alexkostas9136 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2013 Παιδιά έχω 1800 αρχεία excel και θέλω από το καθένα να πάρω τρία συγκεκριμένα κελιά από το καθένα και να τα βάλω όλα σε ένα! Υπάρχει εύκολος τρόπος??
alexkostas9136 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2013 Καποιος;;;; Sent from my iPhone using Insomnia
geovala Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2013 Δημιούργησε μια μακροεντολή και κάνε επικόλληση αυτό Private Function GetValue(path, file, sheet, ref) Dim arg As String If Right(path, 1) <> "\" Then path = path & "\" arg = "'" & path & "[" & file & "]" & sheet & "'!" & _ Range(ref).Range("A1").Address(, , xlR1C1) GetValue = ExecuteExcel4Macro(arg) End Function Sub LoopThruBooks() Dim p, f, s, a, r p = "D:\Excel\" f = Dir(p & "*.xls") Do While f <> "" s = "Φύλλο1" a = "A1" r = r + 1 Range("A" & r) = GetValue(p, f, s, a) f = Dir() Loop End Sub Όπου D:\Excel\ είναι ο φάκελος με τα αρχεία σου Φύλλο1 και Α1 το κελί σου που τα αλλάζεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα