Moderators Malthador Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Το review του RQ είναι εντελώς biased, μην το λαμβάνετε καν υπόψιν. Ο reviewer αναλώνεται στο πως φανταζόταν και στο πως θα ήθελε να είναι το game, δεν το κρίνει γι' αυτό που όντως είναι. Είναι ο ορισμός του κακού/περιττού review. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το game είναι καλό. Όταν το παίξω (για την ώρα προηγείται το Zelda από μεθαύριο, οπότε το Torment πάει για πιο μετά) θα δώσω feedback. 1
mike299 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 H βλακεία θα είναι το παιχνιδι να ειναι πραγματικά πολύ καλό και κάποιοι παιχτες να μην το παιξουν επιρρεασμένοι απο ελάχιστες αρνητικές κριτικές. εντάξει, ένα πραγματικά καλό παιχνίδι πότε δεν πάει χαμένο. Μπορεί να αργήσει να αναγνωριστεί μόνο
Moderators Malthador Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 εντάξει, ένα πραγματικά καλό παιχνίδι πότε δεν πάει χαμένο. Μπορεί να αργήσει να αναγνωριστεί μόνο Να θυμίσουμε εδώ ότι η αξία του PS:T κατανοήθηκε πολύυυυυ καιρό μετά την κυκλοφορία του. Σε γενικότερο πλαίσιο πάντως αυτό που συστήνω εγώ σε crowdfunding, early-access games κλπ είναι το εξής: low expectations. Καλό είναι να μην βάζουμε πολύ ψηλά τον πήχη, κυρίως επειδή έχουμε πολλά πράγματα στο μυαλό μας τα οποία βασίζονται στη νοσταλγία. Το Torment -χωρίς να το έχω παίξει- πιστεύω ότι εν τέλει θα είναι ένα game του 8.5/10 το οποίο θα είναι ευχάριστο, αλλά όχι all-time-classic όπως ο πρόγονος του. Ακριβώς δηλαδή ότι ισχύει για τα Wasteland 2/Fallout και για τα Pillars of Eternity/Baldur's Gate.
Anuminas Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Eγώ γαμώτο το προπαρηγγειλα σε συσκευασια λογω του οτι εχει και εναν χάρτη αλλά μαθαινω πως υπάρχει προς το παρον κάποιο προβλημα με τον προμηθευτή του παιχνιδιού, για αυτο αλλωστε ακόμη δεν έχει σταλθεί. Το ότι θα ειναι καλο παιχνιδι δεν εχω λογο να το αμφιβάλλω, αλλωστε η συντριπτική πλειοψηφεια αυτό λέει και οτι εχω δει σε gameplay μου άρεσε.
shadowlike Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 υπάρχει θέμα με την collector's , γιατί και εγώ περιμένω να μου έρθει.
panther_512 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Τις αυξημένες προσδοκίες τις δημιούργησε η InExile, με την επιθετική διαφήμιση του παιχνιδιού ώς "πνευματικό διάδοχο" του Planescape:Torment. Οπότε η σύγκριση μαζί του είναι αναπόφευκτη, όπως αναπόφευκτη και η σύγκριση με άλλα πρόσφατα παιχνίδια του ίδιου genre (Pillars of Eternity, Tyranny, Divinity Original Sin, Wasteland 2 κλπ). Πλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να ζούμε αναβίωση των old school παιχνιδιών, οπότε έχουμε διαθέσιμα μέτρα σύγκρισης. Πάρα ταύτα, στις αυστηρές κριτικές διαπιστώνω αρκετά κοινά στοιχεία, όπως μεταξύ άλλων: - Low production values παρά το γεγονός ότι μιλάμε για project των 4 εκατομμυρίων δολλαρίων. Δίνει την αίσθηση του indie. - Χαμηλή ποιότητα οπτικοακουστικού-τομέα, με ακίνητα backgrounds, generic NPC και character models, απουσία ποιοτικού ακουστικού υλικού - Απουσία πορτρέτων για τους NPCs που μιλάς. Για ένα παιχνίδι τόσο story driven αυτό χτυπάει άσχημα - Πολλά gameplay στοιχεία που δεν αξιοποιούνται, ενώ άλλα gameplay στοιχεία αφήνουν ερωτηματικά - To combat έχει παραμεληθεί τελείως, ενώ υπάρχει ως επιλογή - Stretch goals που αφαιρέθηκαν - Γενικότερη αίσθηση ότι το παιχνίδι βγήκε σε μή ολοκληρωμένη μορφή 14
Tobajara Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Το review του RQ είναι εντελώς biased, μην το λαμβάνετε καν υπόψιν. Ο reviewer αναλώνεται στο πως φανταζόταν και στο πως θα ήθελε να είναι το game, δεν το κρίνει γι' αυτό που όντως είναι. Είναι ο ορισμός του κακού/περιττού review. Δεν το έχω διαβάσει ακόμα, αλλά αν σταθώ στο κείμενο του DSOG που πόσταρα πιο πριν το κυρίως θέμα είναι ημιτελείς μηχανισμοί και "αδιέξοδα" στο gameplay, με στοιχεία που καταντούν να θυμίζουν gimmicks. Ο Κουβόπουλος ήταν αρκετά σαφής στα προβλήματα που είδε. Από την άλλη, ο panther από πάνω τα ανέφερε πολύ ωραία και συνοπτικά. Ίδωμεν...
mike299 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Επίσης και οι δύο αρθρογράφοι (RQ, DSOG) συμφωνούν ότι το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού είναι το πρώτο μέρος και μετά χάνει πολύ. Και ότι τα θετικά σχόλια και κρητικές οφείλονται στο ότι δεν έχουν προχωρήσει πέρα από τις πρώτες ώρες του παιχνιδιού όσοι τα κάνουν. Πιστεύω ότι καθαρότερη εικόνα για το παιχνίδι θα έχουμε μετά από μερικές βδομάδες που θα έχει εξασθενήσει και το hype
Moderators Malthador Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Παιδιά, δεν διαφωνώ το παιχνίδι μπορεί να είναι το μεγαλύτερο αίσχος που έχει βγει, δεν έκρινα το game, δεν μπορώ να το κάνω χωρίς να το παίξω (αν και η γενικότερη αίσθησή μου είναι ότι θα στέκεται καλά ως cRPG, χωρίς να είναι masterpiece). Μίλησα αποκλειστικά για το review του RQ, το οποίο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για site που θέλει να θεωρεί τον εαυτό του «σοβαρό».
panther_512 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 To άρθρο του Ragequit το κατανοώ πλήρως, διότι ο αρθρογράφος περίμενε τον πνευματικό διάδοχο του Planescape Torment, όπως άλλωστε διαφημίζεται. Πέρα όμως από την όποια υποκειμενικότητα στην προσωπική άποψη του οποιουδήποτε αρθρογράφου, οι αυστηρές κριτικές έχουν να κάνουν και με αντικειμενικά γεγονότα και όχι απόψεις. Η λίστα που έγραψα πιό πάνω είναι αρκετά αντιπροσωπευτική.
LongTom Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Τις αυξημένες προσδοκίες τις δημιούργησε η InExile, με την επιθετική διαφήμιση του παιχνιδιού ώς "πνευματικό διάδοχο" του Planescape:Torment. Οπότε η σύγκριση μαζί του είναι αναπόφευκτη, όπως αναπόφευκτη και η σύγκριση με άλλα πρόσφατα παιχνίδια του ίδιου genre (Pillars of Eternity, Tyranny, Divinity Original Sin, Wasteland 2 κλπ). Πλέον είμαστε στην ευχάριστη θέση να ζούμε αναβίωση των old school παιχνιδιών, οπότε έχουμε διαθέσιμα μέτρα σύγκρισης. Πάρα ταύτα, στις αυστηρές κριτικές διαπιστώνω αρκετά κοινά στοιχεία, όπως μεταξύ άλλων: - Low production values παρά το γεγονός ότι μιλάμε για project των 4 εκατομμυρίων δολλαρίων. Δίνει την αίσθηση του indie. - Χαμηλή ποιότητα οπτικοακουστικού-τομέα, με ακίνητα backgrounds, generic NPC και character models, απουσία ποιοτικού ακουστικού υλικού - Απουσία πορτρέτων για τους NPCs που μιλάς. Για ένα παιχνίδι τόσο story driven αυτό χτυπάει άσχημα - Πολλά gameplay στοιχεία που δεν αξιοποιούνται, ενώ άλλα gameplay στοιχεία αφήνουν ερωτηματικά - To combat έχει παραμεληθεί τελείως, ενώ υπάρχει ως επιλογή - Stretch goals που αφαιρέθηκαν - Γενικότερη αίσθηση ότι το παιχνίδι βγήκε σε μή ολοκληρωμένη μορφή Όταν το είδα νόμιζα ότι το έφτιασαν καμιά μισή ντουζίνα νοματαίοι στο γκαράζ των και με εντυπωσίασε η προσπάθεια, δεν ήξερα ότι πήραν 4Μ$ για αυτό το αποτέλεσμα...
Tobajara Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Όταν το είδα νόμιζα ότι το έφτιασαν καμιά μισή ντουζίνα νοματαίοι στο γκαράζ των και με εντυπωσίασε η προσπάθεια, δεν ήξερα ότι πήραν 4Μ$ για αυτό το αποτέλεσμα... Παρακαλώ? Είναι το τρίτο παιχνίδι της nXile (βλέπε Brian Fargo) που βγαίνει από Kickstarter, με τα δύο πρώτα να είναι τα Wasteland 1 - 2 που το καθένα είχε τα δικά του προβλήματα στην ανάπτυξη. Μιλάμε για κάποια από τα υψηλότερα ποσά σε Kickstarter campaigns, χώρια τα μετέπειτα έσοδα από πωλήσεις. Δεν ξέρω πώς σου γεννήθηκε η εντύπωση του "πέντε τύποι σε ένα γκαράζ". Παιδιά, δεν διαφωνώ το παιχνίδι μπορεί να είναι το μεγαλύτερο αίσχος που έχει βγει, δεν έκρινα το game, δεν μπορώ να το κάνω χωρίς να το παίξω (αν και η γενικότερη αίσθησή μου είναι ότι θα στέκεται καλά ως cRPG, χωρίς να είναι masterpiece). Μίλησα αποκλειστικά για το review του RQ, το οποίο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για site που θέλει να θεωρεί τον εαυτό του «σοβαρό». Ναι βρε, συζήτηση κάνουμε Ούτε εγώ έχω εικόνα, απλά συγκρίνω reviews που μου φάνηκαν επαγγελματικά, άρτια, σωστά, τεκμηριωμένα, οτιδήποτε. Προσωπικά, όσο και να μου τράβαγε η ιδέα, είχα τις επιφυλάξεις μου. Καταλαβαίνω πως πιάσανε επακριβώς το setting και...χάσανε το παιχνίδι. Για αυτό είμαι διατεθειμένος να πληρώσω, αλλά όχι πάνω από το 40 - 50% της τιμής.
Elven_King Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Είναι το τρίτο παιχνίδι της nXile (βλέπε Brian Fargo) που βγαίνει από Kickstarter, με τα δύο πρώτα να είναι τα Wasteland 1 - 2 Δύο παιχνίδια (πρόσφατα RPGs τουλάχιστον) έχει βγάλει η inXile, τα Wasteland 2 και Numenera, το Wasteland 1 βγήκε το 1988. 1
Tobajara Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δύο παιχνίδια (πρόσφατα RPGs τουλάχιστον) έχει βγάλει η inXile, τα Wasteland 2 και Numenera, το Wasteland 1 βγήκε το 1988. Σωστά, δικό μου λάθος. Μπερδεύτηκα και με την κυκλοφορία του Director's Cut ένα χρόνο μετά.
Elven_King Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2017 Νομίζω πως περιμένουμε και το The Bard's Tale IV από αυτούς, που είχε επιτύχει πάλι τρελά ποσά στο kickstarter. Σήμερα ξεκινάω το Torment, να πω την αλήθεια δεν περιμένω τελικά τόσα πολλά πράγματα - το Wasteland 2 ήταν αρκετά meh. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα