Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τρία πουλάκια κάθονταν..

 

 

Και αυτό στο πιάτο το δίνω

 

Μου κάνει εντύπωση που χρόνος μπαίνει χρόνος βγαίνει, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα το πει (για να μου την πει)

 

Ελπίζω τουλάχιστον να το κάνετε αντιγραφή μόνοι σας. Να μην σας βάζει κάποιος άλλος δηλαδή...

Δημοσ.

Χμμμ, δηλαδή αν το ίδιο προϊόν το βρίσκω στο Πλαίσιο €400 (με forced χαμόγελο Colgate style) και στο Χ μαγαζί €200 (με φάτσα grumpy cat), εγώ θα πρέπει να πάω στο Πλαίσιο because...?

 

Δεν την καταλαβαίνω αυτή την λογική σε μαγαζιά τεχνολογίας. Σε κανά μπουρδέλο/κωλόμπαρο, ΟΚ.


Και κάτι ακόμα: αν κάποιος/α δεν έχει ωραίο χαμόγελο (δεν λέω απαραίτητα να λείπουν δόντια, αλλά δεν έχουν όλοι ωραίο χαμόγελο βρε αδερφέ), εκεί δεν παίζει πρόσληψη; Να κάνουν πλαστική πρώτα;


Πάντως προσωπικά το Πλαίσιο το γούσταρα περισσότερο πριν το γεμίσουν TurboX σαβούρες και ψεύτικα χαμόγελα... προ δεκαετίας δηλαδή.

  • Like 2
Δημοσ.

Χμμμ, δηλαδή αν το ίδιο προϊόν το βρίσκω στο Πλαίσιο €400 (με forced χαμόγελο Colgate style) και στο Χ μαγαζί €200 (με φάτσα grumpy cat), εγώ θα πρέπει να πάω στο Πλαίσιο because...?

 

 

Δεν υπάρχει ολοκληρωμένη λίστα καθωσπρεπισμού που να εξασφαλίζει ότι όλοι οι πελάτες θα είναι ικανοποιημένοι είτε αγοράσουν είτε όχι.

 

 

because .... πας όπου θες. Τι το ψάχνεις;

Δημοσ.

Βασικά ψάχνω τι συμφέρει την τσέπη μου. Σίγουρα δεν ψάχνω ψεύτικα χαμόγελα.

 

Και σίγουρα δεν πρόκειται να βρεις το ίδιο τεχνολογικό προϊόν 200 ευρώ πάνω αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία

Δημοσ.

Και σίγουρα δεν πρόκειται να βρεις το ίδιο τεχνολογικό προϊόν 200 ευρώ πάνω αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία

 

Παράδειγμα είναι... εσύ δεν είπες ότι προτιμάς να πας σε πιο ακριβό μαγαζί για να μπανίσεις γκομενάκια;

  • Like 1
Δημοσ.

Παράδειγμα είναι... εσύ δεν είπες ότι προτιμάς να πας σε πιο ακριβό μαγαζί για να μπανίσεις γκομενάκια;

 

Παράδειγμα που δεν υπάρχει όμως.

 

Αν το ένα έκανε 215 και ο grumpy cat 200, εσύ θα πήγαινες στον μίζερο;

Δημοσ.

Ναι, γιατί όχι; €15 είναι €15, δεν είναι 15 σεντς...

 

Τώρα αν είναι να σου κάτσει η χαμογελαστή πωλήτρια, εκεί δεν σκέφτεσαι την διαφορά.

Δημοσ.

Συγγνώμη για το άσχετο αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως το "πρέπει να χαμογελάς" ερμηνεύεται ως "κανονική σκλαβιά" (υποθέτω μιλάμε για πλαίσιο. δεν ξέρω οι άλλες αλυσίδες πόσο χαμόγελο θέλουν)

 

Μάλλον εγώ όταν ακούω για "σκλαβιά" φαντάζομαι τύπους δεμένους με χειροπέδες, να κουβαλάνε δυο τόνους φτυάρια, να μην έχουν να φάνε από πέρισι και έναν μαλάκα καβάλα σε άλογο να τους χτυπάει με μαστίγιο

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχω δει να συμβαίνει. Με εξαίρεση τον μαλάκα που αντί για άλογο έχει δυο ευθύνες παραπάνω να αποδώσει το γεωμετρικό σχήμα και να τους χτυπάει όλους με μαστίγιο...

 

γενικα μιλαω για μεγαλες εταιρειες που σαν πελατης σου δινουν αλλη εντυπωση απο οτι σαν εργαζομενος αλλα και για το πλαισιο, οταν σου δεινουν τον βασικο και εχεις προσοντα που δεν στα αναγνωριζουν, δουλευεις υπερωριες και δεν στις πληρωνουν, φοβασαι να κατεβεις σε απεργια η να αρρωστησεις τοτε ναι μιλαμε για σκλαβια.

 

και οι αλυσιδες μπορει να μην φαινονται αλλα υπαρχουν οταν εκμεταλλευονται την ανεργεια και τον φοβο σου τοτε σε εχουν με αλυσοδεμενο και σε εχουν σαν σκλαβο.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Βρε δεν εννοω να πας κ να ειναι μουρτζουφλης ο αλλος, να βαριεται να σου μιλησει κλπ...

Ενα χαμογελαστο "γεια σας" κ "ευχαριστουμε για την προτιμηση" ναι επιβαλλεται, αλλα απο κει κ περα να σε εξυπηρετουν με ευγενικο τροπο κ να χαμογελουν αυθορμητα αν προκυψει...οχι αυτο το πραγμα λες κ τους ραβουν το στομα να μενει συνεχεια χαμογελαστο...θυμαμαι οταν πρωτοπηγαινα να ψωνισω για το γραφειο και πραγματικα επριζα την κοπελα που με εξυπηρετουσε (συνηθως πετυχαινα την ιδια) η καημενη ενω ηθελε να με βρισει ηταν μ ενα χαμογελο ως τ αφτια. Αν ελειπε το χαμογελο δε θα την παρεξηγουσα (ετσι κ αλλιως ηταν αψογη στην εξυπηρετηση). Μετα τις πρωτες φορες που ειχαμε πια μια οικειοτητα, κοψαμε τις τυπικοτητες στην ομιλια κ εμεινε το χαμογελο για τις καμερες (μα ποσες καμερες πια!)...

Δημοσ.

Ναι, γιατί όχι; €15 είναι €15, δεν είναι 15 σεντς...

 

Τώρα αν είναι να σου κάτσει η χαμογελαστή πωλήτρια, εκεί δεν σκέφτεσαι την διαφορά.

 

Άρα στο πήδημα, χαλάλι η διαφορά

 

γενικα μιλαω για μεγαλες εταιρειες που σαν πελατης σου δινουν αλλη εντυπωση απο οτι σαν εργαζομενος αλλα και για το πλαισιο, οταν σου δεινουν τον βασικο και εχεις προσοντα που δεν στα αναγνωριζουν, δουλευεις υπερωριες και δεν στις πληρωνουν, φοβασαι να κατεβεις σε απεργια η να αρρωστησεις τοτε ναι μιλαμε για σκλαβια.

 

και οι αλυσιδες μπορει να μην φαινονται αλλα υπαρχουν οταν εκμεταλλευονται την ανεργεια και τον φοβο σου τοτε σε εχουν με αλυσοδεμενο και σε εχουν σαν σκλαβο.

 

Ε τι να κάνουμε. Μερικές εταιρίες είναι σαν τις γυναίκες. Άπειρο make up για να κρύψουν την ασχήμια. Αν ήταν όλες το ίδιο άσχημες, τότε οι άνδρες δεν θα μαμούσαν ποτέ

 

Αυτό με την ανεργία και τον φόβο το έκαναν από το 2000. Δυστυχώς δεν είναι καινοτομία

 

Το άλλο με τα προσόντα που δεν αναγνωρίζουν. Ας πούμε ότι ένας με Phd στα μαθηματικά πιάνει δουλειά ταμίας στα public. Ε πόσο να του ανεβάσουν τον μισθό για να δίνει ρέστα; Δεν είναι ότι στη θέση αυτή θα ασχολείται με τις θεωρίες του Einstein.

 

Πρόσεξε. Δεν είπα να παίρνει 150 ευρώ και να τρέχει για δέκα 4ωρα. Είπα ότι μια θέση σαν τον ταμία δεν θέλει και ιδιαίτερα ακαδημαϊκά προσόντα

Βρε δεν εννοω να πας κ να ειναι μουρτζουφλης ο αλλος, να βαριεται να σου μιλησει κλπ...

Ενα χαμογελαστο "γεια σας" κ "ευχαριστουμε για την προτιμηση" ναι επιβαλλεται, αλλα απο κει κ περα να σε εξυπηρετουν με ευγενικο τροπο κ να χαμογελουν αυθορμητα αν προκυψει...οχι αυτο το πραγμα λες κ τους ραβουν το στομα να μενει συνεχεια χαμογελαστο...θυμαμαι οταν πρωτοπηγαινα να ψωνισω για το γραφειο και πραγματικα επριζα την κοπελα που με εξυπηρετουσε (συνηθως πετυχαινα την ιδια) η καημενη ενω ηθελε να με βρισει ηταν μ ενα χαμογελο ως τ αφτια. Αν ελειπε το χαμογελο δε θα την παρεξηγουσα (ετσι κ αλλιως ηταν αψογη στην εξυπηρετηση). Μετα τις πρωτες φορες που ειχαμε πια μια οικειοτητα, κοψαμε τις τυπικοτητες στην ομιλια κ εμεινε το χαμογελο για τις καμερες (μα ποσες καμερες πια!)...

 

Μάλλον έχουμε διαφορετικές εμπειρίες γιατί στη δική μου περίπτωση (αν θυμάμαι καλά δηλαδή) ήταν χαμόγελο, "γεια σας", "ευχαριστούμε για την προτίμηση" και ελαφρύ πρήξιμο (τρόπος του λέγειν) δυο άτομα αν ψάχνω κάτι.

 

Εξακολουθώ να θεωρώ την τυπικότητα πιο θετικό από το τίποτα. Στη τελική αν θέλουν να βρίσουν τους πελάτες, ας περιμένουν και αυτοί 8 χρόνια σαν την άλλη

Δημοσ.

Άρα στο πήδημα, χαλάλι η διαφορά

 

Άλλο πήδημα και άλλο «βλέπω απλά και μετά πάω σπίτι και τον παίζω». ;)

 

Όχι, το δεύτερο δεν αξίζει για μένα...

Δημοσ.

Άλλο πήδημα και άλλο «βλέπω απλά και μετά πάω σπίτι και τον παίζω». ;)

 

Όχι, το δεύτερο δεν αξίζει για μένα...

 

Ρε πας καλά;

Θα με βάλεις τώρα να τρέχω να ψάχνω αποδείξεις για να δω πόσο πλήρωσα ένα σεξάκι; :P

 

 

Σοβαρά τώρα. Κανείς δεν πάει "για να δει απλά και μετά να πάει σπίτι" και να ψωνίσει κιόλας.

Δημοσ.

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Για μένα είπα δεν αξίζει. Για σένα μπορεί και να αξίζει. :P

 

Άσε που υπάρχει και το e-shopping και στα φέρνουν σπίτι χωρίς να τρέχεις εσύ... ούτε φάτσες βλέπεις, ούτε τίποτα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...