παπι Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 (επεξεργασμένο) Καθε thread θέλει 1MB επιπλέον, ανεξαρτητα την συναρτηση που εκτελούν. δλδ 20 threads 20MB επιπλέον. H class Thread ειναι sealed και δεν σ αφηνει να κάνεις inherit Αλλά αν σε άφηνε τι θα έγραφες στον κώδικα της Dispose() ? class DisposableThread : Thread, IDisposable { public void Dispose() { } } Λογικα join. Αλλα βεβαια υπαρχει ενα θεμα, γιατι να φτιαξεις ενα thread ενω θα εχεις το main thread να περιμενει; ΥΓ που χαθηκε ο defacer; να μας δωσει και αυτος τα φωτα του Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2013 από παπι
PCganster Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2013 ευχαριστω πολυ παιδια για την αμεση απαντηση τελικα ηταν πιο ευκολο απο οσο νομιζα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα