Cossutius. Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 μακαρι γτ θα μου αρεσε αρκετα να ασχοληθω με hardware Η/Υ και ποσο μαλλον να προτεινω κομματια σε πελατες(περα απο το οικονομικο οφελος που θα εχω) Δυστυχώς για εσένα το πλαίσιο έχει συγκεκριμένη πολιτική. Την προώθηση των τουρμποτέτοιων. Οπως καταλαβαίνεις θα πρέπει είτε να ψεύδεσαι, είτε να πουλάς κρύβοντας την αλήθεια με τέτοιο τρόπο ωστε να μη λες ψέμματα. Λόγου χάρη "Χμ...καλό ειναι το τάδε μηχάνημα αλλά ακριβό και ως εγγύηση θα πρέπει να το στείλετε μόνοι σας στην αντιπροσωπία. Το τουρμπάτο όμως ειναι φθηνό, έχει παρόμοια υλικά και αν πάθει κάτι εδώ ειμαστε εμεις να σας το φτιάξουμε". Σαφως κανεις δε θα έχει την εξυπνάδα να σε ρωτήσει αν αναλαμβάνεται και το software του μηχανήματος (συνήθως όχι) και θέλει έξτρα φράγκα όπως και το γεγονός οτι 9 στις 10 φορές που θα πας στο πλαίσιο για πρόβλημα, θα βρουν τον τροπο να σε κάνουν να πληρωσεις.
man of steel Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2014 Δυστυχώς για εσένα το πλαίσιο έχει συγκεκριμένη πολιτική. Την προώθηση των τουρμποτέτοιων. Οπως καταλαβαίνεις θα πρέπει είτε να ψεύδεσαι, είτε να πουλάς κρύβοντας την αλήθεια με τέτοιο τρόπο ωστε να μη λες ψέμματα. Λόγου χάρη "Χμ...καλό ειναι το τάδε μηχάνημα αλλά ακριβό και ως εγγύηση θα πρέπει να το στείλετε μόνοι σας στην αντιπροσωπία. Το τουρμπάτο όμως ειναι φθηνό, έχει παρόμοια υλικά και αν πάθει κάτι εδώ ειμαστε εμεις να σας το φτιάξουμε". Σαφως κανεις δε θα έχει την εξυπνάδα να σε ρωτήσει αν αναλαμβάνεται και το software του μηχανήματος (συνήθως όχι) και θέλει έξτρα φράγκα όπως και το γεγονός οτι 9 στις 10 φορές που θα πας στο πλαίσιο για πρόβλημα, θα βρουν τον τροπο να σε κάνουν να πληρωσεις. Ακούω τόσα αρνητικά για την αλυσίδα και ειδικά από άτομα τα οποία εκτιμώ όπως ο cossutius και σκέφτομαι τελικά ότι εμείς εδώ στην Λάρισα με το Πλαίσιο που έχουμε είμαστε πολύ κωλόφαρδοι.Πήγα πριν από μία εβδομάδα να πάρα κάρτα Ethernet γιατί αυτήν της μητρικής κάηκε.Να πω εδώ ότι ο Turbo -x υπολογιστής που είχα πάρει έχει τρία χρόνια εγγύησης και συνοδεύεται από μία κάρτα όπως αυτές των πιστωτικών και πήγα στο μαγαζί.Ο τεχνικός μου είπε ότι ο πιο γρήγορος τρόπος στο πρόβλημα μου είναι η κάρτα ethernet αλλά αφού ισχύει η εγγύηση να πάω να μου αλλάξουν μητρική.Του είπα ότι I.X δεν παίζει και μου απάντησε ότι αν έμενα κοντά στο κέντρο της πόλης θα περνούσε να τον παραλάβει αυτός.Δυστυχώς ζω σε χωριό αλλά πρέπει να βρω τρόπο να πάω τον Η/Υ καθώς 9 Δεκεμβρίου τελειώνει η εγγύηση και θέλω να την αλλάξω την μητρική ίσως δώσω και κάτι παραπάνω για μία καλύτερη.Το μόνο αρνητικό είναι ότι άρχισαν και εδώ τα(εξυπηρετηθήκατε και μου σπάνε τα νεύρα...Μακάρι να μην χαλάσει το εδώ κατάστημα όπως διαβάζω να γίνεται παντού σχεδόν..
SWtt Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 ρε παιδια οκ κατανοω και συμφωνω ως επι το πλειστον με αυτα που λετε(ειδικα για τα touvla-x) αλλα πειτε μ και κατι ακομα....ποιος εργοδοτης στην σημερον ημερα δεν ειναι απαιτητικος και πιεστικος με τους εργαζομενους που εχει στην εταιρια του?!κοροιδευομαστε τωρα..... 1
Cossutius. Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Καλά το οτι οι υπάλληλοι ειναι ευγενέστατοι και θα σκιστουν να εξυπηρετήσουν ειναι δεδομένο. Η πολιτική της εταιρίας ειναι απαράδεκτη οπου εξαναγκάζει πολλές φορές και καλούς υπαλλήλους να κρύψουν το καλύτερο για να προωθήσουν την τουρμποτέτοια
man of steel Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Καλά το οτι οι υπάλληλοι ειναι ευγενέστατοι και θα σκιστουν να εξυπηρετήσουν ειναι δεδομένο. Η πολιτική της εταιρίας ειναι απαράδεκτη οπου εξαναγκάζει πολλές φορές και καλούς υπαλλήλους να κρύψουν το καλύτερο για να προωθήσουν την τουρμποτέτοια Πάντως εδώ Λάρισα δεν παίζει κάτι τέτοιο.Εγώ τουλάχιστον προσωπικά απασχολώ κάποιον από το μαγαζί μόνο αν δεν ξέρω που βρίσκεται κάποιο προϊόν και αυτό είναι όλο.Ποτέ όσες φορές και αν διάλεξα κάτι δεν ήρθε κάποιος να μου πει ξέρεις αυτό δεν κάνει έχουμε turbo -x.Όταν πήρα τον Η/Υ εν γνώση μου πήρα Turo-x καθώς ήταν ο μόνος καινούργιος τεταπύρηνος με 410 ευρώ το 2011 και αφού διαπίστωσα ότι το μόνο turbo-x που είχε ήταν το τροφοδοτικό του το οποίο όταν μετά από κάποια έρευνα που έκανα διαπίστωσα ότι υπήρχε κίνδυνος για τον Η/Υ το άλλαξα μέσα σε τρεις μέρες.Τρία χρόνια τώρα το μόνο που έπαθε ο Η/Υ ήταν το πρόβλημα με το Ethernet.Βέβαια τώρα αρχίζει σιγά σιγά να ασχολείται μαζί του ο μικρός καθώς πριν από ενάμιση μήνα με την βοήθεια των παιδιών εδώ έφτιαξα καινούργιο σύστημα.Πάντως αν κρίνω από τις περιγραφές όλων εδώ είναι σαν το μαγαζί της Λάρισας να ανήκει σε άλλη αλυσίδα...
slipknot Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Όταν πήρα τον Η/Υ εν γνώση μου πήρα Turo-x καθώς ήταν ο μόνος καινούργιος τεταπύρηνος με 410 ευρώ το 2011 και αφού διαπίστωσα ότι το μόνο turbo-x που είχε ήταν το τροφοδοτικό του το οποίο όταν μετά από κάποια έρευνα που έκανα διαπίστωσα ότι υπήρχε κίνδυνος για τον Η/Υ το άλλαξα μέσα σε τρεις μέρες. Αυτό δεν ισχύει καθώς τα τροφοδοτικά turbo-x είναι πιο βαριά από αντίστοιχα του ανταγωνισμού, άρα και καλύτερα. Είναι fact. 6
chill Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως εκτός απο τα τούβλα x προωθούν και τα μελάνια τους τα @work που....@@work Πήγα σημερα να πάρω ένα μαύρο μελάνι για τον εκτυπωτή μου και ηρθε ενα παλικάρι να με εξυπηρετήσει....του λέω το τάδε μελάνι....γνήσιο παρακαλώ. Μου λέει θέλετε το @w που ειναι φθηνότερο και κάνει την ίδια δουλεια; Ποια δουλεια λέω; Την μια σελίδα ανά cartridge; Μην σου σπαταλώ το χρονο άδικα επεσες σε πελάτη που @work και brick x δεν θα τα έπαιρνε ουτε τσάμπα.... Και κλασικά στο ταμείο εξυπηρετηθηκατε; Ολα καλα; 1
AntiCambeR Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Τις τελευταιες 2 φορες που πηγα Πλαισιο,η ταμιας δεν ειπε το κλασικο:Εξυπηρετηθηκατε?Ειπε:Βρηκατε αυτο που ψαχνατε? Επισης με ρωτησε για ποιον λογο θελω να κανω αλλαγη σε κατι που ειχα παρει και το επεστρεψα.Της λεω:Δεν μου κανει,ηταν βιαστικη αγορα. Παντως με οσους υπαλληλους εχω μιλησει ειναι εξυπηρετικοι και ευγενικοι.Αλλα αυτη η "καραμελα" στο ταμειο πρεπει να την σταματησουν γιατι εκτειθονται.Προφανως καποιος "εξυπνος" το σκεφτηκε με σκοπο την καλυτερη ικανοποιηση του πελατη και εχει καθιερωθει. Ετσι μου'ρχεται να πηγαινω καθε μερα στο Πλαισιο,να ρωταω ολους τους υπαλληλους αν εχουν το ταδε προιον(κατι που δεν το εχουν) και φευγοντας να τους πω οτι δεν εξυπηρετηθηκα γιατι δεν βρηκα αυτο που εψαχνα.Αν υπαρχει κουτι παραπονων θα ριξω και εκει 1 χαρτι που θα γραφει:Δεν εξυπηρετηθηκα γιατι δεν βρηκα αυτο που εψαχνα. Υ.Γ.Τυχαιο που στο ταμειο βαζουν μονο γυναικες?
haris_216 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 .........................Υ.Γ.Τυχαιο που στο ταμειο βαζουν μονο γυναικες? Ούτε τυχαίο αλλά ούτε και ασυνήθιστο (παγκοσμίως). Καλώς ή κακώς έχουμε συνηθίσει και μας είναι περισσότερο αποδεκτές ανδρικές φάτσες στους πάγκους (ειδικά τους τεχνικούς) και θα εμπιστευτούμε πιο πολύ τα λεγόμενά τους. Τώρα στα ταμεία συνήθως μπαίνουν πιο ευχάριστες παρουσίες (για άνδρες και γυναίκες) αφού γυναικείο πρόσωπο και φωνή (συνήθως πιο "γλυκιά" από ανδρικής) αφήνει πιο ευχάριστη ανάμνηση φεύγοντας και "γλυκαίνει" το γεγονός ότι "εδώ τα ακουμπάς". Ακόμα και στα Jumbo που ουσιαστικά είναι πανηγυράκι το όλο concept, σπάνια θα δεις άνδρα στο ταμείο (ίσως για να κλείσουν κάποια "τρύπα" στο πρόγραμμα). Πρακτική που σίγουρα στηρίζεται σε παρατήρηση και ψυχολογική ανάλυση
zio10 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Εντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό ή παράξενο που προωθούν τα δικά τους προϊόντα! Και απλά προτείνουν, ό,τι θέλεις παίρνεις. SWtt, καλή επιτυχία!
Getta Robo Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Σε απολύσεις εργαζομένων προχωρά το Πλαίσιο με στόχο να προσλάβει 4ωρους με πολύ χαμηλότερες αμοιβές. Αυτό καταγγέλλει το Σωματείο των Εργαζομένων, ενώ ήδη έχουν απολυθεί 7 εργαζόμενοι. Ταυτόχρονα, σε email που απέστειλε η εταιρεία ενημερώνει για την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων... Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του Σωματείου «είναι πλέον πρόδηλο ότι η εταιρεία Πλαίσιο έχει κηρύξει τον πόλεμο στους εργαζομένους της. Μοναδικός της σύμβουλος είναι η υπεροψία. Μια εταιρεία που έχτισε το όνομα της στα πτώματα των απολυμένων και εξωθούμενων σε παραίτηση υπαλλήλων της, οι οποίοι αριθμούν πάνω από 500 τα τελευταία 3 χρόνια. Διακηρύσσει ότι δίνει εργασία σε 1.100 άτομα αλλά αποκρύπτει το γεγονός ότι είναι μια εταιρεία πλυντήριο εργαζομένων.Η ίδια εταιρεία δηλώνει περήφανη κέρδη πάνω από 75% και την ίδια ώρα αντί να κάνει αυξήσεις (στο όπως είναι πλέον γνωστό) εντελώς πιεσμένο προσωπικό της, στρώνει το χαλί ενός εργασιακού μεσαίωνα.Πρωτοστάτης στην κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας. Με ενοικιαζόμενους εργαζομένους. Έχοντας 4ωρους εργαζομένους των οποίων τα βασικά δικαιώματα καταπατώνται με τον πιο βάναυσο τρόπο. Ατομικές συμβάσεις, “υποχρεωτικών” 10ωρων που έχουν “κενά σημεία” στη θέση των ωρών παραπάνω δουλειάς. “Πρωταθλήματα” ανταγωνισμού μεταξύ των υπαλλήλων με έπαθλο την μη απολυσή τους, μηχανάκια χρονομέτρησης της παραγωγικότητας που μετράνε ακόμα και την ώρα που θα πάνε στην τουαλέτα και ένα σωρό άλλες πρακτικές που καθιστούν την ζωή των εργαζομένων της μαρτύριο.Τελευταίο επεισόδιο στο μακρύ αυτό σήριαλ του success story είναι η ανήθικη μεθόδευση της ώστε να αντικαταστήσει τους 8ωρους εργαζόμενους της, με 4ωρους σκλάβους! Προφασιζόμενη ένα σωρό ανούσιες αφορμές απολύει παλιούς για να φέρει καινούργιους, κάνοντας από επιλογή και όχι ανάγκη, την 4ωρη εργασία κανόνα και όχι εξαίρεση.Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι πίσω από τους στατιστικούς πίνακες, τις βραβεύσεις και τις στημένες συνεντεύξεις, η εταιρεία Πλαίσιο Computers είναι μια εταιρεία, που πλήρως εναρμονισμένη με τις καθεστωτικές κυβερνήσεις των μνημονίων, τσακίζει το ηθικό του εργαζόμενου, σκοτώνει τον μικρό-επιχειρηματία ανοίγοντας 52 Κυριακές τον χρόνο και επί της ουσίας σπρώχνει την κοινωνία στην εξαθλίωση, δημιουργώντας σκλαβοπάζαρα για τους νέους εργαζομένους», καταλήγει η ανακοίνωση. Pilates και μπουζούκια για τους εργαζομένους του Πλαισίου Στελέχη της Πλαίσιο μιλώντας στο fpress δηλώνουν κατηγορηματικά ότι καμμία παροχή προς τους εργαζομένους δεν έχει κοπεί….«Tα δύο γυμναστήρια της εταιρίας συνεχίζουν καθημερινά να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους εργαζόμενους με διαφορετικά προγράμματα (pilates, γιόγκα, βάρη κλπ) κάθε μέρα, ενώ κάθε μήνα υπάρχουν τα καθιερωμένα μπόνους στους πωλητές της εταιρίας, ενώ κάθε τρίμηνο και η καθιερωμένη έξοδος στα μπουζούκια», αναφέρουν χαρακτηριστικά. http://www.fpress.gr/epiheiriseis/item/20589-pilates-kai-mpoyzoykia-gia-toys-ergazomenoys-toy-plaisioy--ti-apanta-i-dioikisi-gia-tis-apolyseis Τους βγαζανε για πιλατες και μπουζουκια και παραπονιουντε και απο πανω! Δηλωσεις απο τα γνωστα-αγνωστα παπαγαλακια εχουμε;
SWtt Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Εντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό ή παράξενο που προωθούν τα δικά τους προϊόντα! Και απλά προτείνουν, ό,τι θέλεις παίρνεις. SWtt, καλή επιτυχία! ευχαριστω πλ φιλε να'σαι καλα.... Ούτε τυχαίο αλλά ούτε και ασυνήθιστο (παγκοσμίως). Καλώς ή κακώς έχουμε συνηθίσει και μας είναι περισσότερο αποδεκτές ανδρικές φάτσες στους πάγκους (ειδικά τους τεχνικούς) και θα εμπιστευτούμε πιο πολύ τα λεγόμενά τους. Τώρα στα ταμεία συνήθως μπαίνουν πιο ευχάριστες παρουσίες (για άνδρες και γυναίκες) αφού γυναικείο πρόσωπο και φωνή (συνήθως πιο "γλυκιά" από ανδρικής) αφήνει πιο ευχάριστη ανάμνηση φεύγοντας και "γλυκαίνει" το γεγονός ότι "εδώ τα ακουμπάς". Ακόμα και στα Jumbo που ουσιαστικά είναι πανηγυράκι το όλο concept, σπάνια θα δεις άνδρα στο ταμείο (ίσως για να κλείσουν κάποια "τρύπα" στο πρόγραμμα). Πρακτική που σίγουρα στηρίζεται σε παρατήρηση και ψυχολογική ανάλυση εχεις μεγαλο δικιο!
zio10 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δύο πράγματα και λέω να μην ξανασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα γιατί βλέπω ότι υπάρχει εμπάθεια από πολλούς προς το πλαίσιο 1) Δεν γίνεται εμείς να ψάχνουμε το πιο φτηνό, να κοιτάμε πως θα γλιτώσουμε έστω 1-2€ από το skroutz, το ebay και το amazon και παράλληλα να θέλουμε τα καταστήματα να πληρώνουν πχ τους πωλητές 1000€. Είναι κύκλος. 2) Ας δοκιμάσει κάποιος να δώσει δουλειά έστω σε έναν άνθρωπο, με το μισθό του, την ασφάλειά του, τα δώρα - επιδόματα κλπ για να καταλάβει πόσο δύσκολο είναι και πόσο εύκολο είναι το αντίθετο, να κατηγορείς τους άλλους δηλαδή και να "διαχειρίζεσαι" τα ξένα λεφτά (Ξαναλέω ότι δεν έχω καμιά σχέση με το πλαίσιο, περιστασιακός πελάτης και αν, δεν έχω καμιά όρεξη να υπερασπιστώ το κάθε πλαίσιο και αυτά που έγραψα είναι γενικά και όχι μόνο για τη συγκεκριμένη εταιρεία) Αυτά, καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στα παιδιά που περιμένουν απάντηση για πρόσληψη και θέλουν να δουλέψουν εκεί 2
haris_216 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δύο πράγματα και λέω..................... Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες. Από την άλλη όμως η ίδια αυτή εταιρία θα μπορούσε να μειώσει το λειτουργικό της κόστος όχι με τον συνηθισμένο και προφανή τρόπο (μισθοδοσία, 4ωρα, κλπ) αλλά με περικοπές σε επουσιώδη (κατά τη γνώμη μου πράγματα) όπως γυμναστήρια, pilates, μπουζούκια, κλπ (για να είμαι ειλικρινής δεν τα ήξερα αυτά). Ακόμα θα μπορούσαν να έχουν κοπεί και τα διάφορα καφεδάκια, κουλουράκια, κλπ που υπάρχουν δίπλα στην είσοδο και που συνήθως το μόνο που προσελκύουν είναι (ανάλογα με την περιοχή) την πιτσιρικαρία που παίζει στους γύρω δρόμους. Δε νομίζω ότι θα έλειπαν από πωλητή (τα μπουζούκια) ή από πελάτη (τα κουλουράκια) αν αυτό σήμαινε εργασιακή ασφάλεια ή καταναλωτική σιγουριά. Αλλά δυστυχώς όλα τα παραπάνω φαντάζομαι ότι κρατούνται ακόμα γιατί και εικόνα προχωρημένης πολυεθνικής δίνουν (google style) αλλά και ένα Χ ποσό το ψιλοδικαιολογούν λογιστικά (δεν θα χρησιμοποιήσω εκφράσεις που άπτονται των οικοκυρικών και των...πλυντηρίων) 1
gatokoritso Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2014 Τις τελευταιες 2 φορες που πηγα Πλαισιο,η ταμιας δεν ειπε το κλασικο:Εξυπηρετηθηκατε?Ειπε:Βρηκατε αυτο που ψαχνατε? Επισης με ρωτησε για ποιον λογο θελω να κανω αλλαγη σε κατι που ειχα παρει και το επεστρεψα.Της λεω:Δεν μου κανει,ηταν βιαστικη αγορα. Παντως με οσους υπαλληλους εχω μιλησει ειναι εξυπηρετικοι και ευγενικοι.Αλλα αυτη η "καραμελα" στο ταμειο πρεπει να την σταματησουν γιατι εκτειθονται.Προφανως καποιος "εξυπνος" το σκεφτηκε με σκοπο την καλυτερη ικανοποιηση του πελατη και εχει καθιερωθει. Ετσι μου'ρχεται να πηγαινω καθε μερα στο Πλαισιο,να ρωταω ολους τους υπαλληλους αν εχουν το ταδε προιον(κατι που δεν το εχουν) και φευγοντας να τους πω οτι δεν εξυπηρετηθηκα γιατι δεν βρηκα αυτο που εψαχνα.Αν υπαρχει κουτι παραπονων θα ριξω και εκει 1 χαρτι που θα γραφει:Δεν εξυπηρετηθηκα γιατι δεν βρηκα αυτο που εψαχνα. Υ.Γ.Τυχαιο που στο ταμειο βαζουν μονο γυναικες? τωρα τελευταια μολις παω στο ταμειο και δίνω τα πραγματα να τα χτυπήσει η ταμιας τρωω ενα μπισκοτο απο αυτα που προσφερουν.αυτο τους κοβει τη φορα να ρωτησουν αν εξυπηρετήθηκα αχαχαχα 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις