defacer Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Γι' αυτό ας σταματήσουμε την κριτική σε όλους και για τα πάντα (να μην φαινόμαστε και γκρινιάρηδες). Πάντως επειδή, από τα μέχρι τώρα post σου που έχω δει σε διάφορα θέματα, φαίνεσαι άνθρωπος με γνώσεις (άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου στις διάφορες θέσεις σου) πιστεύω ότι το συγκεκριμένο σου post το έκανες απλά για να πεις κάτι αφού είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι η έκφραση αντιρρήσεων (η γκρίνια αν θες) είναι το μόνο που μπορεί να αλλάξει δεδομένα και καταστάσεις. Κι έτσι και "Το μαγαζί της γειτονιάς που δεν έχει πολλές επιλογές" να φροντίσει να αποκτήσει και "Το Πλαίσιο έχει σπαστικούς πωλητές και είναι ενοχλητικό γιατί σπρώχνει τουρμπο βάζω Χ όσο δεν πάει" να αλλάξει την προσέγγισή του. Καλώς η κακώς αυτό που γίνεται εδώ (και στα φόρουμ γενικότερα) είναι feedback για τους ενδιαφερόμενους. Και όποιος θέλει ας το λάβει Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εδώ και πολλές σελίδες υπάρχει ένα γκρουπάκι το οποίο λες και πληρώνεται με τη λέξη κράζοντας τη γραμμή που έχουν οι πωλητές του πλαισίου. Επειδή δε θέλω να μακρυγορήσω, θα πω ότι ακόμα κι αν δεχτώ πως αυτό γίνεται όπως λες προκειμένου να δοθεί feedback στο πλαίσιο: Ενδεχομένως να μην είστε το target group πελατών, να μην το έχετε καταλάβει και παρόλα αυτά να φέρεστε σα να είστε. Το feedback είναι καλό και άγιο, αλλά το κράξιμο σχετικά με το πώς πρέπει να λειτουργεί μια αλυσίδα καταστημάτων που προέρχεται από ανθρώπους με μηδενική εμπειρία στο χώρο του retail και απευθύνεται σε μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες εγχώριες αλυσίδες είναι αστείο. ΥΓ: Κάποια μέρα μπήκα σ' ένα μαγαζί (όχι Πλαίσιο) και είπα στον υπάλληλο κυριολεκτικά: "Θέλω να ρωτήσω αν έχετε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Σας το λέω ξεκάθαρα ότι δε μ' ενδιαφέρει καμία άλλη εναλλακτική πρόταση που μπορεί να μου κάνετε, θέλω μόνο να μου πείτε αν υπάρχει διαθέσιμο ή όχι." Απάντηση: "Δεν υπάρχει, αλλά μπορείτε αντί γι' αυτό..." Πρώτον, γέλασα με τους φίλους μου. Γκρίνιαξα και λίγο χαβαλές να γίνεται. Αλλά αντί να κράζω τον πωλητή που απλά έκανε τη δουλειά του να φτάσει 9 η ώρα να φύγουμε και δεν ήταν τζιμάνι που πουλάει πάγο στους εσκιμώους, απλά αποδέχτηκα ότι εγώ είμαι το freak της υπόθεσης (= καμία σχέση με το συνηθισμένο είδος πελάτη τους) και ότι αν αυτό που έγινε μου φάνηκε εξωπραγματικό, το μεγαλύτερο μερίδιο "ευθύνης" ήταν δικό μου. YMMV.
Star_Light Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν ισχύει αυτό. Στο Amazon οι συνθήκες εργασίας είναι τραγικές, και δεν είναι ελληνική μουρμούρα αυτό, μία αναζήτηση τύπου "amazon working conditions" θα σε πείσει. Υπάρχουν μεγαθήρια τα οποία τουλάχιστον τηρούν τα προσχήματα, και με το παραπάνω. Για ποιο λόγο δεν κράζουν την ..Google για τις συνθήκες εργασίας της ας πούμε; Ακόμα και στην Ελλάδα, ο Σκλαβενίτης, αυτός ο "βετεράνος του κόκκινου στρατού", είπε ρητά Κυριακή ψωνίστε από αλλού, στα @@ μας.. Ο Καρέλιας ανέβασε τους μισθούς των εργαζομένων του επειδή ..είχε κέρδη! Το πλαίσιο από την άλλη, δεν ξεχνά να υπερηφανευτεί για τα κέρδη του, αλλά το πλυντήριο εργαζομένων καλά κρατεί. Και δώσ'του πρωταθληματάκια επιβίωσης, όποιος πουλήσει τα λιγότερα απολύεται. O Σκλαβενιτης ειναι απο τις καλυτερες επιχειρησεις .... δινει εναν σωστο και σοβαρο μισθο για την εποχη μας πάντα δηλαδη 800-1000 ευρω έχω ακουσει ελπιζω να ειναι αληθεια. Και δινει και 2 ρεπουδάκια μεσα στην εβδομάδα δηλαδη μια Κυριακη και ενα μεσα στην εβδομάδα. Επισης μειωσε τις τιμές λογω πτωσης του ΦΠΑ απο 23% σε 13% κατι που άλλοι δεν εκαναν ολα αυτα ειναι δειγματα οτι ειναι απο τις σοβαρές επιχειρησεις. 5
haris_216 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εδώ και πολλές σελίδες υπάρχει ένα γκρουπάκι το οποίο λες και πληρώνεται με τη λέξη κράζοντας τη γραμμή που έχουν οι πωλητές του πλαισίου. Επειδή δε θέλω να μακρυγορήσω, θα πω ότι ακόμα κι αν δεχτώ πως αυτό γίνεται όπως λες προκειμένου να δοθεί feedback στο πλαίσιο: Ενδεχομένως να μην είστε το target group πελατών, να μην το έχετε καταλάβει και παρόλα αυτά να φέρεστε σα να είστε. Το feedback είναι καλό και άγιο, αλλά το κράξιμο σχετικά με το πώς πρέπει να λειτουργεί μια αλυσίδα καταστημάτων που προέρχεται από ανθρώπους με μηδενική εμπειρία στο χώρο του retail και απευθύνεται σε μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες εγχώριες αλυσίδες είναι αστείο. ΥΓ: Κάποια μέρα μπήκα σ' ένα μαγαζί (όχι Πλαίσιο) και είπα στον υπάλληλο κυριολεκτικά: "Θέλω να ρωτήσω αν έχετε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Σας το λέω ξεκάθαρα ότι δε μ' ενδιαφέρει καμία άλλη εναλλακτική πρόταση που μπορεί να μου κάνετε, θέλω μόνο να μου πείτε αν υπάρχει διαθέσιμο ή όχι." Απάντηση: "Δεν υπάρχει, αλλά μπορείτε αντί γι' αυτό..." Πρώτον, γέλασα με τους φίλους μου. Γκρίνιαξα και λίγο χαβαλές να γίνεται. Αλλά αντί να κράζω τον πωλητή που απλά έκανε τη δουλειά του να φτάσει 9 η ώρα να φύγουμε και δεν ήταν τζιμάνι που πουλάει πάγο στους εσκιμώους, απλά αποδέχτηκα ότι εγώ είμαι το freak της υπόθεσης (= καμία σχέση με το συνηθισμένο είδος πελάτη τους) και ότι αν αυτό που έγινε μου φάνηκε εξωπραγματικό, το μεγαλύτερο μερίδιο "ευθύνης" ήταν δικό μου. YMMV. Αυτό μπορώ να το δεχτώ μόνο και μόνο επειδή δε με γνωρίζεις. Γιατί τουλάχιστον εγώ (δε γνωρίζω για τους υπόλοιπους "κράζοντες") είμαι στο χώρο του sales (χονδρική ελάχιστα, retail σχεδόν συνέχεια) τις τελευταίες 3 δεκαετίες. Από ατομικές επειχειρήσεις μέχρι ΑΕ. Και αν και "δεινόσαυρος" στο χώρο βλέπεις ότι δεν γοητεύομαι από πρακτικές "πελατογλυψίματος" που αν και φαντάζουν σύγχρονες στους αμύητους, είναι παμπάλαιες. Τώρα για το αν είναι πετυχημένη όπως λες εταιρία (μπορούμε να συζητήσουμε αν θες τις "περγαμηνές" των πετυχημένων εταιριών και που στηρίζονται τα εύσημα περί επιτυχίας) αυτό δεν μου λέει κάτι. Και το Jumbo, που έχω "κράξει" αλλού, είναι πετυχημένο σαν εταιρία (με αντίστοιχες προδιαγραφές "επιτυχίας"). Αυτό όμως δεν το κάνει λιγότερο κακόγουστο και εκμεταλλευτή (προς πολλές μεριές). Αυτό που δεν έχουν καταλάβει πολλοί και το οποίο άλλοι "έβλεπαν" ήδη από τη δεκαετία του 80 είναι το ότι συγκεκριμένες εμπορικές τακτικές και αφέλεια καταναλωτική έχει οδηγήσει στην εξαφάνιση των μικρών και την εγκαθίδρυση 2-3 μεγάλων σε κάθε χώρο με πρακτικές "έτσι γουστάρουμε". Θα πει βέβαια κάποιος "μην πας εκεί αφού σε χαλάει" (το είπε συνφορουμίτης παραπάνω). Η απάντησή μου ήταν και παραμένει "θα πάω και θα το αλλάξω". Αφελές; Ίσως. Αλλά βλέπεις τι έχει κάνει η απραξία μας σήμερα σε πολλούς τομείς της δραστηριότητας (δεν θα γίνω πιο συγκεκριμένος αφού ορισμένα θέματα απαγορεύονται από το φόρουμ) 1
panoskir Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Η απάντησή μου ήταν και παραμένει "θα πάω και θα το αλλάξω". Θα πας και θα αλλάξεις την επιχείρησή του αλλού που δεν είναι δίκια σου;Ως τι;Αν υπάρχουν παρανομίες στο πλαίσιο πρέπει να πάει το σωματείο με στοιχειά στην επιθεώρησή εργασιας και μετά να δημοσιοποιήσει την διαδικασία.
haris_216 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Θα πας και θα αλλάξεις την επιχείρησή του αλλού που δεν είναι δίκια σου;Ως τι;Αν υπάρχουν παρανομίες στο πλαίσιο πρέπει να πάει το σωματείο με στοιχειά στην επιθεώρησή εργασιας και μετά να δημοσιοποιήσει την διαδικασία. Ίσως δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου (ή εγώ δεν το εξήγησα καλά). Όταν λέω "θα πάω και θα το αλλάξω" δεν το εννούσα όπως ακούστηκε. Απλά στην παρατήρηση "μην πας εκεί αφού σε χαλάει" λέω ότι "θα πάω (ψωνίσω) εκεί αλλά θα το αλλάξω (με την κριτική μου)" Και ενημερωτικά, "η επιχείρηση του άλλου" υπάρχει επειδή εγώ (ο πελάτης) είμαι ικανοποιημένος (αν είμαι) και ψωνίζω από κει. 2
Star_Light Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Ίσως δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου (ή εγώ δεν το εξήγησα καλά). Όταν λέω "θα πάω και θα το αλλάξω" δεν το εννούσα όπως ακούστηκε. Απλά στην παρατήρηση "μην πας εκεί αφού σε χαλάει" λέω ότι "θα πάω (ψωνίσω) εκεί αλλά θα το αλλάξω (με την κριτική μου)" Και ενημερωτικά, "η επιχείρηση του άλλου" υπάρχει επειδή εγώ (ο πελάτης) είμαι ικανοποιημένος (αν είμαι) και ψωνίζω από κει. Ναι σιγα μην ιδρωσε το αυτι τους απο ένα ατομο. Για αυτο και εγω τοτε που ειχα θεμα με τον υπολογιστη τον οποιο και καλα ειδανε τους ειπα οτι δεν πληρωνω απο τη στιγμη που συνεχιζει να εχει το προβλημα μου έβγαλαν μια μηδενική αποδειξη δεν θυμαμαι ακριβως και εφυγα. Μετα ξαναπηγα απο 2-3 χρονια και πήρα κατι άλλο και ουτε γάτα ουτε ζημιά. Αν κάποιος θεωρει οτι οι συνθηκες εργασιες και ο μισθος δεν του κάνουν δεν πηγαινει και τελειωσε. Να τους αλλαξεις μονος σου ειναι δυσκολο. Αυτοι πηγαινεις εκει και σου λενε θα κανεις αυτο και αυτο οποτε και εσυ αμα δεν σου κανει αυτο που σου λενε τους λες οχι δεν το δεχομαι για αυτο και για αυτο το λογο οποτε το πιθανοτερο ειναι να φυγεις παρα να αλλαξουν αυτοι πολιτική
haris_216 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Αν και φεύγουμε ίσως από το συγκεκριμένο θέμα, δεν ξέρεις τη δύναμη του πολίτη γενικότερα και του καταναλωτή ειδικότερα (σαν σύνολο ατόμων πάντα και όχι ο καθένας μόνος του). Υπάρχουν εντυπωσιακά παραδείγματα μεταβολής πρακτικής εταιριών (σχεδόν επιβολής) λόγω καταναλωτικής αντίδρασης. Αλλά αυτά βέβαια συμβαίνουν σε χώρες της βόρειας ευρώπης όπου όταν το εκάστοτε ινστιτούτο καταναλωτή καλεί σε μποϋκατάζ πχ κρέατος, δεν πάνε όλοι την προηγούμενη να στοκάρουνε κιμά και μπριζόλες (αληθινό ελληνικό συμβάν από τη δεκαετία του 80, για όσους θυμούνται) Σταματώ εδώ τα off topic για να μην εκτροχιάζουμε περαιτέρω το νήμα 2
defacer Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2014 Αυτό μπορώ να το δεχτώ μόνο και μόνο επειδή δε με γνωρίζεις. Γιατί τουλάχιστον εγώ (δε γνωρίζω για τους υπόλοιπους "κράζοντες") είμαι στο χώρο του sales (χονδρική ελάχιστα, retail σχεδόν συνέχεια) τις τελευταίες 3 δεκαετίες. Από ατομικές επειχειρήσεις μέχρι ΑΕ. Και αν και "δεινόσαυρος" στο χώρο βλέπεις ότι δεν γοητεύομαι από πρακτικές "πελατογλυψίματος" που αν και φαντάζουν σύγχρονες στους αμύητους, είναι παμπάλαιες. Έχεις δίκιο, δε μπορώ βέβαια να ξέρω για τον καθένα. Επίσης όμως νομίζω είναι προφανές ότι στατιστικά αποτελείς εξαίρεση (αναρωτιέμαι τι ποσοστό μελών δεν έχει 3 δεκαετίες στη ζωή, πόσο μάλλον σε sales). Κι εξάλλου αν διαβάσεις το thread ξανά θα δεις ότι η κριτική εκφράζεται με διαφορετικό ύφος από διαφορετικά άτομα. Δεν είσαι απ' αυτούς που ξεχωρίζουν για τη συγκεκριμένη άποψη παρόλο που τη συμμερίζεσαι τουλάχιστον μερικώς. Το πελατογλύψιμο δε θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβεις ότι δημιουργήθηκε ιστορικά λίγο μετά την πρώτη κατάργηση μονοπώλιου, όποιο κι αν ήταν αυτό. ;-) Τώρα για το αν είναι πετυχημένη όπως λες εταιρία (μπορούμε να συζητήσουμε αν θες τις "περγαμηνές" των πετυχημένων εταιριών και που στηρίζονται τα εύσημα περί επιτυχίας) αυτό δεν μου λέει κάτι. Και το Jumbo, που έχω "κράξει" αλλού, είναι πετυχημένο σαν εταιρία (με αντίστοιχες προδιαγραφές "επιτυχίας"). Αυτό όμως δεν το κάνει λιγότερο κακόγουστο και εκμεταλλευτή (προς πολλές μεριές). Εδώ δε διαφωνώ. Αλλά δεν κρίνω το καλό ή κακό γούστο του πλαισίου γιατί ο σκοπός ύπαρξης αυτής της επιχείρησης (και κάθε άλλης βασικά) είναι να παράγει κέρδη, όχι πολιτισμό. Επομένως σ' αυτό το context, επιτυχία = κερδοφορία + ανάπτυξη. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει πολλοί και το οποίο άλλοι "έβλεπαν" ήδη από τη δεκαετία του 80 είναι το ότι συγκεκριμένες εμπορικές τακτικές και αφέλεια καταναλωτική έχει οδηγήσει στην εξαφάνιση των μικρών και την εγκαθίδρυση 2-3 μεγάλων σε κάθε χώρο με πρακτικές "έτσι γουστάρουμε". Θα πει βέβαια κάποιος "μην πας εκεί αφού σε χαλάει" (το είπε συνφορουμίτης παραπάνω). Η απάντησή μου ήταν και παραμένει "θα πάω και θα το αλλάξω". Αφελές; Ίσως. Αλλά βλέπεις τι έχει κάνει η απραξία μας σήμερα σε πολλούς τομείς της δραστηριότητας (δεν θα γίνω πιο συγκεκριμένος αφού ορισμένα θέματα απαγορεύονται από το φόρουμ) Δε θα το έλεγα αφελές, όμως διαφωνώ έντονα. Προσωπικά είμαι οπαδός της ιδεολογίας "αφού στο κάτω κάτω αυτό που τους νοιάζει είναι το πορτοφόλι, αν θες να ακουστείς χτύπα στο πορτοφόλι". Μην πας δηλαδή αλλά όχι για να μη σε πρήξουν -- για να κάνεις το κομμάτι σου ως καταναλωτής σε ελεύθερη αγορά. Κι αυτό λοιπόν το vote with your money θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εξίσου αφελές (σιγά που θα λείψει από το πλαίσιο ο δικός μου πενιχρός τζίρος). Οπότε η αντίρρησή μου δεν έχει να κάνει με την αφέλεια, έχει να κάνει με τον τρόπο που επιλέγεις να ασκήσεις "πίεση". Για μένα αυτό που κάνεις μοιάζει επικίνδυνα με το να πηγαίνεις σε vegetarian εστιατόριο και να ζητάς μπριζόλα. Τέλος, κάνω τη σύνδεση με πράγματα που έγραψα πιο πάνω για να πω ότι καλά τα είπαμε για σένα προσωπικά, αλλά πιστεύω (αυθαίρετα) πως οι περισσότεροι απλά γκρινιάζουν για να γκρινιάξουν (όχι 100% ακριβές, αλλά δε θεωρώ σκόπιμο να το αναλύσουμε περισσότερο).
SlimData Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2014 Από ότι καταλαβαίνω στις τελευταίες σελίδες, το καινούριο σκεπτικό είναι "αν δεν σου αρέσει πήγαινε αλλού". (όπως κάνω κι εγώ μεταξύ πολλών πολλών άλλων δηλαδή...) Επίσης αν καταλαβαίνω καλά, αυτός/αυτή/αυτοί με το παραπάνω επιχείρημα, για κάποιον λόγο δείχνουν να είναι αντίθετοι στην κριτική προς την επιχείρηση. Και αυτό πραγματικά με ξεπερνάει. Πως είναι δυνατόν και για ποιον λόγο να αντιδρά κάποιος σε κριτική προς μια εταιρία, αυτού μάλιστα του βεληνεκούς. Επειδή πλέον η δική μου ικανότητα να υποθέτω μια ενδεχόμενη εξήγηση με "λογικό" υπόβαθρο έχει στερέψει, νομίζω ότι το μόνο που μένει είναι απλά και μόνο θέμα πολιτικής ιδεολογίας. Και αυτό απαγορεύεται στο φόρουμ. Άρα πάλι, στα δικά μου μάτια, η συζήτηση που γίνεται εδώ και δεκάδες σελίδες έχει βρει ανάχωμα και δεν προχωράει άλλο.
defacer Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Από ότι καταλαβαίνω στις τελευταίες σελίδες, το καινούριο σκεπτικό είναι "αν δεν σου αρέσει πήγαινε αλλού". (όπως κάνω κι εγώ μεταξύ πολλών πολλών άλλων δηλαδή...) Καινούριο δε λες τίποτα... μόνο μερικές χιλιάδες χρόνια είναι που το κάνει η ανθρωπότητα. Επίσης αν καταλαβαίνω καλά, αυτός/αυτή/αυτοί με το παραπάνω επιχείρημα, για κάποιον λόγο δείχνουν να είναι αντίθετοι στην κριτική προς την επιχείρηση. Επειδή δεν καταλαβαίνεις καλά, να το εξηγήσω λίγο καλύτερα: Η κριτική προς οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός. Το piling on για πράγματα που έχουν χιλιοειπωθεί και που είναι προφανές πως δεν γίνονται κατα λάθος (να πεις δηλαδή ότι με το feedback θα τα διορθώσουν) αλλά με σχέδιο και από ανθρώπους παντελώς άσχετους με το χώρο είναι γκρίνια και αργόσχολο. Πηγαίνεις σ' ένα μπαρ και δε σου αρέσει το σέρβις; Δεν ξαναπάς και τελειώνει εκεί. Απλά το πλαίσιο είναι the one you love to hate και η χορωδία του κραξίματος μεγάλη.
leonidas_fs Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 By the way κατι που πολλοί παρερμηνεύεται... Το Πλαίσιο και κάθε εταιρεία τέτοιου μεγέθους, εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές και προωθεί χιλιάδες προιόντα. Εχει τύχει να πάρω turbo -x και να μου βγει αηδία, έχει τύχει να πάρω turbo-x και να μου βγει διαμάντι. Ειλικρινά το εχω 4 χρόνια και ακόμα παίζει! (Access Point) Βέβαια εδω ισχύει και ο χρυσός κανόνας του marketing που λέει οτι ενας ευχαριστημένος πελάτης θα πει εναν καλό λόγο σε περίπου 3 άτομα, ενω ενας δυσσαρεστημένος σε περίπου 10 άτομα. Γιατι δεν ξεκινάμε και ενα θέμα, που θα λέμε τα καλά απο το πλαίσιο, το mediamarkt, κωτσόβολο κτλ??? Μην είστε απόλυτοι, διότι είναι λάθος!
DrLo Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 By the way κατι που πολλοί παρερμηνεύεται... Το Πλαίσιο και κάθε εταιρεία τέτοιου μεγέθους, εξυπηρετεί καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές και προωθεί χιλιάδες προιόντα. Εχει τύχει να πάρω turbo -x και να μου βγει αηδία, έχει τύχει να πάρω turbo-x και να μου βγει διαμάντι. Ειλικρινά το εχω 4 χρόνια και ακόμα παίζει! (Access Point) Αν και συμφωνώ γενικά ... το να αντέξει ένα AP 4 χρόνια (μέσα σε σπίτι φαντάζομαι) δε λέει και κάτι ... αυτό έλειπε να χαλάγανε και τα AP. Τι να πούν και αυτοί πού είχανε τα WRT54G χρόνια ολοκληρα στη ταράτσα. 1
chicken32 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2014 Γιατι δεν ξεκινάμε και ενα θέμα, που θα λέμε τα καλά απο το πλαίσιο, το mediamarkt, κωτσόβολο κτλ??? να μερικά
Προτεινόμενες αναρτήσεις