rfc Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Με το dispatch σου ειπα το κανεις σε 5 λεπτα, με το clear os , pfsense και αλλα συναφη....... θες μερες να τα στησεις. Δοκιμμασε το πριν πας σε αλλες λυσεις. 1
Kostas75 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Με το dispatch σου ειπα το κανεις σε 5 λεπτα, με το clear os , pfsense και αλλα συναφη....... θες μερες να τα στησεις. Δοκιμμασε το πριν πας σε αλλες λυσεις. OK, θα το κάνω όταν βρω λίγο χρόνο. Αλλά γενικά, από την εμπειρία σας, θεωρείτε ότι είναι καλύτερα μέσω του συγκεκριμένου software (Connectify/Speedify), ή μέσω του Linux (ClearOS, κτλ.); Επίσης, συγκρίνωντας τις λύσεις με software με τις λύσεις με hardware, ποια είναι η προτιμότερη; Συνήθως το hardware είναι καλύτερη λύση, ενώ το software απλά οικονομικότερη. Σωστά; Ευχαριστώ.
jkoukos Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Εξαρτάται το τι επιδιώκει κανείς και τι δυνατότητες θέλει. Υπάρχουν εύκολες, πολύπλοκες ή απαιτητικές λύσεις, είτε σε υλικό είτε σε λογισμικό. Άλλες δωρεάν, άλλες οικονομικές και άλλες ακριβές. Μπορεί π.χ. το ClearOS να είναι δωρεάν, αλλά θέλει συσκευή για να δουλέψει, που μόνο δωρεάν δεν είναι ακόμη και σε VM. Με ~50€ κάνεις άνετα την δουλειά σου σε hardware. Αν θέλεις να έχεις κέρδος σε έναν μόνο υπολογιστή, τότε η λύση είναι το Connectify Dispatch. Αν θέλεις για όλες τις συσκευές του δικτύου σου, τότε καλύτερα (για μένα) hardware. Αν θέλεις πολλές δυνατότητες πας σε Mikrotik, διαφορετικά με λίγες μα εύκολες σχετικά ρυθμίσεις TP-Link. Το Mikrotik απαιτεί γνώσεις και δουλειά. Μπορείς και σε software (ClearOS, pfSense κλπ), αλλά θα πρέπει να τρέχει πάντα ένας υπολογιστής, που είναι σαφώς αντιοικονομικό σε σχέση με την μικρότερη κατανάλωση της hardware λύσης. Επιπλέον θέλει και αρκετές γνώσεις και ρυθμίσεις, ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου. 1
Kostas75 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Σήμερα πήρα τηλ. την HOL και ζήτησα να αλλάξει το DSL Noise Margin από 9 που είναι τώρα σε 6 αλλά αρνήθηκαν!!! Εκνευρίστηκα μάλιστα λίγο γιατί ενώ επέμενα και ζήτησα να γίνει με δική μου ευθύνη, αυτός μου έλεγε ότι δεν γίνεται και ότι το σετάρουν ΜΟΝΟ σίτε σε 11, για πιο σταθερή γραμμή, είτε στο 9 περίπου για να κλειδώσει λίγο πιο ψηλά σε όσους το απαιτούν!! Όσο και αν επέμεινα ήταν ανένδοτος!! Σκέφτομαι μήπως ήταν κανάς άσχετος ή ψαρωμένος, ή μήπως είχε πάρει "γραμμή" από τους τεχνικούς να δίνει αυτή την απάντηση για να μην τους απασχολούν-πρήζουν όλοι. Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο μήπως τους καταφέρω;; Έλεγα να πάρω και κάποια άλλη μέρα και ώρα, μήπως πετύχω κάποιον πιο συνεργάσιμο και όχι τόσο απόλυτο, τι λέτε;;
jkoukos Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2014 Πολιτική της HOL είναι να δίνει αρχικά 11 SNR και να το κατεβάζει με τηλεφωνική αίτηση μέχρι 9.Μπορεί όμως να πέσεις και σε κάποιον τεχνικό που βλέποντας τα χαρακτηριστικά της γραμμής σου να καταλάβει ότι μπορεί να πέσει και σε 6 και να το κάνει αυτοβούλως. Όμως είναι δυσεύρετοι, λόγω γενικής πολιτικής. Το ίδιο συμβαίνει και στον ΟΤΕ. Θα έλεγα είτε να το ζητήσεις σε άλλη χρονική στιγμή, είτε να το αιτηθείς μέσω email ([email protected])
Kostas75 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2014 Λοιπόν, δοκίμασα το Connectify Dispatch, αφήνοντας την μία ADSL γραμμή (HOL) όπως είναι, από το Linksys modem/router με καλό καλώδιο (STP) Ethernet στο 1ο (Intel) port του mobo και φέρνοντας ασύρματα την άλλη ADSL γραμμή (Forthnet), μέσω του Level One AP (σεταρισμένο σαν AP Client), από τον κάτω όροφο στον πάνω και συνδέοντας το LAN port του με το 2ο (Realtek) Ethernet port του mobo (με ένα απλό pathced καλώδιο, αλλά όχι κάτι πολύ καλό). Έλεγξα ότι η κάθε γραμμή έχει πάρει το IP της και μετά ξεχωριστά ότι λειτουργούν κανονικά, με σύνδεση στο Internet. Μετά έτρεξα το Connectify Dispatch, το οποίο έκανε αμέσως detect τις ADSL γραμμές και δοκίμασα να κατεβάσω ένα mkv χρησιμοποιώντας το jdownloader. Αρχικά και για κανά 5-λεπτο (ίσως και λίγο παραπάνω) είδα εξαιρετικό αποτέλεσμα και από 1,20 με 1,25 MB/s που κατέβαζα, τώρα είδα να κατεβάζω με 2,20 με 2,30 MB/s!! Όμως, για κάποιο λόγο, μετά από κάποια λεπτά, περίπου 5-7 λεπτά, είδα την ταχύτητα να πέφτει αισθητά και να φτάνει να αξιοποιεί στην ουσία μόνο την μία σύνδεση, όπως φαινόταν και από το σχετικό γράφημα το Connectify Dispatch. Οπότε, είτε δεν λειτουργεί σωστά το πρόγραμμα, είτε λειτουργεί καλύτερα και πληρέστερα σαν Pro, είτε μπορεί να φταίει ακόμη και το καλώδιο που χρησιμοποιώ (που δεν το πιστεύω). Δεν έχω καταφέρει να ενεργοποιήσω την Pro ακόμη..... Σκέφτομαι να δοκιμάσω την λύση με το ClearOS, μήπως και λειτουργήσει πιο σταθερά και με διάρκεια, χωρίς να πέφτει η ταχύτητα μετά από 5-7 λεπτά. Αλλιώς πάω με την hardware λύση, με το Mikrotik, το πιο πιθανό.
jkoukos Δημοσ. 6 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2014 Τα καλώδια είτε δουλεύουν είτε όχι. Το πιθανότερο είναι το πρόβλημα να οφείλεται στην ασύρματη 2η σύνδεση, μεταξύ Linksys και Level One. Πιθανόν και του JDownloader. Κάνε μια δοκιμή κατεβάζοντας κατευθείαν από τον browser, 2 ξεχωριστά μεγάλα αρχεία από εδώ.
Kostas75 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Τα καλώδια είτε δουλεύουν είτε όχι. Το πιθανότερο είναι το πρόβλημα να οφείλεται στην ασύρματη 2η σύνδεση, μεταξύ Linksys και Level One. Πιθανόν και του JDownloader. Κάνε μια δοκιμή κατεβάζοντας κατευθείαν από τον browser, 2 ξεχωριστά μεγάλα αρχεία από εδώ. Φίλε μου έκανα το τεστ που μου έστειλες και δεν θα το πιστέψεις, αλλά η σύνδεση που έχω φέρει ασύρματα (Forthnet) δούλεψε στο Full με λίγες μικρές λογικές αυξομοιώσεις (για wireless), ενώ η άλλη σύνδεση, της HOL, που συνδέεται απευθείας με Ethernet καλώδιο, δεν χρησιμοποιήθηκε σχεδόν καθόλου (ελάχιστα!), για κανένα από τα 2 αρχεία που έβαλα να γίνουν download!! Να σημειώσω πάλι ότι η ασύρματη σύνδεση έρχεται από τον κάτω όροφο και γίνεται ζεύξη με το ZTE modem/router της Forthnet. Πάνω, η LAN έξοδος του Level One AP Client συνδέεται απευθείας με την 2η LAN port (Realtek) του motherboard μου. Στην άλλη (1η) LAN port (Intel) του motherboard συνδέεται η ADSL γραμμή της HOL, απευθείας, όπως είπα, με καλώδιο (Ethernet) με το Linksys modem/router μου (Gbit LAN port 1). Και οι 2 συνδέσεις λειτουργούν κανονικά, αν τις απομονώσω (δοκιμασμένα), αν δηλαδή κάνω stop το Connectify Dispatcher και μετά κάνω Disable ή την μία ή την άλλη, βλέπω Internet και με τις 2 συνδέσεις μια χαρά. Με άλλα λόγια, δεν φταίει ότι η 1 σύνδεση μπορεί να είναι εκτός, άλλωστε τότε το Connectify Dispatcher δεν θα μπορούσε να την χρησιμοποιήσει καθόλου, ενώ τώρα την χρησιμοποιεί και την άλλη (HOL) αλλά ελάχιστα για κάποιο λόγο....
rfc Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Προφανως δοκιμαζεις με το Lite και οχι με το pro. Το lite εχει limited dispatch uptime. Βρες το pro......
poulinos Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2014 άξιζει και δικαιολογεί το κόστος όμως όλο αυτό? ποιος ο λόγος να πας σε μια τέτοια λύση? ο λογος στην αποκατω απαντηση Δεν μιλάμε για MLPP Bonding μέσω του παρόχου, αλλά κατευθείαν από τον χρήστη. Το έχουμε γράψει παλαιότερα, ότι μέχρι το 2008 περίπου, OTE, HOL και Forthnet έδιναν MLPP Bonding, μα τώρα ποια όχι. Η Forthnet έδινε με χρησιδάνειο Cisco router, ενώ στη HOL ο χρήστης χρησιμοποιούσε δικό του εξοπλισμό. Τουλάχιστον αυτό ισχύει σήμερα στις απλές συνδέσεις. Δεν γνωρίζω για τις επαγγελματικές, αλλά και σ' αυτές δε νομίζω να το δίνουν, καθώς με τις ταχύτητες που έχουμε σήμερα (έναντι πριν του 2008), είναι ανταγωνιστικό στις μισθωμένες γραμμές που είναι κατά πολύ ακριβότερες. ναι το ξερω οτι δεν μιλατε για bonding απο τον παροχο απλα το ανεφερα οτι υπαρχει και αυτο (για να ξερει οτι υπαρχει) ασχετα που για τον φιλο μας δεν κανει .αλλωστε αφου εχει γραμμη απο αλλους παροχους δεν θα παιξει συν οτι δεν θελει να βαλει και τις 2 adsl στον ιδιο χωρο..η forthnet δινει ακομα παντως.απλα συνηθως πιο πολυ υλοποιειται σε ξενοδοχεια που μπορει να θελουν πχ bonding σε 2 ή 4 adsl.πιο παλια ναι επαιζε καπως περισσοτερα στις γραμμες που ηταν 2mbit.πλεον καποιοι πανε σε vdsl αν μπορουν αλλα υπαρχουν και καποιοι που θελουν bonding ειτε για πολλα mbit ειτε λογω οτι ειναι σε απομακρυσμενα σημεια που παιζουν πχ 2-3 mbit οποτε θελουν καλυτερη ταχυτητα. Αναφέρεις μόνο τα Mikrotik και Cisco για το bonding σε εσωτερικό δίκτυο LAN, οπότε αποκλείεις το TP-Link; Ή και εσύ προτείνεις Mikrotik ή Cisco καλύτερα σε σχέση με το TP-Link; Συγγνώμη αν σε πρήζω, αλλά θέλω να σιγουρέψω όσο γίνεται τις κινήσεις μου πριν προχωρήσω σε αγορές. Σε ευχαριστώ. tp link για τις χρησεις που το θες εσυ γενικοτερα δεν θα εβαζα οταν με λιγα λεφτα παραπανω παιρνεις κατι καλυτερο. Σήμερα πήρα τηλ. την HOL και ζήτησα να αλλάξει το DSL Noise Margin από 9 που είναι τώρα σε 6 αλλά αρνήθηκαν!!! Εκνευρίστηκα μάλιστα λίγο γιατί ενώ επέμενα και ζήτησα να γίνει με δική μου ευθύνη, αυτός μου έλεγε ότι δεν γίνεται και ότι το σετάρουν ΜΟΝΟ σίτε σε 11, για πιο σταθερή γραμμή, είτε στο 9 περίπου για να κλειδώσει λίγο πιο ψηλά σε όσους το απαιτούν!! Όσο και αν επέμεινα ήταν ανένδοτος!! Σκέφτομαι μήπως ήταν κανάς άσχετος ή ψαρωμένος, ή μήπως είχε πάρει "γραμμή" από τους τεχνικούς να δίνει αυτή την απάντηση για να μην τους απασχολούν-πρήζουν όλοι. Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο μήπως τους καταφέρω;; Έλεγα να πάρω και κάποια άλλη μέρα και ώρα, μήπως πετύχω κάποιον πιο συνεργάσιμο και όχι τόσο απόλυτο, τι λέτε;; η ξαναπαιρνεις μπας και πετυχεις αλλον ή στελνεις email.και δεν ειναι θεμα με δικια σου ευθυνη.το δοκιμαζεις αν σου κανει οκ αν δεν σου κανει ξαναζητας 9.σιγα τον κοπο και για αυτους.το 9 το βαζουν πλεον για πλακα.δεν χρειαζεται να το απαιτησει καποιος οπως σου ειπε αυτος.και πολλοι εδω στο forum παιζουν με 6.το 11 ειναι απλα τραγικο.ειναι way too mUch>το 9 μπορει να παιξει σταθερα ακομα και σε γραμμη που παιζει χαμηλα.οτι καποια γραμμη παιζει χαμηλα δεν σημαινει οτι δεν σηκωνει 9 margin ή 6 margin.δεν σημαινει υποχρεωτικα οτι μια γραμμη που παιζει χαμηλα λογω αποστασης οτι ειναι και χαλια Πολιτική της HOL είναι να δίνει αρχικά 11 SNR και να το κατεβάζει με τηλεφωνική αίτηση μέχρι 9. Μπορεί όμως να πέσεις και σε κάποιον τεχνικό που βλέποντας τα χαρακτηριστικά της γραμμής σου να καταλάβει ότι μπορεί να πέσει και σε 6 και να το κάνει αυτοβούλως. Όμως είναι δυσεύρετοι, λόγω γενικής πολιτικής. Το ίδιο συμβαίνει και στον ΟΤΕ. Θα έλεγα είτε να το ζητήσεις σε άλλη χρονική στιγμή, είτε να το αιτηθείς μέσω email ([email protected]) to email ειναι μια καλη λυση γιατι αλλιως ειναι σε ποιον τεχνικο θα πεσεις και αν θα εχει ορεξη να το κανει ή θα σου πει οτι οκ δεν γινεται στην γραμμη σου θα εχεις αποσυνδεση κτλ.απλα δεν νομιζω οτι το κανει αυτοβουλως ο τεχνικος διοτι αμα δεν ηθελαν να σου δινουν 6ari profile δεν το εβαζαν σαν επιλογη για να στο βαλει αυτος απο το customer care.απλα μπορει να τους λενε οτι μην το βαζετε ευκολα και το ζηταει ο κοσμος διοτι αυτος σημαινει 2 πραγματα.α.παραπανω ταχυτητα για τον χρηστη αρα περισσοτερο bandwidth οποτε φανταστειτε το αυτο πανελλαδικα(μπορει να πιταρουν τα Links της hol πιο ευκολα).β.παραπανω τηλεφωνα στο call center για αλλαγες Profile οπως και παραπονα του στυλ.επαιζα για ενα μηνα σταθερα σε 6 margin και τωρα οχι.δωστε το βλαβη στον οτε δεν θελω να με πατε στο 9 αφου επαιζα κτλ.
Kostas75 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Για το DSL SNR Noise Margin τους έχω στείλει εδώ και κάποιες μέρες στα [email protected] πρώτα και μετά στο [email protected]. Μέχρι στιγμής με έχουν "γειώσει", καμία απάντηση και φυσικά καμία αλλαγή στην γραμμή μου...
poulinos Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2014 υπομονη.μπορει να θελουν να δουν αν παιζει η γραμμη σταθερα οπως εισαι τωρα.λογικα θα σου απαντησουν καποια στιγμη
Ebuster Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2020 Όλα καλά με το θέμα download speed με το upload μετά τι γίνεται ρε παιδιά? Που πρέπει να χωριστή πάλι και να φύγει από δύο γραμμές?
jkoukos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2020 4 ώρες πριν, Ebuster είπε Όλα καλά με το θέμα download speed με το upload μετά τι γίνεται ρε παιδιά? Που πρέπει να χωριστή πάλι και να φύγει από δύο γραμμές? Αν διάβασες όλα τα μηνύματα (ειδικά τις πρώτες 2 σελίδες) θα διαπίστωνες ότι ισχύουν τα ίδια χωρίς καμία διαφορά, είτε σε download είτε σε upload.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα