Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν αγαπητοί φίλοι άφησα  να δω τις δίκες σας αντιδράσεις  γιατί μπορεί να έκανα και λάθος αλλά τώρα είμαι πλέον βέβαιος ότι οι κύριοι της Samsung είναι απαράδεκτοι.
Όταν ο υπολογιστής έχει προεγκατεστημενο λειτουργικό από τους ίδιους- και δείτε τι μου είχε συμβεί- δεν είχα κρατήσει  back up και  για άγνωστο  λόγο σε μένα, μου ζήτησε ο υπολογιστής να κάνω επαναφορά. πριν λοιπόν  κάνω αυτή τη ενέργεια τους τηλεφώνησα για να μου δώσουν την άποψη τους και να με κατευθύνουν. Τίποτα. Προχώρησα μόνος μου στη  επαναφορά αλλά κάπου έκανα κάποιο λάθος και δημιουργήθηκε πρόβλημα στα windows.
Έτσι  συνέβησαν όσα περιέγραψα στην αρχή.
Για την dell που αν θέλετε έχω και παράπονα, όχι  από  βοήθεια, αλλά από την απόδοση κάποιων μηχανημάτων που αγόρασα στο παρελθον,στη  εξυπηρέτηση είναι άψογοι.
Ότι πρόβλημα και να έχεις σου παρέχουν απεριόριστη βοήθεια ,ακόμη  δέχονται να μπουν  με απομακρυσμένη διαχείριση στον υπολογιστή σου και να  βοηθήσουν.
Απλά όπως έγραψε και άλλος φίλος  είναι άλλο επίπεδο εξυπηρέτησης.
Πάρτε τηλέφωνο έστω για μια ερώτηση το τεχνικό της dell, ακόμη και αν το μηχάνημα σας είναι εκτός εγγύησης, μετά από  μια - δυο ημέρες θα σας στείλουν  μήνυμα για να γράψετε τις εντυπώσεις σας.
Πάνε έξη μήνες και  η samsung ούτε με άκουσε ούτε με είδε ,ούτε καν  τον κωδικό service δεν μου ζήτησαν.
Και  να σας πω και κάτι ακόμα, στο χέρι μας είναι να  υποχρεώσουμε και τους υπευθύνους της samsung και  κάθε άλλης εταιρίας, να  μας εξυπηρετούν σε κάθε πρόβλημα μας.
Τώρα τα περί  πατάτας  τα ακούω βερεσέ, πατάτα μπορεί να κάνει ο  καθένας ,τι  θα πει  πατάτα;
Σε τελευταία ανάλυση  παρόμοιο μηχανήματα (laptops) με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά κατατάσσουν την samsung υποδεέστερη  της Dell ,της sony ,της IBM κ.α.
Απλά ήταν σε πολύ καλή τιμή από επώνυμο κατάστημα και το αγόρασα.
Προτείνω να  δημιουργηθεί  μια κίνηση αλληλοβοήθειας ώστε να ξέρουμε  πως εξυπηρετεί κάθε εταιρία, προσωπικά έχω   εικόνα για την dell την οποία θεωρώ πολύ ικανοποιητική και την samsung την οποία χαρακτηρίζω απαράδεκτη.
Ας μην μας θεωρούν εύκολους καταναλωτές.
Με τα λεφτά μας που δεν τα βγάζουμε εύκολα, μπορούμε να απαιτήσουμε να μας σέβονται περισσότερο, Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά.
Ξεχασα να σας πω τελικα τι εγινε με το  προβλημα, απλα εκανε ενας φιλος επαναφορα στην εργοστασιακη κατάσταση ,ουτε αυτο δεν μου πρότειναν....

Επεξ/σία από monoxromos
Δημοσ.

Κανε μια βολτα και πες μου ποσες dell συσκευες θα δεις και ποσες Samsung (οχι κινητα) . Στο service της Samsung γινεται πανικος και στο service της dell πινουν καφε .

Δημοσ.

<p>Λοιπόν θέλω και γω να μοιραστώ την εμπειρία μου απο την υποστήριξη μέσω chat της Samsung για το Laptop μου,ήθελα να μάθω εαν τους φαίνεται λογικό-φυσιολογικό να έχει ο Intel i5 97C εν ώρα gaming (καινούργιο λαπτοπ μηδέν σκόνη ανυψωμένο απο το έδαφος για βέλτιστη ροη αέρα) και όχι μόνο το βρήκε φυσιολογικό μου δημιουργήθηκε η ιδέα οτι με απόφευγε....</p>

<p>(γιατί στην 1η συνομιλία με πέταξε έξω το chat και καλά οτι δήθεν αργούσα πολύ να γράψω,στην 2η οταν τον ζόρισα πάλι το ίδιο εγινε,<strong>μετά για 10 λεπτά η συνομιλία δεν ηταν διαθέσιμη αλλά εγω δεν το έβαλα κάτω!</strong> και ξανα έγινε διαθέσιμη οπού είχαμε την 3η και τελευταία συνομιλία)</p>

<p> </p>

<p>και κλείνοντας καταλήξαμε οτι <strong>104 C ειναι και πάλι φυσιολογικό</strong> εφόσον το λαπτοπ επιζεί !</p>

<p>Και τα συμπεράσματα δικά σας.</p>

<p>Και για του λόγου το αληθές</p>

Σαν μποτάκι μου φαίνεται να ειναι...δεν νομίζω να τα έγραφε κάποιος live.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Κανε μια βολτα και πες μου ποσες dell συσκευες θα δεις και ποσες Samsung (οχι κινητα) . Στο service της Samsung γινεται πανικος και στο service της dell πινουν καφε .

Εκπληκτική απάντηση!

 

Ξέρεις και τι καφέ πίνουν; Φραπέ να φανταστώ;

  • Like 1
Δημοσ.

Εκπληκτική απάντηση!

 

Ξέρεις και τι καφέ πίνουν; Φραπέ να φανταστώ;

 

Απλα πεφτει πολυ διαφημιση για την dell , και ποσο καλη ειναι και τι καλο service εχει κτλ , και αν βγεις εξω δεν βλεπεις πουθενα dell .

 

O ts ξεκινησε για παραπονα σε θεματα λειτουργικου , ο αλλος ειπε για την dell , αυτος συμφωνησε κτλ .

Δημοσ.

Απλα πεφτει πολυ διαφημιση για την dell , και ποσο καλη ειναι και τι καλο service εχει κτλ , και αν βγεις εξω δεν βλεπεις πουθενα dell .

 

O ts ξεκινησε για παραπονα σε θεματα λειτουργικου , ο αλλος ειπε για την dell , αυτος συμφωνησε κτλ .

Επειδή δε βλέπεις εσύ, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.

 

Στο δικό μου κύκλο έχουν όλοι Dell, μετά από δική μου παρότρυνση. Τι σημαίνει αυτό; Αγοράζουν όλοι Dell;

 

Και ναι, η εξυπηρέτηση τους είναι εκπληκτική, δεν έχει αντίπαλο στο επίπεδο του after sales. Έχω πια και προσωπικές εμπειρίες. Αλλαγή οθόνης σε μια μέρα στη Βέροια και αλλαγή μητρικής σε 3 μέρες στη Μυτιλήνη (φυσικά στα σπίτια των φίλων μου).

Δημοσ.

Επειδή δε βλέπεις εσύ, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.

 

Στο δικό μου κύκλο έχουν όλοι Dell, μετά από δική μου παρότρυνση. Τι σημαίνει αυτό; Αγοράζουν όλοι Dell;

 

Και ναι, η εξυπηρέτηση τους είναι εκπληκτική, δεν έχει αντίπαλο στο επίπεδο του after sales. Έχω πια και προσωπικές εμπειρίες. Αλλαγή οθόνης σε μια μέρα στη Βέροια και αλλαγή μητρικής σε 3 μέρες στη Μυτιλήνη (φυσικά στα σπίτια των φίλων μου).

 

Δεν πουλανε -> δεν εχουν δουλεια στα service -> καλη εξυπηρετηση .

 

Δεν εχω κατι με την Dell , αλλα οταν ξεκιναει ενα topic "παραπονα απο την samsung" και καταληγει "τελεια εξηπηρετηση απο την dell" , κατι δεν παει καλα .

 

 

Για την dell που αν θέλετε έχω και παράπονα, όχι  από  βοήθεια, αλλά από

την απόδοση κάποιων μηχανημάτων που αγόρασα στο παρελθον,στη 

εξυπηρέτηση είναι άψογοι.

 

Ότι πρόβλημα και να έχεις σου παρέχουν απεριόριστη βοήθεια ,ακόμη 

δέχονται να μπουν  με απομακρυσμένη διαχείριση στον υπολογιστή σου και

να  βοηθήσουν.

 

Αυτο και μονο δηλωνει οτι ο υπαλληλος επινε καφε . :)

Δημοσ.

Το μονο που μπορεις να παραπονεθεις ειναι η εξωτερικη θερμοκρασια του λαπ τοπ. Για Ευρωπη δεν εχω ακουσει να περναει παραπονο επειδη ανεβαζει θερμοκρασια εσωτερικα. Ουτε καν για το πιο σημαντικο ζητημα που ειναι το throttling. Στις ΕΠΑ καποιος ειχε παρει τα χρηματα του πισω λογο υπερθερμανσης αλλα απο dell και μετα απο διαδικασιες. Μπορει και να του καναν χαρη εφοσον βλεπω τετοια γενικη αδιαφορια γι αυτο το θεμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...