mtzs Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Συμφωνω για ολα οσα λες περι gameplay. Συμφωνω για το AC1. Δεν παυει ομως να ειναι πρωτοπορο στον τομεα των γραφικων. Αυτο θυμαμαι εβλεπα στις βιτρινες των πλαισιο, μουλτιραμα κλπ και ελεγα wow. ρηχο δεν αντιλεγω αλλα εφερε κατι καινουριο. Συμφωνω απολυτα και με το MGS. Τα FF VII, VIII αστα ειναι αλλη ιστορια. Δεν ειπα wow βλεποντας το RDR (το οποιο ειναι μεσα στα τοπ 3 παιχνιδια που εχω παιξει ever), αλλα ειπα wow βλεποντας το GOW3. Παρ ολα αυτα ομως αλλο το αρεσει στο 30%,40%,50% λογω gameplay και αλλο κατι το οποιο ειναι αποδεκτο απο ΟΛΗ την gaming κοινοτητα πλην ελαχιστων εξαιρεσεων που παντα υπαρχουν. Αυτο δεν μπορεις να το ακυρωνεις. Εκει εστιαζω. Κανε μια βολτα στα fora. Το 90% που εχουν δηλαδη το GOW3 η τα Uncharted μεσα στους τοπ 5 τιτλους ειναι ρηχοι gamers και εσυ εισαι ο σωστος; Ενταξει παω πασο Ειναι μια λογικη και αυτη !!
sledgedrumer Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Μπορει να μην εχουν δυνατο gameplay οπως λες αν και αυτο εγκειται σε θεμα γουστου. Ειναι καθαρα υποκειμενικο. Δεν μπορεις ομως να ακυρωνεις το 95 % αυτων που λενε οτι τα γραφικα του GOW + Uncharted 3 δεν θα τα βρεις αλλου. Και αυτο ειναι αντικειμενικο και οχι θεμα γουστου. Ενα παιχνιδι δεν το παιρνεις μονο για το gameplay. Παιζουν πολλα ρολο. Και στο κατω κατω ειναι εγκλημα για μενα να εχεις ΠΣ3 και να μην εχεις παιξει τα Heavy Rain, GOW3, Uncharted2 - Uncharted3 Επισης οπως ειπε ο τρισμεγιστος S.Cooper απο The Big Bang Theory "η καλυτερη καρτα γραφικων ειναι το μυαλο". Ο S.Cooper ειναι προσωπικο φανταστικο πραγμα που συνεπαγεται οτι η "αποψη" του αφορα και αντιπροσωπευει μια μεγαλη ομαδα ομοιδεατων που στην προκειμενη περιπτωση ειναι gamers... αρα ... που καταληγουμε? Οτι τα γραφικα δεν ειναι το παν! Απο την αλλη εγκλημα για μενα ξερεις τι ειναι? Να χρυσοπληρωνω ενα game και να μου πασαρουν το ιδιο πραγμα με 3 τιτλους πιο πριν με αναμασημενες ιστοριες, με gameplay 10ετιας. Εγκλημα ειναι η ελλειψη φαντασιας και πρωτοτυπιας, σε ποιον τομεα?! αν ειναι δυνατον στον τομεα του gaming! Που ειναι εννοιες απο τη φυση τους συνιφασμενες και αλληλενδετες. Απο τα games που ειπες μονο το Heavy Rain με καθηλωσε. Για ποιο λογο? Επειδη το ηταν απλα τελειο! Ειχε σεναριο καλυτερο και απο βιβλιο, σκηνοθεσια χολυγουντιανη και gameplay αλληλεπιδραστικο. Νομιζεις αν τα γραφικα του ηταν λιγο κατωτερα δεν θα κανε την επιτυχια που κανε? Θα κανε οπως εκανε και ο προκατοχος του το Fahreinheit στο PS2 που ειχε σαφως κατωτερα γραφικα! 1
kjtzemis Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Tα γραφικα ειναι μονο για το θεαθηναι, ειναι μια βιτρινα! Xρησιμευουν μονο στην πωληση του προιοντος αλλα δεν ανταποκρινονται στο εκαστοτε προιον. Και κατα τη γνωμη μου οποιος παιζει games με γνωμονα τα γραφικα ειναι ρηχος gamer! Aν ηταν ετσι θα επρεπε να αφοριζαμε τα FF VII και VIII η και Metal Gear Solid logo pixel και γραφικων ατελειων! Αντιθετα ομως το FF VII μεχρι σημερα ειναι απο τα πρωτα παιχνιδια σε πωλησεις παγκοσμιως και οχι τυχαια! Εξαλλου με το gameplay παιζεις και αλληλεπιδρας οχι με τα γραφικα! Το gameplay και το σεναριο για να ειναι ευφανταστα και πρωτοτυπα πρεπει να υπαρχει εμπνευση, διορατικοτητα, δημιουργηκοτητα και ταλεντο ενω για καλα γραφικα απαιτουνται μονο γνωσεις και η τελευταια λεξη της τεχνολογιας. Τι να το κανω οταν πρωτοβγηκε το Assassin's Creed που απο την αρχη μεχρι το τελος εκανες βουτιες απο πυργους και εσφαζες πισωπλατα? Οσο καλα γραφικα και να ειχε! Το gameplay ηταν μονοπλευρο βαρετο και χωρις εξελιξη! Αρα καταληγουμε στο συμπερασμα οτι και το ενα και το αλλο ειναι αντικειμενικα θεματα! Απλα ειναι στα γουστα του καθενος τι αναζητα σε ενα game. Καμια παρεξηγηση συζητηση κανουμε! Ο καλλιτεχνης αν δε χτιζει το κοινο του fan προς fan, και αν η μουσικη του δεν ειναι ποιοτικη (ναι υπαρχουν κριτηρια για ποιοτικη μουσικη δεν ειναι υποκειμενικα και ο Π. δεν τα τηρει σε καμια περιπτωση) ειναι καλλιτεχνης εφημερος εποχιακος χωρις αντοχη στο χρονο και μελλον. Δε το λεω εγω το λεει η ιστορια της μουσικης. Ο Παντελιδης ειναι μια ιντερνετικη μοδα οποιος θα ξεφουσκωσει οσο γρηγορα ξεφουσκωσε και ο Psy με το Gangnam Style. Ειναι νομος οσο γρηγορα ανερχεσαι αλλο τοσο γρηγορα πεφτεις. Γιατι πολυ απλα δε στηριζεσαι σε αξιες οπως ερμηνεια και ταλεντο αλλα σε μοδες που ερχονται και παρερχονται. Και παλι ομως δε μου ειπες γιατι διαφωνεις με τα λεγομενα μου οσον αφορα την τιμη και αυτο που τελικα αγοραζεις! Δεν σου απαντησα γιατι σου ειπα τον λογο, πραγματικα ειχα παιξει το καινουριο tomb raider και η ατμοσφαιρα του ηταν τοσο βαρια που μετα απο αυτο δεν μπορουσα να κατσω να σκεφτω και να απαντησω, αν εγραφα θα εγραφα αρλουμπες, ισως δεν ειχα την διαθεση εκεινη την στιγμη για τον συγκεκριμενο τιτλο αλλα τεσπα. Οσο για τα games, οπως σου ειπε και ο mtzs τα παιχνιδια που λεμε ειναι αναγνωρισμενα σχεδον απο ολους τους gamers σε παγκοσμια βαση, και ναι δεν ειναι παιχνιδια μονο και μονο επειδη το λενε ολοι και επειδη αρεσει σε ολους αλλα γιατι οπως και να το κανουμε το καθενα τους βοηθησε και πηγε σε αλλο επιπεδο το gaming.τα uncharted (ειδικα το 3) εφερε το "κινηματογραφικο" gaming, σε σημεια ηταν λες και εβλεπες ταινια, το gow που ειναι σκετη επικουρα εποιασε,συνεχισε και τελειωσε την φοβερη αυτη τριλογια που ταξιδευαμε παρεα με τον κρατος (απο τους πιο αγαπημενους χαρακτηρες σε video games για πολλους gamers)...ηταν μια σκετη επικουρα, εφε σαν του gow3 δεν τα εχουν ουτε παιχνιδια σημερινα, και η ιστορια του μια χαρα ηταν.Τα Killzone ειναι τα fps που θα σε ποιασουν και δεν θα σε αφησουν σε ησυχια απο την ωρα που θα ξεκινησεις μεχρι την ωρα που θα το τελειωσεις,τρελο και ατελειωτο πιστολιδι, πηγενεις σε φοβερα "εξωπραγματικα" μερη που μας τα παραδιδουν πολυ ομορφα και με εξαιρετικα γραφικα,πραγματικα με αυτο το παιχνιδι διασκεδασα πολυ και το ευχαριστηθηκα.Ναι ξερω υπαρχουν εκατονταδες fps αλλα το να "κραζουμε" το kz επειδη εχει το ονομα,τους εκατομμυρια fans και να εχουμε ψη΄λα καποιο αλλο περα βρεχει fps δεν το καταλαβαινω.Ναι γουστα ειναι αυτα, μπορει να μην σου αρεσουν τα πρωτοκλασατα παιχνιδια αλλα αυτα ειναι που στελνουν την καθε κονσολα ενα επιπεδο παραπανω απο τις υπολοιπες.Και ναι ολα αυτα αξιζουν τα λεφτα τους και οσο και αν ειναι η διαρκεια τους δεν θα κλαψω τα λεφτα που τους εχω δωσει.Θα σου δωσω ενα παραδειγμα, πριν κατι μηνες κυκλοφορησε στο εξωτερικο η retail εκδοση του Journey, εγω μιας και πολυ σπανια αγοραζω ψηφιακα παιχνιδια το ηθελα σε retail...εριξα τα μουτρα μου εβαλα το χερι στην τσεπη και εσκασα 30Ε για να παρω την retail απο το ebay, το παιχνιδι διαρκει 2 ωρες, νομιζεις οτι εκλαψα τα λεφτα που εδωσα?Πραγματικα με το συγκεκριμενο παιχνιδι ταξιδεψα πολλες ωρες (και ας ηταν μονο 2 ωρες συνολο), ειδα φανταστικα τοπια...αν το θες ετσι εγινα πιο "εμπειρος" gamer μετα απο αυτο το παιχνιδι, τετοια διαμαντια δεν τα βλεπεις καθημερινα και ας ειναι και 2 ωρες.Περναει πολλα μηνυματα αυτο το παιχνιδι που δεν τα καταλαβαινουν ολοι. Οσο για το heavy rain ναι ειναι το αγαπημενο μου παιχνιδι στο ps3, αυτο και αν δεν το περιμενα να ειναι τοσο καλο...αλλα βγηκα λαθος, τρελη επικουρα, αλλο στυλ παιχνιδιου που ξερει πολυ καλα η quantic να μας το παραδιδει.Και τα γραφικα του δεν ηταν σε καμια περιπτωση ανταξια της χρονολογιας του. Σορρυ για το μεγαλο κειμενο.
sledgedrumer Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Συμφωνω για ολα οσα λες περι gameplay. Συμφωνω για το AC1. Δεν παυει ομως να ειναι πρωτοπορο στον τομεα των γραφικων. Αυτο θυμαμαι εβλεπα στις βιτρινες των πλαισιο, μουλτιραμα κλπ και ελεγα wow. ρηχο δεν αντιλεγω αλλα εφερε κατι καινουριο. Συμφωνω απολυτα και με το MGS. Τα FF VII, VIII αστα ειναι αλλη ιστορια. Δεν ειπα wow βλεποντας το RDR (το οποιο ειναι μεσα στα τοπ 3 παιχνιδια που εχω παιξει ever), αλλα ειπα wow βλεποντας το GOW3. Παρ ολα αυτα ομως αλλο το αρεσει στο 30%,40%,50% λογω gameplay και αλλο κατι το οποιο ειναι αποδεκτο απο ΟΛΗ την gaming κοινοτητα πλην ελαχιστων εξαιρεσεων που παντα υπαρχουν. Αυτο δεν μπορεις να το ακυρωνεις. Εκει εστιαζω. Κανε μια βολτα στα fora. Το 90% που εχουν δηλαδη το GOW3 η τα Uncharted μεσα στους τοπ 5 τιτλους ειναι ρηχοι gamers και εσυ εισαι ο σωστος; Ενταξει παω πασο Ειναι μια λογικη και αυτη !! Δε μιλησα για σωστο και λαθος μιλησα για "ρηχο" και "βαθυ". Και με το να ονομαζω καποιον ρηχο gamer δεν νομιζω να τον θιγω. Δεν το λεω σαν προσβολη. Απλα εννοω οτι εστιαζει περισσοτερο στην προσκαιρη ικανοποιηση που προσφερουν τα γραφικα απο οτι σε αυτην που δινει το gameplay, βλεπει το θεμα πιο επιφανειακα. Υπαρχουν στιγμες που απλα θες να γαζωσεις χωρις να σκεφτεις που πας και γιαυτο παιζεις Painkiller πχ. αλλα δεν ειναι ολες οι στιγμες ιδιες! Με το να πετας υπονοουμενα ουτε με κανεις να νιωσω ασχημα ουτε να αναθεωρησω τις αποψεις μου. Απο την αλλη γενικευεις πολυ την κουβεντα! Σε οοοοολη την gaming κοινοτητα οχι δεν αρεσει. Aλλα και ετσι να ναι να αρεσει σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο αυτο δεν καθιστα ενα game αξιο και με βαθος! ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟ! Πως να το κανουμε?! To Gangnam Style θες να μου πεις επειδη ειναι το βιντεο με τις περισσοτερες προβολες οτι ειναι και οτι καλυτερο εχει να επιδειξει μουσικα το yoytube?! Μερικα games βγαινουν καθαρα για να γεμιζουν οι τσεπες βλ. GOW και μερικα βγαινουν επειδη απλα υπαρχει η αισθηση και η επιθυμια της πρωτοποριας. βλ. ολα τα games της Quantic Dreams. Εξαλλου το λες και μονος σου "ειπα wow βλεποντας το GOW" οχι παιζοντας ... τεσπα! πιστευω οτι εχουμε βγει πολυ εκτος θεματος οπως και να χει... 1
mtzs Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Εξαλλου το λες και μονος σου "ειπα wow βλεποντας το GOW" οχι παιζοντας ... τεσπα! πιστευω οτι εχουμε βγει πολυ εκτος θεματος οπως και να χει... Φυσικα και το ειπα και ο wow factor ειναι ενας βασικος παραγοντας για μενα να παιξεις το παιχνιδι με τεραστια ευχαριστηση. Επετρεψε μου να διαφωνησω παλι Δεν ειμαστε offtopic σε ενα τοπικ που ο καθενας παραθετει τις αποψεις του για παιχνιδια και ειδη παιχνιδιων. Στο κατω κατω μπορει να διαβασει καποιος που δεν ξερει απο αυτα τα παιχνιδια και να διαμορφωσει τις αποψεις του. Κατι να αρπαξει απο μενα, κατι απο σενα και παει λεγοντας.
cortaN@ Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Εγώ σαν παλιός adventuras και κατά δεύτερο λόγο rpg'as και strategy'as (sic όλες οι λέξεις!) δίνω πολύ περισσότερη βαρύτητα σε παιχνίδια όπως το Heavy Rain, το Flower/Journey, το L.A. Noire, το Mafia II, τα Mass Effect και rpg's όπως τα Tales. Νομίζω τέτοια παιχνίδια παραμένουν πολύ περισσότερο χαραγμένα στη μνήμη ενός gamer με το δικό μου προφίλ από games όπως Assassin's Creed, GOW, κτλ. Σε αυτή τη γενιά τα παιχνίδια που μου έχουν μείνει χαραγμένα ως τώρα είναι τα εξής: Lost Odyssey για 360, Heavy Rain για PS3, Mass Effect 1 για 360, Alan Wake για 360, Mafia II για 360 (πολύ πολύ καλό παιχνίδι και όμορφο story), Uncharted Series για PS3 (ειδικά το πρώτο), Deadly Premonition για 360, Resistance 1 για ps3. Μπορεί να ξεχνάω κάποια, αλλά αυτά μου έχουν μείνει χαραγμένα. Ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με άλλα πολύ καλά παιχνίδια (π.χ. L.A. Noire, Ni No Kuni, Τhe Dark Souls, είναι τόσο πολλά αυτά που δεν έχω δει, το νέο Silent Hill που λέει ο PDS13 κτλ). Δεν έχω ακόμα παίξει ούτε το Halo 4 ούτε το Uncharted 3 ούτε το Gears of War 3. Π.χ. το πρώτο Gears μου έχει αφήσει ατέλειωτες ώρες διασκέδασης αλλά δεν έχει μείνει τόσο χαραγμένο στη μνήμη μου όπως το Alan Wake ή το Mass Effect 1. Το Gears 2 είχε ΟΚ καλύτερο σενάριο και πιο epic στιγμές αλλά το βάζω παρέα με τα Uncharted στο θέμα αυτό. Σε θέμα gameplay και μηχανισμό μάχης τα Gears είναι καλύτερα από τα Uncharted, αλλά τα Uncharted σε αφήνουν με μια γλυκιά ανάμνηση φάση Indiana Jones. Σε αυτό βοηθάει πολύ το art design και τα χρώματα, η light ατμόσφαιρα με δόσεις humor και το σενάριο. Όσοι έχετε PS3 πραγματικά πρέπει να παίξετε κάποια διαμάντια του 360 όπως το Alan Wake. Το παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλό (ανεξάρτητα από τα λίγο χαμηλά reviews), πραγματικά είμαι φαν της Remedy και η εταιρεία παρουσίασε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι, με πολύ όμορφα γραφικά (τα οποία σε κάποιους τομείς παραμένουν αξεπέραστα όπως π.χ. στις φωτοσκιάσεις και στο lightning) και κορυφαία ατμόσφαιρα. Όσοι έχουν παίξει Alan Wake θα καταλάβουν για το είδος της ατμόσφαιρας στην οποία αναφέρομαι. Άλλα πολύ καλά παιχνίδια είναι το Deadly Premonition, τo Τales of Vesperia και το Magna Carta II. Σίγουρα ξεχνάω και άλλα. Γεγονός είναι πως οι τωρινές HD κονσόλες έχουν βγάλει κάποια διαμαντάκια, παιχνίδια που μπορεί στα reviews να μην αποθεώθηκαν, αλλά παραμένουν πολύ καλά παιχνίδια παρά τα μικρο-προβλήματά τους. Αν σας αρέσουν τα story-driven παιχνίδια, πρέπει να δείτε αυτά τα παιχνίδια παραβλέποντας κάποια flows και παραβλέποντας τα αμερικάνικα reviews που πάντα δίνουν πολύ καλές βαθμολογίες σε blockbusters και κάποιες φορές δίνουν μέτριες βαθμολογίες σε παιχνίδια που αξίζουν πραγματικά. Έχω σταματήσει να δίνω πολύ βάση στα reviews και κρίνω με βάση το ένστικτό μου και το lasting appeal που μου αφήνει ένα παιχνίδι. Δύο τέτοια χαρακτηριστικά παραδείγματα παιχνιδιών είναι το Deadly Premonition και το Alone in The Dark. Το Alone in The Dark έχει βγάλει μία καλύτερη έκδοση στο PS3, η οποία ονομάζεται Inferno και διορθώνει αρκετά από τα προβλήματα του τίτλου στο 360 και στο PC. 1
Vole Maulder Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2013 Sledgedrummer, μιλάς για περιεχόμενο έναντι βιτρίνας, αλλά και η διάρκεια ενός παιχνιδιού βιτρίνα είναι με έναν τρόπο. Οπως είπε κι ο kjtzemis, το Journey είναι σχεδόν 2 ώρες μόνο, αλλά η εμπειρία του για μένα είναι εντονότερη, βαθύτερη και σημαντικότερη από αμέτρητα άλλα παιχνίδια που έπαιζα για 20 και 40 ώρες το καθένα. Και θα πάω αυτό το σκεπτικό ένα βήμα παραπέρα, και θα πω ότι τα γραφικά έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία από τη διάρκεια, καθώς είναι ένα από τα εργαλεία του μέσου για την απόδοση ιδεών, μηχανισμών και συναισθημάτων. Συμφωνώ ότι αρκετά παιχνίδια είναι απλώς για τουρισμό (που κι αυτό έχει την αξία του), αλλά διαφωνώ ως προς το ότι δεν είναι άξια αναφοράς όταν προτείνεις παιχνίδια. Οσο για αυτά που είπες για το Heavy Rain, από τη μία είναι τα ίδια "σφάλματα" που καταλογίζεις στο Uncharted (το οποίο θεωρώ ότι τα κάνει πολύ πιο καλά - κινηματογραφική ατμόσφαιρα, γραφικά, διάλογοι) κι από την άλλη με κάνει να αναρωτιέμαι αν έχεις διαβάσει ποτέ καλό βιβλίο ή αν έχεις δει καλή ταινία, που θεωρείς το γράψιμο και τη σκηνοθεσία του Heavy Rain καλύτερα. ΥΓ: Και επιτρέψτε μου να θεωρώ υπερβολές και τα παράπονα ότι οι 10 ώρες είναι πολύ λίγες για 20-30 ευρώ. Αν πας σινεμά πόσα λεφτά δίνεις για πόσες ώρες; Και πόσες φορές θα ξαναδείς μια ταινία στο σινεμά χωρίς να ξαναπληρώσεις; Εκτός αν μου πεις ότι κι αυτό υπερβολή είναι, οπότε πάσο.
sledgedrumer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 To Journey ειναι εντελως διαφορετικης κατηγοριας παιχνιδι. Δεν εχεις καταλαβει καθολου μαλλον ποια παιχνιδια θεωρω "μη αξια" αναφορας φιλε Vole Maulder. Εγω εξαρχης αρχισα την κουβεντα σε αυτη τη συζητηση. λεγοντας με λιγα λογια οτι παιχνιδια οπως God of War κλπ ειναι υπερεκτιμημενα και σε σχεση με αλλους λιγοτερα διασημους τιτλους εχουν ποοολυ πιο λιγα πραγματα να προσφερουν. Η μικρη διαρκεια σε ενα game δεν ειναι κατακριτεα οταν αυτο το game εχει ενα μεστοτατο σενεριο οπως πχ. το Broken Sword η το gameplay ενος Silent Hill. Μην ξεχνας οτι οποιο adventure και να βγει το συνωμοσιολογικο υφος και το χιουμορ που ειχαν τα 2 πρωτα Broken Sword δεν πλησιαζεται με τιποτα. Τουλαχιστον μεχρι σημερινα δεδομενα. Ειναι τυχαιο νομιζεις οτι οταν βγηκε η 3η συνεχεια της σειρασ πηγε απατη?! Ναι ειχε καλυτερα γραφικα απο τα αλλαα δυο 3D, πιο εξελιγμενα, αλλα εφτανε μονο αυτο? Σαφως και οχι. Τι θελω να πω? Οτι θεωρω τον εαυτο μου τυχερο που εζησα και επαιξα καποια διαμαντια της δεκαετιας του 90, τοτε που λογω κατωτερης τεχνολογιας απο τη σημερινη, οι εταιριες εστιαζαν περισσοτερο στο να δωσουν ερεθισματα στον εγκεφαλο απο οτι στο ματι. Ναι τα γραφικα τοτε ποτε δεν επαιξαν πρωταρχικο ρολο επειδη αλλα πραγματα ηταν πιο σημαντικα οπως σεναριο,ατμοσφαιρα (συνηθως μεσω μουσικης και εφε) και gameplay. Βεβαιως τα καλα γραφικα ηταν περισσοτερο απο καλοδεχουμενα σε εναν τιτλο και σιγουρα ηταν κατι παραπανω απο "+" αλλα δεν ηταν ο αυτοσκοπος ενος παιχνιδιου. Δυστυχως πλεον στα games ο αυτοσκοπος ειναι τα γραφικα. Και οχι τα γραφικα δεν ειναι το μεσο για την αποδοση ιδεων. Το σεναριο ειναι. Ουτε για την αποδοση συναισθηματων. Μια χαρα τα καταφερνει η μουσικη εκει. Μια χαρα και ακρως συναισθηματικη ηταν η σκηνη του θανατου της Aeris στο FF VII με οχι κ τοσο καλα γραφικα... αλλα ποιος νοιαστηκε? Πραγματικα κανενας. το συναισθημα ηταν τοσο βαθυ που το επιφανειακο μειωνεκτημα των γραφικων ηταν λιγοτερο και απο πταισμα. Τι να το κανω που πλεον το FF XIII εχει καταντησει γελοιοτητα σε σχεση με αυτο που ηταν? Ναι εχει γραφικα που κανουν τους προκατοχους του να βαζουν την ουρα κατω απο τα σκελια.. και??? Το παιχνιδι ειναι ανεκδιηγητο! Το gameplay παμφτωχο και το στορυ με το ζορι σε κραταει να ασχοληθεις μαζι του. Οι εταιριες λογω της εξελιξης της τεχνολογιας και λογω "απαιδευτου" gaming κοινου στοχευουν περισσοτερο στο να δωσουν οπτικα ερεθισματα παρα εγκεφαλικα. Γιατι? Γιατι ειναι πιο ευκολο. Απλα πραγματα. Ειναι πιο ευκολο να εντυπωσιασεις το ματι παρα το μυαλο. Και επειδη η νεα γενια gamers εχουν συνηθισει και εχουν υψηλες απαιτησεις απο τον τεμεα των γραφικων δεν σκεφτονται οτι μπορει να υπαρχουν διαμαντια με κατωτερα γραφικα επειδη πολυ απλα δεν ηταν η εποχη τους τοτε ωστε να τα παιξουν και να ξερουν τι κυκλοφορουσε. Και δεν ειμαι μεγαλος 26 χρονων ειμαι αλλα οπως ειπα και πριν εχω ζησει τα 90's ... Τωρα αναρωτιεσαι αν εχω διαβασει η δει ποτε καλο βιβλιο η ταινια. Τελειως κατα συμπτωση θα σου πω οτι αυτο ειναι το αντικειμενο μου (τα βιβλια και οι ταινιες) εφοσουν σπουδαζω Αρχειονομια Βιβλιοθηκονομια και κανω μαθηματα σεναριογραφιας. Αρα επετρεψε μου να εχω μια πιο εμπεριστατομενη αποψη επι του θεματος η τουλαχιστον να δεχεσαι οτι μιλαω εκ πειρας. Και συνεχιζω.. Δε υπαρχει κανενας απολυτως λογος (οπως το βλεπω εγω) να αγορασω πχ το Prince of Persia για το PS3 οταν απο το 2005 η Ubisoft οτι και να βγαζει ειναι καθαρο copy paste. Ποιος ο λογος να ξαναπαιξω κατι που ειναι ακριβως το ιδιο με 3-4 τιτλους πριν? Δεν με "κοροιδευει" η εταιρια οταν μου πασαρει κατι ως νεο game και στην ουσια ειναι το ιδιο πραγμα σε HD??? Ποσο μαλλον οταν οι εταιριες επαναλαμβανονται και σε διαφορετικους τιτλους. Τι θελω να πω? Χθες επαιξα και τερματισα το ΤΜΝΤ για το PS2 απο την Ubisoft Montreal.Ειναι περιττο νομιζω να αναφερω οτι ηταν σαν να παιζα prince of persia με χελωνοντζακια. Ακριβως ιδιες κινησεις ακριβως ιδια λογικη παζλ η οποια περιοριζεται στα εξης "πηδαω-τρεχω σε τοιχους-γατζωνομαι-ξαναπηδαω και κανω ενοργανη σε μονοζυγα-και ξεφτιλιζω το κουμπι "O" στο πατημα οταν εμφανιστουν εχθροι". Αυτο ηταν ολο!!! Δεν λεω η πρωτη επαφη με αυτο το gameplay ηταν εντυπωσιακη αλλα δε θες πολυ χρονο να συνειδητοποιησεις οτι αυτο το πραγμα θα κανεις μεχρι να τελειωσει το παιχνιδι! Αυτο το μοτιβο αναπαραγει η εταιρια τα τελευταια χρονια και απο οτι φαινεται εχει επαναπαυτει για καλα! Ακομα και στο AC1 που ειπα πριν εχει πεσει στο ιδιο ακριβως σφαλμα! Δε λεω οτι δε θα το παιξω αλλα το πως εχει σημασια! Οπως και ενα βιβλιο! εχει σημασια ποια βιβλια ειναι της "τουαλετας" και ποια του "σαλονιου"! Σαφως πουλανε και της τουαλετας αλλα για ποιο λογο?! Δεν ειμαι κατα στο να εχει μια εταιρια ενα μοτιβο-σημα κατατεθεν-αξονα στον οποιο να βαδιζει και γυρω απο κει να κινειται, αυτο ειναι λογικο φυσικο και επομενο αλλα αυτο που θεωρω απαραδεκτο ειναι η επαναπαυση, και το να θεωρουν οι εταιριες τους gamers δεδομενους και ευκολη λια! Και ποιος σου ειπε φιλε Vole οτι το ιδιο δε συμβαινει και στο cinema? Γιατι πλεον οι περισσοτεροι φιλοξενουν μονο blockbusters και τα συνοικιακα cinema υπολειτουργουν? επειδη πλεον αυτο που προσφερουν με το αντιτιμο δεν εχουν ισορροπια! Και οι ταινιες πλεον πεφτουν σε καποια βασικα σφαλματα! Εστιαζουν στο 3D στοιχειο με συνεπεια να παραμελουν αλλα πιο ζωτικα πραγματα (βλ. Conan με Jason Momoa). Ακομα και στο Hobbit ηταν εκδηλη η προσπαθεια της σκηνοθεσιας να γινει με γνομωνα το 3D. Δεν ειναι τυχαιο που πλεον δεν υπαρχει εμπνευση για ενο υλικο και συνεχεια αναμασανε επιτυχιες του παρελθοντος, η επιδοξοι σκηνοθετες "κατακρεουργουν" βιβλια! Remakes οπως Spiderman, Amytiville Horror, House of Wax, Hills Have Eyes, The Last House On The Left κλπ κλπ μαρτυρουν οτι δεν υπαρχει πια εμπνευση η οτι εχουν στερεψει απο ιδεες, και οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να βασιστουν στην υστεροφημια μιας ηδη υπαρχουσας επιτυχιας, απο το να ρισκαρουν για κατι εξ ολοκληρου νεο! 1
mtzs Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Στα περισσοτερα που λες εχεις δικιο. Αλλα δεν μπορεις να παραβλεψεις το γεγονος οτι οι εποχες προχωρανε μπροστα και τα γραφικα ειναι ενα μεγαλο (+) που οσο προχωρανε οι γενιες κονσολων θα γινεται ακομη μεγαλυτερο αυτο το (+). Απλα θελω να επισημανω κατι στο θεμα ιδεας που θετεις (και εχεις απολυτο δικιο εκει) Επισης δεν μπορουμε να παραβλεψουμε το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και την εξελιξη, τοσο στην ΙΔΕΑ ( που πολυ σωστα τονιζεις) οσο ομως και στο ΜΑΤΙ. Και τα 2 ειναι αναποσπαστο κομματι του συγχρονου gaming. Χωρις να θελω να υποστηριξω το GOW3 σαν τιτλο η το UC2 εφεραν το καινουριο στο ματι η την τελειοτητα στο ΠΣ3 οσον αφορα τα γραφικα. Και δεν ειναι κατι αυτο το οποιο μπορεις να παραβλεψεις. Σαν ιδεα; ενταξει μπορεις να πεις για παραδειγμα οτι το UC αντεγραψε την λαρα + μερικα στοιχεια. παλαιοτερα το POP1 αντεγραψε παλι την Λαρα με ωραια για την εποχη του γραφικα + πολλα εξτρας στο gameplay. τωρα αν η λαρα αντεγραψε καποιον δεν το γνωριζω ουτε μπορω να το θυμηθω μετα απο τοσα χρονια. Που θελω να καταληξω. οτι και στο gaming ακομη υπαρχει η κανονικη καμπυλη κατανομης (Gaucian Curve) οπου ο καθενας βαζει το λιθαρακι του. Ιδεα + γραφικα + Gameplay + δε ξερω και γω τι αλλο. Λες οτι στερεψανε πλεον απο ιδεες. Μηπως ομως εχουμε φθασει σε αυτο που λεμε threshold (οριο) capacity ιδεων; Μηπως πιασαμε τα πανω μερη της Γκαουσιανης καμπυλης και ειναι πλεον δυσκολο να υπαρξει αυτος ο νεωτερισμος ιδεων - gameplay - γραφικων σαν συνδυασμος; Κλασσικο παραδειγμα οι ταχυτητες σε αυτοκινητα μηχανες. Εβαλε ο ενας ροπη, ο αλλος, ιπποδυναμη, ο αλλος κυβισμο, ο αλλος κηροζινη, και φτασανε να πιανουν 450-500χλμ την ωρα. Αυτο ηταν το σχετικα "ευκολο" του θεματος. Μπορεις ομως να πας στα 550-600 οταν πλεον εχεις αρχιζεις να στερευεις απο ιδεες η τεχνολογια; Βλεπεις ενω μπορεις ανετα να πας απο τα 300 --> 500, δεν μπορεις να πας απο τα 500 στα 550. Ετσι αναγκαστικα θα το ριξεις εκει που σε παιρνει. Και επειδη πιασαμε το οριο θα το ριξουμε στην επιταχυνση, στη ροπη, στην εμφανιση κτλπ. Ετσι λοιπον βαλε βαλε βαλε το καθε στουντιο η developer απο κατι πλεον ρουφηξαμε τα παντα. Θα πρεπει να ειναι κατι πλεον πολυ πρωτοτυπο για να μας κανει να δουμε το κατι αλλο. Παλαιοτερα ηταν πολυ πιο ευκολο γιατι αυτα δεν ειχαν πεσει στην αγορα. Τωρα πλεον οσο οι κονσολες εξελισσονται και μαζι με αυτες και τα γραφικα η ιδεα θα παραμενει στασιμη η τουλαχιστο δε θα μπορει να εχει την ιδια αναπτυξη. Εως οτου και τα γραφικα πια φθασουν στο threshold τους και τοτε πλεον δε θα μας κανει τιποτα αισθηση. Αντε 1 τιτλος το χρονο και αν. Τοτε θα βγαλουμε τις Αμιγκα απο τα Ντουλαπια !!!! Και αντι για ΠΕΣ 2018 θα παιζουμε kick-off 1
sledgedrumer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Στα περισσοτερα που λες εχεις δικιο. Αλλα δεν μπορεις να παραβλεψεις το γεγονος οτι οι εποχες προχωρανε μπροστα και τα γραφικα ειναι ενα μεγαλο (+) που οσο προχωρανε οι γενιες κονσολων θα γινεται ακομη μεγαλυτερο αυτο το (+). Απλα θελω να επισημανω κατι στο θεμα ιδεας που θετεις (και εχεις απολυτο δικιο εκει) Επισης δεν μπορουμε να παραβλεψουμε το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και την εξελιξη, τοσο στην ΙΔΕΑ ( που πολυ σωστα τονιζεις) οσο ομως και στο ΜΑΤΙ. Και τα 2 ειναι αναποσπαστο κομματι του συγχρονου gaming. Χωρις να θελω να υποστηριξω το GOW3 σαν τιτλο η το UC2 εφεραν το καινουριο στο ματι η την τελειοτητα στο ΠΣ3 οσον αφορα τα γραφικα. Και δεν ειναι κατι αυτο το οποιο μπορεις να παραβλεψεις. Σαν ιδεα; ενταξει μπορεις να πεις για παραδειγμα οτι το UC αντεγραψε την λαρα + μερικα στοιχεια. παλαιοτερα το POP1 αντεγραψε παλι την Λαρα με ωραια για την εποχη του γραφικα + πολλα εξτρας στο gameplay. τωρα αν η λαρα αντεγραψε καποιον δεν το γνωριζω ουτε μπορω να το θυμηθω μετα απο τοσα χρονια. Που θελω να καταληξω. οτι και στο gaming ακομη υπαρχει η κανονικη καμπυλη κατανομης (Gaucian Curve) οπου ο καθενας βαζει το λιθαρακι του. Ιδεα + γραφικα + Gameplay + δε ξερω και γω τι αλλο. Λες οτι στερεψανε πλεον απο ιδεες. Μηπως ομως εχουμε φθασει σε αυτο που λεμε threshold (οριο) capacity ιδεων; Μηπως πιασαμε τα πανω μερη της Γκαουσιανης καμπυλης και ειναι πλεον δυσκολο να υπαρξει αυτος ο νεωτερισμος ιδεων - gameplay - γραφικων σαν συνδυασμος; Κλασσικο παραδειγμα οι ταχυτητες σε αυτοκινητα μηχανες. Εβαλε ο ενας ροπη, ο αλλος, ιπποδυναμη, ο αλλος κυβισμο, ο αλλος κηροζινη, και φτασανε να πιανουν 450-500χλμ την ωρα. Αυτο ηταν το σχετικα "ευκολο" του θεματος. Μπορεις ομως να πας στα 550-600 οταν πλεον εχεις αρχιζεις να στερευεις απο ιδεες η τεχνολογια; Βλεπεις ενω μπορεις ανετα να πας απο τα 300 --> 500, δεν μπορεις να πας απο τα 500 στα 550. Ετσι αναγκαστικα θα το ριξεις εκει που σε παιρνει. Και επειδη πιασαμε το οριο θα το ριξουμε στην επιταχυνση, στη ροπη, στην εμφανιση κτλπ. Ετσι λοιπον βαλε βαλε βαλε το καθε στουντιο η developer απο κατι πλεον ρουφηξαμε τα παντα. Θα πρεπει να ειναι κατι πλεον πολυ πρωτοτυπο για να μας κανει να δουμε το κατι αλλο. Παλαιοτερα ηταν πολυ πιο ευκολο γιατι αυτα δεν ειχαν πεσει στην αγορα. Τωρα πλεον οσο οι κονσολες εξελισσονται και μαζι με αυτες και τα γραφικα η ιδεα θα παραμενει στασιμη η τουλαχιστο δε θα μπορει να εχει την ιδια αναπτυξη. Εως οτου και τα γραφικα πια φθασουν στο threshold τους και τοτε πλεον δε θα μας κανει τιποτα αισθηση. Αντε 1 τιτλος το χρονο και αν. Τοτε θα βγαλουμε τις Αμιγκα απο τα Ντουλαπια !!!! Και αντι για ΠΕΣ 2018 θα παιζουμε kick-off Βασικα αν θυμαμαι καλα ολα ξεκινισαν απο το gameplay που πρωτοκαθιερωσε το prince of persia σε καποια κονσολα πρωτης γενιας (ισως ηταν το nes θα σε γελασω, αν και δεν εχει πολυ σημασια) σε αυτο λοιπον το πρωτο και πρωτοποριακο για την εποχη του game ο χαρακτηρας κινουνται σε ενα 2D περιβαλλον αλλα ειχε επιλογες να παει πανω κατω δεξια αριστερα (ειχε ξεφυγει λιγο δηλ απο το συνηθσιμενο τοτε one side scrolling) και συν τοις αλλοις πηδουσε γατζοντναν κλπ κλπ. Να ενας λογος και ο κυριοτερος που εχω βαρεθει τετοιου εδους gameplay ειδικα οταν στο ντυνουν με ομορφα γραφικα, (προσωπικα μου φαινεται αναμασηση ιδεας και ελλειψη εξελιξης κ πρωτοτυπιας) ειναι σαν να θελουν να σε "κοροιδεψουν". Σκεψου οτι 20 χρονια και, το gamelay δεν εχει αλλαξει. οσο και να χει αλλαξει η εμφανση-βιτρινα. Σαφως και υπαρχει εξελιξη αλλα μην ξεχνας οτι ο ορος εξελιξη δεν εχει να κανει με θετικη η αρνητικη εξελιξη εχει να κανει μονο με το οτι τα πραγματα δεν ειναι στασιμα και κυλανε ("τα παντα ρει"). Και επισης δεν υπαρχει παρθενογεννεση πουθενα εκτος απο τα πρωτοποριακα πραγματα οπως απο τα πρωτα coin-operated παιχνιδα της Sega. Δηλ ολα καπου βασιζονται αλλα το εκει ου διαφερει και ξεχωριζει ο καλος κατασκευαστης ειναι το κατα ποσο και πως αξιοποιει και σε τι βαθμο τη βαση αυτη. Κορεσμος οπως λες και συ υπαρχει. Αυτο φαινεαι παντου. Bλεπεις οι εταιρεις δεν ρισκαρουν πλεον να κυκλοφορησουν νεους τιτλους , πολυ σπανια γινεται αυτο. Και οταν γινεται δεν ειναι και τπτ groundbreaking. Οταν βλεπεις οτι πλεον βγαζουν επανεκοδσεις σε HD αυτο τα λεει ολα! Και επισης δεν ειναι τυχαιο το ποια games βγαινουν σε HD. Εκεινα που πρωτοπορησαν στο χωρο (κατα πλειοψηφια παντα) δηλ Silent Hill, Metal Gear Solid, Tekken, λπ κλπ... Υπαρχει κορεσμος ναι εχεις δικιο! Αλλα θα υαρχει μεχρι να βρεθει ενα μυαλο να ξεπερασει τα ηδη φαινομενικα αξεπεραστα ορια και να πεταξει στο τραπεζι μια ιδεα που θα ειναι νεα και θα αλλαξει τα παντα. Παντα ετσι γινεται αλλα επειδη αυτα τα μυαλα ειναι λιγα και δεν τα βρισκεις ευκολα γιαυτο και μας φαινεται απιθανο σχεδον τωρα που συζηταμε. Μη το γελας καθολου! Εγω προσωπικα το kick-off η το Goal τα ειχα λιωσει αλλα PES δεν μπορω να παιξω με τπτ. Οπως επισης και Basketball Nightmare στο Master System και ΝΒΑ Total στο Ps1 αλλα με δυσκολια θα παιξω 2K. Αυτο βεβαια ειναι καθαρα θεμα γουστου. 1
cortaN@ Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Μου αρέσει πολύ αυτή η συζήτηση μεταξύ σας. Ωραίες ιδέες, ώριμο επίπεδο κουβέντας. Μπράβο συμφωνώ! Πάντως εγώ Pro πιο πολύ έχω ασχοληθεί με τα παλαιότερα Pro (PES 4,5 και φυσικά το κορυφαίο 6). Από τα καινούρια PES μόνο το 2013 δείχνει σημάδια επιστροφής στο gameplay των παλαιότερων και είναι ένα καλό παιχνίδι. Kick-off, Italia 90' σε megadrive, ΝΒΑ Τotal σε PS1 ωραία παιχνίδια. Αλήθεια το ΝΒΑ Total που το θυμήθηκες? Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγεί, το είχα δει σε κονσολάδικο της πόλης (τώρα έχουν κλείσει όλα), μου φαινόταν πολύ όμορφο σε γραφικά και gameplay. Πως παίζει τώρα μετά από τόσα χρόνια? Παραμένει καθόλου φρέσκο ? 1
sledgedrumer Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Μου αρέσει πολύ αυτή η συζήτηση μεταξύ σας. Ωραίες ιδέες, ώριμο επίπεδο κουβέντας. Μπράβο συμφωνώ! Πάντως εγώ Pro πιο πολύ έχω ασχοληθεί με τα παλαιότερα Pro (PES 4,5 και φυσικά το κορυφαίο 6). Από τα καινούρια PES μόνο το 2013 δείχνει σημάδια επιστροφής στο gameplay των παλαιότερων και είναι ένα καλό παιχνίδι. Kick-off, Italia 90' σε megadrive, ΝΒΑ Τotal σε PS1 ωραία παιχνίδια. Αλήθεια το ΝΒΑ Total που το θυμήθηκες? Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγεί, το είχα δει σε κονσολάδικο της πόλης (τώρα έχουν κλείσει όλα), μου φαινόταν πολύ όμορφο σε γραφικά και gameplay. Πως παίζει τώρα μετά από τόσα χρόνια? Παραμένει καθόλου φρέσκο ? Να σαι καλα φιλε CortaN@! Αλιμονο αν σφαζομασταν! Πανω απο ολα η συζητηση και η ανταλλαγη αποψεων! Και που υπαρχει διαφωνια ειναι πολυ καλο! Αν δε διαφωνουσαμε δεν θα ειχαμε αυτη την εποικοδομητικη κουβεντα συνεπως δεν θα υπηρχε διαλογος! Γενικα εγω δεν ειμαι fan των sport games. Εντατικα επαιζα μονο οτι ειχε να κανει με skate και αυτο επειδη εκανα σχεδον επαγγελματικα για μερικα χρονια και λιγο το Total και το NBA Live 99 για PS1 (ακομα θυμαμαι ποσο ενθουσιασμενος ημουν οταν εφτιαχνα τη δικη μου ομαδα και οριζα μαλιστα και logo για την ομαδα). Οτι αλλο εχω παιξει ηταν απλα για να εχω γνωμη επι του θεματος και να ειμαι μεσα στα πραγματα! Πιστευω το Total ηταν πολυ μπροστα για την εποχη του επειδη ειχε επιλογη και αυτο να φτιαχνεις δικους σου παιχτες με ορισμενο αριθμο points που μπορουσες να βαλεις στα attributes, ειχε και τον παραγοντα της κουρασης! Τα κονσολαδικα φιλε μου ηταν πολυ ωραια μαστιγα! Αξεχαστες εποχες! Θυμαμαι που εμπαινες μεσα και οταν εφευγες σου μενε στα αυτια ο ηχος απο τα κουδουνισματα των νομισματων του Mario64, το "Finish Him" του ΜΚ Trilogy και οι τσακωμοι για το ποιος εφαγε ποιον στο Golden Eye! Τρεμε CoD! Ειναι λιγο κριμα που τωρα τη θεση τους εχουν παρει τα αψυχα Internet Cafes και οοοοολοι μα οοοοολοι παιζουν LOL, WOW, Dota κλπ ...
Vole Maulder Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2013 Τωρα αναρωτιεσαι αν εχω διαβασει η δει ποτε καλο βιβλιο η ταινια. Τελειως κατα συμπτωση θα σου πω οτι αυτο ειναι το αντικειμενο μου (τα βιβλια και οι ταινιες) εφοσουν σπουδαζω Αρχειονομια Βιβλιοθηκονομια και κανω μαθηματα σεναριογραφιας. Αρα επετρεψε μου να εχω μια πιο εμπεριστατομενη αποψη επι του θεματος η τουλαχιστον να δεχεσαι οτι μιλαω εκ πειρας. Θα ήθελες να φέρεις 2-3 παραδείγματα καλών βιβλίων ή ταινιών, αν γίνεται μάλιστα να πραγματεύονται παρεμφερή θέματα με το Heavy Rain ακόμα καλύτερα, από τα οποία θεωρείς το Heavy Rain καλύτερο; Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ πάνω κάτω. Είναι πλέον πολύ υψηλό το κόστος ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών - κι ένας από τους λόγους είναι η ποιότητα των γραφικών - και ελάχιστοι διατίθενται να πάρουν ρίσκα. Παλιότερα μπορούσε να υπάρχει κέρδος ακόμα κι αν κάτι απευθυνόταν σε niche market. Θεωρώ όμως ότι δεν ήταν μόνο αυτό το θέμα. Παίζουν κι άλλοι παράγοντες. Από τη μία είμαστε εμείς, οι gamers, που και τότε ήμασταν μικρότεροι και τα βλέπαμε όλα αυτά με μεγαλύτερο θαυμασμό κι ενθουσιασμό, αλλά και τώρα νοσταλγούμε εκείνα τα παιχνίδια και τις εποχές. Και πολλοί πατούν πάνω σε αυτό. Εχεις ένα genre, για παράδειγμα, όπως τα adventure games, που κάποτε είχαν βάθος, έξυπνους γρίφους, ήταν καλογραμμένα, είχαν χαρακτήρα κι αισθητική. Και τώρα τι γίνεται σε αυτό το χώρο; Εχουν απομείνει κάμποσοι γραφικοί που παίζουν ό,τι βγει, αρκεί να τους θυμίζει τις παλιές τους αγάπες, όσο σαχλό και να είναι. Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εντύπωση από αυτό το χώρο. Δε λέω ότι είναι όλοι έτσι, φυσικά, ούτε κι ότι είναι αυτό το φαινόμενο αποκλειστικό στο συγκεκριμένο genre. Το φέρνω απλώς ως παράδειγμα, για να πω τελικά ότι φέρει και το κοινό μερίδιο της ευθύνης για την πορεία που έχουν πάρει πολλά παιχνίδια. Καλός ο ενθουσιασμός και η νοσταλγία, αλλά αν θέλουμε το μέσο να γίνει ωριμάσει και να ξεκολλήσει από το τέλμα στο οποίο βρίσκεται - τουλάχιστον στον mainstream χώρο - πρέπει να κάνουμε καλύτερη και σκληρότερη κριτική, να ζητάμε περισσότερα και να μην κρίνουμε τα παιχνίδια σαν να υπάρχουν σε μια φούσκα ανεξάρτητα από ό,τι άλλο μέσο τέχνης υπάρχει. Ενα μέτριο παιχνίδι δεν είναι αυτόματα αριστούργημα επειδή δεν υπάρχουν άλλα καλύτερα. Ωστόσο, για να μη φανεί ότι τα βλέπω όλα μαύρα, πρέπει να αναγνωρίσω πως βγαίνουν κατά καιρούς πολύ αξιόλογα πράγματα - συνήθως μικρότερου βεληνεκούς από ΑΑΑ - που προχωρούν το μέσο και το ανανεώνουν (βλέπε Walking Dead, Journey etc). Κάπως έτσι είναι και με το σινεμά, απλώς αυτό είχε πολύ περισσότερο χρόνο να ωριμάσει ως μέσο ως τώρα, έχει αποδείξει ότι μπορεί να βγάλει αριστουργήματα και υπάρχει χώρος για όλους τώρα, ενώ τα βιντεοπαιχνίδια είναι ακόμα σε προεφηβικό στάδιο. Και παίζουν και πολλοί περισσότεροι δημιουργοί στο χώρο, συγκριτικά με τον αριθμό αυτών που είναι σε θέση να βγάλουν ΑΑΑ παιχνίδια. 1
Despotas Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Ενδιαφέρουσα η κουβέντα σας και με βρίσκει σύμφωνο σε πολλά από αυτά που λέτε. Παράλληλα όμως και επειδή δανείστηκα πρόσφατα PS3 για να δοκιμάσω μερικά παιχνίδια του, έχω φτιάξει μια λίστα παρακάτω και θα ήθελα μερικές γνώμες. Ασχολούμαι κυρίως με action-adventure-platform και δεν ενδιαφέρομαι για παιχνίδια που έχουν βγει και σε PC. Έχω ήδη τελειώσει Uncharted 1+2 και παίζω τώρα το 3. Η λίστα λοιπόν: Red Dead Redemption Heavy Rain Metal Gear Solid 4 (δεν έχω παίξει κανένα MG) God of War 3 (δεν έχω παίξει κανένα GoW) Bayonetta Vanquish Castlevania Lords of Shadow Dante's Inferno Όλα τα Resistance Όλα τα Killzone Ευχαριστώ και περιμένω τη γνώμη σας.
grouspen Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2013 Ενδιαφέρουσα η κουβέντα σας και με βρίσκει σύμφωνο σε πολλά από αυτά που λέτε. Παράλληλα όμως και επειδή δανείστηκα πρόσφατα PS3 για να δοκιμάσω μερικά παιχνίδια του, έχω φτιάξει μια λίστα παρακάτω και θα ήθελα μερικές γνώμες. Ασχολούμαι κυρίως με action-adventure-platform και δεν ενδιαφέρομαι για παιχνίδια που έχουν βγει και σε PC. Έχω ήδη τελειώσει Uncharted 1+2 και παίζω τώρα το 3. Η λίστα λοιπόν: Red Dead Redemption ( πολύ καλό . υγ .μόλις το τελειώσεις βάλε και το dlc για τα zombie.) Heavy Rain (+++++ μοναδικό παιχνίδι στο πσ3 ) Metal Gear Solid 4 (δεν έχω παίξει κανένα MG) (τρομερό , να παίξεις και τα υπόλοιπα . ή τουλάχιστον πριν το αρχίσεις να μάθεις τι παίζει με την ιστορία για να μην "χαθείς" στον κόσμο του mgs) God of War 3 (δεν έχω παίξει κανένα GoW) (Hack n' slash ftw. παίξε και τα hd remakes τα οποία είναι πολύ καλά. με την σειρά καθαρά θα ήταν καλύτερα) Bayonetta (προσωπικά δεν μου άρεσε το λίγο που το έπαιξα και δεν το πίεσα να το προχωρήσω . μπορεί να άλλαζα γνώμη αργότερα) Vanquish (πολύ καλό , κρίμα που το έχουν παραβλέψει πολύς κόσμος. σκατά promo το έκανε η sega ) Castlevania Lords of Shadow (ναι ναι ναι !!!!) Dante's Inferno (εγκρίνω και αυτό ) Όλα τα Resistance (όχι από τα αγαπημένα μου franchise αλλά το αξίζουν ένα πέρασμα όλα ) Όλα τα Killzone (το αγαπημένο μου κονσολο-fps είναι το killzone 3 σε αυτή τη γενιά.) Ευχαριστώ και περιμένω τη γνώμη σας. τώρα και για εσένα και για αυτόν που άρχισε το τοπικ . θα βάλω διάφορα πιο κάτω και μερικά εκτός των περιορισμών που έχουν δώθει που ίσως σας τραβήξουν το ενδιαφέρον γενικά και αξίζουν . infamous 1 & 2 (must για εμενα) sly 4 (και τα hd remakes αν δεν τα έχετε παίξει) rachet & clank a crack in time (και τα remakes αν δεν τα έχετε παίξει ) yakuza 4 little big planet ( έχω παίξει μόνο το 1, αν γουστάρεις πλατφόρμερ γενικά προτείνεται) demon souls (μέχρι να σπάσεις μοχλό από τα νεύρα(δεν υπερβάλω)) valkyria chronicles okami hd enslaved ni no kuni (αν και αναφέρθηκε νωρίτερα) υπάρχουν και αλλά .... πολλά..... για "αρχή" έχουμε προτείνει πολλά και εγώ και τα παιδιά πάνω και στην προηγούμενη σελίδα διαφορετικών κατηγοριών. ψάξιμο να βρείτε τι σας ενδιαφέρει περισσότερο και καλό λιώσιμο μετά .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα