Salvation81 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Hμουν 99,9% σιγουρος οτι θα εχει γινει (ή τελος παντων θα ισχυριζονταν) ακριβως αυτο. Γιατι στο 99,9% των περιπτωσεων ετσι "εμφανιζεται" το λαθος στην ιστοσελιδα. Γιατι; Απλα για να υπαρχει διαρκης ανανεωση προϊοντων/τιμων και να μη χασουν τυχον 5-10 (? ισως και -πιθανοτερο- κανεναν!) πελατες που θα αγοραζαν στο διαστημα που ειναι κλειστο το μαγαζι (νυχτα, Κυριακες, αργιες κλπ). Εκει και μονο εκει θεωρω οτι υπαρχει παντα στο ακεραιο η ευθυνη του καταστηματος. Ας ερχονταν οι τιμες απο τους προμηθευτες (με οποιο τροπο ερχονται) και ας τις εβαζαν οι ιδιοι μετα απο εναν ελεγχο (που ακομα και προχειροτατος θα εβγαζε ματι οτι λειπει πχ το ψηφιο της εκατονταδας απο 3-4 τιμες)! Αν ο προμηθευτης δεν δεχεται ας βρει αλλον (ετσι κι αλλιως οι "κανονικες" τους τιμες ειναι για κραξιμο). Καλα ξεμπερδεματα λοιπον σε οσους "μπλεξατε" με στοιχεια/χρηματα, και ακομα καλυτερα ξεμπερδεματα με τις καταγγελιες που εχετε ετοιμασει απο προχτες. ΥΓ. Οπως γραφτηκε (και εχω ξαναγραψει και εγω) ειμαι 100% σιγουρος οτι αν αυριο κανουν το ιδιο παλι το 99% οσων παρηγγειλαν χθες-προχθες θα το ξανακανουν. Οταν απο απολυτοι αρχοντες ως συνολο (θελετε καταναλωτων, θελετε ψηφοφορων κλπ) γινομαστε μια αμυαλη και δημαγωγουμενη μαζα (και η φάρα μας δυστυχως διαπιστωνω οτι ειναι απο τις χειροτερες παγκοσμιως σε αυτο το θεμα) ολα οσα συμβαινουν καθημερινα μας αξιζουν και με το παραπανω. Προσωπικα δεν εχω δει συστημα που να αναβαθμιζει αυτοματα τιμες βαση τις τιμες των προμηθευτων....Παντα οσοι γνωριζω τις βαζουν μονοι τους γιατι υπολογιζουν και το κερδος κατι που δεν ειναι παντα το ιδιο. Βεβαια μπορει να κανω και λαθος αν και νομιζω πως ηταν απλα μια δικαιολογια.
mixanobious Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 γινεται και αυτοματα πιστευω παντως οτι πρεπει να αναλαβει την ευθυνη του λαθους αν πχ γινοταν ενα λαθος και η τιμη ηταν 50 ευρω πανω. θα κανανε τα κοροιδα 1
dkmaster Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Αν η τιμή ήταν 50 ευρώ πάνω δεν θα αγόραζε ο κάθε πικραμένος 500+ κομμάτια. 4
paylidis Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 ηρθε ακυρωτικό. ειχε και μια τσαντα που ηθελα και ειχα παραγγειλει αλλα απο εμενα μαυρο απο εδω και περα... ουτε καν μπηκαν στον κοπο να με ρωτήσουν αν θέλω την τσαντα τα μπεεεε. οταν βρω χρονο θα στειλω μια αρνητική πάντως, για παραδειγματισμο και μονο
kostastnt Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Ηρθε και σε μενα ακυρο.. Αρνητικη στο skroutz γιατι μου την σπαει οταν καποιος αποδιδει ευθυνες στο "αυτοματο συστημα τιμολογησης" λες και ειναι το skynet και παιρνει πρωτοβουλιες.. Ας ειχαν τα @@ να πουν ειμαστε αμπαλοι απο τεχνολογια και δεν μπορουμε να ρυθμισουμε το συστημα.. Τελος μετα απο τοσα χρονια αγορων μεσω ιντερνετ εχω μαθει οτι κατα τυχη σε τριημερο δεν γινεται λαθος.. Sent from my iPhone using Insomnia 4
achilles_g_ Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Ρε παιδιά...τόσα χρόνια στο ιντερνετ όπως λέτε...νομίζετε ότι υπήρχε πιθανότητα να εκτελεστεί η παραγγελία σας;
Questioner Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Μην επαναπαύεστε στο ο,τι ήταν αρκετά χαμηλή η τιμή... Έχουμε δει και στο παρελθόν χαμηλές τιμές ή ακόμα και λάθη τα οποία διευθετούνται με επαγγελματισμό. Επεξ/σία 19 Μαρτίου 2013 από Questioner
ChrisN.S. Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 μια αρνητική στο skroutz και από μένα, τα λάθη πρέπει να πληρώνονται sorry info-world...
cabdik Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 κι εμενα, ακυρο...!!!! οσο για "αυτοματα συστηματα τιμολογησης", προσωπικα, δεν το τρωω....!!! κανενας ελευθερος επαγγελματιας, δεν δεσμευεται. αυτος και μονο αυτος οριζει την τιμη πωλησης, στο δικο του καταστημα.
kostastnt Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Η τιμή δεν ήταν αρκετά χαμηλή.. Ήταν απλά 60-70% κάτω σε σχέση με Ελλάδα.. Με Αμερική-Ευρώπη ήταν 30-50% οπότε είναι υποκειμενικό το χαμηλή τιμή.. Δεν ήταν 1-2Ευρώ, αλλά 30 η τιμή πώλησης για να μιλάμε για εξόφθαλμο λάθος.. Και έχει τύχει κατά καιρούς να πάρω πράματα με τέτοιες εκτπώσεις.. Θυμάμαι τηλεόραση εποχή που ξεστοκάριζε το continent και πήρε ο πατέρας μου τηλεόραση με 85-90% έκπτωση.. Τάμπλετ πριν λίγο καιρό στο γνωστό θέμα με 50% έκπτωση κτλ..
leros2004 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Κρίμα για τα παιδιά που θα γεμίζανε τις αγγελίες με δίσκος . Πολύ τα λυπάμαι. Φυσικά ...αλητεία του καταστήματος που τόλμησε να κάνει λάθος (Δεν μιλάμε για μαγαζί τύπου Public που το έχει κάνει κατ εξακολούθηση)) και μαγκιά των παλικαριών που θα τα μοσχοπουλούσαν και μαύρα κιόλας .... 2
SagoniasSlutRos Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Εδω κανει τετοια λαθη το αμαζον κ δεν στελνει μετα, λετε να τα εστελνε ενα μικρο μαγαζι; θα το εκλειναν κ θα εμπαιναν μεσα με τρελη χασουρα. Το οτι μπορει να εγινε επιτηδες ειναι αλλο θεμα που συμφωνω. Btw δεν πρεπει να χουν κ το πιο εξεληγμενο συστημα, αφου το καλοκαιρι ειχα παραγγειλει εναν επεξεργαστη που εδειχνε αμεσα διαθεσιμος, και τελικα ηταν ενα κομματι πελατη στο σερβις. Sent from my HTC HD2 using Insomnia
Προτεινόμενες αναρτήσεις