achilles_g_ Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Εδώ εγώ είπα να κλείσει το thread γιατί ούτε νόημα έχει ούτε προσφέρει κάτι και παρα λίγο θα με έβγαζαν ότι δουλεύω στο μαγαζί...
teodor_ch Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Μου θυμίζει τους αγανακτισμένους …. Μουντζώνουμε και σταυρώνουμε τους άλλους μόνο… εμείς είμαστε αλάνθαστοι , δεν έχουν κάνει ποτέ τίποτε στραβό… για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι πάντα εκτός από εμάς που είναι λαμόγια και μας εκμεταλλεύονται. Όλα τα [/size]e[/size]-[/size]shop[/size] [/size]που είναι κλέφτες και βγάζουν προσφορές για να μας παίρνουν τα στοιχεία και να τα βάζουν στην βάση τους επειδή είναι άδεια και πρέπει να γεμίσει για να λένε ότι έχουν πελάτες που απλά δεν αγοράζουν…. Αυτά είναι μερικά από αυτά που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς σε αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ μέσα… Βουρ στο πατσά λοιπόν αγοράστε μόνο τις λάθος προσφορές.. καταγγείλτε να τους κλείσουμε όλους…. Όλοι μαζί μπορούμε…. [/size] Αυτά... με τις υγείες μας.. Άντε και του χρόνου....[/size] Αυτό είναι μάθημα στη χειραγώγηση της μάζας. Επειδή όλοι έχουμε κάνει μία παρανομία, δε μπορούμε να φωνάξουμε στους 300 που ληστεύουν μία ολόκληρη χώρα. Το κλασσικό μαζί τα φάγαμε που τελικά έκανε άριστα τη δουλειά του. Η παραγγελία έγινε, ακυρώθηκε, εναλλακτική δε προσφέρθηκε (ούτε καν σε λογικά πλαίσια) και η κριτική στο skroutz.gr έπεσε. Το θέμα μπορεί να κλειδώσει
Hal9000 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Σχετικά με το θέμα, λάβαμε την επίσημη απάντηση του καταστήματος INFOWORLD την οποία και δημοσιεύουμε INFOWORLD Την Κυριακή το μεσημέρι, λόγω λάθους του αυτοματοποιημένου συστήματος τιμολόγησης με βάση τις τιμές πώλησης των προμηθευτών, ορισμένα προϊόντα διαμόρφωσαν τιμή πώλησης ιδιαίτερα χαμηλή -εκτός αγοράς- προκαλώντας το αγοραστικό ενδιαφέρον του κοινού. Το γεγονός ότι το συμβάν διαδραματίστηκε μεταξύ Κυριακής και Δευτέρας, που το κατάστημά μας παρέμενε κλειστό, δεν μας επέτρεψε να αντιληφθούμε έγκαιρα το πρόβλημα και να διακόψουμε την προβολή αυτών των προϊόντων στο Internet. Όταν τελικά το πράξαμε το βράδυ της Δευτέρας, είχαμε πλέον έναν όγκο από ανεκπλήρωτες παραγγελίες στην βάση δεδομένων μας τις οποίες έπρεπε να διαχειριστούμε. Αρχίσαμε μια τεράστια προσπάθεια επικοινωνίας και ενημέρωσης για το εσφαλμένο, καθώς και επιστροφής χρημάτων σε paypal, πιστωτικές και τραπεζικούς λογαριασμούς. Σε κάθε περίπτωση το λάθος προκλήθηκε από εμάς. Θέλουμε λοιπόν να ζητήσουμε συγνώμη από όλους όσους έχασαν το πολύτιμο χρόνο τους για αυτό και να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν υπήρξε καμία σκοπιμότητα και δόλος και ότι στο μέλλον θα είμαστε πιο προσεκτικοί ώστε να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις