ATG Δημοσ. 22 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2003 STET HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ: Αρχικά οικονομικά αποτελέσματα α΄ εξαμήνου 2003- αποτελέσματα πελατών β΄ τριμήνου 2003 * 24,9% ΕΤΗΣΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ * 17% ΕΤΗΣΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Σημαντική άνοδο στην πελατειακή της βάση για το Β’ τρίμηνο 2003 σημείωσε η STET Hellas ενώ εξίσου θετικά ήταν και τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το Α΄ εξάμηνο της χρονιάς σύμφωνα με τα αρχικά οικονομικά στοιχεία εξαμήνου που δημοσιοποιούνται σήμερα. Αναλυτικότερα τα αποτελέσματα της εταιρείας διαμορφώθηκαν ως εξής: Αρχικά Οικονομικά Αποτελέσματα Α΄ Εξαμήνου 2003 - Τα συνολικά έσοδα της STET Hellas ανήλθαν σε € 380,6 εκατ. αυξημένα κατά 24,9% σε ετήσια βάση. Τα έσοδα από τηλεπικοινωνίες αυξήθηκαν επίσης κατά 22,8% φτάνοντας τα € 362,4 εκατ. - Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ήταν € 128,3 εκατ. αυξημένα κατά 25,8% σε ετήσια βάση. Το περιθώριο κέρδους (EBITDA margin) στα συνολικά έσοδα ανήλθε σε 33,7% ενώ διαμορφώθηκε σε 35,4% επί των εσόδων από υπηρεσίες σε σύγκριση με 33,5% και 34,5% αντίστοιχα για το Α΄ εξάμηνο του 2002. - Τα λειτουργικά έσοδα για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα € 75 εκατ. αυξημένα κατά 39,4% σε σύγκριση με € 53,8 εκατ. το Α΄ εξάμηνο 2002. - Το μικτό μέσο έσοδο ανά πελάτη (blended ARPU) για την περίοδο αυξήθηκε κατά 4,2% σε ετήσια βάση στα € 23,3 ενώ το μέσο έσοδο ανά συνδρομητή με συμβόλαιο (contract ARPU) βελτιώθηκε κατά 12,2% στα € 45,9. Συγκριτική Ανάλυση EBITDA ανά Εξάμηνο (2003 – 2002) Α΄ ΕΞ. 03 Α΄ ΕΞ.02 % Αλλαγή Συνολικά Έσοδα 380.574 304.677 24,9% Συνολικά Λειτουργικά Κόστη 305.556 250.880 21,8% Λειτουργικά Έσοδα 75.018 53.797 39,4% Αποσβέσεις 53.241 48.131 10,6% EBITDA 128.259 101.928 25,8% Περιθώριο EBITDA στα συνολικά έσοδα 33,7% 33,5% Τα αρχικά οικονομικά αποτελέσματα Α΄ εξαμήνου 2003 για την STET Hellas Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ είναι ενοποιημένα και εκφρασμένα σύμφωνα με τις γενικά αποδεκτές λογιστικές αρχές των ΗΠΑ (US GAAP). Σημειώνεται ότι η ανακοίνωση των αναλυτικών οικονομικών αποτελεσμάτων Α’ εξαμήνου 2003 της STET Hellas θα γίνει στις 30 Ιουλίου 2003. Αναλυτικά Στοιχεία Πελατειακής Βάσης για το Β΄ τρίμηνο 2003 - Ετήσια Αύξηση κατά 17% σημείωσε η πελατειακή βάση της STET Hellas το Β΄ τρίμηνο 2003, αριθμώντας συνολικά 2.672.267 πελάτες. - Η εταιρεία απέκτησε 90.938 νέους πελάτες στη διάρκεια του Β΄ τριμήνου 2002, σημειώνοντας άνοδο 34,4% σε νέους πελάτες σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. - 71.719 από τους νέους πελάτες επέλεξαν την καρτοκινητή τηλεφωνία. 19,219 νέοι πελάτες (το 21,1% των συνολικών νέων πελατών) έγιναν συνδρομητές TELESTET με συμβόλαιο. - στο τέλος του Β΄ τριμήνου 2003 η STET Hellas είχε 1.880.196 χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας (70,4% της πελατειακής βάσης) ενώ οι πελάτες βάσει συμβολαίου ανήλθαν σε 792.071. Η εξειδικευμένη προσφορά Β BEST για εταιρικούς πελάτες οδήγησε και σε αυτό το τρίμηνο την αύξηση στις συνδέσεις με συμβόλαιο, με τους εταιρικούς πελάτες να αποτελούν πλέον το 38% περίπου των συνολικών πελατών της TELESTET με συμβόλαιο. Στην καρτοκινητή τηλεφωνία, το δημοφιλές προϊόν Free2Go σε συνδυασμό με τη νέα προσφορά For All έδωσαν ώθηση στην αύξηση των πελατών καρτοκινητής. Ο ετήσιος μικτός δείκτης αποσυνδέσεων για το Β΄ τρίμηνο του 2003 στη συνολική πελατειακή βάση της εταιρείας (συμβόλαια και καρτοκινητή τηλεφωνία) βελτιώθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε στο 23,3% σημειώνοντας μείωση κατά 10,5 ποσοστιαίες μονάδες ετησίως. Η STET Hellas εντείνει τις προσπάθειές της για συνεχή βελτίωση της ποιότητας της πελατειακής της βάσης συνδυάζοντας τις προσφορές προϊόντων με καινοτομικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που θέτουν τις βάσεις για την μετάβαση στην επερχόμενη τρίτη γενιά κινητής τηλεφωνίας (UMTS). Από τις αρχές του 2003 η εταιρεία έχει ενισχύσει τη γκάμα των MMS υπηρεσιών της με την προσφορά αποκλειστικών εφαρμογών όπως TELESTET MMS Weather για ενημέρωση καιρού καθώς και TELESTET Video News που φέρνει ειδήσεις τοπικές και διεθνείς με βίντεο στο κινητό μέσω της τεχνολογίας MMS (Multimedia Messaging Service). «Έχοντας μπει σε μία νέα εποχή για τον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας στην οποία οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόσουν τα μοντέλα ανάπτυξής τους στο νέο περιβάλλον, η STET Hellas συνεχίζει να εφαρμόζει με επιτυχία τη στρατηγική της για τη διαμόρφωση μίας δυναμικής πελατειακής βάσης που υποστηρίζει το στόχο της εταιρείας για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας της – μία στρατηγική που πρόσφατα επιβραβεύθηκε όταν η STET Hellas αναγνωρίστηκε ως μία από τις κορυφαίες σε απόδοση εταιρείες τεχνολογίας στην διεθνή κατάταξη InfoTech 100 του Business Week» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της STET Hellas, κ. Νικόλαος Βαρσάκης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.