Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Είμαι σε ένα εταιρικό πρόγραμμα μαζί με την οικογένειά μου και ανακάλυψα προχθές οτι σε ένα από τους λογαριασμούς, έχει προστεθεί ένα πάγιο για χρήση ιντερνετ 8,4 ευρώ χωρίς φυσικά να ερωτηθώ ή να ερωτηθεί ο κάτοχος της γραμμής που είναι η μητέρα μου. Επειδή πάντα ήμουν συνεπέστατος στην πληρωμή και επειδή ο λογαριασμός ήταν στο όνομα της μητέρας μου, δεν πρόσεξα οτι η ίδια ιστορία είχε συμβεί στους 4 τελευταίους μήνες. Νόμιζα οτι απλά είχε υπερβεί το όριο ομιλίας και η τελική χρέωση ήταν ακριβότερη. Όμως ελέγχοντας τους λογαριασμούς τους τελευταίους μήνες  ανακαλύπτω οτι από το Νοέμβρη πληρώνω πάγια έξτρα. Τον Οκτώβρη, είχε περαστεί το πάγιο και είχε αφαιρεθεί ακριβώς από κάτω αλλά από το Νοέμβρη εμφανίζεται κανονικά σε κάθε λογαριασμό. Τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση ; Υπάρχει πιθανότητα να διεκδικήσω πίσω τα χρήματά μου. Το χειρότερο είναι οτι πριν λίγες μέρες ανανέωσα το συμβόλαιο και δεν ξέρω αν μπορώ να τους απειλήσω οτι θα φύγω...

Υπ όψιν οτι η μητέρα μου δεν γνωρίζει καν πως να συνδεθεί στο ίνερνετ και οτι έχουμε απενεργοποιήσει τη χρήση από την εν λόγω συσκευή.

Τι να κάνω ;

Δημοσ.

Μαλλον να επικοινωνησεις με τη vodafone και να σου πουν τι ακριβως ειναι αυτο και πως μπηκε. Και ποιο ειναι αυτο το προγραμμα που εχετε τωρα σε αυτον τον λογαριασμο;

Δημοσ.

Αν χρησιμοποιεί smartphone και ιδικά android να κοιτάξει μήπως έχει ανοιχτό το 3g - δεδομένα 

γιατί αυτά κάνουν την δουλειά 

Δημοσ.

καλημέρα, δε νομιζω ότι υπάρχει λόγος να ρωτάς εμάς είναι η αλήθεια, το προφανές που μπορείς και πρέπει να κάνεις ειναι να παρεις τη βονταφον τηλέφωνο να σου πει ακριβώς τί ειναι αυτη η χρέωση. 

  • Like 1
Δημοσ.

καλημέρα, δε νομιζω ότι υπάρχει λόγος να ρωτάς εμάς είναι η αλήθεια, το προφανές που μπορείς και πρέπει να κάνεις ειναι να παρεις τη βονταφον τηλέφωνο να σου πει ακριβώς τί ειναι αυτη η χρέωση. 

Ακριβώς. Και, ακόμα καλύτερο είναι να πας στο μαγαζί Vodafone που έκανες τη σύνδεση

Δημοσ.

τελευταία? εγώ έχω φύγει χρόνια απο την vodafone και δεν γυρνάω ουτε με σφαίρες.. οι τύποι μου καναν κανονικά διακοπή της σύνδεσης όπως ειχα ζητησει και μετα συνεχισαν να με χρεώνουν πάγια κάθε μήνα.. κάπου εδω μέσα είχα ανοίξει και τοπικ για αυτο. φυσικά δεν έβγαλα ποτε άκρη.  :-(

  • Like 1
Δημοσ.

H Vodafone έχει αρχίσει και κάνει πολλά τέτοια κουλά τελευταία, το έχετε παρατηρήσει;

Το δείγμα σου ποιό είναι;

 

τελευταία? εγώ έχω φύγει χρόνια απο την vodafone και δεν γυρνάω ουτε με σφαίρες.. οι τύποι μου καναν κανονικά διακοπή της σύνδεσης όπως ειχα ζητησει και μετα συνεχισαν να με χρεώνουν πάγια κάθε μήνα.. κάπου εδω μέσα είχα ανοίξει και τοπικ για αυτο. φυσικά δεν έβγαλα ποτε άκρη.  :-(

Δεν έβγαλες άκρη;

Προχώρησες σε κάποια καταγγελία ή το άφησες;

 

Πάντως εταιρεία που να θέλει δυσαρεστημένο πελάτη δεν έχω δει μέχρι τώρα.

 

Οι περίεργες χρεώσεις στο τέλος μόνο περίεργες δεν είναι και εξηγούμαι.

 

Κάθε πάροχος έχει την δική του χρέωση ύψους 1€ για κάθε ημέρα που γίνεται χρήση mobile Internet(αφορά γραμμές που δεν έχουν κάποιο bundle/tarrif mobile internet).

Κάθε φορά που το smartphone μας μπαίνει στο Internet(χωρίς να μπούμε εμείς) ή που κατά λάθος πατάμε το κουμπί του πλοηγού, έρχεται και η αντίστοιχη χρέωση.

Accidental use λοιπόν που χρεώνεται όπως με κάποιον τρόπο θα χρεωνόταν αν δεν είχαμε λεπτά ομιλίας διαθέσιμα και κάναμε κλήσεις.

Ένα το κρατούμενο.

 

Υπηρεσίες τύπου, έβαλα Calling Tune/Welcome Tone που με χρεώνει πχ 2€ το μήνα και το ξέχασα για X χρόνια χωρίς να το απενεργοποίησω.

Δύο τα κρατούμενα.

 

Μπήκα από το κινητό σε softporn μέσω του MyView/Vodafone Live να δω μια ταινιούλα και ενώ μου έλεγε πως θα με χρεώνει X€ ανά εβδομάδα/μήνα εγώ νόμιζα πως με το που βγω θα έχω άλλη χρέωση.

Τρία τα κρατούμενα.

 

Πήγα Αγγλία για 3ήμερο για μια συναυλία, έκανα χρήση data roaming αλλά δεν φανταζόμουν πως θα χρεώνεται.

Τέσσερα τα κρατούμενα.

 

Και μπορώ να φανταστώ χίλιους δύο τρόπους να υπάρχουν χρεώσεις χωρίς να είναι ευθύνη του παρόχου.

 

Ωστόσο να δεχθώ πως ακόμα και τα όποια συστήματα κάνουν λάθη αλλά όχι πως μια εταιρεία θα διστάσει να πιστώσει έναν πελάτη που στην τελική θα σηκωθεί να φύγει.

Τώρα αν ο πελάτης δεν θέλει να πιστέψει πως αυτός έκανε την πατατιά, είναι άλλο θέμα.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Η πείτε τις απόψεις σας εδώ χωρίς προσωπικές αντιπαραθέσεις (με αναφορές και στο παρελθόν) ή μη συμμετέχετε.

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Και γω πελάτης Βονταφον από το 1998 και δεν είχα ποτέ θέμα μαζί τους. Μια φορά έγινε ένα λάθος του συστήματός τους και χρεώθηκα ίντερνετ ενώ είχα πρόγραμμα ΜΒ, και όταν ήρθε ο λογαριασμός υπερφουσκωμένος και πήρα τηλέφωνο το βρήκαν αμέσως το λάθος (είχε απενεργοποιηθεί το πρόγραμμα με τα ΜΒ καταλάθως από το σύστημα και χρεωνόμουν κανονικά αντί να χρησιμοποιω τα ΜΒ του προγράμματος) και σε 2 μέρες είχε λυθεί το θέμα. Μια φορά πρόβλημα στα 15 χρόνια. Κουλά δεν έχω δει. 

Δημοσ.

Έχω ακούσει πολλά και διάφορα αλλά νομίζω ότι τα πιο πειστικά είναι αυτά που γράφονται στα fora...
Δεν θέλω να κράξω την εταιρεία, αλλά ρε σεις, όλο λάθη και έξτρα χρεώσεις είναι, όλος ο κόσμος το λέει (=άνθρωποι του κύκλου μου και άνθρωποι σε αμέτρητα threads)

Δημοσ.

Το δείγμα σου ποιό είναι;

 

Είναι κάποιοι φίλοι και γνωστοί που έχουν φύγει από Vodafone τον τελευταίο χρόνο και το έχουν γυρίσει σε F2G ή What's up. Η Vodafone όμως συνεχίζει να ζητά εξόφληση λογαριασμών που έχουν ήδη εξοφληθεί, ουσιαστικά παρενοχλώντας τα άτομα

που έχουν πλέον φύγει από την εταιρεία. Δεν εμπιστεύομαι ό,τι μου λένε τυφλά, αλλά δεν το θεωρώ τυχαίο που τόσοι πολλοί άνθρωποι άσχετοι και διαφορετικοί μεταξύ τους μου διηγούνται το ίδιο περιστατικό.

Εκτός από αυτό όμως μου έχουν πει κι άλλα που -φυσικά- δεν τα θυμάμαι, αλλά αφορούν "λάθη" της εταιρείας η οποία ουσιαστικά υπερχρεώνει τους συνδρομητές της.

Να μην παραλείψω και όλα αυτά που διαβάζω εδω μέσα. Τον τελευταίο χρόνο έχουν οργιάσει με τη Vodafone...

Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα όπως ακριβώς μου τα λένε γιατί οι άνθρωποι έχουν και μία τάση να είναι υπερβολικοί, ωστόσο δεν πιστεύω ότι είναι δυνατόν να υπάρχει τόσος πολύς καπνός χωρίς φωτιά.

  • Like 1
Δημοσ.

Πιστεύω αντιλαμβάνεσαι τον βαθμό υποκειμενικότητας στα γραφόμενά σου.

 

Δεν χρειάζεται να επεκταθώ για το "δείγμα" σου.

 

Εφόσον το θεωρείς ποσοτικά και ποιοτικά αρκετό αυτό το δείγμα, τί να πω;

 

Ντούκου...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπα τι ακούω και τι διαβάζω. Δεν είπα ότι έτσι είναι τελεία και παύλα. Κουβέντα κάνουμε και θέτουμε όλοι ό,τι ξέρουμε μπας και βγάλουμε άκρη με τις εταιρείες. Μην τα παίρνεις όλα τόσο ανταγωνιστικά.

Όπως ακριβώς εσύ κρίνεις και απορρίπτεις τη Wind από το γεγονός ότι εσένα δεν σε καλύπτει το σήμα της (μολονότι καλύπτει πολλούς άλλους), έτσι λέω κι εγώ τι ξέρω περί Vodafone - στην οποία ήμουν κι εγώ συνδρομήτρια και τα προβλήματα που είχα όμως τότε ήταν συγκριτικά λιγότερα από αυτά που ακούω ότι έχουν όλοι αυτοί που σου περιέγραψα τώρα.

Επεξ/σία από Galaxia

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...