DrLo Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν έχω καταλάβει γιατί κάποιοι νιώθουν "μάγκες" αν γράψουν κάτι για το "εξυπηρετηθήκατε" στο ταμείο του Πλαίσιο και όχι πχ για την αντίστοιχη τυπικούρα των αεροσυνοδών όταν κατεβαίνεις/ανεβαίνεις σε αεροπλάνο ? 3
black_rabBiT Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 καταναλωτική σιγουριά. εμ αυτό πού το πας;
haris_216 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν έχω καταλάβει γιατί κάποιοι νιώθουν "μάγκες" αν γράψουν κάτι για το "εξυπηρετηθήκατε" στο ταμείο του Πλαίσιο και όχι πχ για την αντίστοιχη τυπικούρα των αεροσυνοδών όταν κατεβαίνεις/ανεβαίνεις σε αεροπλάνο ? Αν επικεντρώνεσαι μόνο στο ταμείο τότε οκ, έχεις δίκιο (ίσως βέβαια η απάντηση να είναι ότι η τυπικούρα των αεροσυνοδών καθιερώθηκε στο παρελθόν όταν πολλοί από εμάς "ψηλώναμε" δέκα πόντους με τέτοιες προσεγγίσεις). Από την άλλη όμως, έτσι χάριν συζήτησης, μπες μέσα σε ένα κατάστημα και πάρε (ή ψάξε) για μια γόμα, ένα στικάκι, ένα κάθισμα ή απλά κάνε ένα πέρασμα από όλα τα τμήματά του έτσι σε στυλ window shopping και πες μου πόσες τέτοιες ερωτήσεις θα εισπράξεις. Ρε αρχηγέ του Πλαισίου, ξέρω που βρίσκονται οι υπάλληλοί σου και αν τους χρειαστώ θα τους ρωτήσω. Τι μου τα ζαλίζετε μπροστά σε κάθε (μα σε κάθε) ράφι. Αν πριν από 5 χρόνια είχαμε όρεξη για μπλα μπλα τώρα δεν ισχύει. Δεν μιλάω ακόμα και στη γυναίκα μου ωρες ώρες. Γιατί δηλαδή πρέπει με το στανιό να με βάζεις στη διαδικασία: 1) Να απαντάω συνέχεια "απλά κοιτάω" 2) Να μην απαντάω αλλά να αισθάνομαι άσχημα (αφού δεν είμαι τόσο γαϊδούρι) 3) Να αρχίσω να κατεβάζω καντήλια εσωτερικά ή και εξωτερικά (αφού είπαμε ότι δεν είμαι γαϊδούρι) Μια ευγενική ερώτηση στην είσοδο όταν μπαίνεις, για να καθοδηγηθεί αυτός που δεν ξέρει, είναι κάτι παραπάνω από αρκετή υγ άσε που οι αεροσυνοδοί δεν σε ρωτάνε κάθε που περνάνε από δίπλα σου αλλά μόνο στο έβγα (ή και στο...δέλτα) 1
Valerie_ Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Αφού σας τη δίνει τόσο η εξυπηρέτηση στο Πλαίσιο γιατί μπαίνετε;! 3
black_rabBiT Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Φαντάζομαι οι "πωλητές" τσεκάρουν και για τυχόν κλοπές; 1
haris_216 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Αφού σας τη δίνει τόσο η εξυπηρέτηση στο Πλαίσιο γιατί μπαίνετε;! Αφού μπαίνω γιατί να μην στηλιτεύσω τα κακώς (κατά τη γνώμη μου) κείμενα για να αλλάξουν;
Valerie_ Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Ναι με το να τους εκθέτεις στο Πλαίσιοθρεντ τους έκανες τη μούρη κρέας. 1
DrLo Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Αν επικεντρώνεσαι μόνο στο ταμείο τότε οκ, έχεις δίκιο (ίσως βέβαια η απάντηση να είναι ότι η τυπικούρα των αεροσυνοδών καθιερώθηκε στο παρελθόν όταν πολλοί από εμάς "ψηλώναμε" δέκα πόντους με τέτοιες προσεγγίσεις). Από την άλλη όμως, έτσι χάριν συζήτησης, μπες μέσα σε ένα κατάστημα και πάρε (ή ψάξε) για μια γόμα, ένα στικάκι, ένα κάθισμα ή απλά κάνε ένα πέρασμα από όλα τα τμήματά του έτσι σε στυλ window shopping και πες μου πόσες τέτοιες ερωτήσεις θα εισπράξεις. Ρε αρχηγέ του Πλαισίου, ξέρω που βρίσκονται οι υπάλληλοί σου και αν τους χρειαστώ θα τους ρωτήσω. Τι μου τα ζαλίζετε μπροστά σε κάθε (μα σε κάθε) ράφι. Αν πριν από 5 χρόνια είχαμε όρεξη για μπλα μπλα τώρα δεν ισχύει. Δεν μιλάω ακόμα και στη γυναίκα μου ωρες ώρες. Γιατί δηλαδή πρέπει με το στανιό να με βάζεις στη διαδικασία: 1) Να απαντάω συνέχεια "απλά κοιτάω" 2) Να μην απαντάω αλλά να αισθάνομαι άσχημα (αφού δεν είμαι τόσο γαϊδούρι) 3) Να αρχίσω να κατεβάζω καντήλια εσωτερικά ή και εξωτερικά (αφού είπαμε ότι δεν είμαι γαϊδούρι) Μια ευγενική ερώτηση στην είσοδο όταν μπαίνεις, για να καθοδηγηθεί αυτός που δεν ξέρει, είναι κάτι παραπάνω από αρκετή υγ άσε που οι αεροσυνοδοί δεν σε ρωτάνε κάθε που περνάνε από δίπλα σου αλλά μόνο στο έβγα (ή και στο...δέλτα) Ναι ΟΚ ... συμφωνώ "γενικά" αλλά 1. εσύ μπορείς να ξέρεις που βρίσκεσαι, αυτό δεν ισχύει για όλους 2. αν μπεις πχ σε ένα μαγαζί που πουλά παπούτσια δε θα γίνει το ίδιο? Ναι, και εμένα μου την έχουν "σπάσει" πολλές φορές στο πλαίσιο αλλά έχω απαντήσει "ευχαριστώ, αν χρειαστώ κάτι θα σας πω" ... ναι είναι σπαστικό, αλλά είναι αρκετό να διακιολογήσει 65 σελίδες μπλα-μπλα ? 2
haris_216 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 ...................ναι είναι σπαστικό, αλλά είναι αρκετό να διακιολογήσει 65 σελίδες μπλα-μπλα ? Φυσικά, αφού είσαι στο...μπλα-μπλα Ναι με το να τους εκθέτεις στο Πλαίσιοθρεντ τους έκανες τη μούρη κρέας. Σκοπός μου δεν είναι να τους εκθέσω όπως λες αφού το να λες αυτό που ήδη γνωρίζει και ψιλομουρμουράει όλος ο κόσμος δεν είναι έκθεση. Αλλά από την άλλη να είσαι σίγουρη ότι το παρόν νήμα παρακολουθείται με θρησκευτική ευλάβεια από διάφορους "σχετικούς" με την εταιρία. Μια σοβαρή ομάδα management θα πρέπει να λάβει υπ' όψιν της ακόμα και αυτό το έμμεσο "κυτίο παραπόνων" και να προσαρμοστεί ανάλογα. Εντάξει, μπορεί τους 4ωρους πωλητές να τους επιβάλει το "λογιστήριο". Αλλά το να τα παίρνει στην κράνα ο πελάτης κάτι σημαίνει. Κάτι πάει λάθος. Ή με τον πελάτη ή με την προσέγγιση. Γι' αυτό τα λέω Τώρα βέβαια αν έχουν την φιλοσοφία ότι "there is no bad publicity" τί να πώ; Ο χρόνος θα δείξει ποιος κάνει λάθος. 2
NickTG Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν έχω καταλάβει γιατί κάποιοι νιώθουν "μάγκες" αν γράψουν κάτι για το "εξυπηρετηθήκατε" στο ταμείο του Πλαίσιο και όχι πχ για την αντίστοιχη τυπικούρα των αεροσυνοδών όταν κατεβαίνεις/ανεβαίνεις σε αεροπλάνο ? Ίσως γιατί οι περισσότεροι δεν έχουμε τόσα λεφτά να κάνουμε ταξίδια με αεροπλάνα όσο συχνά μπορούμε να πηγαίνουμε στο Πλαίσιο. 1
haris_216 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 ............2. αν μπεις πχ σε ένα μαγαζί που πουλά παπούτσια δε θα γίνει το ίδιο?............ Ναι θα γίνει αλλά από ένα υπάλληλο μία φορά γιατί το σύνηθες μικρό τους μέγεθος δίνει τη δυνατότητα να ξέρουν αμέσως όλοι οι υπάλληλοι ότι "απλά ρίχνω μια ματιά" Φαντάσου όμως να γινόταν ο ίδιο στο supermarket (γιατί ουσιστικά και το Πλαίσιο ένα supermarket είναι). Να έμπαινες δηλαδή στο carrefour και σε κάθε γωνία να στην είχαν "στημένη"!!!
defacer Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Ίσως γιατί οι περισσότεροι δεν έχουμε τόσα λεφτά να κάνουμε ταξίδια με αεροπλάνα όσο συχνά μπορούμε να πηγαίνουμε στο Πλαίσιο. Βλέπω με πρόλαβε άλλος. In other news, αν κάποιος φέρει στο μυαλό του συνολικά το τι λέγεται στο forum: Το μαγαζί της γειτονιάς δεν έχει πολλές επιλογές, δεν έχει έκθεση και δεν έχει προσωπικό να σε βοηθήσει. Το Πλαίσιο έχει σπαστικούς πωλητές και είναι ενοχλητικό γιατί σπρώχνει τουρμπο βάζω Χ όσο δεν πάει. Το Amazon μας έκοψε τα δωρεάν μεταφορικά άκουσον άκουσον και εκμεταλλεύεται τους εργαζόμενους (αυτό το κάνουν όλοι αλλά όσο πιο μεγάλος είσαι τόσο πιο πολύ σε κράζουν). Το eShop μπλα μπλα μπλα. Και μερικοί άνθρωποι απλά δεν ικανοποιούνται με τίποτα. Αλλά ας μην απελπιζόμαστε, είναι θέμα χρόνου να βρεθεί κάποιος επιχειρηματίας που θα μας προσφέρει ακριβώς την εμπειρία που θέλουμε: εκθεσιακό χώρο, μεγάλη γκάμα προϊόντων, πραγματικά γνώστες και εξυπηρετικούς πωλητές, εργασιακό χώρο χωρίς πίεση και με καλές αμοιβές, τζάμπα μεταφορικά και ευχετήρια κάρτα στα γενέθλιά μας. Απλά μετά από λίγο θα κλείσει γιατί ότι και να λέμε τώρα, στο τέλος θα αγοράζουμε από αλλού με βάση την τιμή. 1
parlapipas25 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Πριν μερικα χρονια ειχα παει στο πλαισιο για να παρω τηλεοραση 1500 ευρω αλλα ηθελα με ατοκες δοσεις,παω ολα καλα και εξυπηρετικοι αλλα μολις ακουσαν τις ατοκες δοσεις στραβωσανε και ο πωλητης να μου λεει δεν γινεται ειναι δυσκολο κλπ. Οκ λεω γεια χαρα,μπαινω στο αμαξι παω 500 μετρα πιο κατω που ηταν ο κοτσοβολος και πηρα την ιδια τηλεοραση απο κει και μεχρι 24 ατοκες δοσεις. Απο τοτε στο πλαισιο πηγαινω μονο να ψωνισω κανα φορτιστη κανα καλωδιακι και διαφορα τετοια μικροπραγματα γτ μεχρι εκει ειναι,τα πολλα λεφτα τα δινω σε καλυτερα μαγαζια. 1
liopyr Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Το Amazon μας έκοψε τα δωρεάν μεταφορικά άκουσον άκουσον και εκμεταλλεύεται τους εργαζόμενους (αυτό το κάνουν όλοι αλλά όσο πιο μεγάλος είσαι τόσο πιο πολύ σε κράζουν). Δεν ισχύει αυτό. Στο Amazon οι συνθήκες εργασίας είναι τραγικές, και δεν είναι ελληνική μουρμούρα αυτό, μία αναζήτηση τύπου "amazon working conditions" θα σε πείσει. Υπάρχουν μεγαθήρια τα οποία τουλάχιστον τηρούν τα προσχήματα, και με το παραπάνω. Για ποιο λόγο δεν κράζουν την ..Google για τις συνθήκες εργασίας της ας πούμε; Ακόμα και στην Ελλάδα, ο Σκλαβενίτης, αυτός ο "βετεράνος του κόκκινου στρατού", είπε ρητά Κυριακή ψωνίστε από αλλού, στα @@ μας.. Ο Καρέλιας ανέβασε τους μισθούς των εργαζομένων του επειδή ..είχε κέρδη! Το πλαίσιο από την άλλη, δεν ξεχνά να υπερηφανευτεί για τα κέρδη του, αλλά το πλυντήριο εργαζομένων καλά κρατεί. Και δώσ'του πρωταθληματάκια επιβίωσης, όποιος πουλήσει τα λιγότερα απολύεται. 7
haris_216 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2014 ........................Και μερικοί άνθρωποι απλά δεν ικανοποιούνται με τίποτα.............. Γι' αυτό ας σταματήσουμε την κριτική σε όλους και για τα πάντα (να μην φαινόμαστε και γκρινιάρηδες). Πάντως επειδή, από τα μέχρι τώρα post σου που έχω δει σε διάφορα θέματα, φαίνεσαι άνθρωπος με γνώσεις (άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου στις διάφορες θέσεις σου) πιστεύω ότι το συγκεκριμένο σου post το έκανες απλά για να πεις κάτι αφού είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι η έκφραση αντιρρήσεων (η γκρίνια αν θες) είναι το μόνο που μπορεί να αλλάξει δεδομένα και καταστάσεις. Κι έτσι και "Το μαγαζί της γειτονιάς που δεν έχει πολλές επιλογές" να φροντίσει να αποκτήσει και "Το Πλαίσιο έχει σπαστικούς πωλητές και είναι ενοχλητικό γιατί σπρώχνει τουρμπο βάζω Χ όσο δεν πάει" να αλλάξει την προσέγγισή του. Καλώς η κακώς αυτό που γίνεται εδώ (και στα φόρουμ γενικότερα) είναι feedback για τους ενδιαφερόμενους. Και όποιος θέλει ας το λάβει
Προτεινόμενες αναρτήσεις