Προς το περιεχόμενο

Torment: Tides of Numenera


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απειχα απτο hype τοσο καιρο για να μην απογοητευτω αν κατι δεν παει καλα.Ελπιζω παντως να πετυχει τα μεγιστα το συγκεκριμενο,εχει βαρια κληρονομια,ειδικα στο θεμα του story telling. Ειδα το story trailer παντως και μου αρεσε πολυ

  • Moderators
Δημοσ.

Απειχα απτο hype τοσο καιρο για να μην απογοητευτω αν κατι δεν παει καλα.Ελπιζω παντως να πετυχει τα μεγιστα το συγκεκριμενο,εχει βαρια κληρονομια,ειδικα στο θεμα του story telling. Ειδα το story trailer παντως και μου αρεσε πολυ

 

Ενημερωτικά πάντως, για να έχεις low expectations, προετοιμάσου για αρκετό micro-management, αν έχεις σκοπό να το παίξεις.

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν είχε πολύ, είχε αρκετό για να ξενερώσει όποιον δεν του αρέσει το micro-management. Οι λίγες σοβαρές μάχες που είχε δεν έβγαιναν χωρίς micro-management.

Δημοσ.

Ναι συμφώνω, αλλά δεν έχει το micromanagement του Pillars of Eternity το οποίο όντως μπορεί να σπάσει νεύρα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν νομίζω να υπάρχει ιδιέταιρο πρόβλημα με micro-management καθώς είναι turn based σε αντίθεση με το original, οπότε χαλαρός στις μάχες με καφεδάκι/κρασάκι :P Επίσης απ'ότι έχω καταλάβει τα encounters δεν είναι πολλά και αν θυμάμαι καλά μπορείς να τα αποφύγεις όλα με σωστές επιλογές.

 

Πέρα από αυτά, θα έλεγα να αποφύγει κανείς προπαραγγελία (που δεν έχει κάνει back/preorder ήδη), καθώς έχουν κοπεί πάρα πολλά πράγματα που υποσχέθηκαν κατά το kickstarter τους και η γενική συμπεριφορά τους σχετικά με αυτό δεν ήταν και τόσο καλή. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, αφού τα κόψανε δεν ανέφεραν τίποτα σχετικά με το θέμα μέχρι που αναγκάστηκαν επειδή βρέθηκαν "αποδείξεις" από παίχτες του early access.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ισχύει ότι έχουν κοπεί κάποια πράγματα. Όχι πως όλα είναι αρνητικό που κόπηκαν (όπως αυτό το χάλι με το "crafting", το δεύτερο πιο άχρηστο πράγμα στα παιχνίδια, κατά την άποψή μου, μετά τα "romances") αλλά η επικοινωνία δεν ήταν καλή.

 

Είναι χρήσιμο, βέβαια, αυτό -ως ένα βαθμό- γιατί βοηθάει στην αποδόμηση της πανταχού παρούσας και τα πάντα πληρούσας δικαιολογίας πως "για όλα φταίνε οι κακοί παραγωγοί που καταπιέζουν τους αγνούς και άδολους devs".

 

Το έχω ως backer μέσω KS αλλά δεν το έχω εγκαταστήσει ακόμη, θα περιμένω την "πλήρη" κυκλοφορία (ιδανικά και το πρώτο μεγάλο patch, που είναι βέβαιο πως θα ακολουθήσει, αλλά δεν νομίζω πως θα αντέξω τόσο).

 

Υ.Γ. Είναι προβληματικό το σύστημα με τα stretch goals. Τάζουν στον κόσμο και τάζουν για να κρατάνε το ενδιαφέρον ψηλά (αν μη τι άλλο κάτι πρέπει να έχεις να λες επί ένα μήνα και βάλε), και μετά, όταν έρχεται η ώρα να φτιάξουν στην πράξη όσα έταξαν, βλέπουν πως η ιδέα δεν ήταν τελικά τόσο καλή -για παράδειγμα ο εφιάλτης ασεξουαλικής ευγονικής του Massive Chalice, της επίσης ουδόλως αθώας DoubleFine.

  • Like 3
Δημοσ.

Ισχύει ότι έχουν κοπεί κάποια πράγματα. Όχι πως όλα είναι αρνητικό που κόπηκαν (όπως αυτό το χάλι με το "crafting", το δεύτερο πιο άχρηστο πράγμα στα παιχνίδια, κατά την άποψή μου, μετά τα "romances") αλλά η επικοινωνία δεν ήταν καλή.

 

Είναι χρήσιμο, βέβαια, αυτό -ως ένα βαθμό- γιατί βοηθάει στην αποδόμηση της πανταχού παρούσας και τα πάντα πληρούσας δικαιολογίας πως "για όλα φταίνε οι κακοί παραγωγοί που καταπιέζουν τους αγνούς και άδολους devs".

 

Το έχω ως backer μέσω KS αλλά δεν το έχω εγκαταστήσει ακόμη, θα περιμένω την "πλήρη" κυκλοφορία (ιδανικά και το πρώτο μεγάλο patch, που είναι βέβαιο πως θα ακολουθήσει, αλλά δεν νομίζω πως θα αντέξω τόσο).

 

Υ.Γ. Είναι προβληματικό το σύστημα με τα stretch goals. Τάζουν στον κόσμο και τάζουν για να κρατάνε το ενδιαφέρον ψηλά (αν μη τι άλλο κάτι πρέπει να έχεις να λες επί ένα μήνα και βάλε), και μετά, όταν έρχεται η ώρα να φτιάξουν στην πράξη όσα έταξαν, βλέπουν πως η ιδέα δεν ήταν τελικά τόσο καλή -για παράδειγμα ο εφιάλτης ασεξουαλικής ευγονικής του Massive Chalice, της επίσης ουδόλως αθώας DoubleFine.

Έκανα"like" μόνο και μόνο που διάβασα για το crafting. Είναι κουραστικό ακόμα και αν είναι καλοφτιαγμένο ενώ απαράδεκτο όταν δεν είναι.

Για το romance διαφωνώ αρκεί να είναι καλοφτιαγμένο, σοβαρό και όσο γίνεται σε ένα game ρεαλιστικό.

Βέβαια στην πλειοψηφία των τίτλων είναι απλά ένα check list και ευκαιρία να δείξουν boobs (εσένα δείχνω bioware)

Δημοσ.

το crafting εμένα μου αρέσει αν είναι καλοφτιαγμένο και αν μπορείς να φτιάξεις πανίσχυρο gear που δεν μπορείς να βρεις με κάποιο άλλο τρόπο ingame.

  • Like 1
Δημοσ.

Ισχύει ότι έχουν κοπεί κάποια πράγματα. Όχι πως όλα είναι αρνητικό που κόπηκαν (όπως αυτό το χάλι με το "crafting", το δεύτερο πιο άχρηστο πράγμα στα παιχνίδια, κατά την άποψή μου, μετά τα "romances") αλλά η επικοινωνία δεν ήταν καλή.

 

Είναι χρήσιμο, βέβαια, αυτό -ως ένα βαθμό- γιατί βοηθάει στην αποδόμηση της πανταχού παρούσας και τα πάντα πληρούσας δικαιολογίας πως "για όλα φταίνε οι κακοί παραγωγοί που καταπιέζουν τους αγνούς και άδολους devs".

 

Το έχω ως backer μέσω KS αλλά δεν το έχω εγκαταστήσει ακόμη, θα περιμένω την "πλήρη" κυκλοφορία (ιδανικά και το πρώτο μεγάλο patch, που είναι βέβαιο πως θα ακολουθήσει, αλλά δεν νομίζω πως θα αντέξω τόσο).

 

Υ.Γ. Είναι προβληματικό το σύστημα με τα stretch goals. Τάζουν στον κόσμο και τάζουν για να κρατάνε το ενδιαφέρον ψηλά (αν μη τι άλλο κάτι πρέπει να έχεις να λες επί ένα μήνα και βάλε), και μετά, όταν έρχεται η ώρα να φτιάξουν στην πράξη όσα έταξαν, βλέπουν πως η ιδέα δεν ήταν τελικά τόσο καλή -για παράδειγμα ο εφιάλτης ασεξουαλικής ευγονικής του Massive Chalice, της επίσης ουδόλως αθώας DoubleFine.

 

Καλά ισχύει και ειδικά για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Υποσχέθηκαν υπερβολικά πολλά πράγματα που κοιτάζοντας τα τώρα με κριτική σκέψη οποιοσδήποτε θα έλεγε δεν παίζει να τα καταφέρουν όλα αυτά.

 

Προσωπικά με χάλασε περισσότερο το ότι δεν είπαν τίποτα μέχρι να τους "πιάσουν". Και στο D:OS είχαν κόψει stretch goal (τα schedules και day/night cycle), αλλά είχαν βγει και το είχαν πει με το που κατάλαβαν ότι δεν μπορούσαν να διαθέσουν το χρόνο για να κάνουν κάτι που είναι ικανοποιητικό. Αυτό περιμένω περισσότερο από τα kickstarter, επικοινωνία. Δυστυχώς, φαίνεται ότι το κρύψιμο και το marketing speech είναι κάτι βαθεία ριζομένο στη βιομηχανία, ακόμα και σε studios που ισχυρίζονται το αντίθετο.

 

Παρόλαυτα, δεν ζήτησα refund και έχω ακόμα μια ελπίδα ότι θα είναι ένα καλό παιχνίδι αλλά ίσως όχι τόσο καλό όσο υποσχέθηκαν. Θα δούμε λείαν συντόμως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...