Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σορυ ρε φιλε αλλά δε γινεται να βγαινει κοσμος να λεει τα χιλια μυρια για το πλαισιο και με το κραξιμο να ερχεστε δυο-δυο να τα ξελασπωσετε...

Μηπως να ακουγατε εσεις  την αληθεια που λεει ο απλος πελατάκος; :-)

  • Like 4
Δημοσ.

Σας λυπαμαι.

Σας ειπα μιλαω για εμενα. Ουτε εκ στοματος εταιρειας ουτε μετοχος ειμαι.

Αλλα η αληθεια σας ποναει. Αν ημουν εκπροσωπος μονο καλο θα μου εκανε να βαλω το ονομα μου....

Κλειστε τα αυτια σας λοιπον στην αληθεια οπως σας τη λεει απλως υπαλληλός, μην παιρνετε παραδειγματα επιτυχημενων διοικησεων και πορευθειτε στη μετριοτητα. Καθενας κανει τις επιλογες του κ δεχεται τα αποτελεσματα των.

 

Απλος υπαλληλος (τυπογραφικο το "ω")

 

Εγώ απλώς λυπάμαι τα παιδιά που δουλεύουν στο πλαίσιο, για το καθεστώς εργασίας τους. Πρέπει να είναι κανείς πολυ ανόητος, για να μην παρατηρήσει την καταπίεση που βγάζουν.

  • Like 5
Δημοσ.

Η συζητηση ειναι πλεον αστεια.

Αφου τοσο καλα ολοι ξερετε απο μανατζμεντ κ κανετε υποδειξεις για τα παντα, ανοιξτε μια εταιρεια να φατε το Γεραρδο.

Τα ξερετε ολα τοσο καλαε βασει τα λεγομενα σας, που θα τον κλεισετε day one.

ΛΥΠΑΜΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ Κ ΤΡΕΜΩ για το μελλον της Επιχειρηματικοτητας στην Ελλαδα με τετοια μυαλα.Εχετε υπ' οψιν απο εμενα τον Insider οτι ο Γεραρδος στα 65 του βαραει ακομα 12ωρα για να κρατησει ορθια κ να αναπτυσσει μια εταιρεια που ταιζει 1100 οικογενειες. Ο γιος Κωστας επισης στους ιδιους ρυθμους, εχει στην πλατη του την ευθυνη να συνεχισει αυτο το Τεραστιο εργο του Πατερα του κ να το παει ακομα παραπερα. Η πορεια της Πλαισιο φαινεται στα 44 χρονια που δε μασησε ουτε απο διεθνη ανταγωνισμο ουτε απο ελληνικη κρισαρα ουτε απο την εσωτερικη λασπη μερικων.

Ειμαι πολυ περηφανος που δουλευω για αυτη την Εταιρεια που ψηλωνει κ μαζι της κι εγω και που δε με ντροπιαζει με σκανδαλα χρεων φυλακισεων απληρωτων εργαζομενων κ προμηθευτων και που δε φοβαμαι μην κλεισει αυριο κ με πεταξει στο δρομο. Ειμαι περηφανος που φιλοι μου ελληνες του Λονδινου μου λενε τα καλυτερα οτι ακουγονται για την εταιρεια μου.

Ετσι μπορω κ κοιμαμαι ησυχος τα βραδια κ κανω τα παντα το πρωι στη δουλεια για ΑΥΤΗ την εταιρεια που με στηριζει αναπτυσσει κ μου δινει συνεχεια ευκαιριες. Και ναι βαραω 12ωρα. Γιατι η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΕΛΕΙ ΘΥΣΙΕΣ κ εγω δεν εχω μαθει να ειμαι δευτερος. Ετσι με εμαθαν οι Γονεις μου. ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ ελεγαν κ οι Προγονοι μας.

Ευχομαι κι εσεις καποτε να ειστε μελος μιας Τετοιας Οικογενειας για να νοιωσετε την ιδια χαρα κ περηφανεια.

 

Υγ δε δινω το ονομα μου γιατι μιλω ΑΤΟΜΙΚΑ κ οχι εκπροσωποντας την Εταιρεια.

τι να προτοσχολιασω?? να καθομαι 12 ωρες σε ενα γραφειο? να το παιζω διευθυντης? τι λες ρε μεγαλε κουραστικα ηδη τα σκεφτεσε και τα λες? πια επυτιχια λες? γιατι αμα θες παμε μαζι μια μερα σε οποιο καταστημα θες εσυ στο τμημα του service να δουμε ποσα καντιλια θα ακουσουμε απο τους "¨ευχαριστιμενους πελατες σας" θες να αναλισουμε της τιμες σας σε σχεση με τον ανταγωνισμο? αστο δε θες. τωρα αμα εσυ τα 700 ευρω τα θεωρεις ευκαιρια παω πασο για μενα λεγετε εκμεταλευση . μη μιλησουμε για την δηθεν ανακυκλωση οπου μπροστα στα ματια μου εχω δει να κοβετε τιμολογιο αγορας στα μεταχειρισμενα μηχανιματα που εχουν ερθει δηθεν για να πανε για ανακυκλωση. οσο γιατο αν μασαει η οχι χτυπα στο google και θα δεις κατρακηλες που κανει μονο πτωτικες τασεις. οσο απο εξειδικευμενο προσοπικο ναι πολυ μπροστα ...πηγα να αγορασω σκαννερ και δεν υξερε κανενας με πιο προγραμμα δουλευει το σκαννερ . μη σχολιασω το service εχω πελατη σε περιπτερο στην κιφισσια κοντα στο πλαισιο 3 φορες πιγε το μηχανιμα τον χρεωσανε ελενχο και του ελεγαν δουλευει κανονικα ιταν δυσκολο να εντωπησουν τι βλαβη... το κουμπι του κουτιου ηθελε αλλαγμα . ε οχι ρε φιλε αυτο δε λεγετε σοβαρη επειχηρηση αυτο λεγετε ... αστο μη το πω καλυτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Η συζητηση ειναι πλεον αστεια.

 Γιατι η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΕΛΕΙ ΘΥΣΙΕΣ κ εγω δεν εχω μαθει να ειμαι δευτερος. Ετσι με εμαθαν οι Γονεις μου. ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ

 

 

Τρομερή επιτυχία τα 700μήνα/12άωρο. Η μήπως είσαι "μάνατζερ" και παίρνεις 750;

  • Like 2
Δημοσ.

Σας λυπαμαι.

Σας ειπα μιλαω για εμενα. Ουτε εκ στοματος εταιρειας ουτε μετοχος ειμαι.

Αλλα η αληθεια σας ποναει. Αν ημουν εκπροσωπος μονο καλο θα μου εκανε να βαλω το ονομα μου....

Κλειστε τα αυτια σας λοιπον στην αληθεια οπως σας τη λεει απλος υπαλληλος, μην παιρνετε παραδειγματα επιτυχημενων διοικησεων και πορευθειτε στη μετριοτητα. Καθενας κανει τις επιλογες του κ δεχεται τα αποτελεσματα των.

Η αρνηση μου να σας ξαναδωσω εστω και ενα λεπτο ωστοσο, πρεπει να ποναει καπως περισσοτερο.

Εγω και ολος ο κοσμος που κοροιδευατε, και συνεχιζετε να κοροιδευετε τοσα χρονια.

Το πλαισιο ειναι απλα μια αποκρουστικη σκια του καποτε καλου εαυτου του.

Αναξιοι καθε αναφορας απο εκει περα, μονο αξια τους δινουμε. Ουστ!

  • Like 5
Δημοσ.

Παιδακια μην ξεχασετε τη τρίτη να δειξετε τις απαντησεις σας στον boss για να παρετε το μπονους σας ;-)

κανατε καλη δουλεια...

  • Like 9
Δημοσ.

Γιώργο Ρ, ή περιορίστε το νταλαβέρι σας στα αναλώσιμα γραφείου, ή αρχίστε να διαφημίζεστε ως «super market», ή κόψτε το χούι να μπαίνετε και να ποστάρετε σε τεχνολογικά forum.

 

Κατάστημα στο οποίο ζητάω τροφοδοτικό Corsair ΗΧ (το οποίο έχει διαθέσιμο) και μου προτείνει Turbo-X ως ...ισάξιο, προσωπικά δεν πρόκειται να το πάρω ποτέ στα σοβαρά.

 

Αν οι «εγκέφαλοι» που ορίζουν το τι και πως προωθείται, δεν καταλαβαίνουν ότι για πολλούς, το να υποτιμάς τη νοημοσύνη τους, ισοδυναμεί με ευθεία προσβολή, δεν έχω σκοπό να κουραστώ εγώ για να τους το μάθω.

 

Αυτά σου τα λέει άνθρωπος που εργάστηκε ως πωλητής λιανικής επί 20 χρόνια στην Ελλάδα και, όταν έφευγε από μία εταιρεία για να εργαστεί σε άλλη, τον ακολουθούσαν σχεδόν όλοι οι πελάτες που είχε εξυπηρετήσει.

  • Like 8
Δημοσ.

Όταν δεν καταλαβαίνουν ότι προκαλεί κάκιστη εντύπωση να ακούς τον υπάλληλο να επαναλαμβάνει σαν ρομπότ "είστε ευχαριστημένοι με την εξυπηρέτησή σας"; υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα. Η όταν ακούς τη κακομοίρα την ταμία να επαναλαμβάνει για 100ή φορά το ίδιο ακριβώς και να το λέει σφαίρα για να προλάβει τον κόσμο ε κάτι πάει λάθος.

Αν δεν είμαι ευχαριστημένος προφανώς έχω την στοιχειώδη νοημοσύνη να διαμαρτυρηθώ και θα απευθυνθώ φυσικά σε κάποιον υπεύθυνο και δεν θα τα ακούσει ο κακομοίρης στο ταμείο.

 

Το γέλιο είναι στο MALL...αν πάτε θα δείτε 2μετρο κορίτσαρο να προσπαθεί να προωθήσει μια τεράστια τηλεόραση η οποία είναι όση το σαλόνι μου και έκανε 15.000 ή κάτι τέτοιο. Ξεφτίλα τελείως δηλαδή. Βάζουν τη γλάστρα να πλησιάσει τον φραγκάτο τύπο μπας και ψαρώσει και αγοράσει τη τηλεόραση (ελπίζοντας κάπου βαθειά ότι θα του κάτσει και η γκόμενα). Πλάκα πλάκα αν έχει όντως κάποιος 15.000 για TV δεν αποκλείεται και να του καθόταν :P

  • Like 2
Δημοσ.

Η αρνηση μου να σας ξαναδωσω εστω και ενα λεπτο ωστοσο, πρεπει να ποναει καπως περισσοτερο.

Εγω και ολος ο κοσμος που κοροιδευατε, και συνεχιζετε να κοροιδευετε τοσα χρονια.

Το πλαισιο ειναι απλα μια αποκρουστικη σκια του καποτε καλου εαυτου του.

Αναξιοι καθε αναφορας απο εκει περα, μονο αξια τους δινουμε. Ουστ!

Αυτό τα λέει όλα. Το Πλαίσιο κάποτε ήταν ένα από τα πιο σωστά καταστήματα του χώρου. Πλέον απλά δεν μπορεί με την συγκεκριμένη πολιτική να πάει μπροστά. 

 

Όσο για το 12ωρο που αναφέρθηκε παραπάνω, να πω ότι η "πολιτική" του 60ωρου υπαλλήλου υπήρχε ανέκαθεν και ίσχυε για υπεύθυνους τμημάτων, υποδιευθυντές, διευθυντές κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

όλη η ουσία για ένα μαγαζί είναι το όνομα που έχει και οι εμπειρίες που αποκομίζουν οι πελάτες του από αυτό.Και εξηγούμε άμεσα.Έχω σε μεγάλη εκτίμηση το insomnia μπαίνω χρόνια σαν επισκέπτης άσχετα αν αποφάσισα πριν 10 μέρες να κάνω λογαριασμό εδώ.Όσα και να ακούσω για αυτό το μαγαζί δεν μπορώ να έχω αρνητική προδιάθεση απέναντι του γιατί εδώ που είμαι εγώ δεν αντιμετώπισα κανένα από τα συμπτώματα που λέτε.Ούτε είχα κανέναν στον σβέρκο μου να μου "προτείνει προϊόντα ούτε είχα κανέναν ποτέ να με ρωτάει κάθε 10 δεύτερα αν είμαι ευχαριστημένος κ.λ.π Μην πω ότι τις περισσότερες φορές που έχω πάει περιμένω υπομονετικά να έρθουν να με εξυπηρετήσουν γιατί γίνεται χαμός.Ποτέ κάποιος πωλητής δεν μου πρότεινε εμένα προσωπικά  Turbox ανταλλακτικό και επειδή σε προηγούμενο post κάποιοι είπαν ότι  το τροφοδτικό είναι υπερβολικό για την κάρτα μου(άρα με κορόΪδεψαν) θα πω ότι ήταν δική μου επιλογή.Πήγα να πάρω ασύρματο ποντίκι και ρώτησα που ακριβώς τα είχαν και ο υπάλληλος μου είπε εδώ είναι διάλεξε ούτε πάρε turbox ούτε τίποτα.Για την ιστορία πήρα και πληκτρολόγιο εκείνη την μέρα και τα δύο της microsoft.Ίσως σε άλλα καταστήματα να συμβαίνει αυτό που λέτε αλλά μην περιμένετε να λέμε όλοι ότι έτσι είναι επειδή κάποιοι είχαν τέτοια εμπειρία.Εγώ δεν την είχα. Κατάστημα με κατάστημα και υπάλληλος με υπάλληλο μπορεί να έχουν τεράστια διαφορά.Γνώμη μου πάντα αλλά δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.Είναι ολόκληρη αλυσίδα καταστημάτων θα υπάρχουν και καλά καταστήματα θα υπάρχουν και απαράδεκτα.Θα υπάρχουν και καλοί πωλητές με γνώση στο αντικείμενο θα υπάρχουν και άσχετοι.Και που δεν γίνεται αυτό;Τεσπα δεν θα ξαναπώ κάτι επ' αυτού γιατί θα μου πει κανένας ότι είμαι υπάλληλος του πλαισίου αν και είμαι 45 (οπότε αυτό δεν παίζει) αλλά παίζει η πίεση μου επικίνδυνα τον τελευταίο καιρό.

Δημοσ.

Darknes απο Θεσσαλονίκη δεν είσαι; Την Tρίτη θα πάω στο Φοινικα να επιστρέψω κάτι ακουστικά, θες να έρθεις και να δεις πρήξιμο από την κυρία στην ασφάλεια μέχρι τον τύπο στο service? Πλάκα κανεις έτσι; Δλδ ποτέ δεν σε πρηξαν για turbo x; Μπορώ να σου πω με ημερομηνία ποτέ φέρθηκαν άθλια στο συγκεκριμενο κατάστημα. Κι αυτό γιατί έχω συμπληρώσει φύλλο παραπόνων. Αλλά ο υπάλληλος τι φταίει ...

Δημοσ.

Μα ποτέ όμως.Κοίτα δεν επιθυμώ να το συνεχίσω το θέμα καν.Ούτε υπάλληλος του Πλαισίου είμαι ούτε ο δικηγόρος τους ούτε λεφτά βγάζω από αυτούς.Με υπολογιστές ασχολούμαι τα τρία τελευταία χρόνια από τότε που έφτασε στην ηλικία να ασχολείται ο πιτσιρικάς.Και έμαθα και πολλά πράγματα για τους υπολογιστές από το insomnia.Πιο πριν δεν ήξερα ούτε πως ανάβει ένα pc.Οπότε καταλαβαίνεις πως ούτε έχω κάποιο κόλλημα με κάποια αλυσίδα ούτε ακόμα και με το ίδιο το pc, απλά λέω την γνώμη μου και την προσωπική μου εμπειρία.Όποιος μπορεί να δεχτεί τα λεγόμενα μου καλώς όποιος δεν μπορεί δεν έχω και κανένα ιδιαίτερο λόγο να τον πείσω.Από εμένα τελειώνει εδώ επ'αυτού δεν θα απαντήσω ξανά.Καληνύχτα σε όλα τα νυχτοπούλια που είμαστε on line μέχρι τώρα.Από αύριο πάλι τα λέμε ξανά. :-D 

Δημοσ.

Εντάξει συζήτηση κάνουμε, υπάρχει σωρεία άλλων πελατών οι οποίοι είδαν πράγματα που τους κακοφάνηκαν. Εμένα με εκνευρίζει αφάνταστα να μπαίνω σε ένα μαγαζί και να με χαιρετάνε όλοι, ειδικά όταν το κάνουν καταπιεστικά (και για μένα και για τους ίδιους).

 

Δεν γουστάρω να πω καλημέρα στον σεκιουριτά...τον ξέρω και απο χθές; Η μήπως είναι υπενθύμιση (έχουμε και σεκιούριτυ εδώ μέσα).

Ούτε θέλω τον καθε πωλητή να με πρήζει και να περιμένει πάνω απο το κεφάλι μου όσο αποφασίζω τι και αν θα αγοράσω κάτι. Ξέρω ακριβώς τι θέλω να ψωνίσω...ή θέλω να χαζέψω κανα κινητό. Αν χρειαστώ βοήθεια απο πωλητή θα τη ζητήσω.

Άλλωστε σούπερ μάρκετ είναι...βλέπεις πολλούς να στα πρήζουν για το τι χαρτί υγείας θα αγοράσεις στο καρφούρ;

 

Ούτε έχω καμια όρεξη να ανοίξω κουβέντα στο ταμείο για το αν εξυπηρετήθηκα σωστά. Προφανώς για να είμαι στο ταμείο έχω φτάσει στο τελικό στάδιο του πρηξίματος και θέλω απλά να πληρώσω και να τσακιστώ να φύγω απο το μαγαζί. Δεν έχω όρεξη για κουβεντούλα. Αν όντως είχα όρεξη να τσαμπουκαλευτώ θα φώναζα μόνος μου τον υπεύθυνο, δεν χρειάζεται

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...