Προς το περιεχόμενο

Τηλεκατευθυνόμενο ελικοπτεράκι - bluetooth controlled


Carrion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατάλαβα, όσο για τα mode 1& 2 είχα την εντύπωση ότι είναι ανάποδα απο αυτό που περιγράφεις.

Το mode 2 είναι το γκάζι ( ο μοχλός που μένει σταθερός όπου τον αφήσεις) στα αριστερά :) Βέβαια στις καλές τηλεκατευθύνσεις αλλάζεις εσύ και την ρυθμίζεις ότι mode θες :) Αλλά καλό είναι το έχεις mode 2 καθώς είναι πιο διαδεδομένο . Επίσης, καλό θα ήταν για να μάθεις καλύτερα αρχικά να χειρίζεσαι το ελικόπτερο με την ουρά προς τα εσένα και μετά με την μύτη ( μετά από καιρό - μόλις εξοικειωθείς με το control)

 

Επειδή θέλω να πάρω το V911 σε τι mode είναι γιατί με το S107G έχω μάθει με το γκάζι αριστερά;;

Mode 2...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα πρόβλημα με το Syma S-107.

 

Το φορτίζω κανονικά με USB (όχι σε hub) μέχρι να γίνει κόκκινος ο φορτιστής του (ένδειξη πλήρους φόρτισης).

 

Δυστυχώς ενώ κανονικά θα πετούσε για 5 λεπτά, τώρα στα ξαφνικά άρχισε να πετάει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα και μετά να χάνει την ισχύ του και να κατεβαίνει στο έδαφος.

 

Να ψάξω για μπαταρία ή για μοτέρ; Ή μπορεί να φταίει κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα πρόβλημα με το Syma S-107.

 

Το φορτίζω κανονικά με USB (όχι σε hub) μέχρι να γίνει κόκκινος ο φορτιστής του (ένδειξη πλήρους φόρτισης).

 

Δυστυχώς ενώ κανονικά θα πετούσε για 5 λεπτά, τώρα στα ξαφνικά άρχισε να πετάει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα και μετά να χάνει την ισχύ του και να κατεβαίνει στο έδαφος.

 

Να ψάξω για μπαταρία ή για μοτέρ; Ή μπορεί να φταίει κάτι άλλο;

 

Το ίδιο είχα και εγώ αν διαβάσεις λίγο παραπάνω και τα μαστόρια προτείνανε  αλλαγή μοτέρ! Ebay motor a+b περίπου 4 ευρώ.

Τα παράγγειλα και τα περιμένω απο μέρα σε μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο είχα και εγώ αν διαβάσεις λίγο παραπάνω και τα μαστόρια προτείνανε  αλλαγή μοτέρ! Ebay motor a+b περίπου 4 ευρώ.

Τα παράγγειλα και τα περιμένω απο μέρα σε μέρα.

Εννοείς αλλαγή και τα 2 μοτέρ; Δεν είναι παράξενο να χαλάσουν και τα 2 ταυτόχρονα;

 

Μπαταρία δεν  θα αλλάξεις; Γιατί από τα "συμπτώματα" φαίνεται ότι μάλλον δεν φορτίζει η μπαταρία.

 

Ενημέρωσε με σε παρακαλώ αν διορθωθεί το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς αλλαγή και τα 2 μοτέρ; Δεν είναι παράξενο να χαλάσουν και τα 2 ταυτόχρονα;

 

Μπαταρία δεν  θα αλλάξεις; Γιατί από τα "συμπτώματα" φαίνεται ότι μάλλον δεν φορτίζει η μπαταρία.

 

Ενημέρωσε με σε παρακαλώ αν διορθωθεί το πρόβλημα.

Δεν ξέρω αν αξίζει να αλλάξεις το ένα, να το μοντάρεις, να το δοκιμάσεις και αν δεν φταίει αυτό να το ξαναανοίξεις και να αλλάξεις το δεύτερο. Όπως επίσης δεν ξέρω αν αξίζει τελικά όλο αυτό δεδομένου οτι το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει πάνω-κάτω 15 ευρώ-δολάρια. Χρειάζεται κατσαβιδάκι, κολλητήρι κλπ +τον χρόνο & κόπο! Παράλληλα με αυτό θα αλλάξω και μπαταρία και θα ενημερώσω. Απλά το βλέπω λίγο να αργεί λόγω υποχρεώσεων.  :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα πρόβλημα με το Syma S-107.

 

Το φορτίζω κανονικά με USB (όχι σε hub) μέχρι να γίνει κόκκινος ο φορτιστής του (ένδειξη πλήρους φόρτισης).

 

Δυστυχώς ενώ κανονικά θα πετούσε για 5 λεπτά, τώρα στα ξαφνικά άρχισε να πετάει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα και μετά να χάνει την ισχύ του και να κατεβαίνει στο έδαφος.

 

Να ψάξω για μπαταρία ή για μοτέρ; Ή μπορεί να φταίει κάτι άλλο;

Και μένα το ίδιο μετά από 3 μήνες που το έχω και δεν μπορώ να πω ότι το έκανα και πάρα πολύ χρήση... Φορτισμένη φουλ η μπαταρία και θέλει πάνω από το μισό γκάζι για να ανέβει ενώ πριν με λίγο γκάζι ανέβαινε αμέσως όταν ήταν φουλ φορτισμένο. Μετά πέφτει αμέσως αλλά αν το αφήσω 30sec περίπου ξαναβρίσκει δύναμη να ανέβει αλλά μετά πάλι τα ίδια, χάνει ισχύ γρήγορα. Και αυτό άρχισε να γίνεται απότομα, μετά από 10 μέρες που είχα περίπου χωρίς να το πετάξω. Εγώ νομίζω ότι είναι πρόβλημα μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μένα το ίδιο μετά από 3 μήνες που το έχω και δεν μπορώ να πω ότι το έκανα και πάρα πολύ χρήση... Φορτισμένη φουλ η μπαταρία και θέλει πάνω από το μισό γκάζι για να ανέβει ενώ πριν με λίγο γκάζι ανέβαινε αμέσως όταν ήταν φουλ φορτισμένο. Μετά πέφτει αμέσως αλλά αν το αφήσω 30sec περίπου ξαναβρίσκει δύναμη να ανέβει αλλά μετά πάλι τα ίδια, χάνει ισχύ γρήγορα. Και αυτό άρχισε να γίνεται απότομα, μετά από 10 μέρες που είχα περίπου χωρίς να το πετάξω. Εγώ νομίζω ότι είναι πρόβλημα μπαταρίας.

 

Ακριβώς αυτό κάνει και σε μένα. :fear:

 

Γίνεται να χάσει η μπαταρία ξαφνικά τη χωρητικότητά της;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς αυτό κάνει και σε μένα. :fear:

 

Γίνεται να χάσει η μπαταρία ξαφνικά τη χωρητικότητά της;

 

Από τα λίγα που διάβασα σε μοντελο-φόρουμς αναφέρουν για αυτές τις μπαταρίες πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τις πιέζουμε ώστε να αδειάσουν εντελώς όπως και στο φόρτισμα τους θα πρέπει να τις αφαιρούμε αμέσως από τον φορτιστή - usb μόλις η ενδεικτική λυχνία δείξει πως φόρτισε.

 

"...Οι μπαταρίες αυτές λέγονται LiPo (Lithium-Polymer) και έχουν την ιδιότητα να αποθηκεύουν πολύ ρεύμα, κάτι που χρειάζονται τα μοντέλα μας. Η φόρτιση της μπαταρίας θα διαρκέσει περίπου μία ώρα. Επίσης, έχουν πολύ μικρό βάρος για την απόδοσή τους και γι’ αυτό προτιμούνται στον μοντελισμό. Το μειονέκτημα τώρα είναι πως θέλουν πολλή προσοχή. Δεν πρέπει να τις αφήνουμε ποτέ να φορτίζουν ενώ λείπουμε από το σπίτι ή σε διαφορετικό δωμάτιο απ’ αυτό που είμαστε εμείς και πρέπει να τις βγάζουμε από την φόρτιση αμέσως μόλις σβήσει το πράσινο λαμπάκι (όταν σταματήσει να αναβοσβήνει για την ακρίβεια). Αν την αφήσουμε στην φόρτιση υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πάρει φωτιά"...

 

...αν χρειάζεται να φύγουμε για λίγη ώρα από το δωμάτιο ή το σπίτι ενώ φορτίζουμε την μπαταρία, καλό θα ήταν να την αποσυνδέουμε και να συνεχίζουμε την φόρτιση όταν γυρίσουμε

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην παρακάτω σελίδα υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες για τα Syma107, τα συχνότερα προβλήματα που εμφανίζει, καθώς και τρόπους αντιμετώπισης τους.

 

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1176146

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς αλλαγή και τα 2 μοτέρ; Δεν είναι παράξενο να χαλάσουν και τα 2 ταυτόχρονα;

 

Μπαταρία δεν  θα αλλάξεις; Γιατί από τα "συμπτώματα" φαίνεται ότι μάλλον δεν φορτίζει η μπαταρία.

 

Ενημέρωσε με σε παρακαλώ αν διορθωθεί το πρόβλημα.

 

απο τα παρακάτω συμπεραίνω πως αν τα παίξει το ένα από τα 2 μοτέρ το ελικοπτεράκι θα αρχίσει να γυρίζει γύρο από τον εαυτό του...

 

".....είναι Co-Axial, δηλαδή διπλού στροφείου. Τα ελικόπτερα αυτού του τύπου έχουν δύο στροφεία, ένα πάνω κι ένα κάτω τα οποία περιστρέφονται αντίθετα και ουσιαστικά πετάνε όπως τα ελικόπτερα απλού στροφείου, χρησιμοποιώντας τους ίδιους νόμους της φυσικής αλλά με άλλον τρόπο. Με τον τρόπο αυτόν δεν υπάρχει ανάγκη για ουραίο στροφείο όπως και στα κανονικά ελικόπτερα που έχουμε δει όλοι μας. Ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα λέει ότι για κάθε δράση, υπάρχει μια ίση και αντίθετη αντίδραση. Όταν λοιπόν γυρίζουν οι έλικες ενός κανονικού ελικοπτέρου, το σώμα του ελικοπτέρου προσπαθεί να περιστραφεί αντίθετα με τους έλικες και γι’ αυτό τον λόγο υπάρχει το στροφείο της ουράς το οποίο στην ουσία «σπρώχνει» αέρα προς τα πλάγια ώστε να μην επιτρέψει στο σώμα να περιστραφεί. Στα Co-Axial ελικόπτερα τώρα, ισχύει πάλι ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα αλλά τον χειριζόμαστε διαφορετικά. Δύο στροφεία που περιστρέφονται με αντίθετη φορά και έχουν ίση δύναμη, ασκούν δύναμη στο σώμα του ελικοπτέρου ώστε αυτό να περιστραφεί με την αντίθετη φορά από τα στροφεία. Δεδομένου λοιπόν ότι τα στροφεία περιστρέφονται αντίθετα, οι δυνάμεις στο σώμα του ελικοπτέρου αλληλοεξουδετερώνονται. Όταν λοιπόν θέλουν να στρίψουν αυτά τα ελικόπτερα, δεν έχουν παρά να μειώσουν την δύναμη που ασκεί το ένα στροφείο, να υπερνικήσει η άλλη και έτσι να περιστραφεί το σώμα βάση του νόμου που περιγράψαμε."

 

Οπότε μάλλον πάμε για μπαταρία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...