Προς το περιεχόμενο

Torment: Tides of Numenera


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

το planescape torment ειναι απο τα καλυτερα rpg που εχω παιξει...μακαρι να κατεφερουν φτιαξουν κατι ανταξιο... ο φαργκο ειχε καποια σχεση με το αρχικο παιχνιδι?

 

λιγες εικονες που ειδα θα χρησιμοποιει την κλασσικη ισομετρικη προοπτικη(που μου αρεσει) με τρισδιαστατους χαρακτηρες. δειχνει καλο, θα παρακολουθω στενα την εξελιξη του προτζεκτ. το ιδιο και για το project eternity της obsidian. μου φαινονται ψιλοανταγωνιστικα αυτα τα 2...

 

ξερει κανεις αν θα επιστρεψει ο nameless one? Αν και το σημαντικοτερο θα ειναι να εχουν παλι το morte σε καποιο ρολο...

  • 7 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Για όποιον είναι backer, αυτή την περίοδο τρέχει ψηφοφορία για το σύστημα που θα έχουν στο combat. Η ψηφοφορία έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα (=δεν θα ακολουθηθεί απαραίτητα η επιλογή που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους, αν οι developers κρίνουν ότι τελικά δεν ταιριάζει στο υπόλοιπο σύνολο που φτιάχνουν). Οι επιλογές είναι:

  • Real-Time with Pause Combat  (~ Planescape Torment, Baldur's Gate, Neverwinter Nights)
  • Turn-Based Combat (~ Fallout 1, X-Com Enemy Unknown, Wasteland 2, ...)

Το πρόσφατο update που ενημερώνει σχετικά με το vote είναι εδώ (μόνο για backers):
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/670167

 

To public update που εξηγεί αναλυτικά τις επιλογές (και διάφορα άλλα mechanics):

http://tormentrpg.tumblr.com/post/66194576273/updated-our-journal-24-roll-for-initiative

  • Like 2
Δημοσ.

+1 για Turn-Based Combat από μένα.

Αν είναι καλό το σύστημα τους παντως δεν θα με πειράξει και να είναι Real-Time with Pause

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Updated our Journal (26): Decision

 

Your participation in the combat discussion and vote has been terrific! Almost 20% voted and over 2000 comments were made on our forums alone. That’s twice the turnout I expected, and it’s great to see all of the passion our backers have for the project. I’d like to thank everyone who got involved.

It’s been an exciting vote! The leading system changed a couple times early on and the final tally is: 7,267 TB, 7,052 RTwP and 782 Indifferent. With the vote at 48% to 47%, and with those who voted “indifferent” being more than triple the difference between the TB and RTwP camps, it is essentially a draw.

 

As we explained in Update 24, we were leaning toward turn-based combat because we believe it’s better suited for the kind of tactical complexity we're looking for through ourCrisis system. We believe it’s a stronger fit for bringing narrative elements, including dialogue with NPCs, into hand-crafted combat situations. We have considered the vote, but more important than the vote are the comments (not just in our forums, but on many of the community forums and articles on this topic). Your comments have helped us greatly in understanding why people have the preferences and concerns that they do.

 

We have decided to go with turn-based combat. Ultimately, there are no losers here. This is all part of the process of making an RPG we are all passionate about and we think you’ll like Torment’s combat even if you voted for RTwP. While we have not been looking forward to disappointing half of our backers, we were happy to find that many of the reasons people gave for disliking TB and preferring RTwP can be addressed through the details of our combat system and encounter design. I’d like to go over some of the more common comments we saw either for RTwP or against TB and explain how we will address them.

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ turned-based ψήφισα.

 

Άντε να δούμε τώρα.

 

Από αυτό το studio έχω πολύ μεγάλες προσδοκίες, τόσο για το Wasteland 2, όσο και για το Torment:ToN

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτά τα δύο, συν το Project Eternity και το Broken Age (για διάφορους λόγους) θεωρώ ότι θα κρίνουν εν πολλοίς την τύχη του Kickstarter στο κομμάτι των παιχνιδιών.  

 

Παρότι έχουν βγει διάφορα διαμαντάκια μέχρι στιγμής, ηχηρός τίτλος με μεγάλο budget δεν έχει ολοκληρωθεί ή ήταν μέτριος (το Shadowrun, λ.χ.)

 

Οπότε, αυτές οι δουλειές από μεγάλα ονόματα του χώρου πρέπει να αποδώσουν, για να μπορέσει να σταθεί και η (κυρίαρχη) άποψη ότι τα κακά στούντιο και οι ανάλγητοι χαρτογιακάδες πνίγουν τη δημιουργικότητα των σεναριογράφων και των προγραμματιστών.

 

Αν πάμε σε χλιαρές καταστάσεις, φοβάμαι πως το πλήγμα θα είναι μεγάλο, για αυτής της κλίμακας τα project. Ήδη μετράμε διάφορες προβληματικές καταστάσεις, από χοντράδες όπως το OUYA (που βέβαια δεν είναι software, αλλά hardware, πλην όμως πλασαρίστηκε ως τρόπος "απελευθέρωσης" της δημιουργικότητας του κόσμου των κονσολών) και το Clang!, μέχρι σχετικά άγνωστες ιστορίες όπως αυτή του Star Command, του Danse Macabre και πολλών άλλων.

 

Οπότε, αν έχουμε θέμα και εδώ που υπάρχουν ονόματα-εγγύηση, δεν ξέρω τι θα γίνει.

 

[Τα ευκόλως εννοούμενα, παραλείπονται: TB]

  • Like 3
Δημοσ.

Παρότι έχουν βγει διάφορα διαμαντάκια μέχρι στιγμής, ηχηρός τίτλος με μεγάλο budget δεν έχει ολοκληρωθεί ή ήταν μέτριος (το Shadowrun, λ.χ.)

 

 

Γιατί μέτριος τίτλος το Shadowrun?

  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ είχα ψηφίσει real-time with pause :P, αλλά χωρίς να είναι κάτι που το προτιμώ πολύ έναντι στο turn-based. Απλά είναι αυτό στο οποίο έχω μεγαλύτερη πείρα, (και δεν ήθελα να είμαι στους "αναποφάσιστους/αδιάφορους"). 

Δημοσ.

Για μένα ήταν πάρα πολύ καλός και ευτυχώς που υπάρχει το kickstarter και βλέπουμε πλέον να κυκλοφορούν τέτοια game.

Δημοσ.

γιατι ρε παιδια turn based και να μην κρατησουνε το κλασσικο real time με pause της infinity engine?το συστημα αυτο ειχε και στρατηγικη και δεν κουραζε καθολου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...