Moderators Malthador Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Γενικά, όχι μόνο για το πλαίσιο, πιιστεύω θα έπρεπε οι εργοδότες να πληρώνουν την μετακίνηση σου, έστω συμβολικά ένα ποσό 10-20 ευρώ το μήνα. Δεν το βλέπω εφικτό. Αν κάποιος μένει 3 λεπτά με τα πόδια από τη δουλειά του, γιατί να παίρνει 10-20 ευρώ το μήνα; Από την άλλη αν ο άλλος μένει στην Κόρινθο, δουλεύει στην Πεντέλη και θέλει 150 ευρώ το μήνα για προαστιακό, τι να του κλάσουν τα 10-20 ευρώ το μήνα; Και γενικότερα αν γίνει αυτό, τότε οι εργοδότες απλά θα κοιτάζουν να παίρνουν άτομα κοντινά στην δουλειά για να μην έχουν έξοδα μετακίνησης, οπότε αυτοί που μένουν σε καθαρά οικιστικές (και μακρινές) ζώνες, απλά δεν θα βρίσκουν δουλειά στον αιώνα των άπαντα. 1
haris_216 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Νομίζω ότι η συζήτηση έφυγε προς λάθος μεριά. Το να σου πληρώνει ο εργοδότης τα έξοδα για να πας στη δουλειά αν και φαντάζει ωραίο δε νομίζω ότι έχει λογική. Τουλάχιστον όχι σε κανονικές συνθήκες όπου ξέρεις εκ των προτέρων που πιάνεις δουλειά (που βρίσκεται ο χώρος εργασίας). Αν μένεις στην Κόρινθο και επιλέξεις να ζητήσεις δουλειά σε εταιρία με έδρα το Χαλάνδρι σημαίνει ότι το ήξερες κι έκανες την επιλογή σου (και τους υπολογισμούς σου). Το κακό με το Πλαίσιο είναι η μετακίνηση που κάνει στο προσωπικό. Είσαι από Καλλιθέα, προσλαμβάνεσαι κι ενώ θα μπορούσες να καλύψεις τις ανάγκες που έτσι κι αλλιώς υπάρχουν στην Καλλιθέα, ή ακόμα και καταστήματα γειτονικών δήμων (άντε να δείξουμε καλή θέληση αφού υπάρχουν ανάγκες στην εταιρία "που μας δίνει ψωμί" ) καταλήγεις να δουλεύεις στο Πλαίσιο του Αλίμου (ας πούμε οκ), της Γλυφάδας (αρχίζει και...καίει) ή της Κηφισιάς (no comment). Και βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι μόνο το κόστος μετακίνησης αλλά και ο χρόνος. Για να προσπαθήσει κανείς να πάει από Καλλιθέα στον Άλιμο με συγκοινωνία για να δείτε τι παίζει. Και όπως είπα, αν εξαρχής η θέση ήταν για τον Άλιμο ο ενδιαφερόμενος θα το ζύγιζε διαφορετικά και ενδεχομένως να γλύτωνε τα ταξίδια στην Μαγούλα
doctor_667 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Γιατί είναι παράλογο να πληρώνει ο εργοδότης τα μεταφορικά; Όπως είπε ο φίλος πιο πάνω, θα μπορούσαν αυτά τα λεφτά να είναι αφορολόγητα όπως είναι στην Ολλανδία. Και ας μπει ένα όριο στο πόση μπορεί να είναι αυτή η αποζημίωση. Σαφώς δεν είναι προτεραιότητα όταν τα πάντα πάνε χάλια στα εργασιακά, αλλά παράλογο δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Speculoos Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Σύγγνωμη που συνεχίζω το off-topic, αλλά σε κανονικές συνθήκες είναι απόλυτα λογικό ο εργοδότης να σου πληρώνει (έστω και τμήμα) την μετακίνηση. Απλά στην διαστερβλωμένη και ανώμαλη ελληνική νοοτροπία κάτι τέτοιο φαντάζει από περίεργο μέχρι ουτοπικό ή ακόμα και...κομμουνιστικό. Αν ο εργοδότης θέλει να πάρει τον εργαζόμενο που μένει 70 χιλιόμετρα μακριά, σημαίνει ότι πιστεύει πως αυτός ο εργαζόμενος θα είναι χρήσιμος στην εταιρεία. To bonus για την μετακίνηση θα έπρεπε να δίνεται με βάση την απόσταση του εργαζόμενου από το χώρο εργασίας του. Τα έξοδα μετακίνησης δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στον μισθό για τον απλό λόγο ότι ο εργοδότης σου σε πληρώνει για την εργασία σου και η ώρα που χαλάς για τη μετακίνησή σου δεν είναι ώρα προσωπικής ζωής. Εντάσσεται στη διευρυμμένο κομμάτι της μέρας που αφιερώνεις στη δουλειά σου. Και είπαμε ότι πέρα από το νομοθετικό πλαίσιο που θα ορίζει μια τέτοια επιδότηση θα πρέπει να υπάρχει και μια σειρά κινήτρων (δες φοροελαφρύνσεις) για την παροχή των επιδοτήσεων από τον εργοδότη στον εργαζόμενο. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Το κακό με το Πλαίσιο είναι η μετακίνηση που κάνει στο προσωπικό. ^^Βασικά, αυτό αναρρωτιέμαι. Τι κέρδος έχει το Πλαίσιο (ή το κάθε Πλαίσιο) να μετακινεί προσωπικό αυθαιρέτως; Το μόνο που του μένει είναι δυσαρεστημένοι και άρα μη αποδοτικοί υπάλληλοι. Γιατί το κάνουν;
zio10 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 ^^Βασικά, αυτό αναρρωτιέμαι. Τι κέρδος έχει το Πλαίσιο (ή το κάθε Πλαίσιο) να μετακινεί προσωπικό αυθαιρέτως; Το μόνο που του μένει είναι δυσαρεστημένοι και άρα μη αποδοτικοί υπάλληλοι. Γιατί το κάνουν; Καλύπτουν κενά με τους ίδιους υπαλλήλους. Όπου υπάρχει έλλειψη τους στέλνουν
haris_216 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Η εμπορική πολιτική του Πλαισίου η οποία συνοψίζεται στο "Turbo X: Η απόλυτη λύση σε όλα" δε νομίζω ότι αφήνει πολλά περιθώρια για να είναι κάποιος υπάλληλος "μη αποδοτικός". Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να φροντίσεις ώστε ο κάθε πελάτης να ακούσει τουλάχιστον 3-4 φορές την ατάκα "εξυπηρετείστε;" και αν ζητάει κάτι άλλο από κόλλα UHU (πχ ένα...τροφοδοτικό) να του εξηγήσεις ότι το δικό τους (Turbo X) είναι βαρύτερο καλύτερο. Κατά τα άλλα, τακτοποίηση/συμπλήρωση ραφιών, κλπ όπως σε κάθε κατάστημα. Και αν κάποιος είναι μη αποδοτικός (και δεν πιάσει και το σχετικό μπινελίκι) του κρεμάν τη μπούζα με το όνομα και τον στέλνουν για να πάρει τη θέση του ο επόμενος άρτι εκπαιδευθής από τη Μαγούλα. Κι έτσι να συνεχίσει τον "συνεχώς αυξανόμενο αριθμό προσλήψεων" που θα το κατατάξουν στις "ταχύτερα αναπτυσόμενες ετιαρίες". Το μόνο drawback που μόλις σκέφτηκα από αυτή την ανακύκλωση των υπαλλήλων είναι το κόστος των εξατομικευμένων (με όνομα) μπλουζών του κάθε υπαλλήλου 4
defacer Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δεν είναι παράλογο να συμμετέχει με κάποιο τρόπο ο εργοδότης στα μεταφορικά. Υπάρχουν περιπτώσεις που γίνεται αυτό. Αλλά δεν είναι και παράλογο να μη συμμετέχει έτσι; Συγκεκριμένα είναι όχι απλά μη-παράλογο αλλά και το πιο συνηθισμένο και πολύ νορμάλ και ΟΚ. Στην τελική αν πιστεύει κανείς ότι τον παίρνει (aka αν τα βάλεις στη ζυγαριά ο εργοδότης έχει συμφέρον να σου πληρώσει μεταφορικά, relocation ή οτιδήποτε άλλο) μπορεί να το διαπραγματευτεί, δεν του κλείνει κανείς το στόμα όταν συζητάει τους όρους της πρόσληψης. 1
zio10 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δεν είναι παράλογο να συμμετέχει με κάποιο τρόπο ο εργοδότης στα μεταφορικά. Υπάρχουν περιπτώσεις που γίνεται αυτό. Αλλά δεν είναι και παράλογο να μη συμμετέχει έτσι; Συγκεκριμένα είναι όχι απλά μη-παράλογο αλλά και το πιο συνηθισμένο και πολύ νορμάλ και ΟΚ. Στην τελική αν πιστεύει κανείς ότι τον παίρνει (aka αν τα βάλεις στη ζυγαριά ο εργοδότης έχει συμφέρον να σου πληρώσει μεταφορικά, relocation ή οτιδήποτε άλλο) μπορεί να το διαπραγματευτεί, δεν του κλείνει κανείς το στόμα όταν συζητάει τους όρους της πρόσληψης. Αλλά εκεί πρέπει να έχεις και συ κάτι παραπάνω να προσφέρεις στον επιχειρηματία. Αν είσαι ένας από όλους δεν μπορείς να διαπραγματευτείς πολλά...γι'αυτό πιστεύω ότι το σημαντικότερο είναι τι κάνουμε εμείς για τον εαυτό μας και πόσο είμαστε διατεθειμένοι να κουραστούμε για να ξεχωρίσουμε.
ant_ Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Σε δημοσιο δημους κλπ μεχρι και οι καθαριστριες παιρνουν εξοδα κινησης
zio10 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Σε δημοσιο δημους κλπ μεχρι και οι καθαριστριες παιρνουν εξοδα κινησης Είναι άλλη κατηγορία αυτοί, λέμε για κανονικές δουλειές (αν και πέρα από την πλάκα δε νομίζω όλοι οι δημ. υπάλληλοι να παίρνουν έξοδα κίνησης, εκτός αν είναι ενσωματωμένα στο μισθό τους). Κάποιες ιδιωτικές εταιρείες βάζουν λεωφορεία πάντως
Pablo_Hasan Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 όταν ακουτε βάζουν λεωφορεία, ρωτάτε και τι ώρες έχουν δρομολόγια. Γνωστή μου που δουλευει σε τέτοια εταιρία, τους πάει το λεωφορείο στην ώρα τους αλλά επιστρέφει πολλές ώρες μετά το 8ωρο, βαράς 12 ώρα στην δουλειά και δεν μπορείς να φύγεις κιολας...
chicken32 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Νομίζω έχει μπερδευτεί το θέμα του κόστους των συνηθισμένων μετακινήσεων (από και προς τον χώρο εργασίας) - οι οποίες σαφώς και θα έπρεπε να πληρώνονται, εκτός και αν είμαστε το αφεντικό, οπότε σαφώς και δεν πρέπει - και των μετακινήσεων μεταξύ των καταστημάτων που "σε έχουν ανάγκη". Σας βλέπω πολύ άνετους τους περισσότερους ότι δεν υπάρχει λόγος να καλύπτονται. Καλό αυτό για τον εργοδότη γιατί αύριο μπορεί να θέλει να κόψει αντιδράσεις όταν θα σκεφτεί να μετακινήσει μερικούς στα υποκαταστήματα της Βουλγαρίας για κανα 4ωρο και μετά πάλι πίσω
Moderators stormrain Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Νομίζω έχει μπερδευτεί το θέμα του κόστους των συνηθισμένων μετακινήσεων (από και προς τον χώρο εργασίας) - οι οποίες σαφώς και θα έπρεπε να πληρώνονται, Μισο λιγο, αυτο δεν ειναι καπως απολυτο? Σε φαση μενω Γαλατσι και κανω αιτηση για μια δουλεια στη Γλυφαδα. Οκ καλη φαση (προφανως) να μου πληρωνουν τα χιλιομετρα, αλλα εχω υπολογισει τι παιζει με την αποσταση για να κανω αιτηση (ή τελος παντων το υπολογιζω στη συνεντευξη οπου μου λενε τον μισθο). Απο κει και περα, αν προκυψει στη διαρκεια του χρονου που εργαζομαι να με μεταφερουν απο Γλυφαδα στη Νεα Ερυθραια ξερωγω, προφανως μπορει να συζητηθει η καλυψη των χιλιομετρων σε φαση "οκ, εκανες αιτηση για Γλυφαδα, εσκασε αλλου, θα σου πληρωνουμε μεταφορικα". Παρεμπιπτοντως πριν κανα δυο χρονια δουλευα σε μια αγγλικη εταιρεια η οποια ηταν τυπικη του κερατα (μεχρι να εξελληνιστει και να σκατεψει η φαση, τελος παντων). Προεκυψε πως θα επρεπε να πηγαινω καθε μερα Περιστερι-Νικαια-Περιστερι (και προστεθηκαν και κανα δυο περιοχες ακομα στην πορεια). Μου πληρωναν μεχρι cent (κυριολεκτικα) τις μετακινησεις αναμεσα στα μαγαζια, αλλα ποτε δεν τεθηκε ζητημα να πληρωθω αποσταση σπιτι μου Περιστερι (που ηταν η εδρα μου και καλα). Και μιλαμε για εταιρεια εντελως τυπικη, με βρετανικη νοοτροπια, που εδινε τρελους μισθους κατατα στους εργαζομενους.
paylidis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2014 Σε δημοσιο δημους κλπ μεχρι και οι καθαριστριες παιρνουν εξοδα κινησης μη με τρελαινεις τωρα και ψαχνω να σου δειξω τη μισθοδοσία μου... αρκετη παραπληροφόρηση υπάρχει ηδη, μην αναπαραγάγετε κατι που δεν κατέχετε 100%... ενα @ και ενα μυδι παιρνουμε και προσωπικά ξοδεύω πανω απο το 10% του μισθού μου κάθε μήνα για να παω στη δουλειά μου... σε οτι δουλεια και αν εισαι θα εχεις εξοδα μετακίνησης, ελάχιστους εργοδότες ξερω που τα πληρώνουν σήμερα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις