Προς το περιεχόμενο

Torment: Tides of Numenera


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις.

 

Γενικά, θα έλεγα ότι επιβεβαιώνονται οι (κάκιστες) εντυπώσεις που είχα αποκομίσει από τη διαχείριση των tiers και τα διάφορα rewards στο Wasteland 2.

 

Δεν πειράζει, όμορφο δείχνει και θέλω να πιστεύω πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι καλό. Καλό θα μου κάνει και μια μικρή αποτοξίνωση από τα ΕΑ (όσο μπορεί να θεωρηθεί το ότι μόλις βγήκα από μια closed beta και έπονται άλλες δύο, μέσα στο Φεβρουάριο).

  • Απαντ. 158
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Βασικά, αν υποθέσουμε ότι θα το έψαχνε κάποιος backer αρκετά και ότι δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα κάπου που μου διέφυγαν, τότε το $5 + $20 σου δίνει πρόσβαση και στην beta (που δεν έχει όλο το περιεχόμενο του παιχνιδιού) και στο τελικό παιχνίδι όταν κυκλοφορήσει.

 

Εγώ που ήμουν early bird πάντως, στο account μου στο site της inXile, μου γράφει: "Beta Test Status

Not Available You need to pledge an additional 2,000 point(s) [$20.00 USD] to access the Beta Add-on."

 

Δεν βρίσκω από που προκύπτουν τα 5$ που αναφέρεις.

 

Ενιγουέι, ασχολήθηκα κανά μισάωρο και μπορώ να πω ότι το παιχνίδι δείχνει εξαρχής ότι είναι άξιος διάδοχος του ονόματος που φέρει:

 

- Το game είναι heavy σε διαλόγους και περιγραφές. Σε μισή ώρα πρέπει να διάβασα μερικές χιλιάδες λέξεις. Όποιος ενδιαφέρεται για κάτι ξεκούραστο, καλό είναι να μείνει μακριά. Το Torment έχει πάρα πολύ διάβασμα.

 

- Το Fathom 14 (η character creation περιοχή) σε συνδυασμό με την φωνή του αφηγητή μου θύμισε κάτι από Bastion. Με άλλα λόγια παρανοϊκή ψυχεδέλεια στο maximum. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από κάτι που φέρει τον τίτλο «Torment».

 

- Από το πρώτο δευτερόλεπτο το σενάριο με τράβηξε. Ακόμα πριν καν φτιάξω το χαρακτήρα μου (θα συμφωνήσω με τον Praetorian, τα orbs ήθελαν κι άλλη δουλειά) μου κίνησε την περιέργεια να δω ποιός είμαι, που πάω και γιατί θα γίνουν όσα είναι να γίνουν.

 

 

Από εκεί και πέρα, στον τεχνικό τομέα το game χωλαίνει. Τα γραφικά μου φαίνονται χειρότερα και από το Pillars of Eternity και από το Wasteland 2. Δεν ξέρω πως το κατάφεραν αυτό, όταν πατάνε στην ίδια μηχανή. Επίσης, στο σύστημα της υπογραφής μου παίζει κομπλέ. Στο πισί που δοκίμασα το πρωί όμως (560Ti, 8GB RAM) είχε εξωφρενικό lag. Φαντάζομαι ότι φταίει η beta και ότι θα διορθωθεί στο μέλλον αυτό.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ που ήμουν early bird πάντως, στο account μου στο site της inXile, μου γράφει: "Beta Test Status

Not Available You need to pledge an additional 2,000 point(s) [$20.00 USD] to access the Beta Add-on."

 

Δεν βρίσκω από που προκύπτουν τα 5$ που αναφέρεις.

 

Στην δική σου περίπτωση δεν προκύπτουν από πουθενά τα $5 γιατί το pledge σου ήταν στα $20 (early bird). Και δεν περιείχε beta testing. Οπότε όντως εσύ θα χρειαζόσουν +$20 ακόμα για το beta access.

 

Το $5 είναι το ελάχιστο pledge που μπορούσε να κάνει κανείς στο kickstarter. Αν σε αυτό κάποιος πρόσθετε τo addon για το beta testing (+$20) - γιατί το addon μπορεί να το κολλήσει κάποιος σε οποιοδήποτε tier-, τότε για $25 θα είχε πρόσβαση στην beta και στο τελικό παιχνίδι.

 

Είναι ουσιαστικά αυτό που λέμε για κακή οργάνωση των rewards. 

 

 

  • Moderators
Δημοσ.

More από την beta (δεν βάζω spoiler tags, μιλάμε για character creation και tutorial, δεν υπάρχει κάτι να σποιλάρω):

 

Στην αρχή αφού επιλέξει κάποιος το φύλο του χαρακτήρα του, αρχίζει η περιγραφή μιας ελεύθερης πτώσης και επιλέγεις μέσα από dialogue options τι θες να κάνεις. Βρήκα αρκετά αστείο το γεγονός ότι αν επιλέξεις the-faster-the-better option, τότε ο χαρακτήρας σκάει σαν καρπούζι στο έδαφος και το παιχνίδι σε αποχαιρετά με game over. Δώστε βάση, μιλάμε στο πρώτο λεπτό του παιχνιδιού, αν κάνεις λάθος επιλογές τότε απλά το πληρώνεις. Εάν το game συνεχίζεται σε αυτό το ρυθμό, νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για true RPG, όπου η κάθε επιλογή θα έχει και το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

  • Like 2
  • 3 μήνες μετά...
  • Super Moderators
Δημοσ.

To είδα σε φίλο, φάγαμε καμία ώρα στο character creation κι άλλο τόσο στο παιχνίδι.

 

Πολύ κείμενο. Μα πάρα πολύ κείμενο. Λογικό, βέβαια (ως story-heavy και reactive πλασσάρεται, άλλωστε) αλλά κάπως μπουκώνει η οθόνη, δεν ξέρω.

 

Παρότι το μηχάνημα ξεπερνούσε (βασικά, άφηνε έτη φωτός πίσω) τα min specs, το παιχνίδι σκάλωνε. Όχι τραγικά, αλλά σκάλωνε.

 

Όμορφες τοποθεσίες, ενδιαφέρουσα ιστορία (θέλω να μάθω στο τέλος για πόσες δεκαδές -εκατοντάδες, πιο σωστά- χιλιάδες λέξεις κειμένου μιλάμε).

 

Συνολικά, θέλει πολύ δουλειά ακόμη, και για να ενταχθεί στο παιχνίδι όλο αυτό το περιεχόμενο που έχουν δεσμευτεί μέσω του βασικού project και των άπειρων stretch goals, και για να στρώσει η εμπειρία σε επίπεδο τεχνικό/προγραμματισμού. Πάντως, είναι στιγμές που φέρνει υπερβολικά πολύ σε storybook (δηλαδή πιο κοντά στο Forest of Doom ή το Lone Wolf).

 

Το υποστήριξα μέσω KS, αλλά -συνολικά- χαίρομαι που δεν μπήκα στη beta. Εκτιμώ ότι απέχουμε το λιγότερο ένα χρόνο από την κυκλοφορία του (ήδη είμαστε στα μέσα του '16, δεν μπορώ να φανταστώ πώς, αυτό το παιχνίδι που είδα έστω και για αυτό το δίωρο, θα μπορέσει να είναι πραγματικά έτοιμο μέσα στους επόμενους εξίμισι μήνες). 

 

Πάντως, με σωστή δουλειά, χωρίς βιασύνες και αρκετή υπομονή (director's cut edition, για μένα, άρα κάποια στιγμή το '17, το νωρίτερο) ενδεχομένως να μιλάμε για ένα νέο κλασικό παιχνίδι.

  • Like 3
Δημοσ.

Μαλιστα... Ειχα την ενυπωση οτι ειναι πολυ κοντα σε κανονικο release γιατι βλεπω οτι στο steam το πουλανε 45 ευρω. Στην αναμονη λοιπον.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στα 45 το έχουν -αν κατάλαβα σωστά, ο Fargo στην εποχή του KS έχει κατορθώσει να με ζαλίσει με τα tiers που προωθεί- για να αποκτήσεις πρόσβαση στη beta άμεσα, δεν θα κάνει τόσο με την κυκλοφορία του.

 

Θεωρητικά, "κοντά" βρίσκονται στο κανονικό release, μάξιμουμ 6 μήνες. Πρακτικά -και παρότι, το επαναλαμβάνω, το είδα μόλις ένα δίωρο- δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Θεωρητικά, θα κυκλοφορούσε το Δεκέμβριο του '14, αλλά δεν νομίζω πως -με το Wasteland 2 να έχει ήδη καθυστερήσει- πήραν πολλοί στα σοβαρά μια τέτοια πρόβλεψη.

 

Γενικά μιλώντας, επειδή συμμετέχω σε αρκετές κλειστές και ανοιχτές beta, είναι μια κατάσταση η οποία αφενός θέλει μια πολύ συγκεκριμένη νοοτροπία από το χρήστη/παίκτη, αφετέρου ρέγουλο, αν θέλει κανείς να βοηθήσει ουσιαστικά στη βελτίωση ενός παιχνιδιού. Παίζω, λ.χ. τώρα την ολοκληρωμένη έκδοση παιχνιδιού που ήμουν στη beta. Καλό είναι, αλλά το ξέρω απέξω κι ανακατωτά. Θα μου πεις, "ναι, αλλά το έπαιξες νωρίτερα, το χάρηκες πριν τους άλλους" κτλ. Σωστά, αλλά έπρεπε να αναμετρηθώ και με crashes, bugs, αστοχίες στους κανόνες και ούτω καθεξής. Δεν είναι για όλους οι beta, και δεν είναι για χόρταση.

 

Έχω παιχνίδι σε beta όπου μετράω 300+ ώρες. Απλά για να τεστάρω κάθε νέα έκδοση, αισθητική βελτίωση, βελτίωση κανόνων κτλ. Αλλά εκεί είναι παιχνίδι τακτικής/στρατηγικής/διαχείρισης.  Δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να το κάνω σε ένα τόσο story-heavy παιχνίδι όσο το Numenera, έχω την αίσθηση πως θα "έκαιγα" την ιστορία πριν ολοκληρωθεί.

  • Like 1
Δημοσ.

Χαρα στο κουραγιο σου, εγω δεν θα αντεχα να κανω τον beta tester. Αν και μερικα παιχνιδια ειναι beta και στην ''ολοκληρωμενη'' τους κυκλοφορια με αποτελεσμα τα day 1 patch κτλ.

Με λιγα λογια να το περιμενουμε μεσα στο 2017, λογικα σε κανενα χρονο μεσες ακρες.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

Η beta του παιχνιδιού είναι πλέον διαθέσιμη για όλους τους backers που έχουν στηρίξει το παιχνίδι σε επίπεδο που τους εξασφαλίζει κλειδί (πρακτικά, όλοι από το 2ο επίπεδο και πάνω).

 

Το πρόγραμμα τρέχει μόνο για windows επί του παρόντος, μέσω του Steam. Υπόψη ότι, όσοι θέλουν το παιχνίδι DRM-Free, δεν αποκλείονται από τη beta, θα μπορέσουν αργότερα να "ανταλλάξουν" το κλειδί τους με ένα για το GoG. (Δεν ξέρω πώς θα "διαγραφεί" το παιχνίδι από το Steam account σε μια τέτοια περίπτωση).

 

Οι εκδόσεις για Linux και Mac θα ακολουθήσουν αργότερα, δεν διευκρινίζεται πότε ακριβώς.

 

Παράλληλα, επιβεβαιώθηκε και επίσημα ότι το παιχνίδι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο '16: στόχος είναι πλέον κάποια στιγμή "νωρίς μέσα στο πρώτο τρίμηνο του '17".

 

Ως κύριος λόγος της καθυστέρησης αναφέρεται η μετάφραση του κειμένου (περίπου 1 εκατομμύριο λέξεις, με αυξητικές τάσεις καθώς το κείμενο δεν έχει κλειδώσει πλήρως) σε έξι γλώσσες: Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Πολωνικά, Ρωσικά και Ισπανικά. Εννοείται πως η μετάφραση θα δοθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες, εταιρίες που δεν αναφέρονται στο κείμενο, με τη βοήθεια εταιρίας παραγωγού με την οποία θα συνεργαστούν (και η οποία επίσης δεν κατονομάζεται). Παράλληλα, θα υπάρξει και επιπλέον βελτίωση του παιχνιδιού, σε επίπεδο μηχανισμών, quest κτλ.

 

Προσωπική εκτίμηση, ή θα περάσουν κάποια στιγμή προς το τέλος της χρονιάς σε ανακοίνωση για Q2 του '17, ή θα τρελαθούμε στα patches το πρώτο διάστημα.

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 μήνες μετά...
  • 2 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...