Super Moderators Snoob Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Γιατί μέτριος τίτλος το Shadowrun? Kαι η έκτασή του είχε θέμα, και η διαδραστικότητα με το γύρω κόσμο. Πολύ κλειστές διαδρομές, ό,τι και να έλεγες ελάχιστη διαφορά είχε (και καμιά φορά έπρεπε να τα πεις όλα για να προχωρήσεις παρακάτω). Όσο για τις μάχες, χμ. Να μου κάνει charge ο αντίπαλος sniper; Με ποια λογική; Μην παρεξηγηθώ, συνολικά μου άρεσε και χαίρομαι που το στήριξα γιατί είμαι βέβαιος ότι διαφορετικά πολύ απλά δε θα είχε υπάρξει ποτέ, αλλά για μένα δεν ήταν ο τίτλος που έκανε πάταγο. Και αυτό το save. Αυτό το save... What the f@*k were they thinking? Θα το φτιάξουν, βέβαια, ενόψει του Berlin Campaign. Άντε να δούμε. Για το Torment, το σκεπτικό τους από ό,τι κατάλαβα ήταν ότι οι μάχες θα είναι λίγες και σημαντικές, και προτιμούν να τους δώσουν τη διάσταση tabletop παιχνιδιού, όπως ήταν και οι καταβολές του παιχνιδιού. Όχι πως έχω θέμα με το pausable real-time, αν και καταλήγω να ενεργοποιώ όλα τα triggers ώστε να φτάνει σε σημείο turn-based ούτως ή άλλως. 1
mike299 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Όχι πως έχω θέμα με το pausable real-time, αν και καταλήγω να ενεργοποιώ όλα τα triggers ώστε να φτάνει σε σημείο turn-based ούτως ή άλλως. Same here
Millennium Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2014 Infinity Engine 2.0: Torment To Use Eternity Tech “Lately we’ve had increased emphasis on developing Torment’s aesthetics and environments. To that end, we have some news related to our environment art: late last March, we announced that we’d be collaborating with Obsidian Entertainment on technology. This primarily meant their conversation editing tools. I’m happy to say that we’ve taken things a step further and recently reached an agreement to license Obsidian’s technology for Pillars of Eternity to use in Torment.” “What are the practical implications of our licensing PE technology? It provides us with a stronger starting point for certain game systems and pipelines, including the creation of the 2D pre-rendered environments (we’re working on having something to show you in the coming weeks). This means we will have more resources to invest on other aspects of the game, allowing us to achieve a higher quality overall.”
Millennium Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Torment: Tides of Numenera slips to late-2015 due to Wasteland 2's Early Access success "During the last week of our Kickstarter, we had adjusted our target launch date to the first half of 2015," writes project lead Kevin Saunders in Torment's latest backer update. "And last December, in Update 27, I mentioned that timeline was still feasible, but that Torment’s schedule remained in flux until all became clear with Wasteland 2. Wasteland 2’s success in Early Access allowed us to spend more time improving it, which also meant we had more time in preproduction on Torment. We’ve had more time to prototype, improve tools, iterate on our processes, etc. before entering full production. This has been a great thing for everything... except for our release date." According to Saunders, the team can now better predict the production schedule for when InXile move from Wasteland 2 to focus more heavily on Torment. "As you may have guessed, the first half of 2015 isn’t realistic anymore and we’re looking at the fourth quarter of 2015."
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιουνίου 2014 Καλό '16 να λέμε. Το Wasteland 2 απέχει 2 μήνες από την πλήρη κυκλοφορία του και θέλει ακόμη δουλειά: σε ενσωμάτωση υλικού, σε assets, στο crafting/weapon smithing, στα random encounters κτλ., κτλ. Μην παρεξηγηθώ, ό,τι υπάρχει ως τώρα είναι ωραίο και ατμοσφαιρικό (αν και η κάμερα στο zoom out έχει ένα θέμα) αλλά λιγότερες από 80 ημέρες πριν την κυκλοφορία θέλει δουλειά. Αντίστοιχα, όταν τόσο καιρό το Torment είναι σε στάδιο pre production, θα πήγαινε πίσω. Δεδομένο ήταν, απλά τώρα ανακοινώθηκε και επίσημα. Και, θα το ξαναπώ, αυτά τα δύο πρέπει να βγουν παιχνιδάρες, γιατί αλλιώς η ζημιά θα είναι πολυεπίπεδη.
EddieObscurant Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Mακάρι να διαψευσθώ, αλλα η όλη ιστορία μου βγάζει ερασιτεχνισμό απο πλευράς οργάνωσης, για να μην πω τπτ χειροτερο, δλδ ότι γνωρίζανε εξαρχής ότι οι ημερομηνιες που είχανε δώσει δεν υπήρχε περιπτωση να ισχύσουν. Εχω αγορασει απο το kickstarter και αυτό και το project eternity που βγηκαν την ίδια περιοδο και ο καθένας που εχει παρει και τα δυο μπορει πολύ ευκολα να κάνει μια σύγκριση μεταξύ τους, όσον αφορα την οργάνωση και την προοδο τους. Δυστύχώς έχω την εντύπωση ότι πεσανε πολύ έξω (σχεδόν έναν χρόνο με το wasteland 2, με ότι αυτό συνεπαγεται απο πλευρας χρημάτων), ή εγινε ταυτοχρονα και κακή διαχείριση με αποτελεσμα χρηματα που δώθηκαν για το torment να χρησιμοποιουνται για να τελειώσει το wasteland. Mην ξεχνάτε ότι τα ίδια ατομα θα δούλευαν και στα 2 project. Απλά ελπίζουν τα χρήματα που θα βγάλουνε απο το wasteland 2 να τους βοηθήσουν τα φτιάξουν/ολοκληρώσουν το τορμεντ. Πλεον εχω χαμηλώσει πολύ τις προσδοκίες μου για το παιχνίδι. Ελπιζω απλώς να καταφέρει να βγει και να είναι αξιολογο και οχι παρα πολύ μικρο σε μεγεθος.
Moderators Praetorian Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Moderators Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Όσο δίνουν τακτικά progress updates εγώ είμαι ευχαριστημένος. Δεν είναι το πρώτο project που παίρνει αναβολή, και προτιμώ το μοτίβο when it's done όταν πρόκειται για φιλόδοξο project, παρά στην "ώρα του" και όπως-όπως.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Ήδη από τη χθεσινή ενημέρωση -πριν τα screenshots κτλ.- έγραφαν ξεκάθαρα: "As Wasteland 2 is getting close to release and Torment: Tides of Numenera closer to full-scale production..." Closer. Ακόμη, δηλαδή, 17 μήνες μετά το KS όπου συγκέντρωσαν 4+ εκατομμύρια δολάρια, δεν έχουν περάσει σε full-scale production. Και είναι λογικό (όσο και στενάχωρο): ο Fargo το έλεγε καθαρά από το pitch video, ήθελαν να κρατήσουν την ομάδα, όσο τελείωναν το Wasteland 2 να ξεκινήσουν το Torment, αλλά το Wasteland 2 άργησε, οπότε συμπαρέσυρε και το επόμενο. Όσο για το "first half of '15 που έγινε late '15", είναι προφανές πως δεν πρόκειται να τηρηθεί. Θα έχουν δηλαδή ένα παιχνίδι τόσο φιλόδοξο και με τόσες προσδοκίες (και απαιτήσεις) να το συνοδεύουν, έτοιμο σε ενάμισι χρόνο; Ούτε για ανέκδοτο. Όπως έγραψα και προ μηνών, καλό '16 και ετοιμαστείτε για πολύμηνη early access.
Tobajara Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Ήταν οφθαλμοφανές λάθος του Fargo το ότι ανέλαβε δύο μεγάλα projects (ειδικά μέσω Kickstarter) ουσιαστικά παράλληλα. Δε συζητώ το αν θέλουμε να βγουν όπως πρέπει, αλλά πρόκειται για τις περιπτώσεις που "δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη δε χωράνε".
Moderators Praetorian Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Πάντως εγώ είχα ήδη την εντύπωση ότι είτε το ξεκαθάρισαν είτε το είχαν πει μέσες άκρες σε update πριν μερικούς μήνες, ότι εστιάζουν στο Wasteland και μετά θα προχωρήσουν στο Torment. Και σε μένα δεν φαίνεται πολύ καλό από άποψη management ότι ξεκίνησαν το KS του Torment (που πρέπει να περίμεναν ότι θα γινόταν χαμός από backers), όταν το Wasteland τους απορροφούσε όλα τα resources. Όπως επίσης αμφιβάλλω αν το funding του Torment το έχουν κρατήσει ακέραιο και δεν έφυγε κάποιο κομμάτι προς Wasteland μεριά. Αυτό γενικά το "μην ανησυχείτε, όλο το ποσό για τον X τίτλο το κρατάμε απείραχτο" το βλέπεις όλο και περισσότερο από δημιουργούς που έχουν αναλάβει περισσότερα projects από όσα μπορούν να χειριστούν ή έχουν πέσει έξω σε εκτιμήσεις για το budget του ενός - τελευταία το είδαμε και στο Dreamfall Chapters, και στο Confederate Express (αυτό πάλι τελικά πρέπει να αποδείχθηκε full απάτη). Αλλά με αυτά τα δεδομένα, καλύτερα που έχουν μπει σε ένα ενιαίο pipeline και οι δύο τίτλοι, παρά παράλληλες και βιαστικές δουλειές.
panther_512 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Ο Fargo ήθελε να διασφαλίσει ότι η ομάδα που δημιουργήθηκε για το Wasteland 2 θα συνέχιζε να έχει δουλειά. Σε αυτό ήταν ξεκάθαρος από την αρχή. Οπότε για να ξεκινήσει το κάθε άτομο στο 2ο παιχνίδι, θα έπρεπε πρώτα να τελειώσει τη δουλειά του με το 1ο. Προσωπικά δεν βρίσκω κανένα λάθος σε αυτό. Αντίθετα χαίρομαι που σκέφτηκε και ενήργησε με αυτό το τρόπο.
EddieObscurant Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Προσωπικά δεν βρίσκω κανένα λάθος σε αυτό. Αντίθετα χαίρομαι που σκέφτηκε και ενήργησε με αυτό το τρόπο. Χαρά να δεις αυτοι που δώσανε τα λεφτά σου, και στο kickstarter αρχικά έλεγε οτι θα ναι έτοιμο q4 του 2014. Χαρα να δεις που κάνανε οταν αποφασίσανε μετα απο ενα χρονο να χρησιμοποιούσε την engine του pillars of eternity (παιχνίδι που μοιαζει αλλα δεν ειναι το ιδιο και ούτε έχει τις ίδιες αναγκες για τις οποιες φτιαχτηκε αυτή του eternity), καθώς για να δημιουργήσουνε καινούρια δικιά τους θα χρειαζότανε τουλαχιστον 6-12 μήνες επιπλέον (κοινως θα το βλέπαμε τελος 16 αρχες 17 για παιχνιδια που υποσχεθηκανε/στοχευανε να κυκλοφορήσει το 2014!!!). Tουλαχιστον παντως θεωρητικα θα έχουνε λιγοτερα bugs απο το να φτιαχνανε στα γρήγορα μια δικια τους engine.
panther_512 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν με απασχολούν ιδιαίτερα τα παραπάνω που αναφέρεις. Με ενδιαφέρει να βγεί καλό το παιχνίδι. Οι προσδοκίες μου είναι πολύ συγκεκριμένες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα