Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας, 

Έχω έναν HDD 500GB που τον τελευταίο καιρό (3-4 μέρες) άρχισε να πηγαίνει απελπιστικά αργά. Οτιδήποτε προσπαθώ να ανοίξω, ακόμη και να μην είναι αποθηκευμένο σ'αυτό τον σκληρό αργεί αρκετά, το μόνο που έμεινε "ανέπαφο" είναι το booting. Δοκίμασα defrag, format, error checking. αλλά τίποτα δεν μπόρεσε να λύσει το πρόβλημά μου.

 

Παραθέτω τα παρακάτω snap-shots και το report από το HD Sentinel.

Disk report 2013 03 01.txt

post-181705-0-74043300-1362160537_thumb.jpg

post-181705-0-16315000-1362160540_thumb.jpg

post-181705-0-15625700-1362160542_thumb.jpg

post-181705-0-99631000-1362160543_thumb.jpg

post-181705-0-75207400-1362160545_thumb.jpg

post-181705-0-44855500-1362160547_thumb.jpg

post-181705-0-28267100-1362160549_thumb.jpg

post-181705-0-57338700-1362160550_thumb.jpg

Δημοσ.

Δοκίμασε, αφού του αλλάξεις θέση στη μητρική και καλώδια (ρεύμα & σήμα) να του κάνεις μέσα απ' το HDS, Surface Test/ Reinitilization. Mετά restart και όταν ξαναμπείς Win, Διαχείριση Δίσκων και ενεργοποίηση δίσκου. Τέλος, δημιουργία συστήματος αρχείων.

Δημοσ.

Δοκίμασε, αφού του αλλάξεις θέση στη μητρική και καλώδια (ρεύμα & σήμα) να του κάνεις μέσα απ' το HDS, Surface Test/ Reinitilization. Mετά restart και όταν ξαναμπείς Win, Διαχείριση Δίσκων και ενεργοποίηση δίσκου. Τέλος, δημιουργία συστήματος αρχείων.

Το έβαλα να κάνει Surface Test, θα πάρει κανά 3ώρο απ'ότι βλέπω. Δεν κατάλαβα λίγο αυτό για την δημιουργία συστήματος αρχείων. Τί πρέπει να κάνω ακριβώς ;

Δημοσ.

Οκ, ευχαριστώ. Υπάρχει περίπτωση να χρειαστώ καινούριο σκληρό αν αυτό που μου είπες δεν έχει αποτελέσματα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει τα έκανα όλα αλλά, εξακολουθεί να κολλάει. Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω;

Επεξ/σία από littlemousy
Δημοσ.

Πιθανότατα να είναι εντός εγγύησης. ΑΝ όχι από τον μεταπράτη (το μαγαζί που τον αγόρασες), ίσως από την κατασκευάστρια. Αν έχεις κρατήσει απόδειξη και γράφει "5 χρόνια", είσαι καλυμμένος για επιστροφή στον 1ο. Αν έχεις απόδειξη αλλά δεν αναγράφει χρόνο, επικοινώνησε μαζί τους (τηλ.) και πες τους "έχω ένα δίσκο για επιστροφή, και την απόδειξη. Τσεκάρετε εάν είναι εντός εγγύησης διότι νομίζω ήταν για 5 χρόνια και πείτε μου, ώστε αν είναι, να έρθω από εκεί". Και απόδειξη να μην έχεις, πάρε ένα τηλ. να τους πεις να τσεκάρουν κάποια βάση δεδομένων που πιθανώς έχουν με βάση το S/N του δίσκου (αν τυχόν είναι από Πλαίσιο ειδικά, στάνταρ έχουν τέτοια).

Αν δεις ότι άκρη δεν βγαίνει με το μαγαζί, τσεκάρεις την εγγύηση της κατασκευάστριας μέσα από το site της : γκούγκλαρε για wd warranty και θα βρεις τη σχετική σελίδα, όπου θα βάλεις το S/N του δίσκου και θ' αποφανθεί (γενικώς οι τόσο παλιοί 500άρηδες της WD, είχαν εγγύηση 5 χρόνων πάντως - στη χείριστη, 3ων, οπότε ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα είσαι "εκτός"). Για να κάνεις την επιστροφή στην WD μόνος σου, δεν χρειάζεσαι απόδειξη - οδηγίες θα βρεις στη σελίδα της για RMA, και θα σου κοστίσει γύρω στο 10άρι με συστημένο (οπωσδήποτε) ΕΛΤΑ. Το κόστος επιστροφής, δικό τους.

 

Επίσης κατέβασε και τρέξε το Data Lifeguard Diagnostic της WD - το full test του. Αν αυτό αποφανθεί "failure", τότε ΕΧΕΙΣ δικαίωμα αντικατάστασης (εφ' όσον ισχύει η εγγύηση). Αν πάλι πει "ΟΚ", τότε...το μόνο που σου μένει (καθώς ναι μεν το επίσημο διαγνωστικό "θεωρεί" ότι ο δίσκος είναι οκ, αλλά πρακτικά εσένα σου δημιουργεί προβλήματα) είναι να τον....αυτοκτονήσεις (τύλιγμα σε πετσέτα, δέσιμο με σελοτέηπ και πτώση από 2-3 μέτρα και τσεκάρισμα στον υπολογιστή εάν τα κακάρωσε) πριν τον πας, είτε στο μαγαζί, είτε τον στείλεις WD...

 

Αν διαβάσεις προσεκτικά τα αποπάνω και τα ακολουθήσεις πιστά, θα είσαι οκ και με νέο δίσκο σύντομα.

Δημοσ.

Πιθανότατα να είναι εντός εγγύησης. ΑΝ όχι από τον μεταπράτη (το μαγαζί που τον αγόρασες), ίσως από την κατασκευάστρια. Αν έχεις κρατήσει απόδειξη και γράφει "5 χρόνια", είσαι καλυμμένος για επιστροφή στον 1ο. Αν έχεις απόδειξη αλλά δεν αναγράφει χρόνο, επικοινώνησε μαζί τους (τηλ.) και πες τους "έχω ένα δίσκο για επιστροφή, και την απόδειξη. Τσεκάρετε εάν είναι εντός εγγύησης διότι νομίζω ήταν για 5 χρόνια και πείτε μου, ώστε αν είναι, να έρθω από εκεί". Και απόδειξη να μην έχεις, πάρε ένα τηλ. να τους πεις να τσεκάρουν κάποια βάση δεδομένων που πιθανώς έχουν με βάση το S/N του δίσκου (αν τυχόν είναι από Πλαίσιο ειδικά, στάνταρ έχουν τέτοια).

Αν δεις ότι άκρη δεν βγαίνει με το μαγαζί, τσεκάρεις την εγγύηση της κατασκευάστριας μέσα από το site της : γκούγκλαρε για wd warranty και θα βρεις τη σχετική σελίδα, όπου θα βάλεις το S/N του δίσκου και θ' αποφανθεί (γενικώς οι τόσο παλιοί 500άρηδες της WD, είχαν εγγύηση 5 χρόνων πάντως - στη χείριστη, 3ων, οπότε ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα είσαι "εκτός"). Για να κάνεις την επιστροφή στην WD μόνος σου, δεν χρειάζεσαι απόδειξη - οδηγίες θα βρεις στη σελίδα της για RMA, και θα σου κοστίσει γύρω στο 10άρι με συστημένο (οπωσδήποτε) ΕΛΤΑ. Το κόστος επιστροφής, δικό τους.

 

Επίσης κατέβασε και τρέξε το Data Lifeguard Diagnostic της WD - το full test του. Αν αυτό αποφανθεί "failure", τότε ΕΧΕΙΣ δικαίωμα αντικατάστασης (εφ' όσον ισχύει η εγγύηση). Αν πάλι πει "ΟΚ", τότε...το μόνο που σου μένει (καθώς ναι μεν το επίσημο διαγνωστικό "θεωρεί" ότι ο δίσκος είναι οκ, αλλά πρακτικά εσένα σου δημιουργεί προβλήματα) είναι να τον....αυτοκτονήσεις (τύλιγμα σε πετσέτα, δέσιμο με σελοτέηπ και πτώση από 2-3 μέτρα και τσεκάρισμα στον υπολογιστή εάν τα κακάρωσε) πριν τον πας, είτε στο μαγαζί, είτε τον στείλεις WD...

 

Αν διαβάσεις προσεκτικά τα αποπάνω και τα ακολουθήσεις πιστά, θα είσαι οκ και με νέο δίσκο σύντομα.

 

 

 

Ειδικά με την αυτοκτονία του δίσκου από το μπαλκόνι... :P

 

 

Δημοσ.

Γαμήθηκα για να του γράψω ό,τι του έγραψα, όντας μάλιστα μη καλά, και είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ότι πρέπει/μπορεί να κάνει, για το συμφέρον του.

Κι έκανες παράθεση ολόκληρου του μηνύματος, για να κάνεις "πλάκα" με μία πρόταση, που καν δεν βγάζει πλάκα : το μόνο που θα χώραγε θα ήταν σαρκασμός, αν όντως οι οδηγίες μου ήταν "για την καταστροφή". Ελπίζω τουλάχιστον να μην το πάρει σοβαρά αυτό που έγραψες.

 

Καλή η πλάκα Αντώνη, και είμαι από τους πρώτους που την κάνουν εδώ μέσα, αλλά να είναι εύστοχη.

Δημοσ.

Νομίζω ότι ήμουν συγκεκριμένος σε αυτό που σου έγραψα. Δεν είναι θέμα ότι "ζητάω κάτι" όπως πχ "δικαίωση", ώστε να μου προτείνεις "να το αγνοήσω" (αν είναι, το αγνοώ ή όχι, και χωρίς προτροπή). Ούτε "πειράχτηκα", με την έννοια ότι "μου έμεινε/με πρόσβαλε" κτλ. Θέλω άλλωστε να πιστεύω πως απλά ήταν "πλάκα για την πλάκα" - αλλά το ίδιο απλά δεν ήταν εύστοχη, και το μόνο που με νοιάζει είναι να το καταλάβεις.

 

Καλό βράδυ κι από 'μένα.

Δημοσ.

θα ήταν καλή φάση αλλά απ'ότι βλέπω στο warranty check της WD είμαι εκτός, για μερικούς μήνες -_-

 

η αλήθεια είναι ότι δεν με ενοχλεί το γεγονός ότι ο δίσκος μόνος του είναι αργός, αλλά το γεγονός ότι μου καθηστερεί και προγράμματα που είχω στον SSD με ενοχλεί πολύ. Μπορώ έστω γι'αυτό να κάνω κάτι;

Δημοσ.

Αφού είσαι εκτός κι από τη "μαμά", τότε μένει απλά να τον αποσύρεις - ή έστω να τον κάνεις εξωτερικό με μία θήκη γύρω στο 15άρι (πολύ αμφιβάλλω αν έτσι θα συνεχίσει να δημιουργεί θέματα).

 

Δοκίμασέ τον και σε έναν άλλον υπολογιστή, μπας και δεν είναι ο δίσκος ο ίδιος που φταίει (ίσως, μιας και ανέφερες ύπαρξη SSD, να παίζει κάποιο είδος conflict. Δεν ξέρω πολλά από SSDs, αλλά γενικά έχω πετύχει να αναφέρονται διάφορα προβλήματα κατά τη συνύπαρξή τους με HDDs).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...