sir ImPeCaBlE Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2013 Γειά σε όλους. Σήμερα έχω ένα περίεργο πρόβλημα με το internet.Ότι και να κάνω δε συνδέεται.Έχω βάλει το router στη κεντρική πρίζα του σπιτιού (χωρίς φιλτράκι και με καινούργιο καλώδιο) και έχω αποσυνδέσει όλες τις υπόλοιπες συσκευές αλλά κανένα αποτέλεσμα.Η σύνδεση πάντα είχε πρόβλημα με το θόρυβο αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.Δηλαδή συγχρόνιζα στα 8-10mbps με attenuation 23 και noise margin 6-7 (forthnet). Επίσης κάτι που μάλλον σχετίζεται: πήγα να πάρω τηλέφωνο απο το σταθερό, για να δω αν δουλεύει, και απο το ακουστικό άκουγα τη γειτόνισα (νομίζω είπε οτι έβαλε καινούργια σύνδεση ). Απο ότι καταλαβαίνω δε μπορώ εγώ να κάνω κάτι για να το διορθώσω άρα απο δευτέρα θα πάω στη forthnet να δηλώσω βλάβη.Το topic το άνοιξα περισσότερο μήπως ξέρει κανείς τι έχει γίνει και για να καταλάβω πόσο έχω μπλέξει και πόσο θα χρειαστεί να περιμένω μέχρι να το φτιάξουν.
makfil Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2013 Εάν είσαι σε πολυκατοικία, τι πιθανότερο είναι να έγινε μπλέξιμο καλωδίων στον κατανεμητή με το ζευγάρι που πάει στη γειτόνισα. 1
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Μάλλον έχεις δίκιο.Το βράδυ που υποθέτω οτι έκλεισε το router κατάφερα να συνδεθώ.Άρα απο ότι καταλαβαίνω δεν είναι κάτι το σοβαρό. Ξέρετε αν υπάρχει τρόπος να βρω ποιά είναι τα καλώδιά μου στον κατανεμητή?Δε σκοπεύω να τα αλλάξω μόνος μου (μη χαλάσω και τη σύνδεση των υπόλοιπων) αλλά θέλω να συνδέσω το router πάνω για να δω γιατί έχει τόσο πολύ θόρυβο η γραμμή.Με 23 attenuation δε θα έπρεπε να συγχρονίζω πιο ψηλά απο 8mbps?
makfil Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Δεν είναι δύσκολη διαδικασία αλλά πρέπει να ξέρεις το τι κάνεις, και, στην περίπτωσή σου, εάν αληθεύει η υπόθεση που έκανα, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Το βασικό είναι ότι πρέπει να έχεις πρόσβαση στον κατανεμητή και εάν είναι κλειδωμένος πρέπει να συνεννοηθείς με τον διαχειριστή. Έχω κάνει το διαχωρισμό των ζευγαριών που πάνε σε κάθε διαμέρισμα σε νέα πολυκατοικία και γνωρίζω τη διαδικασία αλλά δεν τη συνιστώ σε κάποιον που δεν γνωρίζει. Εάν η γειτόνισα έβαλε νέα σύνδεση πρόσφατα, όπως λες, το πιθανότερο είναι ότι ο τεχνικός του ΟΤΕ έκανε το λάθος. Αφού δεν είσαι στον ΟΤΕ, πρέπει να συνεννοηθείς μαζί της, να καλέσει εκείνη τις βλάβες του ΟΤΕ, αναφέροντας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε, ώστε να έρθει πάλι τεχνικός για να το διορθώσει. 1
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Εάν η γειτόνισα έβαλε νέα σύνδεση πρόσφατα, όπως λες, το πιθανότερο είναι ότι ο τεχνικός του ΟΤΕ έκανε το λάθος. Αφού δεν είσαι στον ΟΤΕ, πρέπει να συνεννοηθείς μαζί της, να καλέσει εκείνη τις βλάβες του ΟΤΕ, αναφέ τώρροντας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε, ώστε να έρθει πάλι τεχνικός για να το διορθώσει. Έλεγα να πάω κατευθείαν στη forthnet.Υπάρχει περίπτωση να μου πουν οτι δε μπορούν να λύσουν το πρόβλημα?Δε έχω όρεξη τώρα να ψάχνω ποιος απο τη πολυκατοικία έβαλε καινούργια σύνδεση... Αυτός είναι ο κατανεμητής?
makfil Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Μπορείς να απευθυνθείς στη 4νετ αλλά επειδή το τμήμα του δικτύου από το ΑΚ μέχρι τον κατανεμητή της πολυκατοικίας ελέγχεται από τον ΟΤΕ και η 4νετ θα απευθυνθεί στον ΟΤΕ. Γιαυτό σου είπα να συνεννοηθείς με τη γειτόνισα αφού έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα φαίνεται να δημιουργήθηκε όταν ο ΟΤΕ σύνδεση τη δική της γραμμή. Επειδή ο ΟΤΕ θα αντιδράσει πιο γρήγορα, πρότεινα αυτή τη λύση. Εάν δεν θέλεις να μερδευτείς μαζί της ή δεν θέλει εκείνη να σε εξυπηρετήσει, πάρε την τεχνική βοήθεια της 4νετ και πες τους το πρόβλημα. Ναι, μοιάζει να είναι. 1
argirisparxas Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Καλύτερα να το αναλάβουν οι τεχνικοί για να γίνει σωστή δουλειά.
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2013 Καλύτερα να το αναλάβουν οι τεχνικοί για να γίνει σωστή δουλειά. Αυτό θα γίνει 100%.Όσο κοιτάζω τη φωτογραφία του κατανεμητή, τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι.Άδικα σπουδάζω τόσο χρόνια .
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Ένα μήνα+ μετά και λύση δεν έχει βρεθεί.Τουλάχιστον το τελευταίο καιρό καταφέρνω και συγχρονίζω γύρω στις 10-12 το βράδυ μέχρι στις 2 το μεσημέρι.Απο εκεί και μετά χάνω την συνδεση (το thompson βγάζει ένα μύνημα: Your DSL connection is down. Verify that your Thomson Gateway is correctly connected to your phone line. If the problem persists, check your documentation). Η forthnet μου λέει οτι το θέμα εχει κολλήσει στον ΟΤΕ και δε μπορούν να κάνουν κάτι.Ξέρετε πως μπορώ να πιέσω να γίνει τίποτα?Σκεφτόμουν μέχρι και καταγγελία στο ΕΕΤΤ.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Δημοσ. 4 Απριλίου 2013 Σκεφτόμουν μέχρι και καταγγελία στο ΕΕΤΤ.Εγώ θα έλεγα να πάψεις πλέον να το σκέφτεσαι και να το κάνεις πράξη.
t123321 Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Η γειτόνισσα είχε γραμμή ή τώρα έβαλε καινούργια γραμμή; Γιατί αν είχε γραμμή τι δουλειά είχε ο ΟΤΕ στον κατανεμητή;
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2013 Δεν έχω ιδέα.Δε είμαι καν σίγουρος οτι είναι η γειτόνισσα αυτή που ακούω.Απλά υπέθεσα οτι είναι κάποιος απο τη πολυκατοικία . Δε μπορώ όμως να καταλάβω τι έχει χαλάσει κα χρειάζονται ένα μήνα για να το φτιάξουν.Μάλλον ο ΟΤΕ καθυστερεί επίτηδες.Αλλά και η forthnet είναι απαράδεκτη.Με το που λήξει το συμβόλαιο μου, θα επιστρέψω στον ΟΤΕ.Θα δίνω κάτι παραπάνω αλλά τουλάχιστον θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2013 Σήμερα με πήραν τηλέφωνο απο τον ΟΤΕ να με ρωτησουν ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα και μετά απο 1-2 ωρες το έλυσαν.Όταν τους ρώτησα γιατί καθυστέρησε τόσο πολύ (1,5 μήνας πέρασε απο τη δήλωση βλάβης) μου είπαν οτι υπάρχει έλλειψη προσωπικού. Τέσπα, τουλάχιστον ανέβηκε λίγο η ταχύτητα.Απο 8-10 mbps τώρα συχρονίζω στα 13 .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα