TheDevilMayCare Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Τσεκαρετε επισης και: αλυσιδα κινητης τηλεφωνιας
Moderators Malthador Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Τι παει να πει γενικος πωλητης? Ακομη και σε βιβλιοπωλεια οι πωλητες τους θεωρουνται εξειδικευμενοι Δεν ξέρω για τα βιβλιοπωλεία και δεν ξέρω για τις εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στο Πλαίσιο (αν και για να λέμε του στραβού το δίκιο, όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, άρα μάλλον χάλια θα είναι), αλλά από την εμπειρία μου (και έχω μπόλικη ως πελάτης τέτοιων καταστημάτων) η συντριπτική πλειοψηφία των πωλητών στα καταστήματα τεχνολογίας, κινητής κ.ο.κ. απέχουν παρασάγγας από αυτό που ο κοινός νους θα ονόμαζε «εξειδικευμένοι». Και δεν αναφέρομαι μόνο στο Πλαίσιο. Προφανώς και δεν φταίνε οι ίδιοι και προφανώς είναι φάουλ των καταστημάτων, αλλά μη λέμε ότι να 'ναι. Ούτε βασικές γνώσεις δεν κατέχουν πάνω στα προϊόντα που πουλάνε, πόσο μάλλον εξειδικευμένες. 1
TheDevilMayCare Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2014 Μα το ιδιο λεμε: (λογω θεσης) πρεπει να ειναι εξειδικευμενοι!Στο Πλαισιο, εν ολιγοις τους..."βαφτιζουν", κι οπου αποδωσει 1
defacer Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2014 Πώς να αποδείξω ότι λέω αλήθεια; Να φέρω ως μάρτυρες, δέκα χρόνια μετά, τους τότε συναδέλφους με τους οποίους τρώγαμε παρέα το εν λόγω αγγούρι; Αυτά που είπες είναι αρκετά. Πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων αφού λες πως ήσουν μπροστά πάει να πει ότι ήσουν, δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω. Και βάσει της προσωπικής παρουσίας σου στο φόρουμ θα το έβλεπα και σαν προσβολή να κάνω διαφορετικά. Φανταζόμουν όμως πως αυτό θα είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Για τα περισσότερα απ' αυτά που λέω παίρνω input από τη γυναίκα μου η οποία στη δουλειά χτυπάει κάρτα, όπως και πάρα πολλοί άλλοι εργαζόμενοι στον ίδιο χώρο (χωρίς να έχουν όμως τον ίδιο εργοδότη). Το ρεζουμέ απ' όλα όσα μου έχει πει εδώ και χρόνια είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψει ούτε μία ώρα κι αυτή η ώρα να "χαθεί". Πιθανότατα αν είναι πέραν του 8ωρου δε θα την πληρωθεί υπερωρία αλλά θα φύγει μια ώρα νωρίτερα κάποια άλλη μέρα (το οποίο είναι μια συζήτηση από μόνο του) αλλά πάντως δε θα χαθεί. Ίσως αυτό είναι η καλή πλευρά του να χτυπάς κάρτα, μιας και τίποτα δεν περνάει απαρατήρητο. Ίσως ήταν υπερβολικά ρομαντικό εκ μέρους μου να μην περιμένω κάτι τέτοιο λόγο μεγέθους και ορατότητας του εργοδότη (αν και για να πω την αλήθεια δεν έχω ακόμα πειστεί 100% για το Πλαίσιο). Anyway, μίλια off topic, ακόμα και η πριγκίπισσα του παραμυθιού το ξέρει πως αυτές οι "ανεπίσημες υπερωρίες" δεν είναι σπάνιο είδος στην Ελλάδα. Δε θα έπρεπε να το έχω πιάσει εξαρχής, δεν προσφέρει κάτι στη συζήτηση.
ant_ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Φιλος μου ειχε δουλεψει στο πλαισιο πριν τους προσλαβουνε τους ειχανε στην αθηνα μερικες βδομαδες για "εκπαιδευση"(χωρις να εχει γινει ακομα προσληψη ηταν στον αερα δηλαδη) στην συνεχεια ξεκινησαν δοκιμαστικα σε καταστηματα της αθηνας για μερικες μερες και στην συνεχεια τους στειλανε στις πολεις απο οπου ητανε κλασσικα για πλαισιο μετα απο μερικους μηνες τον απολυσανε για καποιο λαθος που υποτιθεται εκανε για οτι δεν ειχε φτασει το νουμερο που επρεπε στις πωλησεις κλπ βασικα αν δει καποιος και απο τις αγγελιες δεν ειναι τυχαιο που σχεδον παντα ανα λιγους μηνες υπαρχουν προσληψεις στο πλαισιο το εχουν συστημα να απολυουν ατομα και να παιρνουν καινουργια και μετα παλι το ιδιο ελαχιστοι ειναι αυτοι που παρεμενουν χρονο και παραπανω και ειναι αυτοι που εχουν μεγαλυτερη αρμοδιοτητα στο καταστημα ο απλος πωλητης υπαλληλος ειναι αναλωσιμος μεχρι αηδιας και τους εχουν συνεχεια στην πιεση παντως τον διωξανε και ηρεμησε οπως μου ειπε προτιμαει να κουβαλαει κασονια μεσα στην ζεστη παρα να ειναι στο πλαισιο
phanispal Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Και να πεις ρε πούστη μου ότι απώτερος σκοπός τους είναι να βρουν τους καλύτερους δυνατούς υπαλλήλους δίνοντάς τους ψίχουλα, άντε πάει στο διάολο (λέμε τώρα). Αλλά να κάνουν απλά ανακύκλωση άμπαλων και ανίδεων, να απολύουν τον άσχετο για να προσλάβουν τον άσχετο, δε μπορώ να το καταλάβω. Και οι εταιρείες security τα ίδια κάνουν. Δεν κρατούν υπάλληλο για πάνω από 2 χρόνια, ακόμα κι αν είναι καλός στη δουλειά του. Γιατί εδώ που έχουμε φτάσει, ο καλός υπάλληλος δε θα ζητήσει (δυστυχώς) αυτά που αξίζει γνωρίζοντας ότι προσφέρει στην εκάστοτε εταιρεία. Η ανεργία είναι σε τέτοια επίπεδα που, και ο έχων δυνατότητες για κάτι καλό, αρκείται στα λίγα και «σίγουρα». 2
Moderators stormrain Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 Moderators Δημοσ. 24 Ιουλίου 2014 ο έχων δυνατότητες για κάτι καλό, αρκείται στα λίγα και «σίγουρα». QFE Απλα καποια στιγμη πρεπει να ξεφυγουμε απο αυτο.
liopyr Δημοσ. 25 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2014 liopyr, αργά ή γρήγορα στο τέλος πάντα υπάρχει κάποιος σαν και σένα. Και ποτέ, μα ποτέ, αυτός ο κάποιος δεν καταφέρνει να αρθρώσει επιχείρημα. Μάλλον θα είναι όλοι απασχολημένοι να ακονίζουν τζουγκράνες[..] Τι τσουγκράνες και πυρσούς ρε άνθρωπε. Τα μελοποιείς αυτά που γράφεις ή τσάμπα η έμπνευση; Για να πέσεις σε λογική πλάνη θα πρέπει να διαθέτεις τουλάχιστον λογική. Και φοβάμαι πως αυτή δεν σε κάνει παρέα. Στο ποστ σου αναφέρθηκα άμεσα, όχι έμμεσα. Έγραψα και "defacer" στην αρχή της πρότασης. Συγνώμη που δεν ακολούθησα την δική σου τακτική που σπάει κάθε ποστ σε 30 παραθέσεις απαντώντας μία ασυναρτησία στην κάθε μία, λυπάμαι το scroll και αυτούς που διαβάζουν. Επί του θέματος, εντάξει, καταλάβαμε. Δεν σου καίγεται καρφάκι για τους μισθούς και τις εργασιακές συνθήκες, θεωρείς πως το mail είναι μια χαρά. Και μας κάνεις γνωστό πως δούλευες για 300 ευρώ μαύρα, αλλά κατά τ'άλλα σου φταίει ο λαϊκισμός που έφερε την κοινωνία εκεί που την έφερε. Τρικυμία εν κρανίω. 2
tarantules Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Επίσημη απάντηση της εταιρίας Πλαίσιο στις πρόσφατες καταγγελίες Ανακοίνωση ΠΛΑΙΣΙΟ Computers SAΣτo ΠΛΑΙΣΙΟ είμαστε 1.100 άνθρωποι που οδηγούμε την εταιρία μπροστά και που έχουμε καταφέρει να διατηρούμε μια νοικοκυρεμένη επιχείρηση και μια από τις πιο υγιείς στην Ελλάδα. Σε συνέχεια λοιπόν, των όσων ακούγονται και γράφονται τις τελευταίες ημέρες, απευθυνόμενοι στους συναδέλφους μας και στους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες που μας επιλέγουν όλα αυτά τα χρόνια, παραθέτουμε τα πραγματικά στοιχεία που αφορούν στην εργασιακή μας στρατηγική: 1. Ο εισαγωγικός μισθός του Πλαισίου είναι 64% πάνω από τον βασικό [η συλλογική σύμβαση είναι 550€ μικτά ενώ το Πλαίσιο προσλαμβάνει με 900€] 2. Παρ’ όλη την κρίση, όπου πλειοψηφία επιχειρήσεων μειώνει συστηματικά το προσωπικό τους, το Πλαίσιο έχει αυξήσει τις θέσεις εργασίας 3. Το 2013, το 51% του προσωπικού καταστημάτων πήρε συμπληρωματικό bonus 4. Οι απασχολούμενοι με 8ωρο συνάδελφοι στο Πλαίσιο αποτελούν τη βάση της σωστής εξυπηρέτησης και εξού και αποτελούν το 95% του προσωπικού καταστημάτων (ποσοστό δραματικά μεγαλύτερο από το μέσο όρο της αγοράς) 5. Το 95% του Top Management έχει βγει μέσα από την εταιρία, ξεκινώντας ως πωλητής, τεχνικός, αποθηκάριος ή κατευθείαν από το Πανεπιστήμιο ως management trainee – γεγονός που πηγάζει από τη συστηματική επένδυση σε εκπαίδευση και προγράμματα εξέλιξης συνεργατών Και κάποια πράγματα που θεωρούνται προφανή, αλλά εν μέσω κρίσης δεν είναι δυστυχώς καθόλου δεδομένα: 1. Το Πλαίσιο δεν έκανε ποτέ καμία μείωση μισθού, εν αντιθέσει με τις αλλεπάλληλες μειώσεις που έχουν υποστεί η πλειοψηφία των εργαζομένων στη πατρίδα μας 2. Το Πλαίσιο δεν έκανε ποτέ περικοπές προσωπικού, και πάλι αντίθετα με την Ελληνική πραγματικότητα, ακόμα και σε έτη που η κερδοφορία μας ήταν οριακή Και τέλος όσον αφορά στο ζήτημα των 4-ώρων. Θα ήταν το λιγότερο απερίσκεπτο να απολύσει κανείς 8-ωρους συνεργάτες, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς 110 ώρες εκπαίδευσης, έχουν περάσει όλα τα τεστ και είναι επαγγελματίες (βιοπορίζονται δηλαδή από αυτή τη δουλειά), για να πάρει 4-ωρους οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι φοιτητές και εργάζονται περιστασιακά για προυπηρεσία και «χαρτζιλίκι». Να χάσουμε, δηλαδή, έναν έμπειρο και επαγγελματία συνεργάτη και να πληρώσουμε το κόστος της αποζημίωσης, για να προσλάβουμε δύο άπειρους συνεργάτες, να διπλασιάσουμε το κόστος εκπαίδευσης και να διατρέχουμε το τεράστιο ρίσκο ανά πάσα στιγμή ο 4-ωρος να φύγει είτε για μια άλλη ευκαιριακή δουλειά ή απλά για διακοπές… Και όλο αυτό σε μια εταιρία που η άριστη εξυπηρέτηση είναι η κύρια στρατηγική της! Σε καμία περίπτωση. Τα παραπάνω δίνουν την πλήρη και σαφή εικόνα για το Πλαίσιο, μακριά από παιχνίδια εντυπωσιασμού, μένοντας απλά στην ουσία. Πηγή: FNM.com.gr
Silverage Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Και τέλος όσον αφορά στο ζήτημα των 4-ώρων. Θα ήταν το λιγότερο απερίσκεπτο να απολύσει κανείς 8-ωρους συνεργάτες, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς 110 ώρες εκπαίδευσης, έχουν περάσει όλα τα τεστ και είναι επαγγελματίες (βιοπορίζονται δηλαδή από αυτή τη δουλειά), για να πάρει 4-ωρους οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι φοιτητές και εργάζονται περιστασιακά για προυπηρεσία και «χαρτζιλίκι». Να χάσουμε, δηλαδή, έναν έμπειρο και επαγγελματία συνεργάτη και να πληρώσουμε το κόστος της αποζημίωσης, για να προσλάβουμε δύο άπειρους συνεργάτες, να διπλασιάσουμε το κόστος εκπαίδευσης και να διατρέχουμε το τεράστιο ρίσκο ανά πάσα στιγμή ο 4-ωρος να φύγει είτε για μια άλλη ευκαιριακή δουλειά ή απλά για διακοπές… Και όλο αυτό σε μια εταιρία που η άριστη εξυπηρέτηση είναι η κύρια στρατηγική της! Σε καμία περίπτωση. Τα παραπάνω δίνουν την πλήρη και σαφή εικόνα για το Πλαίσιο, μακριά από παιχνίδια εντυπωσιασμού, μένοντας απλά στην ουσία. Πηγή: FNM.com.gr Ναι, καλά....
redhotstef Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Δικιο εχουν παντως.. Θα ήταν το λιγότερο απερίσκεπτο να απολύσει κανείς 8-ωρους συνεργάτες, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς 110 ώρες εκπαίδευσης, έχουν περάσει όλα τα τεστ και είναι επαγγελματίες (βιοπορίζονται δηλαδή από αυτή τη δουλειά), για να πάρει 4-ωρους οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι φοιτητές και εργάζονται περιστασιακά για προυπηρεσία και «χαρτζιλίκι». Να χάσουμε, δηλαδή, έναν έμπειρο και επαγγελματία συνεργάτη και να πληρώσουμε το κόστος της αποζημίωσης, για να προσλάβουμε δύο άπειρους συνεργάτες, να διπλασιάσουμε το κόστος εκπαίδευσης και να διατρέχουμε το τεράστιο ρίσκο ανά πάσα στιγμή ο 4-ωρος να φύγει είτε για μια άλλη ευκαιριακή δουλειά ή απλά για διακοπές…
zio10 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Χρήσιμο. Καλό είναι να ακούγεται και η άλλη άποψη
Getta Robo Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2014 Επίσημη απάντηση της εταιρίας Πλαίσιο στις πρόσφατες καταγγελίες Ανακοίνωση ΠΛΑΙΣΙΟ Computers SA Πηγή: FNM.com.gr καλα ολα αυτα, αλλα δεν μας απαντησαν ακομα γιατι δεν εχουν τα καταστηματα τους ζυγαριες, ωστε να γνωριζουμε το πραγματικο βαρος, και κατα προεκταση τις δυνατοτητες, των ανωτερων τροφοδοτικων turbo-x. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις