washcloud Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Πως μπορω να μαι σιγουρος?Το προβλημα ειναι οτι το προγραμμα δεν ανταποκρινεται-κολαει...ισως γιατι δεν ειναι γνησιο... Το θέμα έγκειται σε αυτό που είπε ο Ελφ. "Το να μην είναι γνήσιο" είναι λάθος αντίληψη, τα προγράμματα σπασμένα ή "γνήσια" τα ίδια είναι, η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι ότι "ξεκλειδώνονται" δυνατότητές τους (όταν τα "σπας").
Antwni Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Toshiba...Ειναι οπως εχω πει,ο μανισιος(Qosmio F750-12E)... Πήγαινε στο Hard disk Sentinel και δες ποιο μοντέλο γράφει...αν δεν ξέρεις πόσταρε φωτο...την αρχική εικονα... Αν και τα toshiba συνήθως έχουν hitachi...
tipestwra Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Λοιπον το εκανα και λεει υγεια 18% επιδοσεις 100% λεει στην αναφορα οτι υπαρχουν 256 κατεστραμμενοι τομεις στην επιφανεια του δισκου κλπ R.I.P.
Antwni Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 R.I.P. Ναι ειναι σε εγγυηση το λαπτοπ...οποτε δεν χανει κατι...(εκτος αν ειχε σημαντικα αρχεια...)
petran66 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Aλοιμονο...εχει εγγυηση!!!Το θεμα ειναι οτι τους πηρα τηλ.και μου ειπαν οτι μαζι με το πανε ελα,θελει 7-10 μερες...Τους ρωτησα αν μπορω να τους στειλω μονο το σκληρο και μου ειπαν οχι.Οκ,κατανοητο.Αλλα δε ξερω τι να κανω.Σκεφτομαι οτι αφου εχω τον ssd,να μη μπω στη διαδικασια...
washcloud Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δοκίμασε να τσεκάρεις τον δίσκο στο site της εταιρίας του με βάση το μοντέλο του (γκούγκλαρε για warranty toshiba να βρεις τη σχετικήσ ελίδα) μήπως και έχεις δικαίωμα να τους τον στείλεις (γύρω στο 10άρικο έξοδα). Γενικά όσοι δίσκοι μπαίνουν σε λάπτοπ χάνουν την "ατομική" τους εγγύηση, αλλά τσέκαρέ το...
Antwni Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Aλοιμονο...εχει εγγυηση!!!Το θεμα ειναι οτι τους πηρα τηλ.και μου ειπαν οτι μαζι με το πανε ελα,θελει 7-10 μερες...Τους ρωτησα αν μπορω να τους στειλω μονο το σκληρο και μου ειπαν οχι.Οκ,κατανοητο.Αλλα δε ξερω τι να κανω.Σκεφτομαι οτι αφου εχω τον ssd,να μη μπω στη διαδικασια... Εγώ θα σου έλεγα να τον στείλεις...τουλάχιστον πριν τελειώσει η εγγύηση...ειναι μεγαλος δισκος και κοστιζει...θες ενα 50αρι τουλαχιστον για να παρεις εναν ιδιο ας πουμε...
washcloud Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Αν το λάπτοπ είναι πάντως το μοναδικό του μηχάνημα, καλώς ή κακώς πρέπει όντως να το καλοσκεφτεί πριν το στείλει, αν το χρειάζεται για "σοβαρή δουλειά" - πόσο μάλλον όταν είθισται να κάνουν πολύ περισσότερο από "μια βδομάδα" τα ελληνικά σέρβις για να σου επιστρέψουν κάτι...
petran66 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δοκίμασε να τσεκάρεις τον δίσκο στο site της εταιρίας του με βάση το μοντέλο του (γκούγκλαρε για warranty toshiba να βρεις τη σχετικήσ ελίδα) μήπως και έχεις δικαίωμα να τους τον στείλεις (γύρω στο 10άρικο έξοδα). Γενικά όσοι δίσκοι μπαίνουν σε λάπτοπ χάνουν την "ατομική" τους εγγύηση, αλλά τσέκαρέ το... Θα δοκιμασω...ευχαριστω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα