Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Δε νομίζω ότι είναι παράλογο να σχολιάζει κανείς πως ο άνθρωπος που έχει σύρει τα μύρια-όσα στους κακούς παραγωγούς εμφανίζει σοβαρές δυσκολίες στην παραγωγή. Aυτή τη στιγμή, είναι πολύ πιθανό να φτάσουμε σε καθυστέρηση δύο χρόνων σε σχέση με την πρόβλεψη του KS (ο ένας χρόνος είναι σίγουρος, αν τηρηθεί κατά γράμμα η συνέχεια του προγράμματος και από το Δεκέμβριο του '14 πάμε στο Δεκέμβριο του '15). Δεν είναι το τέλος του κόσμου, σαφώς, αλλά προσωπικά βλέπω πλέον μέσα από άλλο πρίσμα τις αιτιάσεις για τους ανάλγητους παραγωγούς. Πολλά από αυτά θα τα συγχωρούσα (και τα έχω συγχωρέσει) σε μικρούς, πρωτόβγαλτους devs. Εδώ, όμως, μιλάμε για άνθρωπο με τεράστια εμπειρία που έχει κάνει παντιέρα τις καταγγελίες. Είτε δεν μπορούσε να προβλέψει, είτε (πολύ χειρότερο, για μένα) μπορούσε αλλά δεν έλεγε, γιατί ο μακρινός χρονικός ορίζοντας αναπόφευκτα αποθαρρύνει τον κόσμο, εγείρονται σοβαρά ερωτήματα. Ακόμη κι αν δεν απασχολούν κάποιον όλα αυτά, και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βγει καλό το παιχνίδι, νομίζω θα έπρεπε να ανησυχεί για το πού θα βρεθούν χρήματα για επιπλέον μισθούς 12+ μηνών και τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. Και ξαναλέω, μακάρι να πάει και το Wasteland 2 θαυμάσια και το Torment να βγει έπος. Όχι γιατί δώσαμε λίγα χρήματα, αλλά γιατί έχουμε ανάγκη από εναλλακτικές επιλογές. 1
panther_512 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Πολύμηνες καθυστερήσεις βλέπουμε και σε ΑΑΑ παραγωγές. To πρόβλημα της inExile ξεκινάει και τελειώνει στο γεγονός ότι 2 παιχνίδια φτιάχνονται διαδοχικά από τους ίδιους ανθρώπους. Από την άλλη, τα άτομα που εργάζονταν στο Wasteland 2 πήγαιναν στο Torments μόλις τελείωνε η εργασία τους στο πρώτο παιχνίδι. Δεν περιμένουν όλοι να βγεί το Wasteland για να πιάσουν δουλειά στο Torments. Το σενάριο, η ιστορία και τεχνικές προεργασίες έγιναν αρκετούς μήνες πίσω. Συνεπώς δεν είναι απαραίτητο η καθυστέρηση του Torments να ξεκινάει από μίνιμουμ 12 μήνες. Φυσικά, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να ξέφυγε στον προϋπολογισμό του το Wasteland και το Kickstarter του Torments να είχε σκοπό να καλύψει τα έξοδα του πρώτου, με τα έσοδα από τις πωλήσεις του Wasteland να χρηματοδοτήσουν την ολοκλήρωση του Torments. Από την άλλη όμως, αναμένω πώς και πώς το Wasteland, επίτηδες ούτε που άγγιξα την Beta, οπότε πολύ δύσκολο να γίνω αρνητικός απέναντι στην inExile αυτή τη στιγμή.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Να το πω αλλιώς: δεδομένα (δηλαδή βάσει ανακοινώσεων της ίδιας της εταιρίας) το παιχνίδι από Δεκέμβριο του '14 έχει πάει για τέλη '15. Μίνιμουμ ο ένας χρόνος, ήδη. Το ερώτημα είναι πόσο ακόμη θα φορτωθεί ο χρόνος ανάπτυξης, όταν από τη θεωρία περάσουν στην πράξη. Γιατί ακόμη στο pre-production βρίσκονται. Και πέρα από το αν τα ΑΑΑ έχουν πολύμηνες καθυστερήσεις ή όχι, το πώς θα βρεθούν χρήματα για έναν επιπλέον χρόνο μισθών και γενικά ανάπτυξης είναι ένα ερώτημα που πολύ περισσότερο προβληματίζει όταν δεν υπάρχει παραγωγός από πίσω. Δεν χαίρομαι για όλα αυτά, εννοείται. Ούτε πιστεύω πως θα βλέπαμε Wasteland 2 (πόσω μάλλον Torment) χωρίς το ΚS (αν και τώρα πια, κάποιοι θα ενδιαφερθούν) αλλά πρέπει να λέμε και τα στραβά. Και στο θέμα του προγραμματισμού, δεν τα πήγαν καθόλου καλά. Η Larian, αντίθετα, που επίσης έτρεχε διάφορα project (αν και όχι όλα crowd funded) τα πήγε σαφώς καλύτερα.
panther_512 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν διαφωνώ σε κάτι, απλά για μένα οι καθυστερήσεις ήταν δεδομένες εξ αρχής. Το πόσο κατακριτέο είναι τελικά αυτό, θα φανεί και από την ποιότητα των παιχνιδιών.
TikoChef Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 https://torment.inxile-entertainment.com/ The Gullet Stretch Goal With the relaunching of the site we're also looking at introducing some limited stretch goals. These will be for things for which we have not yet made the final call – content or features that will not happen in our current schedule, but that we hope to be able to add. So we're pitching you – our funders – the Gullet, one of the areas from the Bloom. George Ziets did an amazing job on the Bloom design. We originally planned to cut a number of areas from that location but have been able to bring some back in, but in the current scope the Gullet is not a part of the Bloom's design. Here's George's description of the area: Deep in the guts of the Bloom is a jumble of fleshy veins and cavities, known to natives as the Gullet. It surrounds a foul organic stew, containing the minds and memories of those devoured by the Bloom. The pulsing of a titanic heart reverberates from somewhere below… if you find yourself trapped here, the sound will drive you mad. Few reach this place by intention. Most are eaten by a Maw and emerge in the Gullet, half-digested, to spend the final days of their lives in screaming agony. Transdimensional echoes of the Bloom's victims wander through the tunnels, lost and insane. Bizarre creatures, bred by the Bloom in its guts, burst from their wombs to hunt. Forgotten machines and artifacts lie half-submerged in Bloom-flesh, plucked from distant worlds of the past or future. The only way out of the Gullet is down… to follow the sounds of the Bloom's beating heart and descend to a place where the Bloom's consciousness is at its most malignant and aware. This area would add a ton to the Bloom, particularly as it provides more adventure-type gameplay and will better balance out its pacing. But currently we think we’re already stretching our team with the areas we’ve already committed to. With our limited stretch goals, we'll be looking to raise enough money to commit to adding the Gullet to the Bloom, by bolstering our environment art team to both make the Gullet and to benefit all other locations as well – remember that all pledges support the game development and reaching the Stretch Goal in reality gives far more than just the Gullet. Of course, we have to make the call so that we can plan ahead, so our time is limited too: we're looking to raise our total amount raised to $4.75M by October 16th! If you’d like us to restore George Ziets’ Bloom design and fully implement it according to his original vision, consider spreading word of our continuing crowdfunding (or increasing your pledge) to help us reach this goal. All of your friends who missed the Kickstarter can still contribute to making the best Torment ever. (And while the new pledge options aren’t as favorable as those we gave you during the Kickstarter, they are better than after we’ve stopped crowdfunding and are onto preorders.) 8 ώρες έχουν μείνει!
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Ας μη μιλήσω καλύτερα. Ένα πράγμα μόνο: απογοητευτικός ερασιτεχνισμός, πασπαλισμένος με μια στενάχωρη δόση απληστίας. 2
Tobajara Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 (Με τούτα και με κείνα δεν έχω πιάσει ακόμα το Wasteland 2 και η κόπια του κάθεται στο Steam μου...)
Alastor192 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2014 εχει μεγαλη κληρονομια να υποστηριξει το συγκεκριμενο παιχνιδι.....το Planescape:Torment ειναι κατα την αποψη μου η καλυτερη ιστορια που εχει ειπωθει ποτε σε βιντεοπαιχνιδι σε ενα απτα καλυτερα settings επισης.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Super Moderators Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Νέο βίντεο από το παιχνίδι: 1
Tobajara Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Η αισθητική του για κάποιο λόγο μου θύμισε περισσότερο Sanitarium παρά Planescape. Όχι πως αυτό είναι κακό, απλά δεν περίμενα να δω "υπολογιστές", "καλώδια", "φώτα νέον" και new age καταστάσεις. Επίσης γέλασα στο 1.05 που ο τύπος κρατάει μια πιρούνα για μακαρόνια για όπλο και αντί έστω να τρυπήσει τη χρησιμοποιεί σα ρόπαλο :D
Elven_King Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 Δημοσ. 21 Μαΐου 2015 λίγο meh τα γραφικά, μου φαίνονται κάπως ψεύτικα και πλαστικά, αλλά οκ, το περιεχόμενο μετράει.
chek2fire Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Δημοσ. 22 Μαΐου 2015 Εμένα μου άρεσε αρκετά. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το κόσμο του παιχνιδιού αλλά έτσι όπως είδα το video με έχει ψήσει ήδη.
Moderators Malthador Δημοσ. 23 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 23 Μαΐου 2015 Η αισθητική του για κάποιο λόγο μου θύμισε περισσότερο Sanitarium παρά Planescape. Όχι πως αυτό είναι κακό, απλά δεν περίμενα να δω "υπολογιστές", "καλώδια", "φώτα νέον" και new age καταστάσεις. Περίεργη άποψη, πάντα θεωρούσα ότι το Sanitarium είχε παρόμοια αισθητική με το PS:T. Και σε σχεδιασμό και σε κάμερα και σε ατμόσφαιρα. 1
Tobajara Δημοσ. 23 Μαΐου 2015 Δημοσ. 23 Μαΐου 2015 Περίεργη άποψη, πάντα θεωρούσα ότι το Sanitarium είχε παρόμοια αισθητική με το PS:T. Και σε σχεδιασμό και σε κάμερα και σε ατμόσφαιρα. Ξέρεις τι? Ναι και όχι Μοιάζουν πολύ τα μοντέλα, τα χρώματα και ακόμα και η προοπτική της κάμερας, αλλά κάτι στον καλλιτεχνικό σχεδιασμό είναι διαφορετικό, πότε μοιάζουν πολύ (πχ στο τρελάδικο στην αρχή) και πότε καθόλου. Το λέω κυρίως επειδή το Sanitarium είχε αρκετά μοντέρνα αντικείμενα και στοιχεία όσο έπαιζες που το Torment δεν είχε, και η αισθητική του αντί να πηγαίνει προς το steampunk πχ πήγαινε περισσότερο προς Έλρικ του Μελνιμπονέ (Μούρκοκ) με ολίγη από Λάβκραφτ, με περίεργα αλλόκοτα σχήματα, χρώματα, αρχιτεκτονική που δε θα μπορούσε να υπάρχει, ένα περίεργο αμάλγαμα κλπ κλπ. Αλλά και πάλι διυλίζω τον κώνωπα, απλά το Numenera μου φάνηκε αρκετά πιο space από το τρέιλερ και μου χτύπησε. Εκλεκτικές συγγένειες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα