Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά είναι το πρώτο μου post, συχγαρητήρια στην πολύ καλή δουλειά που κάνετε και πραγματικά στο ενημερωμένο forum. Υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλω να μάθω και είναι όλα ενδιαφέροντα εδώ από το πιο απλό εώς το πιο σύνθετο. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Προσφάτως μετακόμισα στο Ν.Ηράκλειο. Το σπίτι είναι αρκετά παλιό και όπως έχω καταλάβει δεν έχω τηλεφωνική σύνδεση(νούμερο). Τι θα πρέπει να κάνω ώστε να βάλω μια σύνδεση internet. Πόσα θα πρέπει να πληρώσω ώστε να μου δώσει κάποια εταιρεία αριθμό; Πρέπει οπωσδήποτε να μου δώσει αριθμό ο ΟΤΕ ή μπορώ να το αποφύγω. Βασικά ψάχνω κάτι οικονομικό, adsl πάντα μιας και είμαι φοιτητής. Τι με συμβουλεύεται;

Βασικα το 2ο post :-P

Δημοσ.

Μιας και μένεις στο Ν. Ηράκλειο, πρέπει να μάθεις την ιστορία του που είναι τελείως διαφορετική από όλους τους αρχικούς οικισμούς του ν. Αττικής. Ιδρύθηκε στις αρχές του 1830 από την αντιβασιλεία του Όθωνα, με στόχο να στεγάσει τους Βαυαρούς στρατιώτες που τους πλήρωναν αρκετά λεφτά και τους έδωσαν πολλά στρέμματα γης για να γίνουν αγρότες (!!!). Υπάρχουν ακόμη κάτοικοι στην περιοχή με βαυαρικά επώνυμα, απόγονοι των αρχικών κατοίκων. Στη δεκαετία του 1860 εγκαταστάθηκε εκεί και ο ζυθοποιός Fix με άλλους με εξειδικευμένα επαγγέλματα για να εκπαιδεύσουν τους κατοίκους του οικισμού σ' αυτά. Αλλά είναι μεγάλη η ιστορία αυτή ...

Για το ιντερνετ είναι καλό να ρωτήσεις μερικούς γείτονες για τις ταχύτητες που έχουν, ώστε να διαμορφώσεις εικόνα για το τι παίζει στη συγκεκριμένη περιοχή. Επίσης, με τη βοήθεια του www.hapitel.gr μπορείς να βρεις το πακέτο που σε εξυπηρετεί για σταθερή και ιντερνετ και τηλεφωνώντας στους παρόχους να μάθεις περισσότερες λεπτομέρειες.

• Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση