BadIronTree Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera παιδια δεν παιζετε το kickstarter τους 900k σε 7-8 ωρες το παλιό game μπορείτε να το θυμάστε το 1999 http://www.metacritic.com/game/pc/planescape-torment είναι οι ίδια εταιρία που κάνει το Wasteland 2 !!! 2
BadIronTree Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 ahahahha$1,524,8192/3 Stretch Goals έχουν γίνει σε λιγότερο από 18 ώρες!!!
xavier Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 Δημοσ. 6 Απριλίου 2013 το planescape torment ειναι απο τα καλυτερα rpg που εχω παιξει...μακαρι να κατεφερουν φτιαξουν κατι ανταξιο... ο φαργκο ειχε καποια σχεση με το αρχικο παιχνιδι? λιγες εικονες που ειδα θα χρησιμοποιει την κλασσικη ισομετρικη προοπτικη(που μου αρεσει) με τρισδιαστατους χαρακτηρες. δειχνει καλο, θα παρακολουθω στενα την εξελιξη του προτζεκτ. το ιδιο και για το project eternity της obsidian. μου φαινονται ψιλοανταγωνιστικα αυτα τα 2... ξερει κανεις αν θα επιστρεψει ο nameless one? Αν και το σημαντικοτερο θα ειναι να εχουν παλι το morte σε καποιο ρολο...
Moderators Praetorian Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Για όποιον είναι backer, αυτή την περίοδο τρέχει ψηφοφορία για το σύστημα που θα έχουν στο combat. Η ψηφοφορία έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα (=δεν θα ακολουθηθεί απαραίτητα η επιλογή που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους, αν οι developers κρίνουν ότι τελικά δεν ταιριάζει στο υπόλοιπο σύνολο που φτιάχνουν). Οι επιλογές είναι: Real-Time with Pause Combat (~ Planescape Torment, Baldur's Gate, Neverwinter Nights) Turn-Based Combat (~ Fallout 1, X-Com Enemy Unknown, Wasteland 2, ...) Το πρόσφατο update που ενημερώνει σχετικά με το vote είναι εδώ (μόνο για backers):http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/670167 To public update που εξηγεί αναλυτικά τις επιλογές (και διάφορα άλλα mechanics): http://tormentrpg.tumblr.com/post/66194576273/updated-our-journal-24-roll-for-initiative 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Ψήφισα κι εγώ. Για να δούμε.
mike299 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 +1 για Turn-Based Combat από μένα. Αν είναι καλό το σύστημα τους παντως δεν θα με πειράξει και να είναι Real-Time with Pause
Tobajara Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2013 Εγώ real time with pause θα έλεγα...Αλλά δεν είμαι backer, άσε να πουλήσουν κανένα κομμάτι και όταν κυκλοφορήσει
Millennium Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Updated our Journal (26): Decision Your participation in the combat discussion and vote has been terrific! Almost 20% voted and over 2000 comments were made on our forums alone. That’s twice the turnout I expected, and it’s great to see all of the passion our backers have for the project. I’d like to thank everyone who got involved. It’s been an exciting vote! The leading system changed a couple times early on and the final tally is: 7,267 TB, 7,052 RTwP and 782 Indifferent. With the vote at 48% to 47%, and with those who voted “indifferent” being more than triple the difference between the TB and RTwP camps, it is essentially a draw. As we explained in Update 24, we were leaning toward turn-based combat because we believe it’s better suited for the kind of tactical complexity we're looking for through ourCrisis system. We believe it’s a stronger fit for bringing narrative elements, including dialogue with NPCs, into hand-crafted combat situations. We have considered the vote, but more important than the vote are the comments (not just in our forums, but on many of the community forums and articles on this topic). Your comments have helped us greatly in understanding why people have the preferences and concerns that they do. We have decided to go with turn-based combat. Ultimately, there are no losers here. This is all part of the process of making an RPG we are all passionate about and we think you’ll like Torment’s combat even if you voted for RTwP. While we have not been looking forward to disappointing half of our backers, we were happy to find that many of the reasons people gave for disliking TB and preferring RTwP can be addressed through the details of our combat system and encounter design. I’d like to go over some of the more common comments we saw either for RTwP or against TB and explain how we will address them. 1
panther_512 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Και εγώ turned-based ψήφισα. Άντε να δούμε τώρα. Από αυτό το studio έχω πολύ μεγάλες προσδοκίες, τόσο για το Wasteland 2, όσο και για το Torment:ToN
Super Moderators Snoob Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Super Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Αυτά τα δύο, συν το Project Eternity και το Broken Age (για διάφορους λόγους) θεωρώ ότι θα κρίνουν εν πολλοίς την τύχη του Kickstarter στο κομμάτι των παιχνιδιών. Παρότι έχουν βγει διάφορα διαμαντάκια μέχρι στιγμής, ηχηρός τίτλος με μεγάλο budget δεν έχει ολοκληρωθεί ή ήταν μέτριος (το Shadowrun, λ.χ.) Οπότε, αυτές οι δουλειές από μεγάλα ονόματα του χώρου πρέπει να αποδώσουν, για να μπορέσει να σταθεί και η (κυρίαρχη) άποψη ότι τα κακά στούντιο και οι ανάλγητοι χαρτογιακάδες πνίγουν τη δημιουργικότητα των σεναριογράφων και των προγραμματιστών. Αν πάμε σε χλιαρές καταστάσεις, φοβάμαι πως το πλήγμα θα είναι μεγάλο, για αυτής της κλίμακας τα project. Ήδη μετράμε διάφορες προβληματικές καταστάσεις, από χοντράδες όπως το OUYA (που βέβαια δεν είναι software, αλλά hardware, πλην όμως πλασαρίστηκε ως τρόπος "απελευθέρωσης" της δημιουργικότητας του κόσμου των κονσολών) και το Clang!, μέχρι σχετικά άγνωστες ιστορίες όπως αυτή του Star Command, του Danse Macabre και πολλών άλλων. Οπότε, αν έχουμε θέμα και εδώ που υπάρχουν ονόματα-εγγύηση, δεν ξέρω τι θα γίνει. [Τα ευκόλως εννοούμενα, παραλείπονται: TB] 3
Tobajara Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Παρότι έχουν βγει διάφορα διαμαντάκια μέχρι στιγμής, ηχηρός τίτλος με μεγάλο budget δεν έχει ολοκληρωθεί ή ήταν μέτριος (το Shadowrun, λ.χ.) Γιατί μέτριος τίτλος το Shadowrun?
Moderators Praetorian Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Moderators Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2013 Εγώ είχα ψηφίσει real-time with pause , αλλά χωρίς να είναι κάτι που το προτιμώ πολύ έναντι στο turn-based. Απλά είναι αυτό στο οποίο έχω μεγαλύτερη πείρα, (και δεν ήθελα να είμαι στους "αναποφάσιστους/αδιάφορους").
Tmark Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Γιατί μέτριος τίτλος το Shadowrun? Και για μένα μέτριος ήταν, είχε τα θέματα του..
chek2fire Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Για μένα ήταν πάρα πολύ καλός και ευτυχώς που υπάρχει το kickstarter και βλέπουμε πλέον να κυκλοφορούν τέτοια game.
xavier Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2013 γιατι ρε παιδια turn based και να μην κρατησουνε το κλασσικο real time με pause της infinity engine?το συστημα αυτο ειχε και στρατηγικη και δεν κουραζε καθολου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα