Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με ξέρεις; Απο που κι ως που με χαρακτηρίζεις υποκριτή;

 

Οσον αφορά την αγιοτητα του νομου, σου απάντησε ήδη.

 

 

Δε μου τα παρέχει κανένας, για αυτό και δεν κάνω δωρεάν μαθήματα.

 

Ας μην ξεφύγουμε όμως. Αλλο πράγμα είναι να πουλάς ιδέες και άλλο πράγμα να πουλάς τον προσωπικό σου χρόνο ή ένα αντικείμενο.

 

Επειδη εισαι του χωρου, το να φας ολη σου τη ζωη μαθαινοντας μουσικη, δεν ειναι προσωπικος χρονος; Αυτον δεν πουλας οταν θα βγαλεις 10 κομματια και θα τα κανεις δισκο; Αξιοποιηση ολου του προσωπικου σου χρονου μεχρι σημερα δεν κανεις δημιουργωντας μουσικη;

 

 

 

Βίνσεντ βαν γκονγκ

 

Διάβασε την βιογραφία του (και επειδή μου "διαφεύγει" θύμισε μου ποιός του έμαθε να ζωγραφίζει και με τι τον πλήρωσε). Μετά κάνε μια έρευνα στο δίκτυο και άθροισε την αξία των 10 πρώτων έργων του που θα βρεις. Όταν συνειδητοποιήσεις τι θα πει τέχνη και ποιό είναι το τίμημα του να "δημιουργείς" τέχνη τότε θα δεις την διαφορά μεταξύ καλλιτέχνη και πουτάνας του χρήματος. Όσο και αν σε αγαπάει μια γυναίκα, όσα δώρα και αν της έχει κάνει, την στιγμή που θα σου ζητήσει λεφτά για να σου κάτσει γίνεται πουτάνα.

 

Όσον αφορά στον διαχωρισμό που κάνεις ανάμεσα στις τέχνες και στα μέσα αναπαραγωγής, στηρίζεις απλά τον ισχυρισμό των πειρατών. Δεν μπορείς να απαιτείς να γίνεις γνωστός χάρη στα νέα μέσα αλλά να δαιμονοποιείς τις δυνατότητες που δεν σε συμφέρουν. Μπορώ να σου φτιάξω μια πολυμεσική εφαρμογή που θα παρουσιάζει αναλυτικά με είκονες βίντεο, ομιλία κείμενο ένα ένα τα εκθέματα του Λούβρου και να την διανείμω δωρεάν. Πιστεύεις οτι θα σταματήσει ο κόσμος να επισκέπτεται το Λούβρο;

 

Μα για αυτο διαχωρισα τους πινακες. Στους πινακες δεν εχει σημασια η πνευματικη ιδιοκτησια, διοτι το αντεγραμμενο δεν εχει αξια.

Δημοσ.

Και γιατί το "αντίγραφο" του μουσικού έχει; Για μένα μουσικός είναι όποιος έχω δει να παίζει ζωντανά. Που ξέρω εγώ ποιός του έγραψε το δισκάκι, και ποιός παίζει πραγματικά στο δισκάκι. Το αντίγραφο μαζικής παραγωγής, είναι αντίγραφο μαζικής παραγωγής. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΤΕΧΝΗ. Όλα αυτά που αναφέρεις προορίζονται στο να βγάλεις ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ (τα στουντιο κλπ κλπ). Ακόμα και τις δύσκολες εποχές που ζούμε ένα ακόμα μερίδιο για να έχεις ηχολήπτη στα live σου σε παίρνει να δώσεις. Και μάλιστα σε μια συναυλία όλα τα καθαρά έσοδα πάνε στο συγκρότημα. Αν η συναυλία είναι δωρεάν και πουλάει το συγκρότημα τα cd του όπως γίνεται συχνά με χαμηλό αντίτιμο θα αγοράσω ακόμα και κοινό δισκάκι χωρίς εκτύπωση και εξώφυλλο, αρκεί τα λεφτά να τα πάρει το συγκρότημα και όχι κάποιος σαπιοκοιλιάς σε ένα γραφείο.

Σου είπα ήδη, ότι κάνω για μένα το δίνω ελεύθερα σε όποιον θέλει, όταν με βάλεις εσύ να "εργαστώ" για 'σενα θα με πληρώσεις. Αν εσύ θες να δουλέψεις για δισκογραφική, ζήτα μισθό και άσε να τραβάνε αυτοί τα βυζιά τους. Αφού ξέρεις πώς είναι η κομπίνα στημένη ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ. Είναι σαν να μου λες θα δεχτείς να πας να παίζεις με ποσοστά στο καφενείο του χωριού που έχει 5 παπούδια κάθε βράδυ να πίνουν τσίπουρα. Θα το έκανες;

Δημοσ.

Και γιατί το "αντίγραφο" του μουσικού έχει; Για μένα μουσικός είναι όποιος έχω δει να παίζει ζωντανά...

 

Για σενα. Υπαρχουν αλλοι 6.999.999.999 ανθρωποι σε αυτο το πλανητη που προφανως σκεφτονται διαφορετικα, αλλιως δε θα υπηρχαν τα μεσα αναπαραγωγης, και ολοι οι προαναφερθεντες ολη μερα θα τρεχαμε σε συναυλιες.

Δημοσ.

Δηλαδή εσύ θες σε 6 μήνες άντε ένα χρόνο να βγάλεις ένα δισκάκι και να ζεις μια ζωή απο αυτό; Εγώ όσο μπορώ τρέχω σε συναυλίες. Αν τώρα πας να μου χρεώσεις την κονσέρβα όσο κάνει το δείπνο σε κυριλέ εστιατόριο μάντεψε τι θα πάρεις. Όσο για το πόσοι σκέφτονται διαφορετικά ρίξε μια ματιά στα λινκ που σου έδωσα ;)

Ειδικά στο sourceforge που δίνει λογισμικό ΜΕΓΑΛΗΣ οικονομικής αξίας. Ρίξε μια ματιά στις open source κοινότητες. Έχει αρχίσει να γέρνει η πλάστιγκα. Ο καιρός των εκπορνευμένων δεξιοτεχνητών τελειώνει. Η μήπως νομίζεις οτι χωρίς "Open source" θα είχε το δίκτυο την μορφή που έχει; Το joomla, τα templates έδωσαν εργαλεία στον μέσο χρήστη να εκφράσει τις απόψεις του και πιθανών να προβάλει την τέχνη του χωρίς δεκάρα. Αλλιώς το δίκτυο θα ήταν ένα ακόμα όπλο των "ισχυρών πορτοφολιών". Η αντίληψη αυτή δεν προάγει τον πολιτισμό. Τον φρενάρει προς όφελος ποσοστών και μετοχών.

Δημοσ.

Δηλαδή εσύ θες σε 6 μήνες άντε ένα χρόνο να βγάλεις ένα δισκάκι και να ζεις μια ζωή απο αυτό; Εγώ όσο μπορώ τρέχω σε συναυλίες. Αν τώρα πας να μου χρεώσεις την κονσέρβα όσο κάνει το δείπνο σε κυριλέ εστιατόριο μάντεψε τι θα πάρεις.

 

Ναι, αλλα την κονσερβα δε θα τη φας και θα την αφησεις στο ραφι, το τραγουδι ομως μια χαρα θα το κατεβασεις. Οταν λοιπον σε δω (οχι εσενα προσωπικα ετσι), να κανεις για το τραγουδι, την ταινια κλπ, οτι κανεις και με την κονσερβα, τοτε ναι, θα μιλησουμε σε αλλη βαση. Αλλα οσο αφηνεις την κονσερβα στο ραφι (επειδη δεν μπορεις να την κλεψεις), αλλα δεν αφηνεις το τραγουδι στο server (επειδη μπορεις), τοτε ολα τα αλλα μου φαινονται απλες και φτηνες δικαιολογιες.

Δημοσ.

Πόση υποκρισία όμως για να νομιμοποιήσετε την παρανομία! Εύγε ξανά...

 

Fuck, μας καταλάβανε γμτ.. :wacko:

 

Αρα αφου δεν υπηρχε σοβαρο προβλημα κλοπης βιομηχανία τέχνης/θεάματος, δεν υπηρχε και θεμα πνευματικης ιδιοκτησιας

 

 

fixed

  • Like 1
Δημοσ.

Fuck, μας καταλάβανε γμτ.. :wacko:

 

 

 

fixed

 

Μια χαρα βιομηχανια υπηρχε, εκτος κι αν στα θεατρα πηγαιναν δωρεαν, πραγμα που δεν το νομιζω.

Δημοσ.

Όχι θα την φάω αν δεν έχω λεφτά να πάω σε εστιατόριο. Αλλά όταν κοστίζουν το ίδιο δεν βλέπω τον λόγο. Υπήρχε εποχή που και εγώ αγόραζα δισκάκια, ενώ μπορούσα να τα κατεβάσω. Όπως υπήρχε εποχή που κάποιοι πετούσαν 500 ευρώ γαρίφαλα στα σκυλάδικα. Δεν είναι όλες οι εποχές ίδιες. Για ρώτα αυτούς που αγοράζουν ακόμα βινύλια. Υπάρχει περίπτωση να αγοράσουν δίσκο που δεν έχουν ακούσει; Δεν δικαιολογούμε γιατί δεν θεωρώ οτι κάνω κάτι λάθος. Αν παίζεις σε ένα μαγαζί και μετά μου πεις αν θες πάρε και το cd να το ακούς σπίτι 5ευρώ κάνει, να στα δώσω. Αλλά δεν θα δώσω 20 για να φάνε οι σαπιοκοιλιές που κάνουν ΖΗΜΙΑ στην μουσική. Άσχετα με τον αν τα έχω. Πλέον έχω την λογική να κρίνω οτι αυτό κάνει ζημιά σε αυτό που στηρίζω. Επίσης δεν καταλαβαίνω ακόμα τον διαχωρισμό που κάνεις στην ζωγραφική. Για να δεις απο κοντά την "Τζιοκόντα" πρέπει να δώσεις μια περιουσία σε αεροπορικά διαμονή εισιτήριο, για να δεις τελικά τον πίνακα απο μεγάλη απόσταση για λόγους ασφαλείας. Αφού η τεχνολογία σου προσφέρει την δυνατότητα να κατεβάσεις ολοφώτεινη φωτογραφία υπερυψηλής ανάλυσης και να μεγενθύνεις σε βαθμό που θα δεις τα σκασίματα στο χρώμα, άρα είναι μαλάκες όλοι αυτοί που μπαίνουν στην διαδικασία να πάνε να δουνε τον πίνακα απο κοντά.

Δημοσ.

Μια χαρα βιομηχανια υπηρχε, εκτος κι αν στα θεατρα πηγαιναν δωρεαν, πραγμα που δεν το νομιζω.

 

Πιο πάνω δε λέτε ότι όλο το θέμα είναι τα αντίγραφα?

 

Θέατρα φυσικά υπήρχαν και υπάρχουν και εκεί έχει άλλη αξία αυτό που πληρώνουμε. Δεν είναι αυτό η βιομηχανία.

 

Η επιχειρηματολογία σου κανει κύκλους pournaras :)

  • Like 1
Δημοσ.

Πιο πάνω δε λέτε ότι όλο το θέμα είναι τα αντίγραφα?

 

Θέατρα φυσικά υπήρχαν και υπάρχουν και εκεί έχει άλλη αξία αυτό που πληρώνουμε. Δεν είναι αυτό η βιομηχανία.

 

Η επιχειρηματολογία σου κανει κύκλους pournaras :)

 

Την κανεις εσυ να κανει κυκλους, αλλαζοντας τα λεγομενα με με ενα φιξντ στο τελος. Βιομηχανια παντα υπηρχε, απο τη στιγμη που και θεατρο να πας, και συναυλια, πληρωνες και  πληρωνεις. Εσυ το εβαλες, στα δικα μου λεγομερα. Εγω εγραψα για κλοπη, πραγμα που τοτε, με τα υπαρχοντα τεχνολογικα μεσα, ηταν αδυνατη. Βλεπεις λοιπον οτι η επιχειρηματολογια μου δεν κανει ουτε κυκλους, ουτε τετραγωνα.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πάλι καλά που υπάρχουν αυτοί που ρισκάρουν την προσωπική τους ελευθερία και βάζουν τα πιστεύω τους πάνω από το νόμο. Αλλιώς θα είχαμε ακόμα χούντα και βάση νόμου όχι απλά δεν θα είχες το δικαίωμα να μιλάς ελεύθερα, αλλά ούτε να κυκλοφορείς στο δρόμο με την παρέα σου.

 

Ώπα μεγάλε! Τι σχέση έχουν οι αγωνιστές με τους τσαμπατζήδες? Τους προσβάλεις πιστεύω!

 

Με ξέρεις; Απο που κι ως που με χαρακτηρίζεις υποκριτή;

 

Οσον αφορά την αγιοτητα του νομου, σου απάντησε ήδη.

 

 

Δε μου τα παρέχει κανένας, για αυτό και δεν κάνω δωρεάν μαθήματα.

 

Ας μην ξεφύγουμε όμως. Αλλο πράγμα είναι να πουλάς ιδέες και άλλο πράγμα να πουλάς τον προσωπικό σου χρόνο ή ένα αντικείμενο.

 

Μην το παίρνεις προσωπικά, προσωπική διαπίστωση είναι. Έχω μάθει να πληρώνω για τα προϊόντα των άλλων (που πωλούνται προφανώς) και αν δεν έχω για να τα αποκτήσω ή αν δεν μου αρέσουν, πολύ απλά δεν τα χρησιμοποιώ. Δεν με νομιμοποιεί κανείς να τα αποκτώ παράνομα επειδή η προσωπική μου ιδεολογία λέει ...άλλα.

 

Fuck, μας καταλάβανε γμτ.. :wacko:

 

 

 

fixed

 

Το παν είναι να σέβεσαι τις επιλογές του άλλου. Αν θεωρείς πως κάνεις το σωστό, είναι δικαίωμά σου. Έχω διαφορετική άποψη απλά.

Δημοσ.

Το επιχείρημα είναι ένα. Θέατρο συναυλίες εκθέσεις = χρόνος = χρήμα

CD = Αντίγραφο έργου = ιδέα = μη εμπορεύσιμο

 

μάλιστα βελτιωμένο σε σημείο που δεν είναι δικό σου πραγματικά γιατί δεν μπορείς να το αναπαράγεις έτσι ακριβώς (αν και ασχολούμαι με live coding/dsp Live mastering σε επίπεδο cd δεν γίνεται, ότι μαλακία κάνεις θα ακουστεί)

 

 

 

Ώπα μεγάλε! Τι σχέση έχουν οι αγωνιστές με τους τσαμπατζήδες? Τους προσβάλεις πιστεύω!

 

Εσύ προσβάλλεις την νοημοσύνη σου. Δηλαδή εκείνος ο νόμος ήταν κακός (χούντας), αλλά αυτός ο νόμος (πνευματικών δικαιωμάτων) είναι καλός. Εγώ ήξερα οτι η πλειοψηφία ορίζει την εγκυρότητα και νομιμότητα ενός νόμου. Όταν το 90% έχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα κατεβασμένο τραγούδι στον υπολογιστή του (ακόμα και εσείς οι ΝΟΜΙΜΟΦΡΩΝΕΣ) τι ακριβώς συζητάμε;

  • Like 1
Δημοσ.

Το επιχείρημα είναι ένα. Θέατρο συναυλίες εκθέσεις = χρόνος = χρήμα

CD = Αντίγραφο έργου = ιδέα = μη εμπορεύσιμο

 

μάλιστα βελτιωμένο σε σημείο που δεν είναι δικό σου πραγματικά γιατί δεν μπορείς να το αναπαράγεις έτσι ακριβώς (αν και ασχολούμαι με live coding/dsp Live mastering σε επίπεδο cd δεν γίνεται, ότι μαλακία κάνεις θα ακουστεί)

 

 

 

 

Εσύ προσβάλλεις την νοημοσύνη σου. Δηλαδή εκείνος ο νόμος ήταν κακός (χούντας), αλλά αυτός ο νόμος (πνευματικών δικαιωμάτων) είναι καλός. Εγώ ήξερα οτι η πλειοψηφία ορίζει την εγκυρότητα και νομιμότητα ενός νόμου. Όταν το 90% έχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα κατεβασμένο τραγούδι στον υπολογιστή του (ακόμα και εσείς οι ΝΟΜΙΜΟΦΡΩΝΕΣ) τι ακριβώς συζητάμε;

 

Συζηταμε, το αν ξερουμε οτι αυτο που κανουμε αντιβαινει καποιους νομους, ή αν νομιζουμε οτι ετσι επαναστατουμε εναντια στο κακο κεφαλαιο.

Παντα η συζητηση σε αυτη τη βαση παιζει.

  • Like 1
Δημοσ.

Συζηταμε, το αν ξερουμε οτι αυτο που κανουμε αντιβαινει καποιους νομους, ή αν νομιζουμε οτι ετσι επαναστατουμε εναντια στο κακο κεφαλαιο.

Παντα η συζητηση σε αυτη τη βαση παιζει.

 

Θα 'πρεπε να ντρέπεστε να αναφέρετε τους νόμους ειδικά σε μια χώρα που και ακόμα και οι κλητήρες της βουλής είναι πουλημένοι και ελεγχόμενοι. Εγώ προσωπικά ντρέπομαι για την παντελή έλειψη κριτικής σκέψης και την ανεφ όρων υποταγή σε ένα σάπιο σύστημα, ειδικά νέων ανθρώπων που δεν έχουν την δικαιολογία της ελλιπούς ενημέρωσης. Το ξαναλέω επι χούντας υπήρχε νόμος που απαγόρευε την συνάθροιση άνω των τριών ατόμων. Καταργήθηκε αυτός ο νόμος, επειδή κάποιοι τον παραβίαζαν συστηματικά για να οργανώσουν την αντίσταση (και κάποιοι το πλήρωσαν πολύ ακριβά). Υπερασπίζεστε απεγνωσμένα ένα σάπιο σύστημα ελπίζοντας μια μέρα να γίνεται γρανάζι του. Και μάλιστα λίγο μεγαλύτερο γρανάζι απο τα κοινά μικρά. Ωραία παιδεία αποκομίσατε εύγε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...