kalogeros Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 ... και στη μέση, όπως πάντα, ο κακόμοιρος ο καταναλωτής. Τα χριστούγεννα αποφάσισα να γίνω συνδρομητής της forthnet, εκμεταλευόμενος την προσφορά xMax offer. Το μαρτύριο, όμως, ξεκίνησε όταν αποφασίσαμε με την αρραβωνιαστικία μου να μετακομίσουμε. Στις 2 Φεβρουαρίου έκανα αίτηση στη forthnet για την μεταφορά του αριθμού μας στη νέα μας διεύθυνση. Οι μέρες περνούσαν, το site της forthnet με ενημέρωνε ότι έχει γίνει η δέσμευση της καλωδίωσης στην καινούρια διεύθυνση, αλλά το τηλέφωνο και το internet πουθενα. Αποφάσισα, λοιπόν, την περασμένη Τρίτη να πάω στο υποκατάστημα της forthnet στην περιοχή μου για να ρωτήσω τι συμβαίνει. Εκεί με ενημέρωσαν ότι δεν μπορεί να προχωρήσει η μεταφορά, λόγω έλλειψης ακραίου δικτύου και με παρέπεμψαν στον ΟΤΕ. Από τον ΟΤΕ με ενημέρωσαν ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημα και κακώς τους ενόχλησα. Ξαναπήγα λοιπόν στη forthnet, τους μετέφερα αυτό που μου απάντησαν από τον ΟΤΕ και μου είπαν (από τη forthnet) να ξαναπάω στον ΟΤΕ και να τους πω να κάνουν αναβάθμιση το δίκτυό τους. Ξαναπάω, λοιπόν για δεύτερη φορά στον ΟΤΕ και τους μεταφέρω αυτό που μου είπαν από τη forthnet και μου απάντησαν ότι δεν είναι δικό τους θέμα και θα πρέπει να το λύσει η forthnet, μιας και ειμαι δικός της πελάτης. Πήρα έξαλος στα κεντρικά της forthnet και, αφού έριξα τα καντήλια μου για την όλη ταλαιπωρία, μου είπαν ότι θα επαναπροωθήσουν την αίτηση μου ως επείγουσα και θα με ενημερώσουν. Σήμερα, 17 ημέρες μετά την αίτηση για μεταφορά, δεν έχω κανένα απολύτως νέο. Και τώρα ξεκινάω τις ερωτήσεις. 1) Τι διάλο είναι το ακραίο δίκτυο και τίνος αρμοδιότητα είναι; 2) Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοια κατάσταση και εάν ναι πώς ξέμπλεξε; 3) Πώς πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα; Αυτά και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Υ.Γ.: Την περασμένη εβδομάδα έστειλα email στην ΕΕΤΤ, αλλά με συνέδεσαν με Κάιρο.
NikosKallithea Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Aν δεν υπάρχει ακραίο δίκτυο θα πρέπει να περιμένεις να φυγει κάποιος απο την πολυκατοικία ή να περάσεις ο οτε νεο καλώδιο, κομμάτι δυσκολο.
kalogeros Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δηλαδή, στην πολυκατοικία καταλήγουν λιγότερα καλώδια απ'ότι είναι τα διαμερίσματα;
orck Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Απιθανο πολυ να συνεβη αυτο, ισως να προεκυψαν επιπλεον οροφοι αργοτερα, ισως να κλειστικε καποια αποθηκη για να γινει διαμερισμα, Ελλαδα, μυριζει πατριδα 2
kalogeros Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Εννοείται;;;;;; Δηλαδή είναι συνηθισμένη τακτική; Και για ποιο λόγο γίνεται αυτό; Πάντως, στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τη forthnet, τους ζήτησα να μου στείλουν υπογεγραμμένη από προϊστάμενο βεβαίωση, που να λέει ότι δεν είναι δικιά τους ευθύνη για να την πάω στον ΟΤΕ. Όταν το ζήτησα αυτό, άρχισαν όλοι να σφυρίζουν αδιάφορα και να με συνδέουν από τμήμα σε τμήμα.
orck Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Τι δουλεια εχεις να πας εσυ καποιο χαρτι στον ΟΤΕ; Τι δουλεια εχεις με τον ΟΤΕ; Απο την στιγμη που διαλεξες την Forthnet με αυτους μιλας και ΜΟΝΟ. Δεν αγοραζεις ενα τηλεφωνο Αμερικανικης εταιριας η οποια επειδη βαριεται ειτε επειδη ειναι ανικανη σε βαζει να μιλησεις με τον Κινεζο που εφτιαξε την οθονη επειδη εχει χαλασμενα πιξελ. 2
poulinos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Τι δουλεια εχεις να πας εσυ καποιο χαρτι στον ΟΤΕ; Τι δουλεια εχεις με τον ΟΤΕ; Απο την στιγμη που διαλεξες την Forthnet με αυτους μιλας και ΜΟΝΟ. Δεν αγοραζεις ενα τηλεφωνο Αμερικανικης εταιριας η οποια επειδη βαριεται ειτε επειδη ειναι ανικανη σε βαζει να μιλησεις με τον Κινεζο που εφτιαξε την οθονη επειδη εχει χαλασμενα πιξελ. .λοιπον για να λυθουν οι αποριες. ακραιο δικτυο θεωρειται το καλωδιο απο το αστκο κεντρο μεχρι το box η μεχρι τον κατανεμητη αναλογα τι απο τα 2 εχει ο πελατης. κεντρικο δικτυο θεωρειται απο το αστικο κεντρο μεχρι το καφαο. σταθερο καλωδιο ειναι οταν το καλωδιο ξεκιναει απο το αστικο κεντρο και παει στον πελατη χωρις ενδιαμεσα να υπαρχει καφαο. απερχομενο απο το καφαο μεχρι το box/κατανεμητη και στις 3 περιπτωσεις το καλωδιο ανηκει στον οτε. ελλειψη ακραιου δικτυου σημαινει οτι δεν υπαρχει ελευθερο καλωδιο απο το α/κ μεχρι τον πελατη.αυτο μπορει να οφειλεται οτι ο οτε εχει φερει λιγα ζευγαρια σε σχεση το ποσοι καταναλωτες ειναι εκει ή οτι καποια ζευγαρια ειναι χαλασμενα οποτε δεν μετρανε η οτι καποιος πελατης εχει παρει παραπανω ζευγαρια γιατι πχ μπορει να ειναι εταιρεια και να θελει 5 γραμμες.η forthnet και η καθε forthnet δενεχει σχεση με τα απερχομενα ουτε τα κεντρικα ουτε τα σταθερα.ο καθε παροχος στελνει την αιτηση στον οτε και λεει οτι εγω θελω να ενεργοποιησεις την γραμμη πχ πινδου 48 στο χαλανδρι.αν ολα πανε καλα ο οτε σε ενεργοποιει.αν ο οτε ριξει ακυρο στην αιτηση με αιτιολογια ελλειψη ακραιου ο παροχος το μονο που μπορει να κανει ειναι να ξαναστελνει συνεχεια την αιτηση μεχρι ο οτε ειτε να κανει επαυξηση εφοσον και αμα γινεται ειτε να φτιαξει καποιο χαλασμενο ειτε αμα διακοψει καποιος πελατης να δωσει αυτο.εφοσον ο οτε λεει οτι δεν υπαρχει ακραιο μπορει να ισχυουν 2 πραγματα.το ενα ειναι πραγματι να μην υπαρχει ακραιο οποτε ο καταναλωτης τον πινει(σορρυ για την εκφραση) ειτε ο οτε να κανει την κοτα να λεει οτι δεν υπαρχει ακραιο.για να δει καποιος κατα ποσο ισχυει αυτο το μονο που μπορει να κανει ειναι να ζητησει απο τον οτε γραμμη και οταν του την παραδωσει να την γυρισει ο καταναλωτης στον παροχο.αν παει τωρα και ζητησει γραμμη στον οτε και φαει ακυρο τοτε ζησε μαη μου να δεις τριφυλλι .μπορει να δεις ιντερνετ μετα απο ενα μηνα μπορει να μην δεις ουτε μετα απο 10 χρονια.σε ολες τις περιπτωσεις ο παροχος δεν εχει καμια σχεση ουτε ευθυνη για τα ακραια.εφοσον ο οτε ριχνει reject στην αιτησημε αυτην την αιτιολογια απλα δεν μπορει να γινει κατι παραπανω . Και εεττ που εστειλες ο οτε θα πει δεν υπαρχει ακραιο. αν θες να κανεις κατι για μενα πηγαινε στον οτε και πες τους οκ θελω απο εσας γραμμη και μετα γυρισε την.τα φταιει ο παροχος και εχει ευθυνη ο παροχος για το καλωδιο ειναι .....αμα ειχε ευθυνη ο παροχος τοτε και οι τεχνικοι θα ανοιγαν τα καφαο και τα box.απλα στον οτε ειναι λιγο... μερικοι και πονταρουν στο οτι ο καταναλωτης δεν ξερει και του πετανε οτι βλακεια να ειναι.ειναι να πας στον οτε και να του πεις αφου ειναι ευθυνη της forthnet τοτε γιατι πολλα escalit γραφουν με πινακακι μεταλλικο ΟΤΕ και οτι ο οτε το εφτιαξε και πλεον πρεπει να το προσεχει και ο πελατης κτλ.επισης γιατι οι τεχνικοι του καθε παροχου δεν εχουν προσβαση στο καφαο αφου απο εκει περναει το ακραιο και εχει προσβαση μονο ο οτε στο καφαο.το ιδιο και για τα box.αφου το ακραιο φτανει στο box γιατι μονο ο οτε τα ανοιγει?γιατι στο escalit γραφει κκ που σημαινεικεντρικος κατανεμητης = καφαο??? επισης γιατι την αριθμηση την κανει ο οτε?επισης γιατι οταν υπαρχει βλαβη στο απερχομενο μπαινει βλαβη στον οτε και δεν το φτιαχνει ο παροχος.αυτα τα λιγα για το ποιανου ειναι το απερχομενο. ta υπολοιπα στο θεμα στην υπογραφη μου 1
NikosKallithea Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Ο φιλος orck είπε τι δουλειά εχει να πάει κάποιος προσωπικά στον οτε και πολύ σωστά, είσαι πελάτης της α εταιρείας οκ, μόνο αυτή μιλάει με τον οτε τέλος, μην σας παραμυθιάζουν λοιπόν 1
poulinos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Ο φιλος orck είπε τι δουλειά εχει να πάει κάποιος προσωπικά στον οτε και πολύ σωστά, είσαι πελάτης της α εταιρείας οκ, μόνο αυτή μιλάει με τον οτε τέλος, μην σας παραμυθιάζουν λοιπόν οκ ας κατσει ετσι να περιμενει καθε 20 μερες να τρωει reject Η αιτηση του μια που ο παροχος ουτε ο πελατης ουτε κανεις αλλος μπορει να υποχρεωσει τον οτε για να προσθεσει ακραια.οποτε το καλυτερο θα ειναι να ζητησει νεα γραμμη,να παει να μιλησει στον οτε για την αιτηση του στην forthnet δεν θα αλλαξει κατι.μονο νεα γραμμη μπορει να ζητησει και ο θεος βοηθος.αλλιως λεει στην forthnet Οτι εφοσον δεν γινεται να ενεργοποιηθει στην νεα διευθυνση κανει ακυρωση συμβολαιου και ληγει εκει.αυτος διαλεγει τι θα κανει.εγω προσωπικα θα ακυρωνα προσωρινα την αιτηση στον παροχο αφου δεν μπορει να κανει κατι παραπανω και θα ζητουσα γραμμη απο τον οτε.αν του δωσει καλως αν οχι ληγει εκει.ουτε η εεττ θα του λυσεο το θεμα ουτε ο παροχος.ουτε ο οτε βεβαια θα σκαψει για νεο καλωδιο εννοειται.ο παροχος ηδη εχει πει στον πελατη οτι η αιτηση εφαγε reject λογω ακραιου.περα απο το να ξαναπροωθησει την αιτηση μετα απο μερικες μερες δεν υπαρχει κατι αλλο.γιατι εδω στην ελλαδα νομιζουμε οτι ολα τα κανει ο παροχος και ο οτε τιποτα ή δεν καταλαβαινω γιατι νομιζουμε οτι αμα φωναξουμε στον παροχο επειδη ειναι δικια του η συνδρομη οτι θα βρει λυση.σκεψου το και σαν νεα συνδρομη.αν δεν ειχε παρει το πακετο κα ζηταγε νεα γραμμη δεν θα γινοταν ποτε ενεργοποιηση.οπως εχω δει και καταναλωτη πολυ μακρια απο τον οτε και απλα ενω ο οτε ειπε οτι εγινε ενεργοποιηση η γραμμη δεν επαιξε ποτε.εκει τι θα πεις?ο παροχος να μεταφερει το αστικο κεντρο πιο κοντα?η επειδη ο οτε ειπε οτι η γραμμη ενεργοποιηθηκε και ο παροχος το ειπε στον πελατη μετα φταιει ο παροχος που δεν επαιξε η που ο οτε δεν εφτιαξε την βλαβη.οκ τον παροχο πληρωνουμε αλλα και ο παροχος εξαρτατε απο τον οτε και στην συγκεκριμενη περιπτωση το μονο που μπορει να γινει ειναι η ο πελατης να παρει οτι λεφτα ειναι πισω και να ληξει εκει η να γινεται επαναπροωθηση.οπως γινεται και με τα pcm. 2
kage Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 κανε αιτηση που σου ειπε στον οτε... φερεσυχνο βαζουν και στις dsl?
poulinos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 κανε αιτηση που σου ειπε στον οτε... σε αυτες τις περιπτωσεις βαζουν pcm ή σταματησαν?!?! στο pcm δεν παιζει adsl>οποτε θα πρεπει να βρεθουν 2 ατομα που εχουν μονο τηλεφωνια και να μπουν αυτοι σε Pcm για να παρει ο φιλος καθαρο χαλκο.δεν θα το κανουν ευκολα γιατι μπορει καποιος απο αυτους που εχει τηλεφωνια να ζητησει ιντερνετ καποια στιγμη.και ειδικα αν εινα πελατες οτε ο οτε δεν θα ανεβασει σε pcm τους δικους του για να δωσει την γραμμη σε παροχο
orck Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Poulinos ελπιζω να μην σε χαλασω αλλα το ακραιο δικτυο ειναι οτιδηποτε βρισκεται εξω απο το αστικο κεντρο, ακομη και το καλωδιο απο το κεντρο μεχρι το καφαο ειναι ακραιο δικτυο. Γιατι να μην κανει την επισκευη και ο σουβλατζης της γειτονιας; Εγω την δικια μου βλαβη θελω να την φτιαξει ο τεχνικος για τον καυστηρα, μπορει να μην ξερει αλλα ειναι καλο παιδι και εχει αναγκη τα χρηματα. Ολα αυτα που γραφεις ειναι ονειρα θερινης νυχτος σε μια χωρα που εχει χασει καθε ιχνος σοβαροτητας. Οι παροχοι δεν επιθυμουν να ασχοληθουν με το ακραιο δικτυο. Προτιμουν να στελνουν γραβατωμενους και να λενε οτι "ειναι απο τον ΟΤΕ για να μειωσουμε τον λογαριασμο". Επι της ουσιας η λυση θα δωθει μονο μεσω της εταιριας που επιλεχθηκε.
poulinos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Poulinos ελπιζω να μην σε χαλασω αλλα το ακραιο δικτυο ειναι οτιδηποτε βρισκεται εξω απο το αστικο κεντρο, ακομη και το καλωδιο απο το κεντρο μεχρι το καφαο ειναι ακραιο δικτυο. Γιατι να μην κανει την επισκευη και ο σουβλατζης της γειτονιας; Εγω την δικια μου βλαβη θελω να την φτιαξει ο τεχνικος για τον καυστηρα, μπορει να μην ξερει αλλα ειναι καλο παιδι και εχει αναγκη τα χρηματα. Ολα αυτα που γραφεις ειναι ονειρα θερινης νυχτος σε μια χωρα που εχει χασει καθε ιχνος σοβαροτητας. Οι παροχοι δεν επιθυμουν να ασχοληθουν με το ακραιο δικτυο. Προτιμουν να στελνουν γραβατωμενους και να λενε οτι "ειναι απο τον ΟΤΕ για να μειωσουμε τον λογαριασμο". Επι της ουσιας η λυση θα δωθει μονο μεσω της εταιριας που επιλεχθηκε. σωστος.thanxs.μπερδευτηκα(το μυαλο κολλησε) το διορθωσα και στο πιο πανω Post.σωστα απερχομενο ειναι απο το καφαο μεχρι τον πελατη κεντρικο απο το α/κ μεχρι καφαο και ακραιο θεωρειται ολο.αν και παραξενο ο οτε να μην εχει ακραιο.συνηθως δεν υπαρχουν απερχομενα παρα να μην υπαρχουν κεντρικα εκτος αν δεν ηθελαν να πουν του πελατη ακριβως τι γινεται.γιατι να ασχοληθουν με το ακραιο δικτυο οι παροχοι αφου ειναι του οτε ολο το δικτυο.?και να ηθελαν να ασχοληθουν δεν γινεται.εφοσον ο νομος γραφει οτι ο χαλκος ανηκει στον οτε αυτο σημαινει οτι και ο οτε θα το φτιαξει.αυτο οτι λενε οτι ειναι απο τον οτε το κανει μονο η Hol συνηθως.αυτη εχει τους μεγα ψευτες πωλητες.επι της ουσιας οσο και να περιμενει απο τον παροχο να λυσει το προβλημα δεν θα λυθει.η αιτηση θα τρωει reject συνεχεια το πιο πιθανο.για μενα ας ζητησει γραμμη απο τον οτε να δει αν θα αλλαξει κατι γιατι ο οτε να μην εχει ενα κεντρικο το θεωρω δυσκολο για αυτο κολλησα με το απερχομενο.νομιζα οτι του ειπαν οτι δεν εχει απερχομενο που ειναι το πιο συχνο.και πριν λιγο καιρο μιλαμε με Pm με ενα ατομο που ο οτε δεν ειχε απερχομενο να του δωσει.τελικα μετα απο πολυ καιρο καταφεραν να του δωσουν ενα το οποιο ειχε χιλια δυο προβληματα και τελικα μετα απο καλωδιακη που δωθηκε του το εφτιαξαν.και σκεψου το και με την λογικη.εφοσον ο οτε ριχνει reject στον παροχο τι να κανει ο παροχος?αν πας εσυ να αγορασεις κατι και σου πει ο πωλητης δεν το εχω στο καταστημα δεν θα πας καπου αλλου να το παρεις?δηλαδη ο παροχος τι να κανει?ειτε λεγεται forthnet ειτε λεγεται Hol ειτε οτιδηποτε.και σε ενα αλλο θεμα που ειχε ανοιχτει εδω ειχε γινει κατι παρομοιο.ο πελατης πηγε να ενεργοποιησει γραμμη wind νομιζω και ο οτε του εριχνε reject οτι δεν υπαρχει απερχομενο νομιζω.πηγε και εκανε αιτηση στον οτε και ως δια μαγεις βρεθηκε απερχομενο.σε μια αλλη χωρα οχι στην ελλαδα ο οτε της ταδε περιοχης θα πηγαινε να κανει επαυξηση ασχετα με το αν η γραμμη ειναι αλλου παροχου.αλλα ο οτε τωρα να παει να πληρωσει για επαυξηση για να ενεργοποιησει γραμμη σε αλλο παροχο??/ελλαδα ειμαστε.απλα το ολο Point μου ειναι μην περιμενει ο φιλος και ο καθενας οτι για ολα φταιει ο παροχος η οτι ο παροχος θα του δωσει λυση σε ολα επειδη πληρωνει αυτον.εφοσον δεν γινεται παιρνει τα λεφτα του πισω η ακυρωνει το συμβολαιο και παει καπου αλλου.ειτε λεγεται αλλος παροχος ειτε λεγεται οτε.κανεις δεν τον κραταει υποχρεωτικα οταν υπαρχει Reject στην αιτηση.και επειδη ειμαστε ελλαδα και δεν αλλαζουν καποια πραγματα και το αποτελεσμα μετραει αντι να καθεται να περιμενει ο τοπικ σταρτερ τι θα γινει μια που εχει περασει ηδη αρκετος καιρος καλο θα ηταν να πηγαινε σε οτε για νεα γραμμη και την γυρναει μετα σε οποιον παροχο θελει.αν τωρα θελει να το κυνηγησει με τον παροχο η θελει να το κυνηγησει με την εεττ οκ παω πασο μπορει να περιμενει πολυ καιρο και να μεινει και αλλο τοσο καιρο χωρις τηλεφωνο/ιντερνετ.
NikosKallithea Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2013 Poulinos ελπιζω να μην σε χαλασω αλλα το ακραιο δικτυο ειναι οτιδηποτε βρισκεται εξω απο το αστικο κεντρο, ακομη και το καλωδιο απο το κεντρο μεχρι το καφαο ειναι ακραιο δικτυο. Γιατι να μην κανει την επισκευη και ο σουβλατζης της γειτονιας; Εγω την δικια μου βλαβη θελω να την φτιαξει ο τεχνικος για τον καυστηρα, μπορει να μην ξερει αλλα ειναι καλο παιδι και εχει αναγκη τα χρηματα. Ολα αυτα που γραφεις ειναι ονειρα θερινης νυχτος σε μια χωρα που εχει χασει καθε ιχνος σοβαροτητας. Οι παροχοι δεν επιθυμουν να ασχοληθουν με το ακραιο δικτυο. Προτιμουν να στελνουν γραβατωμενους και να λενε οτι "ειναι απο τον ΟΤΕ για να μειωσουμε τον λογαριασμο". Επι της ουσιας η λυση θα δωθει μονο μεσω της εταιριας που επιλεχθηκε. Ακριβώς αυτό, οι περισσότεροι πουλάμε φούμαρα, ας πάνε στην εεττ και να διεκδικήσουν την συντήρηση του ακραίου δικτύου των δικών τους συνδρομητών, γιατί δεν πάνε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα