Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλω να μοιραστώ τα παράπονα
μου μαζί σας. Αγόρασα το  καλοκαίρι έναν φορητό samsung i5 .καλο  μηχάνημα
αλλα φυσικά υπάρχουν και καλύτερα στην ίδια τιμ η αν θυμάμαι 570 ευρώ και
 στην  επιλογή μου βάρυνε το οτι έχει  δυο χρόνια εγγύηση.

Πριν ένα μηνά κατι έγινε και αντιμετώπισα ένα πρόβλημα softwear.

Τηλεφωνώ στο service και  ένας  νεαρός που μου έδωσε
μονο το μικρό του ονομα άρχισε αντί να με εξυπηρετήσει να μου κάνει παρατηρήσεις
γιατι δεν πρόσεχα κλπ. Τελικα μου λέει οτι δεν μπορεί να με βοηθήσει και να απευθυνθώ
στην εταιρία απο  οπου προμηθεύτηκα τον υπολογιστή.

Απο εκεί όμως μου λένε εμείς κάνουμε εμπόριο και όχι σέρβις.

Πάλι στην Σαμσουννγκ και μου απαντά μια κοπέλα και αυτή μου
 δίνει μονο το μικρό της ονομα και  επειδή μάλλον δεν ήξερε καλά τα ελληνικά
μου ειπε οτι  το σέρβις αφορά μονο το hardwear και όχι  το sotwear.

έτσι απευθύνθηκα αλλού ,πλήρωσα κατι και μου επανέφεραν τον υπολογιστή.

Μην μου πείτε οτι είχαν δίκιο γιατι  έχω και άλλους φορητούς
της Dell εκεί όχι μονο  σε εξυπηρετούν σχολαστικά αλλα σου στέλνουν αν
 δεν γίνει τηλεφωνικά η επίλυση  τεχνικό  να τον δει  κατ
οικον.

προσωπικά δεν  ξανακάνω το  λάθος μακριά, εγώ απο υπολογιστή
samsung.

Δημοσ.

Εν μερει εχεις δικιο.

Ναι θα επρεπε να σε βοηθουσαν στο θεμα software. 

ΑΛΛΑ αν εσυ εκανες καποια πατατα τι ρολο βαρανε αυτοι;

Το service ειναι καθαρα για hardware.

 

Ps: Η ντελ ειναι σε αλλο επιπεδο εξυπηρετησης.

  • Like 1
Δημοσ.

Μα αν σε εξυπηρετησει μια φορα , θα ξαναπαρεις τηλεφωνο , δεν εχει τελος , γιαυτο στο κοβει απο την αρχη .

 

Τι κανει δηλαδη η dell ?

 

Δημοσ.

Στην ντελ σε βοηθανε τηλεφωνικα μεχρι και στο πως να αλλαξεις τον σκληρος δισκο/μνημες κλπ.

Σε καμια αλλη εταιρια δεν γινεται παρομοιο πραγμα.

  • Like 2
Δημοσ.

Από την στιγμή που η Samsung δεν επιτρέπει να αλλάξεις λειτουργικό, κατά την διάρκεια της εγγύησης, γιατί διαφορετικά την χάνεις, είναι απαράδεκτοι να λένε, πως δεν καλύπτουν με εγγύηση θέματα software.

 

Το διάβασα στο site τους http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201211/20121108132430094/Win8_Manual_gre.pdf ( στη σελίδα 4, δεξιά ) , το επιβεβαίωσα και τηλεφωνικά πριν δυο μήνες.

 

Ενω στην Sony, όταν επίσης ρώτησα αν χάνω την εγγύηση στην περίπτωση που αλλάξω λειτουργικό, μου απαντήσαν.....

φυσικά και ΟΧΙ αφού η εγγύηση δεν καλύπτει το λειτουργικό.

Δημοσ.

Από την στιγμή που η Samsung δεν επιτρέπει να αλλάξεις λειτουργικό, κατά την διάρκεια της εγγύησης, γιατί διαφορετικά την χάνεις, είναι απαράδεκτοι να λένε, πως δεν καλύπτουν με εγγύηση θέματα software.

 

Το διάβασα στο site τους http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201211/20121108132430094/Win8_Manual_gre.pdf ( στη σελίδα 4, δεξιά ) , το επιβεβαίωσα και τηλεφωνικά πριν δυο μήνες.

 

Ενω στην Sony, όταν επίσης ρώτησα αν χάνω την εγγύηση στην περίπτωση που αλλάξω λειτουργικό, μου απαντήσαν.....

φυσικά και ΟΧΙ αφού η εγγύηση δεν καλύπτει το λειτουργικό.

 

Κανεις δεν καλυπτει λειτουργικο , τελος .

 

Αυτο με το δεν επιτρεπεται να αλλαξεις λειτουργικο , ειναι ψαρωτικο , στελνεις το λαπτοπ χωρις δισκο στο σερβις (για λογους ασφαλειας δεδομενων) .

Δημοσ.

Αυτο με το δεν επιτρεπεται να αλλαξεις λειτουργικο , ειναι ψαρωτικο , στελνεις το λαπτοπ χωρις δισκο στο σερβις (για λογους ασφαλειας δεδομενων) .

 

Αυτό που λες είναι λάθος γιατί πολλές εταιρίες δεν σου επιτρέπουν να πειράξεις/αλλαξεις ραμ/σκληρό...γενικά να ανοίξεις εσύ το λαπτοπ...

Δημοσ.

Αν στείλεις το laptop στην samsung χωρίς δίσκο, που σημαίνει ότι άνοιξες τον υπολογιστή, πάλι θα χάσεις την εγγύηση, αφού δεν επιτρέπουν να αλλάξεις σκληρό, ούτε καν να αναβαθμίσεις την μνήμη μόνος σου, μέσα στην εγγύηση.

 

edit: Δείξε σε έναν δικηγόρο το λινκ που σου έδωσα και ζήτα την γνώμη του. Τι πάει να πει, ότι είναι ψαρωτικό αυτό που γράφουν? Το γράφουν και από την στιγμή που το αναφέρουν επίσημα στην σελίδα τους, πρέπει να το τηρούν!!

Δημοσ.

Αυτό που λες είναι λάθος γιατί πολλές εταιρίες δεν σου επιτρέπουν να πειράξεις/αλλαξεις ραμ/σκληρό...γενικά να ανοίξεις εσύ το λαπτοπ...

 

Συνηθως δεν εχεις προβλημα με το πισω καπακι .

 

Τωρα αν εχει ταινια ή βιδες ασφαλειας (συνηθως δεν εχει) , τους παιρνεις τηλεφωνο και τους λες , οτι η υπηρεσια που δουλευω για λογους ασφαλειας μου απαγορευει να στειλω το λαπτοπ μαζι με δισκο , και θα σου βρουν αυτοι την λυση .

Δημοσ.

Εγώ προσπαθώ να σε βοηθήσω και εσύ είσαι απόλυτος.

Αφού αυτό πιστεύεις, κάτσε εκεί και μην διεκδικείς τα δικαιώματα σου.

 

Edit: και εδώ δεν μιλάμε για το τι γίνεται συνήθως ή γενικά, αλλά συγκεκριμένα για την Samsung.

Συγνώμη foker!! Τώρα είδα ότι είναι αλλος είναι ο TS.

Δημοσ.

Αν στείλεις το laptop στην samsung χωρίς δίσκο, που σημαίνει ότι άνοιξες τον υπολογιστή, πάλι θα χάσεις την εγγύηση, αφού δεν επιτρέπουν να αλλάξεις σκληρό, ούτε καν να αναβαθμίσεις την μνήμη μόνος σου, μέσα στην εγγύηση.

 

edit: Δείξε σε έναν δικηγόρο το λινκ που σου έδωσα και ζήτα την γνώμη του. Τι πάει να πει, ότι είναι ψαρωτικό αυτό που γράφουν? Το γράφουν και από την στιγμή που το αναφέρουν επίσημα στην σελίδα τους, πρέπει να το τηρούν!!

εχω στειλει στην samsung φορητο υπολογιστη για αντικατασταση οθονης εντος εγγυησης και μαλιστα ειχα κανει αναβαθμιση στην ram (ειχα βαλει αλλο ενα dimακι των 4gb) και χωρις σκληρο δισκο.

Δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα.

Αυτο εγινε περυσι το Πασχα.

Δημοσ.

Λοιπόν θέλω και γω να μοιραστώ την εμπειρία μου απο την υποστήριξη μέσω chat της Samsung για το Laptop μου,ήθελα να μάθω εαν τους φαίνεται λογικό-φυσιολογικό να έχει ο Intel i5 97C εν ώρα gaming (καινούργιο λαπτοπ μηδέν σκόνη ανυψωμένο απο το έδαφος για βέλτιστη ροη αέρα) και όχι μόνο το βρήκε φυσιολογικό μου δημιουργήθηκε η ιδέα οτι με απόφευγε....

(γιατί στην 1η συνομιλία με πέταξε έξω το chat και καλά οτι δήθεν αργούσα πολύ να γράψω,στην 2η οταν τον ζόρισα πάλι το ίδιο εγινε,μετά για 10 λεπτά η συνομιλία δεν ηταν διαθέσιμη αλλά εγω δεν το έβαλα κάτω! και ξανα έγινε διαθέσιμη οπού είχαμε την 3η και τελευταία συνομιλία)

 

και κλείνοντας καταλήξαμε οτι 104 C ειναι και πάλι φυσιολογικό εφόσον το λαπτοπ επιζεί !

Και τα συμπεράσματα δικά σας.

Και για του λόγου το αληθές

post-145236-0-53319200-1362670705_thumb.png

post-145236-0-66737100-1362670708_thumb.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...