Προς το περιεχόμενο

Nikon D3100 - Παραπονα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς να είμαι βέβαιως αν ο τρόπος είναι ο ίδιος για κάθε φακό, σίγουρα απαιτεί να τον αποσυναρμολογήσεις. Όπως και να έχει, αυτό δεν μπορεί παρά να είναι μια σχετικά βάναυση διαδικασία. (Όσο εύκολο κι αν είναι, δηλαδή, θέλεις πραγματικά να παίζεις με εργαλεία στον γενικώτερο χώρο των οπτικών στοιχείων του φακού σου; )

 

Αν θες όμωε και έχεις κατά νου συγκεκριμένο φακό, εγώ έχω βρει για μερικούς video κατά youtube μεριά.

 

Όσον αφορά την διαφορά μεταξύ επακόλουθων μοντέλων, ό,τι κι αν είναι το επάγγελμά σου, πλέον αυτό το πράγμα συμβαίνει. Τα προηγούμενα μοντέλα θα έπρεπε πολλές φορές να μπορούν να κάνουν (πολλά από) αυτά που κάνουν τα επόμενα. Έστω σε κάποιο βαθμό. Πολλές φορές, θα έπρεπε να κάνουν πράγματα που απλά δεν ενεργοποιούν οι κατασκευάστριες. Από εκεί και πέρα, όμως, είναι μάλλον θέμα κάποιου 3rd party firmware και κολοφαρδίας. (Καλή ώρα οι κάτοχοι μηχανών Canon, για τις οποίες υπάρχει Magic Lantern.)

 

Καταλαβαίνω το "γαμώτο" που πάντα θα μας πνίγει όλους αν το σκεφτόμαστε, αλλά η αγορά λειτουργεί έτσι. Το ότι τσιγκλάει το γεγονός ότι σε 6/12/18 μήνες βγαίνει κάτι καλύτερο ή βγαίνει κάτι χωρίς να πέφτει η τιμή του προηγούμενου ή ότι βγαίνει, πρακτικά, το ίδιο ακριβώς μοντέλο με περισσότερα χαρακτηριστικά ενεργοποιημένα είναι δεδομένο. Αλλά από τη στιγμή που αυτό συμβαίνει και που όλοι το ξέρουμε, το να το αφήνεις να σε τρελλάινει είναι κρίμα.

Επεξ/σία από MiJKa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

DIY+50mmNikkordeclick.jpg

 

Προσωπικά δεν μου αρέσει η λύση του τεφλον, θα έψαχνα να βρω μεταλλικό εξάρτημα αλλά για DIY καλό είναι. Έχω έναν 50ρη  f1.8 σειρά Ε που δεν χρησιμοποιώ πια, θα κοιτάξω να το κάνω στις διακοπές τέλος του μήνα.

 

τώρα που το ξαναβλέπω, αν απλά έκοβε το μεταλλικό κομμάτι που ευθύνεται για τα κλικ και το ξαναβιδωνε στη θέση του θα είχε την απαραίτητη τριβή να μη "γλιστράει" το διάφραγμα, ώστε να μη χρειάζεται το τεφλον. Ίσως να κάνω και λάθος.

Επεξ/σία από frenzy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί, κινηματογραφόντας, το επίπεδο του φωτός, αν η κάμερα δεν είναι μόνιμα σταθερή, αλλάζει. Ανά φάσειςαπότομα ή/και πολύ. Η αντιμετόπιση αυτού του φαινομένου γίνεται, σε μια φωτογραφική, ή μέσω του ISO ή μέσω του διαφράγματος του φακού. Κατά τη διάρκεια της λήψης (όσο γνωρίζω) δεν γίνεται να αλλάξεις την ευαισθησία του σένσορα. Σε οποιονδήποτε χειροκίνητο (manual) φακό, όμως, το διάφραγμα είναι απλά ζήτημα γυρίσματος μιας ροδέλας. Ο κλασσικός φωτογραφικός φακός έχει stop όμως, κατά τη στροφή της ροδέλας, σε συγκεκριμένες διαμέτρους διαφράγματος (1, 1.4, 2, 2.8, ...) με τις οποίες ο φωτογράφος, και τώρα φωτογράφος/μηχανή μπορούν να υπολογίσουν τις υπόλοιπες ρυθμίσεις να τραβήξουν "σωστές" φωτογραφίες.

 

Ο κινηματογράφος δούλευε με φακούς χωρίς τα stop. Έτσι, έπιανε μεγαλύτερο η μικρότερο άνοιγμα με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια. Επίσης απέφευγε την δόνηση του click απο hard-stop σε hard-stop σε μια μηχανή που ίσωσ να κρατούσε ακόμα και στο χέρι.

 

Αν έχεις τραβήξει ποτέ video με DSLR ή κάποια άλλη σχετικά ελαφριά μηχανή, χωρίς IS (VR, SR, OS, όπως θες πες το) τότε ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να πετύχεις σταθερή εικόνα από μόνη της η μηχανή. Βάλε σ'αυτό το ενδεχόμενο να χρειαστεί να περάσεις από ένα σαλόνι έξω σε ένα ηλιόλουστο μεσημέρι και προχωρόντας να πρέπει να γυρίζεις το διάφραγμα από 4, πέντε πλήρη stop, στο 22. Θα μοιάζει σαν να πέρασε η κάμερα πάνω από δρόμο με χαλίκια. Ή τρακάρισμα, ενδεχομένως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...