Προς το περιεχόμενο

ερώτηση κατανάλωσης βενζίνηες σε αυτόματα


PsyGreg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αυτοκίνητο αυτόματο

έχει όμως και την δυνατότητα να βάζεις χειροκίνητα ταχύτητες (δηλαδή πάνω +1 και κάτω -1)

 

που θα έχω περισσότερη κατανάλωση? όταν είμαι πλήρως σε αυτόματη χρήση ή όταν είμαι σε χειροκίνητη διαδικασία?

 

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης μια παρεμφερης απορια : Τα αυτοματα αυτοκινητα [νεας γενιας ομως] καινε περισσοτερη βενζινη απο τα αντιστοιχα τους με χειροκινητο κιβωτιο; Σε φυσιολογικες συνθηκες οδηγησης εννοω !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτοκίνητο αυτόματο

έχει όμως και την δυνατότητα να βάζεις χειροκίνητα ταχύτητες (δηλαδή πάνω +1 και κάτω -1)

 

που θα έχω περισσότερη κατανάλωση? όταν είμαι πλήρως σε αυτόματη χρήση ή όταν είμαι σε χειροκίνητη διαδικασία?

 

ευχαριστώ

 

Αν κατάφερεις να το κάνεις πιο τέλεια από τον υπολογιστή του οχήματος (χλωμό) θα κάψεις λιγότερη με το χειροκίνητο, άλλα συνήθως σε αυτά χρησιμοποιούμε το σειριακό χειροκίνητα για να το σκίσουμε γεμίζοντας στροφές για ροπές κ κορύφωση ισχύος...

 

 

επισης μια παρεμφερης απορια : Τα αυτοματα αυτοκινητα [νεας γενιας ομως] καινε περισσοτερη βενζινη απο τα αντιστοιχα τους με χειροκινητο κιβωτιο; Σε φυσιολογικες συνθηκες οδηγησης εννοω !

 

 

Όχι. Φυσικά κ καίνε λιγότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης μια παρεμφερης απορια : Τα αυτοματα αυτοκινητα [νεας γενιας ομως] καινε περισσοτερη βενζινη απο τα αντιστοιχα τους με χειροκινητο κιβωτιο; Σε φυσιολογικες συνθηκες οδηγησης εννοω !

τα πιο νεα αυτοματα με διπλους συμπλεκτες  7 ταχυτητες και δε συμμαζευεται καινε λιγοτερο, σε αντιθεση με παλιοτερα αυτοματα που εκαιγαν στανταρ περισσοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]

 

Όχι. Φυσικά κ καίνε λιγότερο.

 

Αν και πλέον δεν υπάρχει το χάσμα (υπέρ των χειροκίνητων) του κοντινού παρελθόντος, δε νομίζω να ισχύει το «φυσικά και καίνε λιγότερο». Είναι πολύ κοντά σε κατανάλωση/επιδόσεις σε normal χρήση από normal οδηγούς. Κάποιες φορές πιο κάτω, κάποιες πιο πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα το πλήρως αυτόματο καίει λιγότερο από το αυτόματο υπό σειριακή χρήση (μιλώντας για το ίδιο αυτοκίνητο που έχει και τις 2 δυνατότητες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναλογα, αμα το εχεις στο sport για παραδειγμα θα καψει περισσοτερο :P

 

τα περισσοτερα αυτοματα παντως δουλευουν καλα απο μονα τους , οταν θα θελησεις να παρεμβεις εσυ σημαινει οτι θες να του πιεις και λιγο το αιμα, οποτε δε μιλαμε για οικονομικη οδηγηση

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος,τα αυτοματα καινε περισσοτερο λογω του μετατροπεα ροπης που εχουνε ο οποιος ειναι μεσα σε λαδι,αρα μεγαλυτερη αντισταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος,τα αυτοματα καινε περισσοτερο λογω του μετατροπεα ροπης που εχουνε ο οποιος ειναι μεσα σε λαδι,αρα μεγαλυτερη αντισταση...

http://www.caroto.gr/2010/11/09/automatic-vs-dual-clutch-transmission/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος,τα αυτοματα καινε περισσοτερο λογω του μετατροπεα ροπης που εχουνε ο οποιος ειναι μεσα σε λαδι,αρα μεγαλυτερη αντισταση...

Εισαι σωστος, αλλα αυτο αφορα σε ορισμενα μοντελα που εχουν μετατροπεα ροπης. Πολλα συγχρονα ειναι σειριακα με κανονικο συμπλεκτη, αλλα ειναι χειροτερα σε αισθηση απο αυτα με μετατροπεα. Μονο τα διπλοσυμπλεκτα σειριακα και καινε λιγοτερο και πανε εξισου καλα σε σχεση με τα παλια με μετατροπεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το χα αναλύσει με φιλαράκια μου πριν περίπου ένα χρόνο ( κατά τη διάρκεια που σπούδαζα μηχανικός αυτοκινήτων ) :-D  είπα να ρωτήσω τον καθηγητή που μας έκανε οδική συμπεριφορά οχημάτων αν τα χειροκίνητα κιβώτια είναι πιο οικονομικά από τα αυτόματα . Το συμπέρασμα ; Τα αυτόματα εκτός το ότι είναι αρκετά πιο βαριά ( 100% ,για να σηκώσουμε ένα αυτόματο θέλαμε 4 χέρια ενώ αντίστοιχα το χειροκίνητο ήθελε  2) δημιουργούσε κοιλία στο στροφάρισμα σε σχέση με το πάτημα του γκαζιού με αποτέλεσμα και να ζορίζεται παραπάνω και να καίει σαν χαβούζα. Θα σου έλεγα να πάρεις σειριακό εκτός αν είσαι συνταξιούχος επαγγελματίας οδηγός :devil:     




ΥΓ.  Κάτι για φθορά στο τροχοπέδη κάθε τόσα χιλιόμετρα και αντικατάσταση μας έλεγαν αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς να σου πω στα σίγουρα ...

ΥΓ2. Η κατανάλωση να ξέρετε ότι έχει να κάνει με το συνδυασμό πατάω λίγο το γκάζι με στροφές στην ροπή συνήθως αυτή είναι στις 3.3 με 3.8 στροφές / λεπτό. :-)
  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου έλεγα να πάρεις σειριακό εκτός αν είσαι συνταξιούχος επαγγελματίας οδηγός :devil:   

 

μα μιλάω για το ίδιο αμάξι που έχει και τις 2 επιλογές. δηλαδή πλήρως αυτόματη επιλογή και σειριακή επιλογή (πάνω-κάτω). εκεί ρώτησα πια επιλογή από τις δύο καίει περισσότερο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...