Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν, έχω (ή μαλλον είχα) έναν transcent 25m εξωτερικό δισκο 160gb που πριν μισή ώρα μου έπεσε.

Μου αρέσει που έχει και "είδικό υλικό απο τον αμερικάνικο στρατό για να μη χαλάει οταν πέφτει".

 

Τώρα, οταν το βάζω στο pc κανει σαν να παει να διαβάσει αλλα σταματάει. Οταν το κουνάω ακούγεται σαν να έχει φυγει κατι (όχι απαραίτητα μέσα στον δίσκο).

 

Τώρα,

1. Δεν έχω αποδειξη.

2. Μαλλον έχει λήξει η εγγυηση.

Οπότε για εγγυηση στην εταιρία χλομό.

 

Άρα αξίζει να το ανοίξω μπας και κανω τπτ ή θα τον αποτελειώσω.

Δημοσ.

Kαι απόδειξη να μην έχεις, υπάρχει περίπτωση να υπάρχει καταχωρημένη η αγορά στα αρχεία του μαγαζιού (είτε αν είχες δώσει προσωπικά στοιχεία, είτε αν κάνουν τον έλεγχο με βάση το S/N του - το πρώτο παίζει στάνταρ πχ στο Πλαίσιο, το τελευταίο το υποθέτω). Οπότε πάρε ένα τηλ. και ρώτα "έχω έναν δίσκο από εσάς με πρόβλημα αλλά δεν έχω πλέον την απόδειξη. Υπάρχει περίπτωση να βγει κάποια άκρη με το αρχείο σας;". Ή αν είναι εύκολο, πέρνα με τον δίσκο από το μαγαζί (ακόμα καλύτερα).

Σε κάθε περίπτωση δεν μιλάς για πτώση, αλλά λες "απλά δεν δουλεύει πια".

 

Κι αν ακόμη δεν καλύπτεσαι πλέον από το μαγαζί (ακόμη δηλαδή και να σου πούνε βρήκανε άκρη αλλά έληξε η εγγύηση), τσέκαρε με το serial number μέσω του site της κατασκευάστριας, εάν τυχόν η δική της εγγύηση ισχύει, και έλα και πες μας τα νέα και βλέπουμε για παρακάτω (μην ανοίξεις τη θήκη όμως πριν κάνεις τα παραπάνω, σε περίπτωση που σε νοιάζει η μία-στο-εκατομμύριο-τυχόν-ισχύουσα-εγγύηση, διότι έτσι θα την χάσεις οπωσδήποτε).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...