madbiscuit Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Καλησπέρα σε όλους!!! Θα ήθελα να μου προτείνετε έναν media player έως €80 - €100. Μέρες τώρα ψάχνω αλλά δυστυχώς επειδή είμαι λίγο άσχετη με τα ηλεκτρονικά έχω χαθεί μέσα σε άπειρες πληροφορίες... Αυτό που θα ήθελα είναι έναν media player (που θα συνδέω usb ή εξ. σκληρό δίσκο) για να βλέπω ταινίες με ή χωρίς ενσωματωμένους υπότιλους, μορφής avi, mkv, mp4, σε μια αξιοπρεπή ποιότητα εικόνας και ήχου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antnatal Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 https://www.skroutz.gr/s/399945/Western-Digital-TV-Live-WDBGXT0000NBK.html https://www.skroutz.gr/s/1942537/Crystal-Audio-Appstreamer-G.html?keyphrase=Crystal+Audio+Appstreamer-G+ (από electroworld ίσως βγει φτηνότερα με κουπόνι) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Πολύ καλή πρόταση το WD TV Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madbiscuit Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 antnatal & kostas_dr ευχαριστώ για την ταχύτατη ανταπόκριση!! αυτά τα δύο είχα δεί από τον κοτσόβολο οπότε θα πάω σήμερα κιόλας να τα δώ! ευχαριστώω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Καλές αγορές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Αν και βγαίνει εκτός του ορίου που έβαλες, θα σου προτείνω τον Mede8er 600X 3D, ο οποίος με το τελευταίο fw, φαίνεται να είναι "ισως το καλυτερο midrange media player αυτη τη περίοδο". Και αυτές τις μέρες τρέχει ένα Power Buy για τον mp αυτόν σε αρκετά συμφέρουσα τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές