Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατάλαβες τι είδες? Γιατί μίλησες για μεταφυσικό...Επίσης επειδή μπήκε το ανθρώπινο στοιχείο μέσα σημαίνει ότι έβαλε μελό κ μάλιστα χολιγουντιανο?

 

 

Το τέλος με το chosen one κοριτσάκι που λαμβάνει σήματα μορς από την μπαμπά στην 5η διάσταση... και το κλασικό μοτίβο "η αγάπη υπερνικά τα πάντα" ακόμη και τις χωροχρονικές διαστάσεις νομίζω ότι ξεπέρασαν τα δικά μου όρια...

 

Επίσης εκεί που του λέει η κόρη του να επιστρέψει και να βοηθήσει την hathaway που είναι μόνη της στον πλανήτη και κλαίει ήταν αστείο!!!

 

Νομίζω ότι το πλάνο β' (εποικισμός) ήταν πολύ πιο λογικό και εύκολο να εφαρμοστεί... από το να βουτήξει στην μαύρη τρύπα ο Μακοναχι και να στείλει κβαντικά δεδομένα με σήματα μορς...

 

 

  • Like 3
  • Απαντ. 968
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παρτε και λιωστε. Ειδικα για αυτο το θεμα ειναι ταμαμ

 

Μλκ ο Κουτσερ ταξίδεψε πίσω στον χρόνο για να πάρει μέρος στην εκπομπή

Δημοσ.

 

Το τέλος με το chosen one κοριτσάκι που λαμβάνει σήματα μορς από την μπαμπά στην 5η διάσταση... και το κλασικό μοτίβο "η αγάπη υπερνικά τα πάντα" ακόμη και τις χωροχρονικές διαστάσεις νομίζω ότι ξεπέρασαν τα δικά μου όρια...

 

Επίσης εκεί που του λέει η κόρη του να επιστρέψει και να βοηθήσει την hathaway που είναι μόνη της στον πλανήτη και κλαίει ήταν αστείο!!!

 

Νομίζω ότι το πλάνο β' (εποικισμός) ήταν πολύ πιο λογικό και εύκολο να εφαρμοστεί... από το να βουτήξει στην μαύρη τρύπα ο Μακοναχι και να στείλει κβαντικά δεδομένα με σήματα μορς...

 

 

 

 

 

 

 

23 years worth of data in binary code

 

 

 

 

it's not magic bro, it's LOVE

=]

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τί να πω για αυτό που μόλις είδα; Δε θα κάνω καμία ανάλυση αυτή τη στιγμή, ένα 4 6/10 (τώρα που ηρέμησα λίγο)  για ορισμένες στιγμές της.

 

*Φαντάζομαι 1ο ρβ με κοπέλα στο Interstellar. Οι 3 ώρες θα της φανούν αιώνας. Ο πιο γρήγορος χωρισμός έβερ. Αλλά είπαμε, ο χρόνος είναι σχετικός!...

Επεξ/σία από kirileman
  • Like 2
Δημοσ.

 

γιαυτο ακριβως το premise δεν βγαζει νοημα. να υπενθυμισω οτι μιλαμε για μια hard science fiction ταινια, οπου το ελαχιστο που θα περιμενει κανεις ειναι η απεικονιση και η συμπεριφορα της επιστημονικης κοινοτητας να ειναι αληθοφανης.

οχι μονο κανεις δεν σκεφτηκε να μελετησει την μαυρη τρυπα πριν καν ξεκινησουν οι Lazarus αποστολες, την ιδεα την εριξε καποιος τελειως στο ασχετο, η τελικη εξερευνηση της μαυρης τρυπας πραγματοποιηθηκε εξαιτιας μια σειρας τυχαιων ατυχηματων, αλλα στο τελος της ταινιας αποδειχθηκε πως η αξια των δεδομενων της μαυρης τρυπας ηταν πολυ πιο σημαντικα απο την ιδια την Endurance αποστολη .

 

 

Καταρχάς έχω ένα θέμα με τον χαρακτηρισμό «hard science fiction». Ναι μεν οι ιδέες που παρουσιάζονται δεν είναι φτιαχτές, ναι μεν υπήρχε φυσικός που λειτουργούσε ως σύμβουλος κατά την παραγωγή, αλλά σαν ταινία μυθοπλασίας που είναι, εγώ ο θεατής (και άσχετος με το αντικείμενο) πηγαίνω να τη δω κάνοντας μια σύμβαση: ότι από ένα σημείο και μετά μοιραία θα δράσει το movie magic. Διαφορετικά θα επέλεγα να δω σχετικό ντοκιμαντέρ. Εξάλλου έχω την εντύπωση πως ακόμα κι έτσι, οι ιδέες που παρουσιάζονται παραμένουν αρκετά –αν όχι καθαρά- θεωρητικές στις μέρες μας. Επειδή όπως είπα δεν έχω σχέση, αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

 

Από κει και πέρα παρατηρώ μια τάση στο κοινό τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε ταινίες τέτοιας κλίμακας, να θεωρείται αυτονόητο πως θα εξηγηθούν τα πάντα και αν τυχόν αφήσει κάτι στη φαντασία αμέσως πέφτει κατηγορία για plothole. Το Interstellar φροντίζει ήδη να καθοδηγήσει τον θεατή στο συντριπτικό του μέρος, το να ασχολούμαστε με τέτοιες λεπτομέρειες από τη στιγμή που υπάρχουν άλλα πράματα για τα οποία μπορούμε να έχουμε βάσιμα παράπονα το βρίσκω λίγο ακραίο. Σε λίγο θα μηδενίσουμε την ταινία επειδή δεν έδειξε on screen τη λύση της εξίσωσης, το έχω διαβάσει και αυτό.

 

Γιατί κάνεις αυτόματα την υπόθεση ότι υπήρχε κόσμος με δυνατότητα όχι μόνο να παρατηρήσει την εμφάνιση της μαύρης τρύπας, αλλά και να τη μελετήσει, απλώς δεν το σκέφτηκε; Είναι ξεκάθαρο από την αρχή της ταινίας ότι τα μέσα είναι περιορισμένα. Ο Cooper κυνηγάει με σκασμένο λάστιχο (γιατί δεν είχε ρεζέρβα) ένα drone που πέταγε ξεχασμένο για χρόνια και γλιτώνει στο τσακ από το να πέσει σε γκρεμό και να σκοτωθεί. Ύστερα το αποσυναρμολογεί και χρησιμοποιεί κομμάτια του στο τρακτέρ που έχει. Πιο μετά στην ταινία αναφέρεται ότι οι βίδες που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή του space station του Plan A προέρχονται από σφαίρες. Από τα παραπάνω προκύπτει πως τα μέσα στον κόσμο της ταινίας είναι πραγματικά περιορισμένα, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για sophisticated επιστημονικό εξοπλισμό. Ακόμα κι αν υπήρχαν ανεξάρτητοι (που δε δούλευαν απευθείας στη NASA, πάνω στο project) επιστήμονες, γιατί να έχουν τα απαραίτητα εργαλεία για τη μελέτη της μαύρης τρύπας; Ακόμα κι αν τα έχουν, γιατί να ασχοληθούν με κάτι που ασχολείται και η κυβέρνηση ανενόχλητοι;

 

Ναι, η ιδέα προήλθε στο άκυρο αργότερα, αλλά μιλάμε για ένα χρονικό σημείο στο οποίο το πλήρωμα ήταν ήδη σε μια rogue κατάσταση μετά την αποκάλυψη του ψέματος του καθηγητή, ενώ τους τελείωναν και οι πόροι έχοντας καλύψει μέρος της αποστολής. Ένα πλήρωμα το οποίο στα 4/5 του γενικά αποτελούταν από rookies, ενώ και ο Cooper δεν είχε καμιά τρελή εμπειρία από μόνος του. Αυτοί είχαν την αποστολή τους και ο καθηγητής είχε δεσμευτεί να λύσει την εξίσωση μέχρι να γυρίσουν. Η αξία των δεδομένων δεν προκύπτει στο τέλος, από την αρχή γνωρίζουμε ότι το Plan A είναι καλύτερο γιατί σώζεται μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας σε σχέση με το σκληρό reset του Plan B, απλά στην πορεία προκύπτει πως όπως είχαν τα πράματα, δεν μπορούσε να λυθεί.

 

 

 

επισης εχεις μεγαλο δικιο στο οτι η ταινια δεν μας δειχνει σε τι κατασταση ηταν ο παγκοσμιος πληθυσμος και πολιτισμος. υπηρχαν καποιες διασπαρτες αναφορες, αλλα δεν εχουμε καποια ολοκληρωμενη και σαφη εικονα του συγκεκριμενου κοσμου της ταινιας.

περαν φυσικα του οτι στη midwest america τρωγανε μονο καλαμποκι.

 

αυτο δειχνε ξεκαθαρα πως οι αδερφοι Νολαν εγραψαν το σεναριο χωρις να ριξουν και πολυ σκεψη στο χτισιμο και την απεικονιση του φανταστικου τους κοσμου.

το αποτελεσμα ειναι πολλα plotholes και γεγονοτα που δεν βγαζουν νοημα.

 

βασικα:

 

δεν ειπα να εξηγησει γιατι εφτασε σε αυτο το σημειο ο κοσμος, αλλα να μας δειξει σε κατασταση βρισκοταν..

αυτο ειναι σημαντικο κομματι του storytelling, διοτι ετσι βοηθαει εμας το κοινο να καταλαβουμε ποσο απελπιστικη ηταν κατασταση, να ενδιαφερθουμε για τους ηρωες και τον αγωνα τους, και να ανεβει η ολη αγωνια για την τελικη εκβαση.

το να δειχνει 2-3 midway αμειρκανους γερους να μιλανε για το πως ηταν αναγκασμενοι να τρωνε μονο καλαμποκι, εεεε δεν βοηθαε και πολυ να καταλαβουμε σε ποιο σημειο παρακμης ειχε φτασει ο παγκοσμιος πολιτισμος, δεν νομιζεις;

 

 

Αναφέρεται ένα ζιζάνιο, τι ήτανε, που όσο εξαπλώνεται μειώνει σταδιακά το οξυγόνο. Ο καθηγητής λέει επί λέξη πως «Οι τελευταίοι άνθρωποι που θα επιβιώσουν του λιμού θα πεθάνουν από ασφυξία». Ο Cooper λέει πως δε γίνεται να πεις έτσι απλά σε ένα 10χρονο (εννοώντας την κόρη του) ότι θα πεθάνει. Αυτά σε συνδυασμό με τα παραπάνω που έγραψα για την έλλειψη μέσων και το βασικό plot της ταινίας (ότι η Γη δεν μπορεί πλέον να διατηρήσει την ανθρώπινη ζωή δηλαδή) δείχνουν ξεκάθαρα πως η κατάσταση είναι απελπιστικά οριακή. Τι άλλο να παρουσιάσει;

 

Οι Nolans δεν είχαν λόγο να αναπτύξουν παραπάνω τη Γη της ταινίας γιατί πολύ απλά δεν ήταν αυτό το κύριο setting της. Ήταν μονάχα το εναρκτήριο σημείο, ένα background για να rollάρει από εκεί η ταινία και να ξεκινήσει η αποστολή. Αν σε κάθε ταινία ανέλυαν και παρουσίαζαν σε τέτοιο βαθμό όλες τις λεπτομέρειες, όλες οι ταινίες θα κατέληγαν 5ωρες.

 

Στο Avatar ας πούμε η Pandora αναπτύχθηκε λεπτομερώς γιατί πολύ απλά ήταν το κύριο setting της ταινίας. Αυτό δε σημαίνει πως η παραπάνω διαδικασία είναι πανάκεια και δεν κρύβει κινδύνους. Ο Cameron φάνηκε να έχει δουλέψει πάρα πολύ το συγκεκριμένο κομμάτι, κάτι που είναι αναμφισβήτητο και του αναγνωρίζεται, κατά τα άλλα όμως η ταινία έπασχε σε άλλα σημεία.

 

  • Like 3
Δημοσ.
Επίσης επειδή μπήκε το ανθρώπινο στοιχείο μέσα σημαίνει ότι έβαλε μελό κ μάλιστα χολιγουντιανο?

 

 

αυτο εκανε..

Δημοσ.

Μας φαντάζομαι σε μια τέτοια κατάσταση στο μέλλον και θα παραμείνουμε ατάραχοι για να μην μας πουν οτι βάλαμε χολυγουντιανο μελό. Το πρόβλημα με το μελό είναι όταν δεν έχει θέση εκεί που μπαίνει, εδώ είχε θέση.

  • Like 2
Δημοσ.

Τί να πω για αυτό που μόλις είδα; Δε θα κάνω καμία ανάλυση αυτή τη στιγμή, ένα 4 στα 10 για ορισμένες στιγμές της.

 

*Φαντάζομαι 1ο ρβ με κοπέλα στο Interstellar. Οι 3 ώρες θα της φανούν αιώνας. Ο πιο γρήγορος χωρισμός έβερ. Αλλά είπαμε, ο χρόνος είναι σχετικός!...δεν 

Δηλαδη δεν σου αρεσε? χμμ δεν το περιμενα ...

Δημοσ.

Δηλαδη δεν σου αρεσε? χμμ δεν το περιμενα ...

Θα ήθελα πολύ να μου αρέσει,ΑΛΛΑ δε με άφησε η γ@μημένη η δυνατή abstract μουσική που μου τρυπούσε τα τύμπανα και μου δημιουργούσε τρομερό πονοκέφαλο μέχρι επιτέλους να σταματήσει, δε με άφησε η 3ωρη διάρκεια, δε με άφησαν ορισμένα κινηματογραφικά τρικς που εκβίαζαν την "εντεχνότητα" 2001 my ass!
  • Like 1
Δημοσ.

Θα ήθελα πολύ να μου αρέσει,ΑΛΛΑ δε με άφησε η γ@μημένη η δυνατή abstract μουσική που μου τρυπούσε τα τύμπανα και μου δημιουργούσε τρομερό πονοκέφαλο μέχρι επιτέλους να σταματήσει, δε με άφησε η 3ωρη διάρκεια, δε με άφησαν ορισμένα κινηματογραφικά τρικς που εκβίαζαν την "εντεχνότητα" 2001 my ass!

Kαλα δεν το συγκρινει κανεις λογικος με το 2001 ,anyway  δεν εχω αποψη ακομα  σημερα θα την δω απλα μου κανει εντυπωση που δεν σου αρεσε  ενω οι περισσοτεροι που ξερουν να βλεπουν ταινιες  την εκθειαζουν.

Δημοσ.

Kαλα δεν το συγκρινει κανεις λογικος με το 2001 ,anyway δεν εχω αποψη ακομα σημερα θα την δω απλα μου κανει εντυπωση που δεν σου αρεσε ενω οι περισσοτεροι που ξερουν να βλεπουν ταινιες την εκθειαζουν.

Απλά δε βρήκα το λόγο να την κάνει ο Νόλαν τόσο "βαριά". Τα παραπάνω μου χάλασαν τη διάθεση και αφαίρεσαν εντελώς τον παράγοντα entertainment. Θα προτιμούσα την ελαφρότητα του Contact, κρατώντας τα θετικά του Interstellar. Αν το γνώριζα, θα περίμενα να τη δω μόνος μου στο σπίτι.
  • Like 1
Δημοσ.

Θα ήθελα πολύ να μου αρέσει,ΑΛΛΑ δε με άφησε η γ@μημένη η δυνατή abstract μουσική που μου τρυπούσε τα τύμπανα και μου δημιουργούσε τρομερό πονοκέφαλο μέχρι επιτέλους να σταματήσει, δε με άφησε η 3ωρη διάρκεια, δε με άφησαν ορισμένα κινηματογραφικά τρικς που εκβίαζαν την "εντεχνότητα" 2001 my ass!

 

η ταινια, οπως και αλλες του Νολαν, ειχε σοβαρο προβλημα με το sound mixing:

 

http://wapo.st/1oJU8dH

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Συμφωνώ.

 

Το χολυγουντιανό τέλος και το πολύ μελόδραμα χάλασε την αρχική καλή εντύπωση. Από επιστημονικής φαντασίας το γύρισε στο μεταφυσικό και το μελόδραμα.

 

Κατά τ'αλλα αξίζει το 7/10.  Παρόλη τη μεγάλη διάρκειά του, σε κρατάει καθηλωμένο και δεν είναι προβλέψιμο.

 

Που το είδες το μεταφυσικό???

 

 

Το τέλος με το chosen one κοριτσάκι που λαμβάνει σήματα μορς από την μπαμπά στην 5η διάσταση... και το κλασικό μοτίβο "η αγάπη υπερνικά τα πάντα" ακόμη και τις χωροχρονικές διαστάσεις νομίζω ότι ξεπέρασαν τα δικά μου όρια...

 

Επίσης εκεί που του λέει η κόρη του να επιστρέψει και να βοηθήσει την hathaway που είναι μόνη της στον πλανήτη και κλαίει ήταν αστείο!!!

 

Νομίζω ότι το πλάνο β' (εποικισμός) ήταν πολύ πιο λογικό και εύκολο να εφαρμοστεί... από το να βουτήξει στην μαύρη τρύπα ο Μακοναχι και να στείλει κβαντικά δεδομένα με σήματα μορς...

 

 

 

Αυτό δεν είναι μεταφυσικό, είναι η επιστημονική θεωρία στην οποία βασίζεται όλη η ταινία...

 

Θα ήθελα πολύ να μου αρέσει,ΑΛΛΑ δε με άφησε η γ@μημένη η δυνατή abstract μουσική που μου τρυπούσε τα τύμπανα και μου δημιουργούσε τρομερό πονοκέφαλο μέχρι επιτέλους να σταματήσει, δε με άφησε η 3ωρη διάρκεια, δε με άφησαν ορισμένα κινηματογραφικά τρικς που εκβίαζαν την "εντεχνότητα" 2001 my ass!

 

Αρχίζεις να γερνάς νομίζω... :P

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...