Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την κανεις εσυ να κανει κυκλους, αλλαζοντας τα λεγομενα με με ενα φιξντ στο τελος. Βιομηχανια παντα υπηρχε, απο τη στιγμη που και θεατρο να πας, και συναυλια, πληρωνες και  πληρωνεις. Εσυ το εβαλες, στα δικα μου λεγομερα. Εγω εγραψα για κλοπη, πραγμα που τοτε, με τα υπαρχοντα τεχνολογικα μεσα, ηταν αδυνατη. Βλεπεις λοιπον οτι η επιχειρηματολογια μου δεν κανει ουτε κυκλους, ουτε τετραγωνα.

 

Βιομηχανία = μαζική παραγωγή, μαζικά κέρδη και πολλές φορές συμβιβασμός στην ποιότητα.

Βιομηχανία φυσικά δεν είναι οπουδήποτε πληρώνεις.

Παίζεις με τις λέξεις.

 

Το παν είναι να σέβεσαι τις επιλογές του άλλου. Αν θεωρείς πως κάνεις το σωστό, είναι δικαίωμά σου. Έχω διαφορετική άποψη απλά.

 

Έχε ότι άποψη θέλεις αλλά το να λες τον άλλο υποκριτή χωρίς απολύτως καμια ένδειξη και χωρίς να τον ξέρεις δε δείχνει και πολύ σεβασμό στην άποψη του.

Το μόνο που δείχνει είναι έλλειψη επιχειρημάτων.

  • Like 1
  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα 'πρεπε να ντρέπεστε να αναφέρετε τους νόμους ειδικά σε μια χώρα που και ακόμα και οι κλητήρες της βουλής είναι πουλημένοι και ελεγχόμενοι. Εγώ προσωπικά ντρέπομαι για την παντελή έλειψη κριτικής σκέψης και την ανεφ όρων υποταγή σε ένα σάπιο σύστημα, ειδικά νέων ανθρώπων που δεν έχουν την δικαιολογία της ελλιπούς ενημέρωσης. Το ξαναλέω επι χούντας υπήρχε νόμος που απαγόρευε την συνάθροιση άνω των τριών ατόμων. Καταργήθηκε αυτός ο νόμος, επειδή κάποιοι τον παραβίαζαν συστηματικά για να οργανώσουν την αντίσταση (και κάποιοι το πλήρωσαν πολύ ακριβά). Υπερασπίζεστε απεγνωσμένα ένα σάπιο σύστημα ελπίζοντας μια μέρα να γίνεται γρανάζι του. Και μάλιστα λίγο μεγαλύτερο γρανάζι απο τα κοινά μικρά. Ωραία παιδεία αποκομίσατε εύγε.

 

Ποιος μιλησε για ελλαδα και κανεις λες και σου πατησαν τον καλλο; Εκτος κι αν νομιζεις οτι εδω γινονται ολα αυτα, και εδω δημιουτγηθηκαν οι νομοι περι πνευματικης ιδιοκτησιας.

 

Βιομηχανία = μαζική παραγωγή, μαζικά κέρδη και πολλές φορές συμβιβασμός στην ποιότητα.

Βιομηχανία φυσικά δεν είναι οπουδήποτε πληρώνεις.

Παίζεις με τις λέξεις.

Να μην αλλαζεις τα λεγομενα μου, για να μην παιζω με τις λεξεις. Εγω εγραψα κλοπη, κι εσυ το αλλαξες σε βιομηχανια. Τις λεξεις λοιπον τις εχεις εσυ για να παιζεις.

Δημοσ.

Βιομηχανία = μαζική παραγωγή, μαζικά κέρδη και πολλές φορές συμβιβασμός στην ποιότητα

 

Μιλας για τη μουσικη βιομηχανια; Ποιος συμβιβασμος στην ποιοτητα;

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιος μιλησε για ελλαδα και κανεις λες και σου πατησαν τον καλλο; Εκτος κι αν νομιζεις οτι εδω γινονται ολα αυτα, και εδω δημιουτγηθηκαν οι νομοι περι πνευματικης ιδιοκτησιας.

Γιατί ποιός σου είπε οτι οι δικοί μας οι νόμοι δημιουργούνται εδώ; Έτοιμους μας τους στέλνουν και οι πουλημένοι υπογράφουν. Τουλάχιστον η χούντα ήταν πιο έντιμη (ειλικρινής) απο την σημερινή χούντα που ζεις.

 

Συμβιβασμός στην ποιότητα (της τέχνης) είναι να ακούς ένα δισκάκι και να τα σπάς 80 λεπτά και να πηγαίνεις στο live και να συνειδητοποιείς οτι χωρίς voice tuning ο τραγουδιστής δεν συναντιέται με την μπάντα ούτε με ραντεβού και απο τις σκόνες που έχει ρουφήξει δεν μπορεί να μείνει στην σκηνή πάνω απο μισή ώρα συνεχόμενα.

  • Like 1
Δημοσ.

Να μην αλλαζεις τα λεγομενα μου, για να μην παιζω με τις λεξεις. Εγω εγραψα κλοπη, κι εσυ το αλλαξες σε βιομηχανια. Τις λεξεις λοιπον τις εχεις εσυ για να παιζεις.

 

Μα αυτό ήταν το όλο point του σχολίου μου, η ύπαρξη βιομηχανίας σήμερα σε σχέση με τότε! (οι κύκλοι που λέγαμε..)

 

Οκ, άμα είναι να στεναχωριέσαι τόσο θα μιλάμε μόνο για θέματα που σε βολεύει..

 

Μιλας για τη μουσικη βιομηχανια; Ποιος συμβιβασμος στην ποιοτητα;

 

Seriously??

 

Ο Justin Bieber ας πούμε είναι ποιοτικός καλλιτέχνης για σένα?

 

Η Britney Spears?

 

Οκ, τα παρατάω..

  • Like 2
Δημοσ.

Μα αυτό ήταν το όλο point του σχολίου μου, η ύπαρξη βιομηχανίας σήμερα σε σχέση με τότε! (οι κύκλοι που λέγαμε..)

 

Οκ, άμα είναι να στεναχωριέσαι τόσο θα μιλάμε μόνο για θέματα που σε βολεύει..

 

Ναι, δεν υπηρχε βιομηχανια, υπηρχε βιοτεχνια, ενταξει τωρα;

So? Η υπαρξη της βιομηχανιας σου δημιουργει την αναγκη να αντιγραψεις, ή τα παμφθηνα και διαδεδομενα μεσα αντιγραφης, καθως και η κατα 90% σιγουρια οτι δε θα σε πιασουν;

Η βιομηχανια δε δημιουργειται απο τα νεφελιμ, εμεις τη δημιουργουμε και τη συντηρουμε.

Δημοσ.

Και επαναλαμβάνω..

Χωρις αυτούς τους τερατώδεις νόμους για το copyright η βιομηχανία δε θα μπορούσε να υπάρξει.

Και, μπαι δε γουέι, η βιομηχανία δε δημιουργείται από εμάς.

Δημιουργείται από αυτό το 1% του πληθυσμού του πλανήτη που έχει συγκεντρωμένο το 40% του πλούτου.

Εμείς υπάρχουμε μόνο για να τη συντηρούμε.

  • Like 3
Δημοσ.

Seriously??

 

 

Ο Justin Bieber ας πούμε είναι ποιοτικός καλλιτέχνης για σένα?

 

Η Britney Spears?

 

Οκ, τα παρατάω..

 

Ποια ειναι τα κριτηρια σου για το ποιος ειναι ποιοτικος καλλιτεχνης και ποιος σε αναγκασε ν αγορασεις δισκους απ τους τραγουδιστες που αναφερεις;

 

Λες να θεωρω ποιοτητα τον Justin Bieber και να χω για αβαταρ τον Cavalera?...

 

Αν αυτο εννοεις για συμβιβασμο στην ποιοτητα, σε πληροφορω οτι φταιει ο κοσμος που αποδεχεται τετοια μετρια αποτελεσματα και οχι η βιομηχανια. Μια επιχειρηση ειναι η δισκογραφικη που σπρωχνει αυτα που εχουν περαση στο ευρυ κοινο...Οπως επιχειρηση ειναι ο Bieber, η Britney, η Gaga, οι Metallica, οι Pink Foyd που επελεξαν δισκογραφικες για να χρηματοδοτησουν και να κυκλοφορησουν τους δισκους τους απ το να τους μοιραζουν τζαμπα σε μενα και σενα.

Δημοσ.

Διαφωνώ.

 

Κατ' αρχήν δεν είναι θέμα επιλογής. Ο καλλιτέχνης πρέπει να περάσει από τα κανάλια των πολυεθνικών για να γίνει γνωστός και να ζει από τη μουσική του. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Και για να το πετύχει αυτό θα παίξει αυτό που θέλει η εταιρία να ακούσει, είται από την αρχή (Bieber) είτε μετά (Metallica).

 

Και επειδή ο κόσμος έχει εθιστεί στα σκουπίδια, πραγμα για το οποίο κάνουν ότι μπορούν οι ίδιες ακριβώς εταιρίες, θα παίξει σκουπίδια.

Δε δικαιολογώ τους σαβουροφάγους αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι δισκογραφικές προμοτάρουν αυτή την κατάσταση για να δημιουργούν trends και νέες αγορές εις βάρος της ποιοτικής μουσικής που δεν πουλιέται τόσο εύκολα.

 

Αυτά περί εταιριών και ποιότητας..

  • Like 2
Δημοσ.

Διαφωνώ.

 

Κατ' αρχήν δεν είναι θέμα επιλογής. Ο καλλιτέχνης πρέπει να περάσει από τα κανάλια των πολυεθνικών για να γίνει γνωστός και να ζει από τη μουσική του. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Και για να το πετύχει αυτό θα παίξει αυτό που θέλει η εταιρία να ακούσει, είται από την αρχή (Bieber) είτε μετά (Metallica).

 

Και επειδή ο κόσμος έχει εθιστεί στα σκουπίδια, πραγμα για το οποίο κάνουν ότι μπορούν οι ίδιες ακριβώς εταιρίες, θα παίξει σκουπίδια.

Δε δικαιολογώ τους σαβουροφάγους αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι δισκογραφικές προμοτάρουν αυτή την κατάσταση για να δημιουργούν trends και νέες αγορές εις βάρος της ποιοτικής μουσικής που δεν πουλιέται τόσο εύκολα.

 

Αυτά περί εταιριών και ποιότητας..

 

Κατ, αρχην κατα τον Manuel δε θα επρεπε καν να ζει απο τη μουσικη του, αρα δεν θα επρεπε να μπει σε αυτα τα καναλια. 

 

Απο κει και περα, η ποιοτικη μουσικη γιατι δεν πουλιεται τοσο ευκολα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαφωνώ.

 

Κατ' αρχήν δεν είναι θέμα επιλογής. Ο καλλιτέχνης πρέπει να περάσει από τα κανάλια των πολυεθνικών για να γίνει γνωστός και να ζει από τη μουσική του. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Και για να το πετύχει αυτό θα παίξει αυτό που θέλει η εταιρία να ακούσει, είται από την αρχή (Bieber) είτε μετά (Metallica).

 

Και επειδή ο κόσμος έχει εθιστεί στα σκουπίδια, πραγμα για το οποίο κάνουν ότι μπορούν οι ίδιες ακριβώς εταιρίες, θα παίξει σκουπίδια.

Δε δικαιολογώ τους σαβουροφάγους αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι οι δισκογραφικές προμοτάρουν αυτή την κατάσταση για να δημιουργούν trends και νέες αγορές εις βάρος της ποιοτικής μουσικής που δεν πουλιέται τόσο εύκολα.

 

Αυτά περί εταιριών και ποιότητας..

 

Συνηθως οι καλλιτεχνες πανε στις δισκογραφικες, επειδη μονοι τους δε μπορουν να χρηματοδοτησουν και να προωθησουν τη δουλεια τους, μιας που χρειαζονται πολλα χρηματα για να κανεις ενα δισκο της προκοπης.

 

Οταν λεμε χρηματοδοτηση και προωθηση εννοουμε, στουντιο και καλους ηχοληπτες για ηχογραφηση/μιξη, αλλο στουντιο για mastering, artist για το artwork, συνθετες/στιχουργους/ενορχηστρωτες (αν μιλαμε για καλλιτεχνες τυπου Gaga, Madonna που δεν γραφουν μουσικη), εκτυπωσεις εξωφυλλων, κοπη cd, δημοσιες σχεσεις και μανατζεριλικια για να φτασει το cd στην αλλη ακρη του κοσμου, να γινουν συνεντευξεις/συναυλιες κτλ κτλ (μεχρι και αεροπορικα εισητηρια,ε...για τα περα δωθε).

Και βεβαια παραγωγο (μεγαλο κεφαλαιο αυτο).

 

Ολα αυτα πληρωνονται απ την εταιρεια, η οποια για να βγαλει τα εξοδα κοστολογει με μια ά τιμη το cd.

Υπαρχουν χιλιαδες συγκροτηματα και καλλιτεχνες που δεν βγαζουν τα εξοδα που εσκασε η εταιρεια απ τις πωλησεις.

Δεν ειναι ολοι Metallica και δεν ειναι ολες οι δισκογραφικες EMI, SONY, Columbia και Roadrunner. Μη ξεχνας οτι τους Metallica επελεξες εσυ να τους κανεις εκατομμυριουχους και τωρα σε χαλαει η απληστια τους.

 

Επισης υπαρχουν καλλιτεχνες που δεν τους δινεται η ευκαιρια να κανουν live, για να προωθησουν τη δουλεια τους. Εσεις μιλατε λες και το live ειναι κατι που στην καρφωσε, το κανονισες, το εκανες, εφυγες. Δυστυχως υπαρχουν "κλικες" και εκει...του στυλ, δε σε βαζουν στο μαγαζι να παιξεις αν δεν εχεις ονομα και πωλησεις...

 

Τα περι "νεες αγορες εις βαρος της ποιοτικης μουσικης" δεν τα σχολιαζω.. Τι δηλαδη; συνωμοσιες, new world order, ζουν αναμεσα μας, κρυφα μηνυματα και σατανισμος στο metal, αεροψεκασμοι και τετοια; Εκει το πας;

 

Γιατί ρε παιδειά οι μετάλικα πώς έγιναν ότι έγιναν; Πώς έγιναν γνωστοί και γέμιζαν στάδια σε όλο τον πλανήτη βγάζοντας περιουσίες ολόκληρες; Τότε γιατί δεν κλαιγόντουσαν για την πειρατεία; Η μήπως ξεχάσατε πώς μάθαμε να ακούμε μουσική; Πήγαινε η κασέτα σύννεφο. Αλλά τότε ήταν παραγωγικοί και δεν τους ένοιαζε. Όταν ξόφλησαν αποφάσισαν οτι πρέπει να πληρώνουμε μέχρι και τα εγγόνια τους για τις "φωτοτυπίες" της δουλειάς τους. Όχι μάγκα μου. Μπορείς να βγεις και να παίζεις μέχρι τα 70 όπως ο Τζάγκερ μαγκία σου και κάθε χρόνο να έρχεσαι για συναυλία θα στο σκάω το 50ευρω. Αν δεν μπορείς άραξε στα αυγά σου και απόλαυσε την δόξα σου τουλάχιστον....

 

Koroba εχεις βαλει την κασετα και παιζει ασταματητα, ε;. Συ νομιζεις οτι η μουσικη βιομηχανια ειναι μονο τα μεγαλα συγκροτηματα με τα εκατομμυρια που θελουν να σε κοροιδεψουν και να σου φανε τα λεφτακια...και οτι μουσικη/ος=live! Ο,τι κι αν σου πουνε, εκει εσυ, το βιολακι. Υπαρχουν σημεια που παω να συμφωνησω, αλλα μοιαζεις να γαβγιζεις τοσο πολυ, που λεω, αστο, γαμα το, δεν εχει νοημα.

 

Btw, βιβλια διαβαζεις;...αν ναι, τ αγοραζεις ή τα κατεβαζεις σε μορφη pdf επειδη ειναι αντιγραφα και σε εκμεταλευονται οι εκδοτικοι οικοι;

 

Επεξ/σία από billdanos
  • Like 1
Δημοσ.
Τα περι "νεες αγορες εις βαρος της ποιοτικης μουσικης" δεν τα σχολιαζω.. Τι δηλαδη; συνωμοσιες, new world order, ζουν αναμεσα μας, κρυφα μηνυματα και σατανισμος στο metal, αεροψεκασμοι και τετοια; Εκει το πας;

όσο αστείο κι αν ακούγεται η νέα τάξη πραγμάτων (ή αλοιός αν θέλετε "παγκοσμιοποιητές") έχουν πολύ μεγαλύτερη σχέση με την μουσική απο όσο αφήνεται να φανεί.

Έχουν καταστρέψει την μουσική σε τέτοιο σημείο που σχεδόν τίποτα δεν βγαίνει χωρίς την ευλογία τους. Ειδικά τα τελευτάια χρόνια...

youtube -> "the music industry exposed".

 

Πέρα απο τις φιλοσοφίες η μουσική "πειρατεία" υπήρχε πάντα και θα εξακολουθει να υπάρχει όσο υπάρχει μουσική.

Κάποτε την βγάζαμε με κασσέτες τώρα με αρχεία.

Αναρωτηθείτε αν δεν υπήρχε p2p και ειδικά το youtube πόσους καλλητέχνες θα ξέραμε Όλοι μας πέρα απο τα μεγάλα καταξιωμένα ονόματα.

Αν δεν είχα την δυνατότητα να κατεβάσω το τελευταίο cd των Frank Pop Ensemble πχ (το οποίο οι ίδοι προοθούσαν στην αρχή για κατέβασμa) δεν θα πήγαινα στο live τους, δεν θα αγόραζα απο εκεί το cd τους ούτε θα είχα και την δυνατότητα να χτυπηθώ όπως χτυπήθηκα γιατί δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους TRUE STORY!

Και το live ήταν full απο κόσμο! Λόγο του youtube και μόνο.

και βέβαι όλο αυτό με έκανε returning customer, θα ξαναπάω σε live θα ξανααγοράσω cd.

 

Οι εταιρίες ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει. Τους βολεύει όμως να μένουν στις απόψεις που έχουν και μαζί να τραβάνε και καλλητέχνες υπνοτίζοντας τους με τα παραμύθια τους ωστε στο τέλος να πίσουν κι εμάς.

Και τα χαμένα κέρδη πιστεύω είναι ο μικρότερος λόγος που γίνεται αυτό.

Γενικά οι παγκοσμιοποιητές γουστάρουν να κυρήσουν πόλεμο, μια στην και καλά πειρατία μια στην και καλά τρομοκρατεία και πάει λέγοντας.

(διαίρει και βασίλευε... -αλά ξεφέυγω...)

Και όλο αυτό δεν έχει να κάνει ου΄τε με πνευματική ιδιοκτησία ου΄τε με χαμένα κέρδη.

Αλλα ειναι εντελός αλού παπά ευαγγέλιο αυτη η κουβέντα.

 

Γενικά τέτοια θέματα είναι το δέντρο που μας κρυβει το δασος, αλού είναι το ζουμί....

 

όσοι ενδιαφέρονται ξαναλέω: youtube -> "the music industry exposed"

 

και αφήστε το flame μεταξή σας, άκρη δεν θα βγει...

 

Φιλικά πάντα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο κει και περα, η ποιοτικη μουσικη γιατι δεν πουλιεται τοσο ευκολα;

 

Γιατι απευθύνεται σε άτομα με μουσικό κριτήριο που πρέπει να ικανοποιηθεί, όχι σε άτομα που παίρνουν το cd επειδή γουστάρουν το ξέκωλο που τραγουδάει ή για να είναι ιν.

 

 

Συνηθως οι καλλιτεχνες πανε στις δισκογραφικες, επειδη μονοι τους δε μπορουν να χρηματοδοτησουν και να προωθησουν τη δουλεια τους, μιας που χρειαζονται πολλα χρηματα για να κανεις ενα δισκο της προκοπης.

 

Οταν λεμε χρηματοδοτηση και προωθηση εννοουμε, στουντιο και καλους ηχοληπτες για ηχογραφηση/μιξη, αλλο στουντιο για mastering, artist για το artwork, συνθετες/στιχουργους/ενορχηστρωτες (αν μιλαμε για καλλιτεχνες τυπου Gaga, Madonna που δεν γραφουν μουσικη), εκτυπωσεις εξωφυλλων, κοπη cd, δημοσιες σχεσεις και μανατζεριλικια για να φτασει το cd στην αλλη ακρη του κοσμου, να γινουν συνεντευξεις/συναυλιες κτλ κτλ (μεχρι και αεροπορικα εισητηρια,ε...για τα περα δωθε).

Και βεβαια παραγωγο (μεγαλο κεφαλαιο αυτο).

 

Ολα αυτα πληρωνονται απ την εταιρεια, η οποια για να βγαλει τα εξοδα κοστολογει με μια ά τιμη το cd.

Υπαρχουν χιλιαδες συγκροτηματα και καλλιτεχνες που δεν βγαζουν τα εξοδα που εσκασε η εταιρεια απ τις πωλησεις.

Δεν ειναι ολοι Metallica και δεν ειναι ολες οι δισκογραφικες EMI, SONY, Columbia και Roadrunner. Μη ξεχνας οτι τους Metallica επελεξες εσυ να τους κανεις εκατομμυριουχους και τωρα σε χαλαει η απληστια τους.

 

Επισης υπαρχουν καλλιτεχνες που δεν τους δινεται η ευκαιρια να κανουν live, για να προωθησουν τη δουλεια τους. Εσεις μιλατε λες και το live ειναι κατι που στην καρφωσε, το κανονισες, το εκανες, εφυγες. Δυστυχως υπαρχουν "κλικες" και εκει...του στυλ, δε σε βαζουν στο μαγαζι να παιξεις αν δεν εχεις ονομα και πωλησεις...

 

Τα περι "νεες αγορες εις βαρος της ποιοτικης μουσικης" δεν τα σχολιαζω.. Τι δηλαδη; συνωμοσιες, new world order, ζουν αναμεσα μας, κρυφα μηνυματα και σατανισμος στο metal, αεροψεκασμοι και τετοια; Εκει το πας;

                                                                                                                                                                                   

 

 Μπα. Η πιο τιτανοτεράστια παραγωγή δεν δικαιολογεί ένα cd με κόστος παραγωγής 50 cents να πουλιέται 20 ευρώ. Και λόγω των γελοίων νόμων περι copyright που αποκλείουν τον ανταγωνισμό η κάθε πολυεθνική βαράει όσο γουστάρει και αισχροκερδεί, και αν δεν υπήρχε η πειρατεία θα αισχροκερδούσε ακόμα περισσότερο.

Επίσης το προμόσιον που συνυπολογίζεις στο κόστος δεν καταλαβαίνω γιατί εξυπακούεται ότι πρέπει να το πληρώσω εγω αφού γίνεται από την πολυεθνική με σκοπό την παραγωγή καταναλωτών και όχι για εμένα που δεν το ζήτησα και ποτέ. Εγώ ξέρω τι θέλω να αγοράσω και έχω τις πηγές μου να μαθαίνω καινούργια (που δεν είναι το ΜΤV ούτε οι εκπομπές του star).

Όσο για το αν μπαίνουν μέσα από κάποιες κυκλοφορίες κατ αρχήν αυτό είναι πολύ δύσκολο να γίνει όταν πουλιέται το cd 15 φορές πάνω από το κόστος αλλά και να γίνεται στα @@ μου, ας προσέχανε. Ψαξε βρες ισολογισμούς ΕΜΙ, SONY, Columbia -γιατί γι αυτές μιλάμε, όχι για τις "ανεξάρτητες" που είναι άλλα τα μεγέθη- να δεις κατά πόσο μπαινουν μέσα στο τέλος του χρόνου. Θα εκπλαγείς.

Παράδειγμα δημιουργημένης "νεας αγοράς" ας πούμε είναι τα boy bands των 90s ή το grunge (χωρίς να θέλω να το κατατάξω στα "σκουπίδια" αυτό το είδος, καμια φορά προωθείται και κάτι πιο ποιοτικό για το ξεκάρφωμα). Δεν το πήγαινα στο Λιακόπουλο, μην τρελαίνεσαι.

Επεξ/σία από Spyros7
  • Like 1
Δημοσ.

Περα απο το γεγονος οτι πραγματι ο μεσος χρηστης ειναι υπευθυνος για την κατασταση που βιωνουμε τωρα οσον αφορα την "τεχνη" (3 ΧΥΤΑ δε φτανουν δυστυχως...) εγω αναρωτιεμαι βασικα τι πνευματικα δικαιωματα εχουν πληρωσει ολοι αυτοι οι "καλλιτεχνες" μαζι με τις εταιρειες τους στους προγονους τους. Γιατι οσοι ασχολουνται με τα πνευματικα δικαιωματα θα ξερουν οτι απο καποια χρονια πισω ολα θεωρουνται "παγκοσμια πολιτιστικη κληρονομια". Δηλαδη δεν πληρωσαμε ποτε τον Αριστοφανη η τον Αισχυλο (λεμε τωρα...) αλλα την  επιθεωρηση του Λακη (βαλτε οτι θελετε εδω...) να την χρυσοπληρωσουμε...γιατι παραγει πνευματικο εργο...Το ιδιο βεβαια ισχυει για ολες τις τεχνες, επιστημες κλπ. Γενικα το συστημα με τα πνευματικα δικαιωματα παρουσιαζει μια ανακολουθια λογικης. Απλα καποιος ειδε μια νεα δυνατοτητα παραγωγης χρηματων και εγενετο βιομηχανια. Ξαφνικα καθε σκουπιδι εχει δικαιωμα να ζητα εξωφρενικα ποσα για την μπουρδα του, ωστοσο ο ιδιος δεν πληρωσε δραχμη(ελα μωρη τρελα) στον τυπο που για παραδειγμα εφτιαξε το πενταγραμμο η τους τονους η σχεδιασε το οργανο που αυτος παιζει τωρα...Ητοι θεσαμε μια ωρα μηδεν καπου στον χρονο και απο εκει και περα ζηταμε ζεστο χρημα...Ο κακομοιρος ο Πυθαγορας αμα επαιρνε πνευματικα δικαιωματα...Προσωπικη μου αποψη το να λες "εγω θελω τοσα για τη δουλεια μου"  ειναι θεμιτο στο συστημα που ζουμε διοτι το συστημα απο μονο του εχει τοσες στρεβλωσεις. Παντως οχι οτι το συστημα με τα πνευματικα δικαιωματα εχει καποια λογικη γενικα. Δηλαδη ενα κιλο πατατες πωλουνται 0.5 ευρω και γκρινιαζουμε για την τιμη αλλα για τη δικη μας παπαρα σιντι ζηταμε ενα εικοσαρικο... Επιπλεον κανουμε και οτι μπορουμε να πνιξουμε οτιδηποτε θα μας φαει τη δουλεια( βλεπε Monsant με τους σπορους για παραδειγμα). Η ιστορια με τα πνευματικα δικαιωματα ειναι πολυ σοβαρη για να περιοριζεται κανεις στην τεχνη και μονο(και συμφερει παρα πολυ τις εταιρειες οτι συμβαινει αυτο ακριβως). Η λυση βεβαιως βεβαιως δεν ειναι αλλη απο τις αυτοοργανωμενες κοινωνικες δομες εξω απο τη λογικη του κερδους με γνωμονα τις πραγματικες αναγκες του συνολου και βασικη ηθικη αξια την ανιδιοτελη προσφορα και οτι αυτη συνεπαγεται. (Απ'εξω και ανακατωτα λολ). Αλλα για να συμβει αυτο πρεπει να ξεπερασουμε τον σκοπελο των εταιρειων και τον ιδιο μας τον εαυτο και την προσωπικη απληστεια του καθενος(που θεωρει εαυτον γαματο). Τετοια βηματα εχουν γινει σχεδον σε ολους τους τομεις της ανθρωπινης δραστηριοτητας και αυτο που μενει στο μεσο χρηστη ειναι να συμμετεχει σε αυτα (OpenSource ρε λεμε.)

Δημοσ.

Εσυ δε θα με πληρωσεις για το παθος μου, αλλα εγω θα φροντιζω να γραφω μουσικη τζαμπα για τη διασκεδαση σου...

Να μην σώσεις να την γράψεις. Δεν στη ζήτησε κανείς ούτε θέλουμε μουσική που γράφεται με σκοπό το κέρδος.

 

υγ οχι εσύ προσωπικά, προφανώς δεν έχω κάτι μαζί σου. :-)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...