χοροπηδας σαν πιθηκος, οπως ο Hicks, αλλα θα σε θεωρουν κλεφτη και τζαμπατζη.

 

 

Οχι εσενα προσωπικα. Ουτε εγω εχω κατι μαζι σου, αντιθετως σε στηριζω :)

 

Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε τι έγραψα: δε θα πρέπει να ζει πουλώντας ΙΔΕΕΣ. Δεν έχω πρόβλημα να διδάσκει μουσική, να παίζει σε μαγαζιά, στο δρομο, σε συναυλιες ή στο κατω κατω να πουλήσει και CD αν θέλει, αλλά το CD! Οχι τις ιδέες που έχει μέσα. Οπως κάποιος πουλάει ένα βιβλίο με τα παραμύθια του Αισωπου. Δεν του ανήκει τίποτα. Απλά πουλάει το βιβλίο, το χαρτί, το μελάνι κτλ.

 

 

 

Αυτοι που γραφουν μουσικη για ταινιες, video games κτλ και δεν κανουν συναυλιες ουτε διδασκουν, θα πληρωνονται ή οχι; πως θα ζουνε αυτοι;

  • Like 1
Δημοσ.

Καμια μουσική δε "θέλει" προμοτάρισμα βρε pournaras. 

Αν οι δισκογραφικές λειτουργούσαν μόνο ως εταιρίες παραγωγής και διανομής, άντε και ενημέρωσης, και σου προσφέρανε το "προιόν" βγάζοντας μόνο ένα λογικό κέρδος που θα το μοιράζονταν με τον καλλιτέχνη δε θα είχε κανείς ιδιαίτερο πρόβλημα.

Όταν όμως κάνουνε lobying για να ενισχυθούν οι νόμοι του copyright και να καταργηθούν ελευθερίες, όταν χώνουν αστρονομικά ποσά για να φτιάξουν το ιματζ του κάθε πορνιδίου που την είδε τραγουδίστρια, όταν πληρώνουνε σταθμούς για να παίζουν τα δικά τους, όταν σπρώχνουν συγκροτήματα προς εμπορικές μουσικές κατευθύνσεις και πάνω απ όλα όταν σου προσφέρουν ένα προιόν τραγικά υπερκοστολογημένο και τα κέρδη πάνε σχεδόν όλα σε αυτούς, καταλαβαίνεις εύκολα ότι τη μουσική τη σκοτώνουν οι πολυεθνικές και όχι η πειρατεία.

Και επειδή δεν υπάρχει άλλος δρόμος για να ζήσει κανείς παίζοντας μουσική, όλο αυτό γίνεται εις βάρος της ποιοτικής μουσικής. Φυσικά θα ήθελα οι καλλιτέχνες που μου αρέσουν να ζουν από αυτό που κάνουν -όχι να γίνονται εκατομυριούχοι- και ξέρω ότι αυτό δε γίνεται με donations και φυσικά δε θα τους κατηγορήσω αν κάνουν συμβόλαιο με πολυεθνική αλλά αν είναι για να τους ενισχύσω να σκάω ένα εικοσάρικο για να παίρνουν αυτοί 50 λεπτά και τα υπόλοιπα να γίνονται βίλες των CEOs της ΕΜΙ, ε να πάει να γ@μηθεί, θα το κατεβάσω και όταν έρθουν για λάιβ θα τα σκάσω και θα μου φύγουν οι τύψεις. Όχι ότι δεν μας τον πιάνουν και στα λάιβ αλλά τουλάχιστον εκεί πάει ένα σεβαστό ποσό στο γκρούπ και τους βλέπεις κι όλας.

 

Εσενα τι σε νοιαζει δεν μπορω να καταλαβω το τι κανει καθε εταιρια με το καθε πορνιδιο. Η ποιοτικη μουσικη που θες να ακουσεις αφου δε θελει προωθηση, δεν εχει λογο να συσχετιστει με τις εταιριες προωθησης, αρα αι εσυ ως φαν αυτης της μουσικης δεν εχεις λογο να ασχοληθεις μαζι τους.

Οι νομοι και τα copyright αυτου του λομπυ, ειναι για αυτους που δεχονται να μπουν σε αυτο το λομπυ και να θελησουν να προωθηθουν. Οποιος θελει να βγαλει τη μουσικη του  ειτε δωρεαν, ειτε με donation ειτε με 1 ευρω το δισκο, μπορει ανετα να το κανει και να παρακαμψει τον οποιονδηποτε νομο. Αν βγαλω ενα τραγουδι και θελω να ειναι δωρεαν σε ολο τον κοσμο, δεν μπορει κανενας νομος και κανενα copyright να μου το απαγορευσει.

Οποτε, διαλεγεις και παιρνεις. Ειτε αποδεχεσαι οτι το συγκροτημα που θελεις να ακουσεις, εχει δεχτει να μπει σε αυτο το λομπυ, αρα εχει δεχτει και τους νομους του λομπυ, και οσο ποιοτικο συγκροτημα και να ειναιγκροτημα και να ειναι, θα συμβαδισει με αυτους τους νομους, γιατι το ιδιο τους επελεξε, αρα κι εσυ κατεβαζοντας τα τραγουδια τους, γινεσαι παραβατης των νομων που διαλεξαν οι ιδιοι, ειτε διαλεγεις να ακους κομματια καλλιτεχνων που τα δινουν με αλλους τροπους, οποτε δε σε αγγιζει το τι γινεται σε ενα χωρο που εσυ δεν θα εχεις απολυτως καμμια σχεση.

Δημοσ.

Το χρονο μου πανω στη σκηνη δεν τον πουλαω, με το να καθομαι ακινητος και εσεις να με κοιτατε απο κατω. Τον πουλαω κανοντας κατι. Και για να κανω κατι, πρεπει να ξερω τι κανω, και αυτο το εμαθα ειτε δουλευοντας μια ιδεα δικη μου, ειτε διαβαζοντας και αναπαραγοντας μια ιδεα καποιου αλλου.

Εσυ λοιπον εχεις καποιες ιδεες. Εγω δεν εχω καμμια απολυτως, αλλα ο θεος μου εδωσε καλη φωνη. Κανω μια συναυλια και χρεωνω 20 ευρω την εισοδο. Τραγουδαω τα δικα σου τραγουδια, διοτι δεν εχω δικα μου. Αρα χωρις τις ιδεες σου η συναυλια δεν θα ειχε σκοπο υπαρξης. Με τις ιδεες σου λοιπον εγω εβγαλα χρημα,

Αν λοιπον εσυ δεν κατοχυρωσεις τις δικες σου ιδεες, εγω και πολλοι αλλοι θα κονομαμε καθε μερα (αστα τα cd και τις μουσικες βιομηχανιες), μονο και μονο απο συναυλιες, χοντρο χρημα εις βαρος σου, χωρις να εχουμε παλεψει για τιποτε, χωρις να εχουμε σπουδασει εστω και βασικα πραγματα, χωρις να εχουμε ξοδεψει φραγκο σε αυτο που θα πουλησουμε.

 

Νομιζω οτι για να "σταθει" αυτο που λεει ο Manuel θα πρεπει να ειναι τζαμπα ο,τι εχει να κανει με τη μουσικη και οχι μονο οι ιδεες. Και τα live τζαμπα και τα στουντιο τζαμπα και οι σπουδες τζαμπα.

 

Αλλιως αν εγω για τον χ,ψ λογο δε θελω να κανω live, δε θα παιρνω φραγκο για τις δημιουργιες μου, ενω θα πληρωσω να τον δω στη συναυλια του να παιζει τα κομματια μου, που του τα εδωσα τζαμπα, ενω τον πληρωσα για να μου μαθει αρμονια και πιανο για να μπορεσω να τα φτιαξω.

 

Δημοσ.

που είναι τα μέλη που κράζουν την πειρατία? για να σας δω τώρα :D άλλη μία καραμέλα ΤΕΛΟΣ κι επίσημα

  • Super Moderators
Δημοσ.

που είναι τα μέλη που κράζουν την πειρατία? για να σας δω τώρα :D άλλη μία καραμέλα ΤΕΛΟΣ κι επίσημα

 

Διάβασες τον τίτλο, σου άρεσε, προσπέρασες μηνύματα 7 σελίδων και είπες να κάνεις και συ το ...κομμάτι σου!

 

Επίσης χαίρομαι που εμπιστεύεσαι πλεον τις απόψεις της Κομισιόν. 

 

:/

Δημοσ.

Διάβασες τον τίτλο, σου άρεσε, προσπέρασες μηνύματα 7 σελίδων και είπες να κάνεις και συ το ...κομμάτι σου!

 

Επίσης χαίρομαι που εμπιστεύεσαι πλεον τις απόψεις της Κομισιόν. 

 

:/

 

δεν χρειαζόμουν την κομισιόν για το αυτονόητο. απλά όταν επισημοποιείται με τέτοιο τρόπο παραδοχής, αναιρεί τους πολέμους ενάντια σε αυτήν, και τους υπέρμαχους με το λάβαρο πληρωμής. ε ορίστε λοιπόν , μέχρι και η Κομισιόν τους βγάζει άκυρους :P

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...