kingdragon Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Υπόψιν ότι αν χρειαστεί να συμπληρώσεις και έχεις άζωτο στα ελαστικά, πρέπει να βάλεις ΜΟΝΟ άζωτο. Αν βάλεις αέρα τότε μετατρέπεται σε αέρα...ρώτα να δεις. Επίσης καλό είναι αν κα΄ποιος φορά χειμερινά ελαστικά το χειμώνα να βάζει σε αυτά μόνο αέρα γιατί ζεσταίνεται ποιο γρήγορα, εξού και η βασική διαφορά του αζώτου με τον αέρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Απλώς δεν έχεις τον μπελά να ελέγχεις κάθε τόσο την πίεση στα ελαστικά και να συμπληρώνεις αέρα. Σαφώς έλεγχος πρέπει να γίνεται. Λίγο αντιφατικά μου φαίνονται αυτά τα 2. Εφόσον πρέπει ούτως η άλλως να γίνεται τακτικός έλεγχος, τότε πως γλιτώνεις τον μπελά του κάθε τόσο ελέγχου? Και κάτι άλλο που σκέφτηκα τώρα. Σύμφωνα με τη Michelin: Εάν τα ελαστικά είναι ζεστά κατά τον έλεγχο, προσθέστε 0.3 bar στη συνιστώμενη από τον κατασκευαστή του οχήματος πίεση. Ελέγξτε και πάλι, όταν θα έχουν κρυώσει τα ελαστικά.Πηγή: http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/care-guide/guide-for-tyre-pressure Εφόσον εμένα ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μου ισχυρίζεται πως πρέπει να βάζω 30psi, αυτό συνεπάγεται πως η πίεση θα φτάσει στα 34,35psi όταν ζεσταθεί καλά το λάστιχο. Αν βάλω άζωτο(που υποτίθεται ότι έχει μηδαμινές μεταβολές πίεσης στη θερμοκρασία), δεν θα έπρεπε να βάλω πίεση 34,35psi αντί 30? Προσωπικά πάντως μια φορά έχω βάλει άζωτο πριν 10 χρόνια με την τοποθέτηση καινούργιων ελαστικών. Για αρκετό καιρό δεν παρατήρησα αισθητή μεταβολή στην πίεση, αλλά ούτως η άλλως ποτέ δεν είχα προβλήματα απώλειας πίεσης με καινούργια ελαστικά. Δεν είδα κάποια χειροπιαστή διαφορά, και έτσι δεν ξαναέβαλα παρόλο που το βουλκαζινατέρ μου προσφερόταν να μου βάζει δωρεάν. Αυτά από εμένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 το αζωτο για ενα συμβατικο αυτοκινητο (και ακομα και αν δεν ειναι συμβατικο το αυτοκινητο, ειναι συμβατικη η χρηση..) ειναι ανουσιο και επειδη με εχουν "κερασει" σε φιλικο συνεργειο αδειαζει και αυτο οπως ο κανονικος αερας , πιο αργα μεν αλλα πεφτει η πιεση και στο αζωτο δε αξιζει ουτε cent Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
exelliution Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2013 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 25 Μαρτίου 2013 Μαρκετικό παιχνίδι το άζωτο για οχήματα με πινακίδες, μην τσιμπάτε. Τα ελαστικά που πωλούνται εμπορικά για χρήση ιδιώτη, σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, είναι κατασκευασμένα ώστε να δουλεύουν με τη συστολή/διαστολή από τις θερμοκρασία του αέρα. Η πίεση του κατασκευαστή του ελαστικού είναι μετρημένη ώστε το ελαστικό να αποδίδει δεδομένη πρόσφυση, υπό δεδομένη θερμοκρασία. Άλλη είναι η πρόσφυση και το πάτημα της κορώνας όταν είναι κρύο το ελαστικό στα 33 psi (τιμή από μπροστινό ελαστικό ss μοτοσυκλέτας) στα 40 km/h, άλλη στα 36 psi όταν ζεσταθεί στα 140+ km/h. Την αύξηση στα psi την προκαλεί η διαστολή του αέρα. Αν αλλάξεις τον αέρα με κάποιο "ευγενές" αέριο αναιρείς αυτή την λογική, προκαλώντας είτε πρόωρη φθορά στο ελαστικό είτε αυξημένη κατανάλωση είτε μειωμένη πρόσφυση στο όχημα σου. Το 2ο μπορεί να είναι ως και επικίνδυνο. Αυτά από απαντητήριο email σε εταιρεία κατασκευής ελαστικών, από forum μοτοσυκλετιστών. Πλεονεκτήματα για εμάς δεν υπάρχουν στο άζωτο ούτε στη συντήρηση, το ελαστικό που δεν θα χάσει άζωτο δεν θα χάσει ούτε αέρα, αυτό που θα χάσει θα χάσει ότι του βάλεις μέσα. Το άζωτο χρησιμοποιείται για την "σταθερότητα" του κατά κόρον σε αγώνες πίστας όπου η διαδρομή, οι συνθήκες και η θερμοκρασία του ελαστικού (βλέπε κουβέρτες ελαστικών) είναι δεδομένες, και πάλι ανά αγώνα. Για εμάς δεν είναι δεδομένα αυτά. Υιοθετήθηκε σαν τακτική από "κάποιους" λαστιχάδες/βενζινάδικα στη χώρα μας ως μέσο εκπόνησης extra εισοδήματος και συχνότερης αλλαγής ελαστικών. /sc 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
digenis70 Δημοσ. 28 Απριλίου 2014 Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2014 Υπόψιν ότι αν χρειαστεί να συμπληρώσεις και έχεις άζωτο στα ελαστικά, πρέπει να βάλεις ΜΟΝΟ άζωτο. Αν βάλεις αέρα τότε μετατρέπεται σε αέρα...ρώτα να δεις. Επίσης καλό είναι αν κα΄ποιος φορά χειμερινά ελαστικά το χειμώνα να βάζει σε αυτά μόνο αέρα γιατί ζεσταίνεται ποιο γρήγορα, εξού και η βασική διαφορά του αζώτου με τον αέρα. Άρα να υποθέσω ότι αν χρειαστείς είτε για έκτακτη ανάγκη είτε συνειδητά να ανεβάσεις την πεσμένη πίεση των ελαστικών σου, που έχουν άζωτο, απλά συμπληρώνεις με κοινό αέρα και τέλος; Ή υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να έχεις υπόψη; Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2014 Μιας και γνωρίζω περί αζώτου στα λάστιχα. Θες να το χώσεις σε πίστα το αμάξι (ένα σοβαρό αμάξι αγωνιστικό) και θες να παίξεις με την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας ? ΒΑΛΕ ΑΖΩΤΟ .Ειδάλλως κανένας λόγος να βάλεις . Καμία διαφορά με ουσία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2014 nuff said. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα