Επισκέπτης Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Παρήγγειλα και εγώ 2 SSD το μεσημέρι, αλλά δεν έχω καμία ελπίδα να παραλάβω... Ο χρονος ειναι χρημα. Ο χρονος ειναι χρημα. Συνεπώς χρόνος = χρήμα. (1)Αν υποθέσουμε ότι για να βρεις μια γυναίκα θες και χρήμα και χρόνο, Γυναίκα = χρήμα * χρόνος (2)Από (1) και (2) έχουμε:Γυναίκα = χρήμα * χρήμαΓυναίκα = χρήμα ^ 2 (3)Επίσης,αν υποθέσουμε η ρίζα όλων των δεινών και των προβλημάτων είναι τοχρήμα, ρίζα(Προβλήματα) = χρήμα => Προβλήματα = χρήμα ^ 2 (4)Από (3) και (4) έχουμε:Γυναίκα = Προβλήματαhttp://www.probabilityof.com/math.shtml
veider Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Το προϊόν που επιλέξατε δεν είναι πλέον διαθέσιμο
c0prse_grinder Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 ......email εγω δεν εχω λαβει ακομη καποιο ακυρωτικο εμαιλ, ελαβες εσυ?
cabdik Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 ΑΚΥΡΟ... Τους πήρα τηλέφωνο... και..? τι σου ειπαν? οτι δεν εχουν, ή οτι εκαναν λαθος?
Vasilis 07 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 και..? τι σου ειπαν? οτι δεν εχουν, ή οτι εκαναν λαθος? Του είπαν στα 34Ε δεν υπάρχει διαθέσιμος αλλά υπάρχει στα 90Ε Πέρα από την πλάκα, μετά την ακύρωση να απαιτείτε διαγραφή των προσωπικών σας στοιχείων από την database που δημιούργησαν με 500-1000 νέους πελάτες.
gorillas Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Μου είπαν ότι έγινε λάθος στην τιμή. Οι τιμές κάνουν αυτόματα update από τον προμηθευτή τους και έγινε κάποιο λάθος από αυτούς. Μου ζήτησε 1000 φορές συγνώμη αλλά δεν ασχολήθηκα περαιτέρω... Επίσης μου είπαν ότι θα φέρουν κάποιον SSD με τιμή γύρω στα 70€...
Salvation81 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Παντως παιδες ασχετα με την παραγραφο που εχουν και λενε πως δεν ευθυνονται για τυχον λαθη εδω δεν μιλαμε για 1 προιον οποτε οποιος κρατησε Prtscrn απο ολα καλο θα ηταν να τα στειλει στο ΙΝΚΑ. Δεν νομιζω να τους αφησουν ετσι οταν δουνε πως εγιναν τοσα "λαθη".
cger Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Πάντως παιδιά δέχομαι την λάθος τιμή από όποιον και αν οφείλεται αλλά τουλάχιστον δεν είναι υποχρεωμένοι να στείλουν ένα email/sms σε όλους αυτούς που έκαναν την παραγγελία; 1
giorginho Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Οι τιμές κάνουν αυτόματα update από τον προμηθευτή τους και έγινε κάποιο λάθος από αυτούς. Hμουν 99,9% σιγουρος οτι θα εχει γινει (ή τελος παντων θα ισχυριζονταν) ακριβως αυτο. Γιατι στο 99,9% των περιπτωσεων ετσι "εμφανιζεται" το λαθος στην ιστοσελιδα. Γιατι; Απλα για να υπαρχει διαρκης ανανεωση προϊοντων/τιμων και να μη χασουν τυχον 5-10 (? ισως και -πιθανοτερο- κανεναν!) πελατες που θα αγοραζαν στο διαστημα που ειναι κλειστο το μαγαζι (νυχτα, Κυριακες, αργιες κλπ). Εκει και μονο εκει θεωρω οτι υπαρχει παντα στο ακεραιο η ευθυνη του καταστηματος. Ας ερχονταν οι τιμες απο τους προμηθευτες (με οποιο τροπο ερχονται) και ας τις εβαζαν οι ιδιοι μετα απο εναν ελεγχο (που ακομα και προχειροτατος θα εβγαζε ματι οτι λειπει πχ το ψηφιο της εκατονταδας απο 3-4 τιμες)! Αν ο προμηθευτης δεν δεχεται ας βρει αλλον (ετσι κι αλλιως οι "κανονικες" τους τιμες ειναι για κραξιμο). Καλα ξεμπερδεματα λοιπον σε οσους "μπλεξατε" με στοιχεια/χρηματα, και ακομα καλυτερα ξεμπερδεματα με τις καταγγελιες που εχετε ετοιμασει απο προχτες. ΥΓ. Οπως γραφτηκε (και εχω ξαναγραψει και εγω) ειμαι 100% σιγουρος οτι αν αυριο κανουν το ιδιο παλι το 99% οσων παρηγγειλαν χθες-προχθες θα το ξανακανουν. Οταν απο απολυτοι αρχοντες ως συνολο (θελετε καταναλωτων, θελετε ψηφοφορων κλπ) γινομαστε μια αμυαλη και δημαγωγουμενη μαζα (και η φάρα μας δυστυχως διαπιστωνω οτι ειναι απο τις χειροτερες παγκοσμιως σε αυτο το θεμα) ολα οσα συμβαινουν καθημερινα μας αξιζουν και με το παραπανω. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις