Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρησιμοποιώ το libGDX για την δημιουργία ενός απλού (για αρχή!) android game.

Αυτο που θελω να μάθω είναι με ποιο τρόπο μπορώ να μεταφερθώ απο το ένα screen στο άλλο;

Αρχικά στην onCreate() χρησιμοποιώ τον παρακάτω κώδικα...

 

	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);		
		initialize(new libGDXClass(), false );
	} 

 

οπου με χρήση της initialize(new libGDXClass(), false ); "μεταφέρομαι" στην libGDXClass() οπου περιέχει τις διάφορες συναρτήσεις του Lifecycle του libGDX....


Για να γίνω πιο συγκεκριμένος....

Για παράδειγμα στην εκκινηση του παιχνιδιού θέλω να έχω ενα splash screen ( δλδ μια κλάση splashScreenClass{} ) η οποία να κάνει ενα απλό Loading μέχρι να "φορτώσει" το game.Μετα την φόρτωση του splash screen με ποιό τρόπο θα μπορέσω να μεταφερθώ σε μια άλλη κλάση ( π.χ gameClass {} ) η οποία ας πούμε θα εκτελεί τα βασικά μέρη του game;Θα πρέπει να εκτελώ κάθε φορα την initialize( ..... ); ;;;;;


Είναι σωστό;Ποια είναι η τακτική που χρησιμοποιείται για την εναλλαγή των screens;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
για να αλλάξεις activity-class χρησιμοποίησε τον παρακάτω code   

 

Intent in = new Intent(getApplicationContext(),η κλάση που θέλεις να πάς.class);

 

 

startActivity(in);

 

 


Στο νεο activity στην oncreate  

 


setContentView(R.layout.instructions);

για να ορίσεις πoιο xml θα εμφανιστεί .

 

ελπίζω να σε βοήθησα 

Επεξ/σία από Chief90

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...