Stormwatch Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 BlizardBill εγω μιλησα για GPU (δηλαδη το chip της Nvidia) και οχι για επεξεργαστη.Το chip γραφικων ειναι αυτο που παιζει το μεγαλυτερο ρολο στις κονσολες.Οπως και να το κανουμε η emotion engine ειναι μια μηχανη παραγωγης πολυγωνων που υποστηριζει μονο τις πολυ απλες τεχνικες οπως bilinear filtering και υποστηριζεται απο μολις 4ΜΒ texture memory χωρις μαλιστα να εχει δυνατοτητα texture compression!Ουτε λογος φυσικα για Pixel και vertex shaders... Γι αυτο (και με εξαιρεση μονο του Need for Speed λογω διαφορετικης προγραμματιστικης ομαδας) σε ολα τα κοινα παιχνιδια η εκδοση για ΧΒΟΧ ειναι πολυ καλυτερη...
BlizardBill Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Sorry...λαθος μου. Βασικα εχεις δικιο, αλλα μετα απο αρκετες ωρες διαβασμα στο forum που εδωσα παραπανω, εχω την εντυπωση οτι οι τελικες διαφορες δεν ειναι μεγαλες οπως λες. Σιγουρα τα περισσοτερα παιχνιδια ειναι ελαχιστα καλυτερα στην εκδοση για xbox ,ισως λογο του οτι το xbox γενικα προγραματιζεται πιο ευκολα. (ιδιως στα σημεια που αναφερεις ) Το ps2 ομως εχει δυνατοτητες που μπορουν να καλυψουν με σωστο προγραματισμο αυτες τις αδυναμιες και με τον καιρο ισως να βγαλουν πολυ καλυτερα παιχνιδια. Η μηχανη του NFS πχ, οι χαρακτηρες στο SH3 και αλλα, δειχνουν οτι υπαρχουν τεραστιες δυνατοτητες για το μελλον, που δεν ειμαι τοσο σιγουρος αν υπαρχουν και για το xbox. (Bεβαια, επειδη στο μελλον θα βγουν και νεες κονσολες, μαλλον μετραει το παρον μονο και τι μπορουμε να παιξουμε τωρα) sorry για το μεγαλο Quote που ακολουθει... The Graphics Chip and VRAM This is where the images are rendered. The XBox uses an Nvidia Graphics Processing Unit running at 250MHz and the PS2 uses the Graphics Synthesizer running at 150MHz. Again, judging by these specs the XBox looks better. The XBox GPU has a few advantages (or maybe not) over the PS2 GS, for example: -The XBox GPU can do 125 million polygons while the PS2 GS can only do 75million polygons -The XBox GPU has a max. Resolution of 1920x1080 and the PS2 GS can do 1280x1024 The rest of the graphics chip will be comparable to NV-20 chip, there are a lot of neat effects the XBox GPU can do with its hardware, but all those effects can be done by the Emotion Engine in software too (while the XBox' CPU is not powerful enough to do complex visual effects in software). But the catch is that these advantages (talking about higher resolutions here) don't make a lot of difference on a TV screen, even on an HDTV screen the difference would be barely noticeable (when the console's hardware is used properly). So, is the XBox Graphics Processing Unit better than the PS2 GS? It doesn't look like it, the architecture of the PS2 GS looks far more advanced. For example, PS2 has a parallel rendering engine that contains a 2,560-bit wide data bus that is 20 times the size of leading PC-based graphics accelerators. The Graphics Synthesizer architecture can execute recursive multi-pass rendering processing and filter operations at a very fast speed without the assistance of the main CPU or main bus access. In the past, this level of real-time performance was only achieved when using very expensive, high performance, dedicated graphics workstations. There is a 48-Gigabyte/sec memory access bandwidth achieved via the integration of the pixel logic and the video memory on a single high performance chip. The quality of the resulting screen image is comparable to high quality pre-rendered 3D graphics. (that is once the game developers have learned how to use it properly) There has also been a misunderstanding about the VideoRAM on the PS2. The VRAM is included in the 32MB of main RAM on the CPU (the developer chooses how much of it he wants to dedicate to VRAM). Everyone thought the 4MB of memory on the GS was the VRAM while that is just a buffer in which all the rendering is done so no external bandwidth is needed (only for texture streaming). Another rumor that's been spread by several gaming sites is that the XBox is capable of texture compression and full scene anti-aliasing while the PS2 isn't. This is simply not true. The PS2 can compress/ decompress textures and do full scene anti-aliasing without causing as much slow-down as on the XBox. And although the XBox GPU can do a lot of effects that are not 'built-in' in the PS2 GS, the PS2 can do all these effects and more in software mode (but at least at the same quality) through the Emotion Engine. Now let's take a look at how Microsoft got the idea that their graphics chip can do 125 million polygons... The PS2's Graphics Synthesizer has the highest pixel fill rate of the next generation of consoles. Most remeber the 4.0 GPixels on Microsoft's spec comparence sheet. Well, Microsoft was nice to include a "(anti-aliased)" next to it. What does "4.0 GPixels (anti-aliased)", mean? It's misleading. The Xbox has hardwired 4x FSAA, when this is turned on the actual total of 1.0 GPixels is re-rendered 4 times to remove aliasing. Another possible reason for Microsoft to say Xbox's fill-rate is 4 GPixels per second. Is that the 1 GPixels is with 2 texture layers, if it is NOT used Xbox would not gain any performance and if it is used Xbox wouldn't lose any performance. It remains 1.0 GPixels w/ 2 textures, so what MS possibly did was it doubled the fill rate twice. Trying to compare it to PS2's fill rate w/ no texture. What MS did was it came up with misleading numbers. The Xbox can't go higher than 1 GPixels per second. The NV2a in the Xbox has 4 pixel units running at 250 MHz, that's 1 billion pixels/second. While the GS in the PS2 has 16 pixel units running at 150 MHz, which is 2.4 billion pixels every second. Now let's talk about polygons. Right here I'm talking about polygon rendering and not polygon transformations. To calculate polygon rendering performance, you take the pixel fill rate, and write it in millions. So PS2s pixel fill rate is 2400 Million. When Sony says polygons, it is referring to 32 pixel polygons. Divide 2400 Million by 32. You get 75 Million (32-pixel) polygons per second. That is raw and doesn't include textures, they use up pixels also. Now let's take Microsoft's alleged pixel fill rate of 4000 Million, which MS has on it's spec sheet and divide it by 32, you get, yes you guessed it, 125 Million (32 pixel) polygons per second. Here's the problem, the NV2a doesn't have a 4000 M fill rate but a 1000 M fill rate. So it's 31 Million (32 pixel) polygons per second. This isn't raw, since there's also 2 texture units for each pixel unit. So that's 31 million with 2 texture layers, the PS2 is around 38 Million with 1 texture layer and 20 million with 2 texture layers. The Xbox maxes out at 31 MPolygons per second, if textures aren't placed on those polygons- Xbox will not gain a polygon rendering increase in performance. The PS2's Graphic Synthesizer could render 75 MPolygons per second with no texture. The NV2a in the Xbox can't render higher than 31 MPolygons per second at all. Okay now take that all into account and then check out the following... "Is the XBox graphics chip the same as a GeForce 3 card? Not quite. The NV2A chip that powers the XBox is quite similar to the GeForce 3, but isn't quite a GeForce 3. The GeForce 3 is a 64mb card with 350mhz RAMDAC. The XBox's NV2A is a card that SHARES it's memory with the XBox's system RAM and has a 250mhz RAMDAC. The NV2A compensates for this by having a Second Vertex Shader, as opposed by the GeForce 3's single vertex shader. However, Microsoft claims that this second vertex shader instantly bumps the XBox's theoretical max poly count from the 31 million that Nvidia lists for the GeForce 3, all the way up to 125 million pps. According to most experts, the area that will actually see the most improvement from this will actually be in Bump Mapping. Microsoft has yet to explain how the second vertex shader yields an additional 94 million polygons per second." I don't know enough to go more in detail about this but this is definitely an interesting point, and either way you turn it, it doesn't seem like the XBox has the advantage here. I can understand that this is all a bit confusing if you're not a real tech-freak. It comes down to this: when developers have learned how to use the power of the PS2 GS properly they'll get a lot more out of it than XBox developers will get out of the XBox GPU. The PS2 GS combined with the EE can do a lot more advanced visual effects than the XBox GPU combined with its CPU. [/b]
amra01 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 loipon stormwatch mia xara katalavaino ta aglika esi mallon de katalavaineis ellinika omos ego exo anaferei polla paixnidia pou dixnoun tin anoterotita tis nintendo alla eseis sinexizetai na ektitheste....den exete anaferei oute ena paixnidi to ksero einai diskolo na vreite de peirazei... tora gia ta multiplatform pou les den exei noima giati einai akrivos ta idia apla pairnoun to paixnidi kai to metaferoun apo konsola se konsola to thema einai ta apoklistika paixnidia pou ekmetalevodai sto epakro ti konsola oi programatistes kai den anisixoun gia multiplatform klp ego exo anaferei...metroid-zelda WW-mario sunshine(anefera animation xarachtira nero klp klp-roque squadron 2 klp klp klp eseis oute ena de mporeite na peite lipamai alla ektitheste...tora gia ti gpu ok i kartoula einai kaliteri alla to thema einai na ftiaxtei to mixanima etsi oste na aksiopoiei tin isxiri gpu an iskeres agglika kai an ekanes to kopo na diavaseis to arthro tha mathenes 5 pragmatakia giati to xbox den aksiopoiei ti gpu... kai to allo thema einai oi programatistes na ekmetaleftoun to hardware to xbox then mas exei deiksei tipota akoma... kai oson anafora to multiplatform mporo na anafero paixnidakia kai na ektetheis...opos lord of the rings---soul calibur 2 klp klp
Stormwatch Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Τελικα amra εχεις πολυ πλακα.... Εμφανιζεσαι σε κανενα standup comedy μαγαζι;
whiteman7 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 re file exeis paixei splinter cell???? tony hawk 4???? mc rae exei paixei???? EPEIDI LOIPON SOU XANALEO OTI EXO KAI TIS 3 KONSOLES....xou leo oti st aperissotera paixnidi ai sigkrisi metaxy gc kai xbox einai xaodis... tha sou po gia auta pou exo kai stis 2 konsoles tony hawk 3-----> nyxta me ti mera nba street????----->ase kalytera baldurs gate----->i sigkrisi prokalei gelia burnout 2????------->arage to exis paixei???tha miliso kai edo gia xaodis diafores hitman2???? ------>pame sto epomeno james bond 007:nightfire--------->kalaaaaaaaaa lord of rings:the two towers------> ti egine????? ssx tricky????-----> ti na poume tora? telols panton...file mou apla anefera merika paixnidia pou iparxojun kai stis 2 konsoles mou,pou ta exo kai stis 2 kai i diafora einai emfanestati...esi loipon mporeis na katseis anapautika stin kareklitsa sou kai na kaneis copy paste opoiodipote arthraki theleis...ego exo matakia kai blepo ,kai polloi apo edo mesa to idio...theoro to xbox koryfai konsola,epetai to terastio ps2 kai meta to gamecube...oles oi analyseis texnikon xaraktiristikon me afinoun adiaforo kai o logos einai o exis...den exo dei koino paixnidi kai stis 3 konsoles pou na iperterei tou xbox.akoma kai games tou ps2 iperteroun gia plaka tou gamecube....kai xanaleo,den milao gia apoklistikotites ton konsolon alla gia koina paixnidia.... kyrie amra,anameno to epomeno copy paste keimenaki sas...... oso gia to an exo kai tis 3 konsoles sas anefera meriak apo ta paixnidakia pou exo sto gamecube kai den anefera kan to mario sunshine opos blepeis,dioti oute i kopela mou de to paqizei,einai gousta auta.... oso apantas eironika kai me stilaki tha pernei analoges apantiseis se rotao loipon...se poio koino paixnidi kai stis 3 konsoles iperterei to gamecube...skepsou kala prin apantiseis...eipa skepsou kala
BlizardBill Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2003 kai xanaleo,den milao gia apoklistikotites ton konsolon alla gia koina paixnidia.... O φιλος ομως δεν αναφερεται σε κοινα παιχνιδια...μιλαει για κατι εντελως διαφορετικο. Σου λεει οτι το Gc εχει μεγαλες δυνατοτητες αν δουλεψει καποιος για να εκμεταλευτει σωστα και στο επακρο το hardware. Και εγω λεω οτι το ps2 ειναι πολυ καλυτερο τεχνικα, και ΑΝ μαθουν να το δουλευουν στο μελλον θα βγαινουν ολο και καλυτερα πραγματα. Στα περισοτερα σημερινα κοινα παιχνιδια το xbox ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ καλυτερο ,γιατι εχει ενα συστημα γραφικων πολυ καλα στημενο και δοκιμασμενο για καλα και ευκολα αποτελεσματα, ενω το ps2 ειναι τρομερα δυσκολο. Οποιος βγαλει ενα παιχνιδι σε 4 εκδοσεις, δεν κοιταει να τις κανει ολες απο την αρχη, οι περισσοτεροι προτημουν τον ευκολο δρομο. Αλλα ποια ειναι τα παιχνιδια που φτανουν σε υψηλοτερα επιπεδα, εκμεταλευομενα στο επακρο το καθε μηχανημα? Αν δουλεψει καποιος πολυ το xbox, μπορει να κανει καλυτερο καποιο απο τα παιχνιδια που λεει ο Αmra η δεν του επιτρεπει το hardware? Η ακριβεστερα, απο τα παιχνιδια που εχουν δουλευτει σε καθε μηχανημα και ειναι κορυφες, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ σημερα?
epote Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Εγω μπορω να σου αραδιασω καμια πενηνταρια. nai oloi diavazoume ta thaumata ton proin sintakton tou pixel....sigh... .Επειδη φαινεται οτι δεν εχει σχεση με το θεμα ,απλα αντιγραφεις καποιες προτασεις απο διαφορες σελιδες (γι αυτο και ολα στα αγγλικα) eno esy pou douleveis gia thn microsoft kai eisai mesa se ola e? me enoxloun tetoies anoisies, an exeis na peis kati epi tou thematos pesto allios kane kati allo kai pou einai to kako sto na parathetei apopseis allon? aytoi pou grafoun sto geocities einai ilithioi? VIVLIOGRAFIKH EREYNA legete. an den mporeis na simetasxeis se ayto POLITISMENA parakalo mhn kaneis tipota. yparxei mia diamaxh peri ton epidoseon ton consolon pou ego vrisko enimerotikh kai endiaferousa (kai nai ta keimena ayta einai enimerotika kai endiaferonta kane ena kopo na ta diavaseis) se parakalo mhn ginese epithetikos. giati den exei anaferei kanenas akoma ena paixnidi pou na deixnei oti to xbox einai anotero se apodosi apo ps2 kai cube....to mario sunshine exei merikes apo tis kalitera grafika gia to nero milame pada pou exoun ftiaxtei pote....a nai kai to kalitero animation se xaraktira giati den anaferete oute ena paixnidi??? sas katalavaino einai diskolo otan den iparxoun.... splinter cell, to anamenomeno doom III, halo 2 thes kialla? to idio to arthrtho pou paretheses leei oti to xbox einai pio dinato alla pio akatergasto, kai teino na simfoniso me ayto. bgazei perisoterh zesth, ti allo na sou po? Ισχυρη ειναι , αλλα ισως υπαρχουν και καλυτερες ... Δες παρακατω,για να καταλαβεις οτι....δεν ειναι απλα τα πραγματα blizard: h arxitektonikh tou ps2 einai pragmatika thaumasia. alloste o idios o carmack eixe pei oti to mellon einai stous apolita programatizomoun shaders. ALLA to ps2 den einai pio isxiro apo to xbox einai outopiko na to leme ayto. exei megalitero euros, alla ta paixnidia distixos ma lene diaforetika. gia na katalaveis ti ennoo to ps2 ksekinaei apo 0 kai ftanei 20 meta apo POLY kopo eno to xbox ksekinaei apo 15 kai ftanei 25. einai pio eukolo to xbox logo ton PS kai ton VS kai tou oti h arxitektonikh tou thimizei (ALLA DEN EINAI) pc btw h emotion engine tou ps2 EINAI pio dinath apo ton p3 tou xbox. ALLA h emotion engine einai 4 diaforetika chip! kentrikh monada, dma controler, kai dio vector monades, mia ek ton opoion xeirizete th geometria. o epeksergasths tou xbox omos DEN XEIRIZETE thn geometria KATHOLOU. kirios kanei to i/o procesing paizei to rolo north bridge kai xeiristh mnimhs kai kanei KAPOIA apo ta effe ANALOGA me to ti tha kanoun oi programatistes. einai fovero to ti kanoun gia na bgaloun perisoterh isxy, sto ps2 exoun xrisimopoihsei ton memory controler gia na tou riksoun ligo apo to varos ths fisikhs tou paixnidiou! Οπως και να το κανουμε η emotion engine ειναι μια μηχανη παραγωγης πολυγωνων που υποστηριζει μονο τις πολυ απλες τεχνικες οπως bilinear filtering και υποστηριζεται απο μολις 4ΜΒ texture memory χωρις μαλιστα να εχει δυνατοτητα texture compression!Ουτε λογος φυσικα για Pixel και vertex shaders... h emotion engine einai o EPEKSERGASTHS, den exei sxesh me efe kai filtrarismata ton textures!! o epeksergasths kanei fysikh, A.I, elegxei mnimh, kanei metasximatismous GEOMETRIAS kai orismenes alles hamalikes doulies. biliniar filtering, trilinier, mip maping, effe fotismou, teturing, shading, anti alias (nai YPOSTIRIZEI anti aliasing!) kai ola ta sinafh ta kanei sthn GPU!!!!!! ston epeksergasth GRAFIKON! den exei vertex kai pixel shaders (panathema me kai an ksereis ti einai alla leme tora) nai den exei giati ta kanei ola ayta se software!! eiinai PLIROS programatizomenh h GPU tou, antitheta me tou xbox kai OLES tis kartes grafikon sta pc pou exoun pixel kai vertex shaders os ETHMES logikes pyles, vasika ayto pou glitoneis einai merika passes sto pipeline kai arketes grames kodika to apotelesma einai oti eisai kapos periorismenos sto ti mporeis kai den mporeis na kaneis anaforika me ta effe. gia paradeigma otan thes na "vapseis" ena dianisma se ena poligono kapoio xroma apo to opoio tha simperaneis to xroma olou tou poligonou, sto playstation tha prepei na kataskevaseis orismenes klaseis parapano pou tha kanoun thn kanonikopoihsh kai tha bgazoun ton xromatiko meso oro. ayto tha kostisei sto pipeline. tha xreiastei orismena "perasmata" parapano. sto xbox to exei hdh ethmo os entolh opote apla to kaleis kai glitoneis GRAMES kodika TIPOTA allo. dhladh ayto pou to playstation to spaei se 20 vimata me 5 entoles to kathe ena to xbox kanei se 4 vimata me 25 entoles to kathe ena. omos to ps2 einai ftiagmeno me ayto to tropo opote erxete mia h allh o perioristikos paragontas einai oti oi pixel shaders ypostirizoun refraction as poume me statiko fos kati pou DEN mporeis na alakseis eno sto ps2 kaneis OTI thes akoma kai etsi omos h arithmitikh yperoxh tou xbox einai profanhs esi loipon mporeis na katseis anapautika stin kareklitsa sou kai na kaneis copy paste opoiodipote arthraki theleis...ego exo matakia kai blepo ,kai polloi apo edo mesa to idio...theoro to xbox koryfai konsola,epetai to terastio ps2 kai meta to gamecube...oles oi analyseis texnikon xaraktiristikon me afinoun adiaforo kai o logos einai o exis...den exo dei koino paixnidi kai stis 3 konsoles pou na iperterei tou xbox an den eixes to "stilaki" tha sou ebgaza to kapelo, giati exei apolito dikio, distixos to katestrepses me to yfos sou. sthn telikh ayto pou metraei einai h poiotita tou paixnidiou kai oxi ta perierga texnika xaraktiristika. kai to xbox einai a)pio dinato se apolith isxy b)einai pio eukolo sto programatismo tou. OMOS ayto den simainei tipota giati prepei na to sigrineis kai me to kostos paragoghs tou thn katanalosh tou se energia (nai nai) kai en pasi periptosh to poso "eksipna" eiani ftiagmeno. sthn telikh o white ascii einai pio dinatos apo to xbox alla einai kai 2 stremata se megethos
whiteman7 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 file epote to stilaki itan se antithesi me to antistoixo stilaki pou lambana se kathe post tou amra....sigoura tha katalabeis an diabaseis ta post tou filou amra.tipota perissotero.den katastrepsa tin apopsi mou.itan apla enas antistoixos epilogos filika
ilos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Χαίρομαι που κάποιοι σε αυτό το topic παραθέτουν κάποια πραγματάκια απο αρχιτεκτονική σε κονσόλες και ενημερώνουν κάποιους απο εμάς που δεν έχουν ασχοληθεί με το αντικείμενο. Ελπίζω να συνεχιστεί αυτό και όχι να αναλώνονται σε "οπαδισμούς" γιατί είναι γελοίο... Αλλά ρε epote : "splinter cell, to anamenomeno doom III, halo 2 thes kialla? to idio to arthrtho pou paretheses leei oti to xbox einai pio dinato alla pio akatergasto, kai teino na simfoniso me ayto. bgazei perisoterh zesth, ti allo na sou po?" label: END; if (πιο πολύ ζέστη)->(πιο ακατέργαστο) then goto END; else //Αρχίζει το τροπάριο Αν κατάλαβα καλά και το "πιο πολύ ζέστη" κολάει στο "πιο δυνατό" : LoooooooooLoooooooooLoooooooooooLoooooooooL Με αυτήν την λογική και η φρυτέζα μου που βγάζει πιο πολύ ζέστη είναι πιο γρήγορη από όλα . Η θερμότητα είναι συνδυασμός πολλών παραγόντων (κλίμακα ολοκλήρωσης,τροφοδοσία,αριθμός transistors,χρονισμοί κτλ.). ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ. Κλασσικό αντιπαράδειγμα η σειρά FX (που μόνο φούρνοι απο το 'Αουσβιτς την τρώνε) είναι πιο αργές απο τις αντίστοιχες ATI που είναι πιο "δροσερές" (εντάξει μπορεί να φταίει και το cooling system...). Άρα είναι καθαρά θέμα αρχιτεκτονικής. H πιο γρήγορη 128-bit FX5800Ultra με τρελές DDRII~1000MHz είναι σχεδόν ισοδύναμη με μια απλή 256-bit 8-pipes 9700 που είναι πολύ πιο αργή σε χρονισμούς. Και μερικές 5800 κυκλοφορούν με watercooling αν αυτό σας λέει τίποτα... END
Stormwatch Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Epote πολυ επιλεκτικος εισαι στις παρατηρησεις σου (τις οποιες εχω γραμμενες κανονικα).Για διαβασε και τις προηγουμενες απαντησεις του amra και το υφος που χρησιμοποιησε χωρις να εχει προκληθει απο εμενα... Τωρα για το ποιος ειναι ασχετος αστο καλυτερα.Επειδη εισαι moderator νομιζεις οτι εγινες κατι.Για κουλαρισε λιγο το υφακι σου ,ειμαι και ενα χρονο παλιοτερος στο insomnia
Stormwatch Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Και για να μη βιαστεις να πεις οτι το δικο μου υφος ειναι ασχημο ,σου λεω πως απαντω επιθετικα οταν ο αλλος με προκαλεσει με την αγενεια και την ειρωνια του.Παραδειγμα οι απαντησεις μου στον amra και στον BlizzardBill ηταν εντελως διαφορετικου υφους ,παρολο που διαφωνουσα και με τους δυο.Γιατι ο BlizzardBill εκανε την παρατηρηση του ηρεμα και ευγενικα , ενω ο αλλος το επαιξε εξυπνιδης...
ababapanos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 egw ehw PS2 kai XBOX kai apo ta dio ime polu ikanopiimenos an eperna GC tha to eperna mono gia enan logo to RESIDENT EVIL kai kanenan alon... kata ta ala to GC ine gia ta bazaaaa
epote Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 file epote to stilaki itan se antithesi me to antistoixo stilaki pou lambana se kathe post tou amra....sigoura tha katalabeis an diabaseis ta post tou filou amra.tipota perissotero.den katastrepsa tin apopsi mou.itan apla enas antistoixos epilogos filika egine file mou, ego sygnomh apla genikos voithaei na eimaste ligo pio iremoi oloi (kati pou diskoleyomai na tiro dystixos:P) giati oi sizitiseis ginontai poly pio endiaferouses Ελπίζω να συνεχιστεί αυτό και όχι να αναλώνονται σε "οπαδισμούς" γιατί είναι γελοίο... asta na pane:P Κλασσικό αντιπαράδειγμα η σειρά FX (που μόνο φούρνοι απο το 'Αουσβιτς την τρώνε) είναι πιο αργές απο τις αντίστοιχες ATI που είναι πιο "δροσερές" (εντάξει μπορεί να φταίει και το cooling system...). Άρα είναι καθαρά θέμα αρχιτεκτονικής. H πιο γρήγορη 128-bit FX5800Ultra με τρελές DDRII~1000MHz είναι σχεδόν ισοδύναμη με μια απλή 256-bit 8-pipes 9700 που είναι πολύ πιο αργή σε χρονισμούς. Και μερικές 5800 κυκλοφορούν με watercooling αν αυτό σας λέει τίποτα... ayto akrivos leo kai ego:P oti logo kakhs arxitektonikhs to xbox einai adikaiologita pio zesto. vevaia htan kathara eironiko:D den ennoousa kati:P apla oti to ps2 einai sto 90% tou xbox me to 30% ths paragomenhs thermotitas h kati tetoio einai tyxaioi oi arithmoi kai kathara asteieytiko to paradeigma parakalo mh me fate:P Τωρα για το ποιος ειναι ασχετος αστο καλυτερα.Επειδη εισαι moderator νομιζεις οτι εγινες κατι.Για κουλαρισε λιγο το υφακι σου ,ειμαι και ενα χρονο παλιοτερος στο insomnia diakrino ena sindromo katoterotitas? kala kala sygnomh tha koularo, koularise kai esy na sizitisoume san anthropoi xoris anoisies
BlizardBill Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2003 giati den exei anaferei kanenas akoma ena paixnidi pou na deixnei oti to xbox einai anotero se apodosi apo ps2 kai cube....to mario sunshine exei merikes apo tis kalitera grafika gia to nero milame pada pou exoun ftiaxtei pote....a nai kai to kalitero animation se xaraktira giati den anaferete oute ena paixnidi??? sas katalavaino einai diskolo otan den iparxoun.... splinter cell' date=' to anamenomeno doom III, halo 2 thes kialla? to idio to arthrtho pou paretheses leei oti to xbox einai pio dinato alla pio akatergasto, kai teino na simfoniso me ayto. bgazei perisoterh zesth, ti allo na sou po?[/quote'] Δεν μας λες κανενα παιχνιδη ακομα? Το Doom δεν το ειδαμε ακομα και το SpliterCell δεν ειναι καλο παραδειγμα. Το animation των χαρακτηρων ειναι μεν πολυ καλο για το ειδος παιχνιδιου, αλλα τιποτα σε σχεση με το SilentHill3 πχ. Και η εκδοση για ps2 ειναι πολυ καλη...αν σκεφτουμε οτι εγινε απο μια εταιρια με καθολου παρελθον σε playstation,οτι επρεπε να αντιγραψουν ακριβος ενα game που φτιαχτηκε για αλλο μηχανημα, τις ελαχιστες διαφορες στον φωτισμο σε καποια μακρινα πλανα και ενα ελαχιστο frame loss καποιες φορες, μαλλον δειχνουν ποσο δυνατο ειναι το ps2 και οχι ποσο πισω ειναι. Ακομα και αν μπορουσαν , δεν θα το εβγαζαν και καλυτερο απο το xbox ρε παιδια!!! blizard: h arxitektonikh tou ps2 einai pragmatika thaumasia. exei megalitero euros' date=' alla ta paixnidia distixos ma lene diaforetika. gia na katalaveis ti ennoo to ps2 ksekinaei apo 0 kai ftanei 20 meta apo POLY kopo eno to xbox ksekinaei apo 15 kai ftanei 25. einai pio eukolo to xbox logo ton PS kai ton VS kai tou oti h arxitektonikh tou thimizei (ALLA DEN EINAI) pc [/quote'] Εγω πιστευω οτι ξεκιναει απο το 0, και ειναι δυσκολο στον προγραματισμο, αλλα δεν φτανει μονο 20 το PS2. Αυτη τη στιγμη ειναι και τα δυο κοντα στο 25 στα top games,με το xbox να εχει περισσοτερα σε αυτο το επιπεδο. Αλλα το ps2 εχει 2.5 χρονια σχεδον ζωης ακομα, και οπως ειδαμε και στο ps1(που εβγαλε στο τελος κατι φοβερα σχετικα παιχνιδια), οσο το μαθαινουν τοσο γινεται καλυτερο. Το Xbox πιστευω οτι σε κανα χρονο θα αρχισει να χανει το παιχνιδη των καλυτερων games και θα βγει σιγουρα xbox 2 αν θελει να κερδισει την αγορα. Η Sony θα κρατησει ακομα με το PS2 (που θα εχει βελτιωθει σε αποδοση) καποιον κοσμο, και θα βγαλει μετα μια φοβερη κονσολα που θα αντεξει ξανα στον χρονο. o epeksergasths tou xbox omos DEN XEIRIZETE thn geometria KATHOLOU. kirios kanei to i/o procesing paizei to rolo north bridge kai xeiristh mnimhs kai kanei KAPOIA apo ta effe ANALOGA me to ti tha kanoun oi programatistes. einai fovero to ti kanoun gia na bgaloun perisoterh isxy' date=' sto ps2 exoun xrisimopoihsei ton memory controler gia na tou riksoun ligo apo to varos ths fisikhs tou paixnidiou![/quote'] Αυτο δειχνει ομως και τις δυνατοτητες του... Γραφοντας σε asembly, η βελτιωνοντας τον κωδικα ,θα μαθαινουν και θα μπορουν σε καθε εκδοση να περνουν περισσοτερα απο το hardware. Επισης μπορουν να επικεντρωσουν ολη την δυναμη σε διαφορετικα πραγματα την καθε φορα, αν το απαιτει αυτο το παιχνιδι,φτιαχνοντας πιο πολυπλοκες αλλα και πιο καλες μηχανες σιγα-σιγα. akoma kai etsi omos h arithmitikh yperoxh tou xbox einai profanhs Προφανης δεν νομιζω να ειναι...τα μηχανηματα ειναι αρκετα κοντα' date=' και κανεις δεν ξερει μεχρι που ακριβος μπορει να παει το ps2. sthn telikh ayto pou metraei einai h poiotita tou paixnidiou kai oxi ta perierga texnika xaraktiristika. kai to xbox einai a)pio dinato se apolith isxy b)einai pio eukolo sto programatismo tou. Aν ηταν πιο ισχυρο και πιο ευκολο, θα επρεπει να υπαρχουν παιχνιδια που να εφταναν σε απολυτα επιπεδα ποιοτητας πολυ μεγαλυτερα απο καποια καλα σε Ps2-GC που και πιο αδυναμα ειναι και πιο δυσκολα στον προγραματισμο. (Πραγμα που δεν εχει γινει ακομα...αυτες οι διαφορες ειναι μικρες.) Τωρα για το ποιος ειναι ασχετος αστο καλυτερα.Επειδη εισαι moderator νομιζεις οτι εγινες κατι. Σε διαβεβαιωνω οτι δεν τον επιρεασε το οτι εγινε mod, οτι εχει το ειχε απο πριν :wink: Παντος δεν ειναι και πολυ κακο να τσακωνομαστε, αλλα οχι εδω ρε παιδια, οχι για παιχνιδομηχανες... Μου φαινεται σαν να θελουμε να πεισουμε τον εαυτο μας και να κανουμε επιδειξη στους αλλους ,επειδη η κονσολα μας εχει περισσοτερα mhz, η εχει καλυτερη καρτα γραφικων,η εχει καλυτερα παιχνιδια, αρα ειμαστε και εμεις καλυτεροι και πιο εξυπνοι που την αποκτησαμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.