Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πιστεύω αντιλαμβάνεσαι τον βαθμό υποκειμενικότητας στα γραφόμενά σου.<br><br>

Δεν χρειάζεται να επεκταθώ για το "δείγμα" σου.<br><br>

Εφόσον το θεωρείς ποσοτικά και ποιοτικά αρκετό αυτό το δείγμα, τί να πω;<br><br>

Ντούκου...<br><br>

Sent from my iPhone using Insomnia

Ενώ εσύ είσαι τελείως αντικειμενικός που ότι και να γίνει παίρνεις πάντα το μέρος την Vodafone θαρρείς και είναι καμία απροστατευτη εταιρειούλα...

 

Seems legit.

  • Like 2
Δημοσ.

Το 2009 συνδέθηκα με τη Vodafone φεύγοντας από τη wind γιατί με βόλευαν καλύτερα τα πακέτα...περνάνε δύο έτη χωρίς προβλήματα και το φεβρουάριο του 2011 σκάει λογαριασμός 200€ λόγω net και κλήσεων όπως έγραφε και φρικάρω(το πακέτο μου ήταν 40€ και με mobile net,κλησεις,μηνύματα κτλπ που ποτέ δε ξεπερνούσα) ξεκινάω λοιπόν μια ψυχοφθόρα διαδικασία για να βρω άκρη κάνοντας μου ερωτήσεις τύπου,γνωρίζετε τη λειτουργία ενός smartphone; Μήπως έχετε ανοιχτό 3g; και αλλά τέτοια κουλά αφού είχα ήδη πρόγραμμα! Ζητάω να επικοινωνήσω με προϊστάμενο και ξεκινάμε το ψάξιμο σε αριθμούς που ποτέ δε κάλεσα και χρήση net που ποτέ δεν έφτασα,μετά από πολύ γκρίνια και χρόνο φτάνει στο συμπέρασμα ότι το σύστημα είχε θέμα και με αποζημιώνουν με 4 δωρεάν μήνες,λίγο καιρό μετά γνωρίζω τύπο(λόγω δουλειάς) που εργαζόταν κεντρικά, του εξηγώ και μου λέει γελώντας ότι αντιλαμβάνονται τα λάθη, αλλά υπάρχουν υπάλληλοι που αδιαφορούν λόγω κακών εργασιακών σχέσεων και τα γράφουν στα... τους και δεν ειδοποιούν κανένα!! Καμιά εταιρία δε θέλει δυσαρεστημένο πελάτη ειδικά τέτοιο καιρό αλλά όταν οι υπάλληλοι είναι τόσο.δυσαρεστημένοι θα τύχουν στραβά πολλά...ψάξε καλά με κάποιο προϊστάμενο και θα βρεις άκρη,απλά υπομονή και θα γίνει!<br>

Ζητώ συγνώμη αν η απάντηση είναι τεράστια ήθελα απλά να περιγράψω λεπτομερώς<br><br>

Αποστολή από το GT-N7000 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Όποιος με έχει παρακολουθήσει, ξέρει ότι είμαι από τους πρώτους που κράζουν το σύστημα, τις μεγάλες εταιρίες, τους παροχείς internet, τηλεφωνίας, τα μεγάλα καταστήματα, κλπ. Επίσης είμαι της άποψης του δεν πληρώνω αν δεν μείνω ευχαριστημένος και ας έχω υπογράψει 100 συμβόλαια. Τα συμβόλαια τα υπογράφεις για να σε έχει στο χέρι η εταιρία. Είναι απλά μία τυπική διαδικασία, χωρίς να έχει κάτσει στο τραπέζι η εταιρία με τον πελάτη και να βάλουν τους όρους συμφωνώντας ο ένας με τον άλλον. Οπότε το έχω υπογράψει, πρέπει να πληρώσω, δεν μου λέει κάτι. Ας μου κάνουν μήνυση.

 

Από την άλλη όμως πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί.

 

Είμαι πελάτης στη Vodafone πάνω από δύο χρόνια και πέρα από την ιστορία που είχα με το VOIP (δες εδώ Link.png Site: http://www.insomnia.gr/topic/451794-προβλημα-με-viber-σε-vodafone/">εδώ ), κατά τα άλλα είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

Ο αναλυτικός λογαριασμός υπάρχει και online, όπου μπορείς να δεις ακριβώς τι συμβαίνει. Πριν λίγο καιρό νόμιζα ότι είχα κρυφές χρεώσεις. Ήμουν έτοιμος να πάρω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει, αλλά έκατσα με υπομονή και είδα ότι είχα πάρει τηλέφωνο τη ΔΕΗ, Forthnet, και κάποιες άλλες εταιρίες σε νούμερα όπως 18318, κλπ. Αυτά τα νούμερα χρεώνουν και μάλιστα αρκετά. Είχα ξεπεράσει 10 Ευρώ το λογαριασμό λόγω ότι είχα πάρει αυτές τις εταιρίες.

Έτσι φροντίζω να παίρνω μόνο σε σταθερά 10ψήφια νούμερα, όπου έχω απεριόριστα ή για να το πω καλύτερα, 1500 λεπτά*.

 

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις λοιπόν, είναι να τους πάρεις τηλέφωνο και ήρεμα να ρωτήσεις τι συμβαίνει με τις χρεώσεις αυτές. Αν είναι κάποιο πάγιο για internet το οποίο εσύ ποτέ δεν το χρησιμοποίησες, μπορείς ευγενικά να ζητήσεις να στο επιστρέψουν σαν έκπτωση στους επόμενους λογαριασμούς. Αν αρνηθούν μπορείς να στείλεις ένα email παραπόνου (αν δεν είσαι καλός στο να γράφεις, ίσως να χρειαστείς κάποιον δικηγόρο).

Δεν νομίζω ότι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα όμως. Πολλές φορές νευριάζουμε πριν μας αρνηθούν. :)

1500*: Γι' αυτό τους είχα πάρει και τους τα είχα χώσει. Άλλο απεριόριστα και άλλο 1500. Τότε η Cosmote το είχε σε εμφανές σημείο πως υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης, ενώ η Vodafone το είχε σε ψιλά γράμματα.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Όποιος με έχει παρακολουθήσει, ξέρει ότι είμαι από τους πρώτους που κράζουν το σύστημα, τις μεγάλες εταιρίες, τους παροχείς internet, τηλεφωνίας, τα μεγάλα καταστήματα, κλπ. Επίσης είμαι της άποψης του δεν πληρώνω αν δεν μείνω ευχαριστημένος και ας έχω υπογράψει 100 συμβόλαια. Τα συμβόλαια τα υπογράφεις για να σε έχει στο χέρι η εταιρία. Είναι απλά μία τυπική διαδικασία, χωρίς να έχει κάτσει στο τραπέζι η εταιρία με τον πελάτη και να βάλουν τους όρους συμφωνώντας ο ένας με τον άλλον. Οπότε το έχω υπογράψει, πρέπει να πληρώσω, δεν μου λέει κάτι. Ας μου κάνουν μήνυση.

 

Από την άλλη όμως πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί.

 

Είμαι πελάτης στη Vodafone πάνω από δύο χρόνια και πέρα από την ιστορία που είχα με το VOIP (δες εδώ Link.png Site: http://www.insomnia.gr/topic/451794-προβλημα-με-viber-σε-vodafone/">εδώ ), κατά τα άλλα είμαι αρκετά ευχαριστημένος.

Ο αναλυτικός λογαριασμός υπάρχει και online, όπου μπορείς να δεις ακριβώς τι συμβαίνει. Πριν λίγο καιρό νόμιζα ότι είχα κρυφές χρεώσεις. Ήμουν έτοιμος να πάρω τηλέφωνο να μάθω τι συμβαίνει, αλλά έκατσα με υπομονή και είδα ότι είχα πάρει τηλέφωνο τη ΔΕΗ, Forthnet, και κάποιες άλλες εταιρίες σε νούμερα όπως 18318, κλπ. Αυτά τα νούμερα χρεώνουν και μάλιστα αρκετά. Είχα ξεπεράσει 10 Ευρώ το λογαριασμό λόγω ότι είχα πάρει αυτές τις εταιρίες.

Έτσι φροντίζω να παίρνω μόνο σε σταθερά 10ψήφια νούμερα, όπου έχω απεριόριστα ή για να το πω καλύτερα, 1500 λεπτά*.

 

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις λοιπόν, είναι να τους πάρεις τηλέφωνο και ήρεμα να ρωτήσεις τι συμβαίνει με τις χρεώσεις αυτές. Αν είναι κάποιο πάγιο για internet το οποίο εσύ ποτέ δεν το χρησιμοποίησες, μπορείς ευγενικά να ζητήσεις να στο επιστρέψουν σαν έκπτωση στους επόμενους λογαριασμούς. Αν αρνηθούν μπορείς να στείλεις ένα email παραπόνου (αν δεν είσαι καλός στο να γράφεις, ίσως να χρειαστείς κάποιον δικηγόρο).

Δεν νομίζω ότι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα όμως. Πολλές φορές νευριάζουμε πριν μας αρνηθούν. :)

1500*: Γι' αυτό τους είχα πάρει και τους τα είχα χώσει. Άλλο απεριόριστα και άλλο 1500. Τότε η Cosmote το είχε σε εμφανές σημείο πως υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης, ενώ η Vodafone το είχε σε ψιλά γράμματα.

 

 

 

Σε αυτό με τα 1500' οι πάροχοι είναι νομικά ΟΚ μέσω δελτίων τύπου που με ψιλά πάλι γράμματα βρίσκει κανείς κάπου στις ιστοσελίδες τους κλπ.

Ωστόσο οφείλουμε σαν καταναλωτές να πριν υπογράψουμε, να διαβάζουμε τους όρους τους συμβολαίου και αν έχουμε απορίες ή κάτι δεν μας αρέσει, να ρωτάμε, να μαθαίνουμε κλπ.

Αλλά κανείς δεν το κάνει αυτό.

Ακόμα και στα καρτοκινητά κανείς δεν διαβάζει τους όρους της χρήσης κλπ.

Απλά πάμε στο κατάστημα και σαν την πλέον τυπική διαδικασία, υπογράφουμε τα "χαρτιά" και φεύγουμε.

Αλλά όταν κάνουμε το λάθος, μας πνίγει ξαφνικά το δίκιο και ισχυριζόμαστε πως δήθεν δεν έχουμε ενημερωθεί κλπ.

 

Από όσους διαβάζουν το φόρουμ αυτή τη στιγμή, ελάχιστη γνωρίζουν την ελάχιστη διάρκεια κλήσης στο καρτοκινητό/συμβόλαιο/σταθερό 2play τους και ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν πόσο(€) και πώς(αν δευτερόλεπτο/λεπτό κλπ) χρεώνονται μετά από την ελάχιστη διάρκεια κλήσης.

 

Δεν τα ρίχνω στον καταναλωτή, αλλά φταίει και αυτός που οι πάροχοι λύνουν και δένουν.

 

Τα συμβόλαια πάντα συμφέρουν για όποιον χρησιμοποιεί το κινητό του πέραν από το να μιλάει με 3 φίλους του.

Ειδικά για μια εταιρεία, είναι γελοίο να της πεις να χρησιμοποιεί καρτοκινητά. :)

Επεξ/σία από nikoskon
Δημοσ.

Μόνο για επαγγελματική χρήση είναι τα συμβόλαια.

 

για προσωπική οικογενειακή κ.λπ. κάρτες

και η καραμέλα ότι με κάρτα μιλάς με 2-3 άτομα μόνο έχει λήξει :)

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο για επαγγελματική χρήση είναι τα συμβόλαια.

 

για προσωπική οικογενειακή κ.λπ. κάρτες

και η καραμέλα ότι με κάρτα μιλάς με 2-3 άτομα μόνο έχει λήξει :)

Θα συμφωνήσω μαζί σου.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Απο τότε που η wind εβγαλε την προσφορά στο F2G με τα 300 λεπτα προς όλους, τα καρτοκινητά επαρκουν πλήρως για προσωπική χρήση-και χωρίς να χρειάζεται και να προσέχεις ιδιαίτερα...

  • Like 1
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

 Η εταιρία αυτή μας έχει αναστατώσει τελευταία....

Μετά από 2 χρονια μας έβαλε χρέωση στο εταιρικό μας πακέτο 130 ευρω!!!!

δεν στείλαν ξανανα τιμολόγιο κτλ. Το είδαμε μεσα από τον υπολογιστή που κάνουμε τις πληρωμές.

Ήταν 150 ευρω!!!! το βάλαν ..ετσι ξαφνικά-Χωρίς επεξηγήσεις για το τι είναι...πως έγινε κτλ

Δεν το πληρώσαμε και μετά από 2-3 μέρες αρχισαν και τα τηλεφωνα!!!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ!!!!!

Τελικά ήταν κάτι λάθος τιμολογήσεις που κάναν από το 2012!!!!!!!! 

Δεν μπορώ να τα αναφέρω όλα..διοτι είναι μεγάλη ιστορία....

Τελικά τα πληρώσαμε (σαν καλοι μ@λακ@ς).... τα 150!! 

Και ξαφνικά πάλι τηλέφωνο μεσα στο ΝΕΟΜΒΡΙΟ ότι είχαμε και αλλα 2 ποσα από το 2012!!!!!!

Μείναμε ΑΦΩΝΟΙ...  από το νομικό τμήμα το τηλέφωνο .... επίσημη ψευτοδικαιολογια

ότι και καλα στείλαν τιμολόγιο τον ΜΑΙΟ....και μετά από 6μηνες άρχισαν και καλα τα τηλεφωνα!!!

Δηλαδή είχαμε 6 μήνες απλήρωτο (για αυτούς) λογαριασμό και δεν μας ενοχλούσαν!

Σίγουρα δεν μπορώ να σας τα μεταφέρω με ακρίβεια στο συγκεκριμένο μήνυμα αλλα λυπάμαι 

πραγματικά για την συμπεριφορά τους! Και να θέλαμε πχ να τα πληρώσουμε δεν ΕΙΧΑΜΕ ΙΔΕΑ

για τα ποσα κτλ κτλ κτλ ....και για τα 150 ευρω μιλήσαμε 100 φορές και δεν μας είχαν αναφέρει ποτε 

και για άλλες εκκρεμότητες. ΤΩΡΑ ζητάνε αλλα 100 ευρω για κάτι λάθη τιμολογήσεις που κάναν το 2012!!!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...